Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Postapokalipsa > Archiwum sesji z działu Postapokalipsa
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-04-2021, 07:18   #111
 
Joer's Avatar
 
Reputacja: 1 Joer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputację
jakie opcje ma Świrek? Bo rozumiem, że to wzniesienie jest na tyle daleko, że bieg nie ma sensu.
Rzut kamieniem/krzyk by odwrócić ich uwagę od Magika i reszty?
Nie wiem jakie to odległości w sumie
 
Joer jest offline  
Stary 12-04-2021, 09:03   #112
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację
@Joer, zgodnie z tym, co Ci napisałem na Messengerze bieg na dół byłby bardzo niebezpieczny. Pozycja na wzniesieniu stanowi w zamian całkiem niezłe stanowisko do dywersji, od wykrzyczenia ostrzeżenia do tych w środku poprzez odwracanie uwagi tych na dole, a na ciskaniu w nich kamieniami poprzestając. Ryzyko jest takie, że najeźdźcy mogą stracić zainteresowanie ruderą i zacząć wspinać się na stok, ale odpowiednio poinstruowani krzykiem szperacze mogą zdążyć wypalić im wtedy w plecy!

Tyle teorii
 
Ketharian jest offline  
Stary 12-04-2021, 22:01   #113
 
Lua Nova's Avatar
 
Reputacja: 1 Lua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputację
Rzuciłam Łasicą za strzelanie, szału nie ma, bo aż 1 na kości XD Razem z koordynacją 4. Ten symulator rzutó mnie niecierpi :P Wpakuję w ten strzał całe PA jaki mi zostało po strzale. Jeżeli strzał to 2 PA, to resztę, czyli 5 dodam do ataku. Nie wiem jakie modyfikacje ma ta broń.

Wrzuciłam jeszcze krótkiego posta. teraz czekam na rozliczenie strzelaniny i decyzję Altego, co zrobi.
 
__________________
Nawet jeśliś czysty jak kryształ i odmawiasz modlitwę przed zaśnięciem, możesz stać sie likantropem, gdy lśni księżyc w pełni...

Ostatnio edytowane przez Lua Nova : 12-04-2021 o 22:21.
Lua Nova jest offline  
Stary 21-04-2021, 12:52   #114
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację
Numerologia taktyczna

Moi drodzy, ostatnimi czasy przycisnęło mnie życie, dlatego sesja na chwilę przystopowała, ale już zaczynam nadrabiać braki. Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami rozliczę strzały Łasicy i Cichego do dwóch napastników przed budynkiem oraz ich potencjalne kontry oraz ich potencjalne kontry i strzał trzeciego obcego do Świrka. A potem sprawdzimy jak się akcja rozwinie, bo strzelanina na froncie budynku może się wydłużyć.

Wszyscy mężczyźni w maskach mają te same współczynniki. Koordynacja 3, Siewca ołowiu k8. Inicjatywa 6, PA 5. Ich karabiny zadają 2k6+2 rany, ale na krótkim dystansie mają karę -2 do obsługi (Was również ona obowiązuje, ALE nie gościa strzelającego do Świrka, on ma doskonały cel). Dodatkowo Konspira 2 i Kamuflaż k6 (to na potrzeby testów obronnych w strzelaninie).

Cichy Koordynacja 4, Siewca ołowiu k10, Konspira 2, Kamuflaż k6, Inicjatywa 7, PA 7.

Łasica Koordynacja 3, Siewca ołowiu k4, Konspira 3, Kamuflaż k8, Inicjatywa 8.1, PA7.

Jakie modyfikatory zostaną uwzględnione w tej rundzie? Kara -2 za broń kiepską w walce na krótkim dystansie dla obu stron. Obie strony mają też prawo do testów obronnych Konspira + Kamuflaż, chociaż w pierwszej rundzie z tytułu czynnika zaskoczenia goście na zewnątrz dostaną karę -2 do uników. Wy dzięki kryciu się w mroku macie w tej rundzie premię +2 do testów obronnych oraz premię +5 za staranne wycelowanie na zewnątrz w poprzedniej rundzie.

Strzał kosztuje 2 PA, przeładowanie broni (zamek czterotaktowy) 2 PA. W magazynkach po pięć naboi.

Co jeszcze będzie mi potrzebne do rozliczenia pierwszej rundy? Rzut 1k8 na potencjalny unik dla Łasicy poproszę, najlepiej w poście #163.

@Joer, napisz króciutką scenkę jak Świrek rzuca się na brzuch chcąc uniknąć postrzału i rzuć w kostnicy odpowiednią kostką (nie mam w tym momencie podglądu na Twoją kartę, dlatego nie wiem, ile wynosi Twój Kamuflaż).

@Kanna, możesz zostać na bieżącej pozycji, wyjść tyłem albo wrócić na przód budynku - jaki masz pomysł?

Uff, trochę się rozpisałem, ale chyba mam wszystko w kwestii cyferek, czego będę potrzebował do liczenia.
 

Ostatnio edytowane przez Ketharian : 21-04-2021 o 12:55.
Ketharian jest offline  
Stary 22-04-2021, 05:45   #115
 
Lua Nova's Avatar
 
Reputacja: 1 Lua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputację
Jest rzut na unik - 8 Dobrze :P
 
__________________
Nawet jeśliś czysty jak kryształ i odmawiasz modlitwę przed zaśnięciem, możesz stać sie likantropem, gdy lśni księżyc w pełni...
Lua Nova jest offline  
Stary 22-04-2021, 09:53   #116
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację
Numerologii taktycznej ciąg dalszy

Tych cyferek jest pozornie strasznie dużo, ale zaczyna się z nich wyłaniać dość precyzyjny obraz. Po rozliczeniu wszystkich modyfikatorów do strzelania oraz uwzględnieniu uników obaj najeźdźcy z przodu budynku zostali postrzeleni (Łasica 7:5 oraz Cichy 11:6). Pocisk Łasicy zadał 10 ran po odjęciu 1 PA, pocisk Cichego 8 ran. Tym samym obaj goście zostali poważnie ranni, co oznacza dodatkowy rzut w tabeli krytyków. Aby od razu sprawdzić, jakie to niesie dla nich konsekwencje, rzuciłem w poście #164 2k6, gdzie pierwszy wynik to krytyk ofiary Łasicy (6), a drugi Cichego (3). Ten postrzelony przez Łasicę dostał w nogę, przewrócił się i będzie musiał najpierw wydać 4 PA, żeby się podnieść, zanim będzie działał dalej (więc w tej turze już nie strzeli albo będzie strzelał z pozycji leżącej z dużą karą do trafienia i sam będzie łatwiejszym celem). Drugi dostał w rękę, ma karę -1 do testów dla Gardy i dodatkowo upuścił pod nogi karabin (żeby się schylić i go podnieść ruchem przygotowującym do strzału, potrzebuje 4 PA, więc już w tej rundzie nie strzeli).

Generalnie dla pary drużynowych karabinierów kostki poturlały się naprawdę dobrze, oby tylko tak dalej!

Trzeci koleś strzela do widocznego w górze Świrka. Test ataku wynosi aż 10, więc niestety unik brata Łasicy nic tu nie pomoże. Pocisk zada zatem... buhaha – spójrzcie sami, które cyfry w ciągu 13k6 przypisane są do Świrka! 1+1, nie do wiary! Tym samym młodzian zaliczy 4 rany brutto minus ewentualnie jakaś ochrona z pancerza (będzie jeszcze trzeba wylosować lokację trafienia).

I teraz broczący krwią maskacze z przodu muszą się jakoś ustosunkować do Waszych poczynań. Ten postrzelony w nogę strzela z bardzo niewygodnej pozycji leżącej (bo upadł, a nie położył się w zaplanowany sposób). Ma kombinowaną karę -4 za parametry broni i skrywający Was półmrok oraz dodatkowo -2 za niewygodną pozycję. Sumaryczna kara do testu strzelania -6, zredukowana o 3 oczka za całą pulę wolnych PA władowaną w pośpieszne celowanie. Wynik testu przeciwstawnego 5:8, czyli pudło. Ten postrzelony w rękę schyla się po broń, łapie ją (3 PA) i przyklęka (2 PA) do puli unikowej.

Łasica i Cichy mają po 7 PA. Pierwsze 2 to oddane na początku strzały, kolejne 2 to przeładowanie broni. Zostają im po 3 PA, których ciągle mogą użyć w tej rundzie do drugiego strzału. @Lua, strzelasz od ręki czy ładujesz te 3 PA w celowanie do następnej rundy czy przesuwasz do puli premii w unikach?

Strzał w leżącego z dodatkową premią +2 za jego brak osłony, strzał w klęczącego z karą -2 (unik).
 
Ketharian jest offline  
Stary 22-04-2021, 09:56   #117
 
Joer's Avatar
 
Reputacja: 1 Joer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputacjęJoer ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Ketharian Zobacz post
Numerologia taktyczna
@Joer, napisz króciutką scenkę jak Świrek rzuca się na brzuch chcąc uniknąć postrzału i rzuć w kostnicy odpowiednią kostką (nie mam w tym momencie podglądu na Twoją kartę, dlatego nie wiem, ile wynosi Twój Kamuflaż).

Świrek ma legendarne wręcz poziomy kamuflażu na poziomie 0 z koordynacją na równie legendarnym poziomie 1
Ale ponieważ jest on posiadaczem inicjatywy 7.7(musiałem specjalnie sprawdzić na messangerze ile wtedy dostał) to czy może przeznaczyć punkty akcji na właśnie ten unik? Zakładając, że już wydał 1 lub 2 PA na krzyknięcie to pozostało mu ich 5-6 To by sprawiło, że jego wynik jest na niesamowitym poziomie 8-9... co wciąż nie starczy(wynik bandyty to 10).

Więc został trafiony i tak. Rzut na obrażenia to 1+1 (+2) więc miał szczęście
Nadal jednak obrywa i co to ma za konsekwencje?
 
Joer jest offline  
Stary 22-04-2021, 10:57   #118
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację
Świrek został postrzelony, ale to tylko draśnięcie. Czy wejdą cztery obrażenia czy trzy, zależy od wartości ewentualnego pancerza Świrka na torsie, bo tę lokację wylosowałem. Tak czy owak, ponieważ postrzał zadał mniej niż 6 ran netto, nie niesie ze sobą żadnego krytyka. W trybie fabularnym proponuję opisać to jako czystą przestrzelinę na biodrze, bez szwanku dla organów wewnętrznych.
 
Ketharian jest offline  
Stary 22-04-2021, 11:09   #119
 
kanna's Avatar
 
Reputacja: 1 kanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputację
Altego wychyla się ostrożnie, sprawdza, a jak nikt jej nic nie odstrzeli to wychodzi tyłem.
 
__________________
A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić.
kanna jest offline  
Stary 23-04-2021, 14:27   #120
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację
Zdecydowałem, że Cichy wystrzeli raz jeszcze do swojej ofiary, gościa klęczącego z przestrzeloną ręką. Karabin przeładuje na początku drugiej rundy. Czekam, aż Lua podejmie decyzję co do poczynań Łasicy i wtedy zamknę tę rundę definitywnie.

Altego użyła wszystkich swoich PA, aby dotrzeć do narożnika ściany na tyłach rudery. Na początku drugiej rundy będzie miała do wykorzystania 6 PA, z których 1 musi pójść na nieznaczne wysunięcie się za róg, a pozostałe 5 na strzelanie, odciąganie kurka po strzale bądź jednoczesne krycie się (strzał 2 PA, przeładowanie 1 PA, celowanie 1-5 PA, unik 1-5 PA. Dla przykładu, może strzelić, obrócić bęben i jeszcze raz strzelić albo strzelić, obrócić bęben i się schować za rogiem tracąc gościa z widoku albo strzelić, obrócić bęben i zostać na widoku z premią +2 do testu uniku.

Świrek i Magik są bezpieczni na wzniesieniu, ale może graczom przyszedł właśnie do głowy jakiś nowy pomysł mogący wpłynąć na balans walki? Jakby co, piszcie, ja czekam na wzmianowane powyżej deklaracje, aby móc rozliczyć końcówkę pierwszej i początek drugiej rundy. Rozpiszę później dokładnie znaczenie wszystkich rzutów, jakie pojawią się w poście #168, żebyście wiedzieli z góry jakie pozycje testów komu zostaną przypisane.

I od razu pytanie dodatkowe – czy stosowana dotąd numerologia jest dla Was transparentna i czy macie jakieś dodatkowe pytania lub sugestie odnośnie moich operacji na cyferkach z Waszych Kart Postaci?
 
Ketharian jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:22.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172