25-12-2012, 17:18 | #1 |
Reputacja: 1 | [Komentarze] Nowa Era Materiały: - póki co zbrojownia w wersji alpha, później ją bardziej rozwinę i zmodyfikuję. - Dodałam wstępny szkic pozostałych informacji, które będę rozbudowywać Aktualności: - dziennik wyprawy - - wydarzenia w galaktyce - Świat: - Rasy - Imperium Ludzi Zielonoszarzy Gwiezdne Elfy Niebiescy Kapłani - Czyściciele - Czyściciele są najpotężniejszymi wojownikami ludzkości. Werbowani za młodu do wojska, poddawani mutacją i zmuszani do morderczych treningów. W zależności od odłamu wojskowego wykształcane są moce zgodne z filozofią danego ugrupowania. Każdy odłam działa w innym sektorze próbując nie wchodzić pozostałym w drogę. W czasach wojennego kryzysu powstała tajna organizacja Zjednoczonych Czyścicieli, która rekrutuje członków ze wszystkich odłamów wojskowych Czyścicieli. Organizacja łączy ich w zespoły, wykorzystując unikalne moce i zdolności. Posyła tam gdzie inni doznali porażki, aby odwrócili losy bitwy. Zjednoczeni Czyściciele są ostateczną siła i nadzieją Imperium Ludzkiego. - Odłamy wojskowe - Żołnierze Wichru: Wszystkich tych żołnierzy charakteryzują puste w środku kości, co nadaje im lekkości i szybkości poruszania się. Dodatkowo potrafią manipulować wiatrem. To urodzeni zwiadowcy i akrobaci, preferujący walkę wręcz. Wiatr jest ich sprzymierzeńcem, właściwie użyty powiew wiatru potrafi pchnąć ich niczym strzała czy wręcz pozwolić im poszybować. Żołnierze Smoka: Wszystkich tych żołnierzy charakteryzuje dodatkowa warstwa skóry na kształt przezroczystych, połyskliwych łusek. Trudniej ich zranić w walce wręcz, pociski mniejszego kalibru odbijają się od niej, łuska jest także odporna na ciepło, dlatego odziały te lubią stosować rożnego rodzaju miotacze i broń wybuchową. Żołnierze Zenitu: Wszystkich żołnierzy charakteryzuje intensywny trening fizyczny, jak i ducha. Są szczególnie odporni na strach i zmienne warunki na polach bitwy. W różnym okresie życia pojawią się u nich, różne moce psioniczne. Od wyostrzonej empatii, telepatii, telekinezy po jasnowidzenie, teleportacje, przyprawianie o ból głowy, przejmowanie kontroli, itp. Żołnierze Zmian: Wszystkich żołnierzy charakteryzują mutacje na tle zwierzęcym, przeważnie są to oczy widzące w ciemnościach, kły i pazury, chwytny ogon, wyczulone zmysły, wyczucie kierunku, itp. Każdy jest akceptowany i uczony jak wykorzystać swój dar jak najlepiej. Żołnierze Neo: Wszystkich żołnierzy charakteryzuje umiłowanie do nauki i postępu technologicznego. Posiadają oni dwie dodatkowe mechaniczne pary rąk wszczepione w ciało, uzbrojone są często w broń lub narzędzia. Miłość do cybernetyki postępuje do tego stopnia, że zastępują własne członki implantami dającymi więcej korzyści i możliwości zmieniając się powoli w bezduszne maszyny. Żołnierze Feniksa: Wszystkich żołnierzy charakteryzuje duża witalność, wytrzymałość na trucizny, promieniowanie i choroby. Ich ciało potrafi dosłownie szybko się leczyć. Potrafią przeżyć nawet ciężkie rany, ale strzał prosto w serce lub głowę potrafi ich zabić lub uszkodzić psychicznie. Krążą rożne opowieści o szwendających się częściach ciała Feniksów po polach walki lub ciałach na wzór zombi atakujących wszystko co żywe. - Klasy postaci - Zwiadowca - Drużyny ubrane w lekkie uniformy, wyposażone do szybkich ataków i śledzenia wrogich działań bez bycia wykrytym. Często wykorzystywane do zakradnięcia się na tyły wroga w celu wykradzenia informacji lub likwidacji dowódcy. Postacie: - Umiejętności - Czyściciel - Zwiadowca: Czujność (zmysły wyraźniej odczuwają otoczenie) - 200 Twarda głowa (wytrzymałość na alkohol i trucizny, szybsze budzenie się po ogłuszeniu) - 200 Szyfrowanie (runy odłamu, porozumiewania się tajnymi znakami z członkami własnego odłamu tak aby inni nie mogli ich zrozumieć) - 50 Wspinanie się (Lepsze poruszanie po trudnych i śliskich nawierzchniach) - 400 Maskowanie (sztuka ukrywanie siebie, otoczenia i pojazdów) - 800 Uniki (większa szansa na unik) - 300 Prowadzenie (pilotowanie i prowadzenie pojazdów) - 600 Zastraszanie (przekonywanie, grożenie, kłamanie, wiarygodność) - 400 Czytanie i Pisanie (odczytywanie dawniejszego pisma, zniszczonych tekstów, odkodowanie wiadomości) - 50 Wiedza (odłamy, orientujesz się w zdolnościach i sposobie życia pozostałych odłamów) - 50 Wiedza (imperium, orientujesz się planetach, systemach, polityce) - 100 Wiedza (wojna, orientujesz się w prowadzonych bitwach, armiach, bohaterach) - 100 Nawigacja (powierzchnia, większa orientacja w terenie) - 200 Przeszukiwanie (znajdowanie schowków, pułapek, włazów) - 300 Skradanie się (podchodzenie przeciwnika) - 300 Podstawy w języku obcych (możesz się nauczyć podstaw języka danej obcej rasy) - 200 Przetrwanie (Radzenie sobie w dziczy, improwizowanie) - 200 Pływanie (lepsze pływanie w trudnych warunkach) - 100 Używanie mechanizmów (łatwiej się domyślić jak uruchomić obcą technologię lub artefakt) - 800 Tworzenie (produkowanie i wytwarzanie od broni po maszyny) - 600 Specjalne Umiejętności: Specjalizacja w broni - 1500 (znacznie sprawniej posługujesz się daną bronią [nazwa broni]) Broń na stałe - 500 (możesz wybrać broń ze zbrojowni (do 20pkt rekwizycji), która będzie należeć do Ciebie na stałe, czyli w następnych misjach nie będzie nic kosztować) Punkt życia (x2) - 500 (x2) (można wykupić dwa razy, zwiększa żywotność) - Moce - - Rozwój - Zbrojownia: Na każdą misje trzeba zakupić sprzęt za przyznawane przez MG punkty rekwizycji. Lepszy sprzęt będzie wymagał dodatkowo punktów sławy. - Broń - Wyposażenie z dodatkiem Astrates w nazwie, oznacza broń produkowaną specjalnie dla Czyścicieli. Wyróżnia ją większa solidność, niezawodność i zadawane obrażenia. Cechą charakterystyczną tych przedmiotów są większe gabaryty, znaczny ciężar, trudno ją ukryć i schować. Bolt Weapons - są wymysłem Czyścicieli, te potężne bronie ładowane są amunicją typu bolt, która przebija pancerz i rozrywa ciało. Jest kilka typów amunicji bolt od przebijającej pancerz pojazdów po wybuchową, zapalającą i rozrywającą. Miotacze - broń obszarowa, ogień lub energia. Razi wiele celów na raz będących w bliskiej odległości. Staroświecka - Wykorzystywana przez pozostałe wojska Imperium Ludzi nie związane z Czyścicielami. Wciąż dobry kawał ekwipunku, produkowany masowo. Laserowe - Broń elitarnych jednostek i oddziałów. Stosunkowo cicha i niepotrzebująca amunicji. Potrafi się przegrzać, gdy używana za często. Prymitywne - Broń pochodząca z bardziej prymitywnych światów, często wykorzystywana przez koneserów lub przez element zaskoczenia, ponieważ można łatwo ją łatwo ukryć i szybko wyciągnąć. - Pancerze - Uniform Zwiadowczy - Lekki pancerz, zwiększona mobilność w terenie, można w nim pływać, biegać, wspinać się. Astrates Scout Armour - Solidniejszy lekki pancerz, +10 cichego poruszania się. Astrates Power Armour - Astrates Artificer Armour - Astrates Terminator Armour - - Sprzęt - - Relikty - - Cybernetyka - - Pojazdy - Cennik - Zbrojownia Broń Strzelecka Nazwa broni - zasięg - tryby strzału - obrażenia - koszt wykupu Bolt Weapons: rozrywające Astrates Bolt Pistol (jednoręczny) - 30M - 1/3 - 10 - 8 Astrates Bolter (jednoręczny/oburęczny) - 100M - 1/2/4 - 15 - 10 Astrates Heavy Bolter (oburęczny) - 150M - 10 - 20 - 20 Miotacze podpalające, obszarowe Astrates Flamer (jednoręczny) - 20M - 1 - 12 - 10 Astrates Hand Flamer (jednoeczny w rękawicy, więc można trzymać jeszcze inną broń w tej samej dłoni) - 10M - 1 - 12 - 10 Astrates Heavy Flamer (oburęczny) - 30M - 1 - 16 - 15 Staroświeckie Astrates Shotgun - 30M - 1/2 - 13 (obszarowy) - 10 Stub Revolver - 30M - 1 - 7 - 3 Stub Automatic - 30M - 1/3 - 7 - 4 Autopistol - 30M - 1/6 - 7 - 5 Autogun - 90M - 1/3/10 - 8 - 7 Laserowe: Laspistol - 30M - 1 - 7 - 5 Las Carbine - 60M - 1/2 - 7 - 6 Lasgun - 100M - 1/3 - 8 - 7 Prymitywne Flintlock Pistol - 15M - 1 - 7 - 1 Musket - 30M - 1 - 7 - 3 Bow - 30M - 1/2 - 5 - 1 Sling - 15M - 1 - 4 - 1 Crossbow - 30M - 1 - 6 - 1 Wyrzutnie Astrates Heavy Missile Laucher (oburęczna) - 250M - 1 - amunicja - 10 Granaty i rakiety nazwa - efekt - obrażenia - koszt Astrates Blind Grenade - Dymny - 0 - 5 Astrates Frag Grenade - Rozpryskowy (piechota) - 15 - 1 Astrates Frag Missiles - Rozpryskowy, Burzenie - 19 - 5 Astrates Krak Grenade - Przebijający pancerz (pojazdy, bunkry) - 19 - 1 Astrates Krak Missiles - Przebijający- 27 - 5 Fire Bomb - Zapalający, Obszarowy - 8 - 5 Bronie Wręcz Nazwa - efekt - obrażenie - koszt Broń Łańcuchowa Astrates Chainsword - Rozrywające - 8 - 5 Tradycyjna Astrates Combat Knife - 4 - 3 Inne Astrates Primitive Weapons (topory, miecze, młoty itp.) - 7 - 4 Primitive Weapons (włócznie, laski, tarcza, pałki, kastety, noże, noże do rzucania) - 5 - 3 Dodatki do broni Nazwa - koszt Astrates Melee Attachment (bagnet) - 7 Astrates Melee Attachment (piła) - 9 Astrates Fire Selector (automatyczny podajnik magazynków, zwiększa zapas magazynków o +3, nie tracisz posta na przeładowywanie) - 10 Astrates Dipole Mag-lock (magnesy przywołujące broń z pasa do otwartej ręki i dający możliwość szybkiego ataku/parowania) - 5 co broń Astrates Preysense Sight (celownik z wizją cieplną na broń) - 10 Astrates Red-Dot Laser Sight (celownik zwiększa Ballistic Skills o 10 gdy strzela pojedynczą serią) - 10 Astrates Telescopic Sight (celownik przybliżający cel, ułatwiający trafienie w odległe cele) - 6 Silencer (tłumik na broń: autogun, autopistol, sniper rifle) - 3 Kompania Zwiadowcza nazwa - pancerz - koszt Uniform Zwiadowczy (lekki czarnoniebieski komplet, mundur, pasek i buty) - 2 - 5 Kaptur z maskującą peleryną (trudniej was zauważyć w podobnym tle)- 0 - 5 Kamizelka kuloodporna (tors) - 5 - 10 Kolcze buty (lepsza przyczepność w trudnym terenie, kolce wysuwają się z podeszwy) - 1 - 3 Astrates Scout Armour (solidniejszy komplet, +10 do cichego poruszania się) - 3 - 5 - (Sława: 1) Apothecary stuff nazwa - koszt De-tox (antytoksyna na narkotyki, toksyny, gazy) - 5 Injector (wstrzykiwacz skórny) - 3 Narthecium (rękawica medyczna apothacary) - 10 Pain Suppersant (uświeżacz bólu) - 5 Repair Cement (łata uszkodzony pancerz) - 1 Resuscticex (cuci nieprzytomnych) - 5 Data-Slate (odtwarzanie i zgrywanie plików) - 5 Lamp (źródło światła) - 5 Reductor (szybciej wydobywa genoziarno, dodaje więcej wierteł i pił do Narthecium tnących szybciej zbroje, można używać jako broni o obrażeniach 7 z Penetracją) - 8 Techmarine stuff Servo-Arm (potężne mechaniczne ramie na plecach, zwiększające siłę, naprawę, wspinaczkę i zadające 24 obrażenia zgniatające) - 20 Combi Tool (narzędzia naprawcze [zamiast ramienia na plecach]) - 10 Sacred Unguents (Smar uodparniający dowolną broń na zacinanie się na całą misje) - 10 Auspex (wykrywacz ruchu, emisji i biologicznych form życia) - 10 Data-Slate (zgrywanie plików i odtwarzanie) - 5 Lamp (źródło światła) - 5 Librarian stuff Codex Astrates (Kodeks SM, +5 WP) - 10 Data-Slate (zgrywanie plików i odtwarzanie) - 5 Glow-Globe (źródło światła) - 5 Psy-Focus (laska, książka, relikwia - daje Innvocation - możliwość oczyszczenia umysłu i wzmocnienia zaklęcia/jego osłabienia raz na bitwę) - 15 Assalut stuff Jump Pack - 15 Tactical stuff Amunicja dodatkowa do broni typu [Bolt]: nazwa - obrażenia - koszt Hellfrie (Przeciwko Tyranidom, żrąca, 5 sztuk) +3, 5 Kraken (Przeciwko Pancernym, większy zasięg, 5 sztuk) +10, 10 Metal Storm (zmniejszone obrażenia, ale wybucha 5) -2, 5 Stalker (zmniejszone obrażenia, ale nie robi hałasu, 5 ) - 2, 10 Ostatnio edytowane przez Rahaela : 15-02-2013 o 20:12. |
25-12-2012, 17:46 | #2 |
Reputacja: 1 | Witam wszystkich i życzę miłej gry |
25-12-2012, 17:52 | #3 |
Reputacja: 1 | Hej, cześć, czołem. Miłego grania i owocnej w przygody zabawy. Albo odwrotnie... |
25-12-2012, 20:19 | #4 |
Reputacja: 1 | Witam was, cieszę się już na naszą wspólną grę.
__________________ " - Elfy! Do mnie elfy! Do mnie bracia! Genasi mają kłopoty! Do mnie, wy psy bez krzty osobowości! Na wroga!" ~Sulfelg, elfi czarodziej. "Powołanie Strażnika". |
25-12-2012, 21:04 | #5 |
Reputacja: 1 | Udało mi się ruszyć z pierwszym postem. Świat jest tworzony więc musicie wybaczyć różne braki i pewne umowności. Co jakiś czas będę coś opisywała z tego świata, lub próbowała odpowiedzieć na pytania zadawane przez was. Życzę dobrej zabawy i udanej współpracy |
25-12-2012, 22:54 | #6 |
Reputacja: 1 | Trochę drętwe dialogi i czuć patos wh40k (ja tam wolę zmęczonego Sindermanna oraz ciemność gotyku niczym żłobienia na kosmicznych barkach Mrocznych Aniołów ), ale widzę również ciekawą i żywą przygodę. Powiedział bym , znów jestem w grze Anonima. Czuć świeży oddech. Może być fajnie |
26-12-2012, 15:48 | #7 |
Reputacja: 1 | Jak z ekwipunkiem? Liczę , że dozbroję się na wszystkie okazje Powiesz już teraz ile mamy pkt. wykupu? Tak bym lepiej się przygotował. |
26-12-2012, 16:29 | #8 |
Reputacja: 1 | Myślę, że 35 punktów na dozbrojenie się wystarczy, obowiązuje was zbrojownia póki co włącznie z Kompanią Zwiadowczą. Rzeczy poniżej dostępne będą w następnych misjach. Ostatnio edytowane przez Rahaela : 26-12-2012 o 16:51. |
26-12-2012, 17:13 | #9 |
Reputacja: 1 | A co z ekwipunkiem (tym malutkim) który mieliśmy zadeklarowany w karcie?
__________________ " - Elfy! Do mnie elfy! Do mnie bracia! Genasi mają kłopoty! Do mnie, wy psy bez krzty osobowości! Na wroga!" ~Sulfelg, elfi czarodziej. "Powołanie Strażnika". |
26-12-2012, 17:22 | #10 |
Reputacja: 1 | W poście napisałam, że podnosicie torby ze swoimi rzeczami i ruszacie za panią sierżant. Więc są wśród ciuchów, pamiątek itp. |