29-07-2016, 13:42 | #201 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Ad. 2 - Sala Odpraw, koniec posta pierwszego.
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. | ||
29-07-2016, 14:09 | #202 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | @Micas - Mogę mieć ten sam zestaw zabawek co do tej pory? Jakoś uważam mi się sprawdzał to bym został przy nim. - I w sumie co teraz robimy? Bo chyba i tak czekamy na Twój post tak? - I czy dobrze rozumiem, że teraz fabularnie polecimy do tej "Kolumbii" i pod najemniczą przykrywką będziemy tam szukać tej trefnej laski? I te wszystkie pojazdy co zabieramy ze sobą to też już tak pod ten myszyn? Ale w ogóle jakoś mamy załatwiony transport do tamtego systemu?
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
29-07-2016, 14:15 | #203 | |||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Cytat:
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. | |||
29-07-2016, 17:56 | #204 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Do tego mi potrzebny jakiś kumpel chyba,że rozwiążemy to inaczej, bez kamerada? | |
30-07-2016, 12:34 | #205 | |
Reputacja: 1 | Hej, mistrzu... pytanie. Cytat:
| |
30-07-2016, 13:54 | #206 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. | ||
01-08-2016, 18:44 | #207 |
Reputacja: 1 | Co do pojazdów to bym proponował którąś z trzech ostatnich opcji, zaś do latania Valkyrię Sky Talon, aby ten nasz wozik móc szybko przerzucać po trudnodostępnych miejscach. |
02-08-2016, 02:35 | #208 |
Reputacja: 1 | ja jestem za Razorback z Ablative Armour, Mine Sweeper, Superior Plating. Co do latadeł: Skąd jest właściwie Valkyrie Sky Talon? Sprzęt "drużynowy": Żywność + woda Field Wall Generator; 18 kg; Very Rare; EWI p48; Creates a wall of force up to 1.5m high and 8m long between linked generators. Perimeter Defence System 175kg/Pylon Very Rare 137 RT; Creates a field that does 2d10+6E with Shocking to anyone who passes through it. Must have other pylons. Good and Best craftsmanship versions do an additional 1d10 damage. Long-Range Auspex 175 kg Very Rare // RT; 5km range, 10km for good, best gives +30 to perception instead of +20 Screamers; 2kg; Scarce; DH; 151; A proximity alarm. To activate, the GM rolls a secret Tech-Use test for the player. It has a Perception of 75 to detect sounds or motion. If it detects any motion, it emits a loud sound that can be heard up to 1km away in good conditions. Isotropic Fuel Rods; 10kg; Average; DH/IHB; 147; Concentrated power source that can last several weeks. Beetle Tent; DH/IHB; 152; Armored tents with AP 8 (Primitive) and minor camouflage. 3 person; 5kg; Common; IHB; 152; Holds 3 people. 6 person; 10kg; Scarce; IHB; 152; Holds 6 people. Extra armor; 8kg; Rare; IHB; 152; Increase AP to 12. Camp Warders; 4kg; Rare; IHB; 152; Warders are linked to a screamer device. When activated, the offending creature, if it has the Bestial trait, must make a -20 Willpower test or flee. Sky Eye; 4kg; Very Rare; DH/IHB; 153; A recon device that is useful for scouting aerially. Drusine Incense; 0.5kg; Rare; RT/FAC; 97; Nearby characters with Pure Faith reduce Fear rating of daemons and psykers to 1. Negates Incorporeal and Phase traits. Burns for 1d10+20 minutes. Cameleoline Tarpaulin; 5; -; DW/ROB; 145; A 5x5 meter sheet of cameleoline. May be hooked together to hide anything. +30 to Concealment tests. Comm Leech; 1kg; Very Rare; DH2; 175; A tool to intercept transmissions. If the Tech-Use test is failed by more than [Int bonus] degrees, all targets become aware that someone is trying to intercept the signal. Signal Jammer; 2kg; Rare; OW; 203; A device that jams communication signals. Basic models are obvious; more advanced ones can work undetected. Static Generator; 3kg; Very Rare; OW; 203; Jams all frequencies within 30 meters. Very obvious. Accordion Wire; 0.5kg; Common; OW; 200; Anyone trying to cross a wire barrier must make a -20 Acrobatics test or take 1d5R damage (+1 per Degree of Failure). Snare Mines; 1kg; Average; HOE; 125; Sets off an attached grenade/explosive when someone gets too close. +20 Tech-Use to place, proximity and delay can be set (1-3 meters, 0-5 rounds). Melta Bomb 12 kg Very Rare Decryption Cogitator; 200kg; Rare; FAC; 97; Ciphers, Literacy, Scholastic Lore (Cryptology), Secret Tongue, Speak Language, and Trade (Cryptographer) count as Basic Skills. Owner can substitute Tech-Use for any of the above, but it takes twice as long. Demolition Charge; 1kg; Scarce; OW; 201; An explosive charge. Does 3d10X+(2*kg). Blast radius is kg*5. Setting and defusing requires a Tech-Use test (see OW 133). Krytron-plasma Detonator; 0.5kg; Rare; FAC; 97; +20 to Demolition tests to Place Explosives. May spend a Fate point to cancel an accidental detonation. |
03-08-2016, 17:18 | #209 |
Reputacja: 1 | Chciałbym coś dodać do posta Erhana ale nie ma chyba nic Poza czymś co będzie w stanie w stabilny sposób ładować laserowe zabawki Poświecia. Do sprzętu dopisałbym coś zautomatyzowanego do obrony. Tarantula raczej słabo... ale może może nasz techniczny coś wykombinuje. Co do pojazdów Razorback i Valkiria - popieram, nasz Inkwizytor też bo konsultowałerm to telefonicznie. Co do sesji... tym razem się ogłoszę, nie będzie mnie od czwartku wieczór do niedzieli wieczór na pewno w żaden sposób -> Robię konwent w Żywcu |
03-08-2016, 20:27 | #210 |
Reputacja: 1 | Panowie MG zwrócił mi uwagę na jedną rzecz: Razor nas nie pomieści. Jest nas 10. Inne propozycje.
__________________ Dzięki za 7 lat wspólnej zabawy:-) |