Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-01-2017, 10:06   #301
 
potacz's Avatar
 
Reputacja: 1 potacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłość
Dante odkłada Snajperkę i łapie za swoją szablę (szabla jest opisana w EQ)
I przygotowuje się na atak Ciapka i do zaatakowania wymienionego jaszczura. Czyli zamiana 1 akcji dużej na dwie małe i łącznie wykonanie 3 małych.
 
__________________
"Głową muru nie przebijesz, ale jeśli zawiodły inne metody należy spróbować i tej."

Ostatnio edytowane przez potacz : 13-01-2017 o 10:12.
potacz jest offline  
Stary 13-01-2017, 12:44   #302
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Właściwie jaki mamy etap tej walki w lesie? Ja na razie widzę, że mam przyklepany atak furą w Ciapka. To teraz Dante atakuje też Ciapka? To kto atakuje pozostałe dwa jaszczury? Bo coś chyba się pogubiłem jeśli gdzieś, coś było mówione.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 13-01-2017, 13:09   #303
 
Rewik's Avatar
 
Reputacja: 1 Rewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputację
Tutaj ([Komentarze] Chrysomallos) w ramce na dole jest pierwsza runda. Wieczorem porzucam i przejdziemy do drugiej
 
Rewik jest offline  
Stary 13-01-2017, 13:53   #304
 
potacz's Avatar
 
Reputacja: 1 potacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłość
Wszystko chodzi o inicjatywę Pip, im wyższa, tym pierwszeństwo w akcji masz przed innymi
 
__________________
"Głową muru nie przebijesz, ale jeśli zawiodły inne metody należy spróbować i tej."
potacz jest offline  
Stary 13-01-2017, 18:58   #305
 
Rewik's Avatar
 
Reputacja: 1 Rewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputację
Inicjatywa ogólnie:
Azor: 10
Ciapek: 10
Puszek: 9
Jeremiasz: 7
Dante: 7
Kruger: 5
Milton: 3
Jim: 2
Melathios: 2
Kevin: 0

Runda 1:

Azor: 8 +2 + 2 (hasten) =12
Ciapek: 8 +2 + 2 (hasten) = 12
Puszek: 7 +2+ 2 (hasten) =11
Jeremiasz: 7 +0 = 7
Dante: 5 + 2 = 7
Kruger: 5 +0 = 5
Milton: 3 +0 = 3
Jim: 2 +0 =2
Melathios: 2 +0 = 2
Kevin: automatycznie 0 (niezorientowany w sytuacji) = 0



Azor: ruch x3
Ciapek: ruch x3
Puszek: ruch x3
Jeremiasz: strzał (pudło!) + zmiana broni
Powodzenie ataku
cel: Puszek
rzut: 2d6=8
modyfikatory:
+0 dex
+2 Gun Combat
-3 (trudne warunki)
rezultat: 7 pudło!


Dante: zmiana broni + przygotowanie
Kruger: celowanie + strzał w Ciapka (trafiony! -7hp)
Powodzenie ataku
cel: Ciapek
rzut: 2d6=11
modyfikatory:
+0 dex
+0 Gun Combat (Slug Rifle)
+ 1 (aiming)
-3 (trudne warunki)
+1 (oświetlony reflektorami samochodu)
rezultat: 10 trafiony!
Obrażenia zadane przez Kruger:
rzut (Revolver): 3d6-3 = 8
modyfikatory: +1 effect of the attack roll
rezultat = 10
obrażenia przyjęte: 9 -3 armor)=7
pozostały endurance: 1 (-7)
pozostała strength: 8
pozsotała dexterity: 12


Milton: opóźnienie akcji
Jim: celowanie + strzał w Ciapka (trafiony! -2 hp)
Powodzenie ataku
cel: Ciapek
rzut: 2d6=9
modyfikatory:
+0 dex
+0 Gun Combat
+1 (aiming)
- 3 (trudne warunki)
+1 (oświetlony reflektorami samochodu)
rezultat: trafiony!
Obrażenia zadane:
rzut (Revolver): 3d6-3 = 5
modyfikatory: +0 effect of the attack roll
rezultat = 5
obrażenia przyjęte: 5 -3 (armor)=2
pozostały endurance: 0 (-1)
pozostała strength: 8
pozsotała dexterity: 11 (-1)


Melathios: celowanie + strzał w Puszka (pudło!).
Powodzenie ataku
cel: Puszek
rzut: 2d6=8
modyfikatory:
+0 dex
+0 Gun Combat
+ 1 (aiming)
-3 (trudne warunki)
rezultat: 6 pudło!


Kevin: Ruch + tratowanie na Ciapka (pudło!)
Powodzenie ataku
cel: Ciapek
rzut: 2d6=6
modyfikatory:
+0 dex
+2 Drive
-3 (trudne warunki)
+1 (oświetlony samochodem)
rezultat: 6 pudło!


Milton celowanie + strzał Azor (pudło!)
Powodzenie ataku
cel: Azor
rzut: 2d6=5
modyfikatory:
+0 dex
+2 Gun Combat
+1 (aiming)
- 3 (trudne warunki)
rezultat: 5 pudło!


Koniec rundy 1


Runda 2:
Azor: 10
Ciapek: 10
Puszek: 9
Dante: 7
Jeremiasz: 7 -2(unik)=5
Kruger: 5
Milton: 3
Melathios: 2
Jim: 2 -2(unik) =0
Kevin: 0




Azor: ruch + atak na Kruger (pudło!)
Powodzenie ataku
cel: 1d2=1 Kruger
rzut: 2d6=7
modyfikatory:
+0 str
+0 Melee (teeth)
rezultat: 7 pudło!


Ciapek: ruch + atak na Jim(-7 hp)
Powodzenie ataku
cel: 1d6=5 Jim
rzut: 2d6=9
modyfikatory:
+0 str
+0 Melee (teeth)
- 1 Dodge (Jim w następnym ruchu ma -1 do testów -2 inicjatywa)
rezultat: 8 trafiony!
Obrażenia zadane
rzut (Teeth): 3d6 = 7
modyfikatory: +0 effect of the attack roll
rezultat = 7
obrażenia przyjęte: 7 - 0 =7
pozostały endurance: 0 (-7)
pozostała strength: 5
pozsotała dexterity: 7


Puszek: ruch + atak Jeremiasz (pudło!)
Powodzenie ataku:
cel: Jeremiasz Anders
rzut: 2d6=6
modyfikatory:
+0 str
+0 Melee (teeth)
- 1 dodge (Jeremiasz -1 do testów -2 inicjatywa)
rezultat: 5 pudło!



Wasze deklaracje?
Dante: Doskok i cięcie w Ciapka (trafiony! -12 hp) Ciapek pada nieprzytomny!
Powodzenie ataku:
cel: Ciapek
rzut: 2d6=8
modyfikatory:
+2 strength
+2 Melee (Blade)
+ 1 (aiming)
-1 unik (Ciapek)
rezultat: 12 trafiony!
Obrażenia zadane:
rzut (Monofilament Saber): 3d6 = 8
modyfikatory: +4 effect of the attack roll ; half armour
rezultat = 12
obrażenia przyjęte: 12 -1 (armor/2)=11
pozostały endurance: 0
pozostała strength: 7 (-1)
pozsotała dexterity: 0 (-11)


Jeremiasz: Atak w puszek (trafiony! -2 hp)
Powodzenie ataku:
cel: Puszek
rzut: 2d6=9
modyfikatory:
+1 strength
+1 Melee (Blade)
-1 unik (Puszek)
-1 DM unik (Jeremiasz)
rezultat: 9 trafiony!
Obrażenia zadane:
rzut (Monofilament Saber): 2d6 =4
modyfikatory: +1 effect of the attack roll
rezultat = 5
obrażenia przyjęte: 5 -3 (armour) = 2
pozostały endurance: 6 (-2)
pozostała strength: 8
pozsotała dexterity: 12


Kruger: ruch + strzał w puszek (pudło!)
Powodzenie ataku
cel: Puszek
rzut: 2d6=5
modyfikatory:
+0 dex
+0 Gun Combat (Slug Rifle)
rezultat: 5 pudło!


Milton: wycelowanie plus strzał w Puszek (trafiony! -5 hp)
Powodzenie ataku
cel: Puszek
rzut: 2d6=7
modyfikatory:
+0 dex
+2 Gun Combat
+1 (aiming)
- 1 (personal range)
rezultat: 9 trafiony!
Obrażenia zadane:
rzut: 3d6-3 = 7
modyfikatory: +1 effect of the attack roll
rezultat = 8
obrażenia przyjęte: 8 -3 (armour)=5
pozostały endurance: 1 (-5)
pozostała strength: 8
pozsotała dexterity: 12



Melathios: strzał w Azora (pudło!)
Jim: przeczekanie
Kevin: akcja specjalna: tratowanie w linii prostej (Ciapek -5hp ; Puszek -6 hp + powalenie ; Azor pudło! ; Kevin - 1hp)
Powodzenie ataku nr 1
cel: Ciapek (nieprzytomny, leżący)
rzut: automatyczne trafienie!

cel: Puszek
rzut: 8
modyfikatory:
+0 dex
+2 Drive
-3 (trudne warunki)
+1 (oświetlony samochodem)
+1 (bez drzew)
rezultat: 9 trafiony!

cel: Azor
rzut: 6
modyfikatory:
+0 dex
+2 Drive
-3 (trudne warunki)
+1 (oświetlony samochodem)
+1 (bez drzew)
rezultat: 7 pudło!

Obrażenia zadane:
atak 1 - na Ciapek
prędkość: 10 km/h
1d6 =5 (directly dmg)
obrażenia kierowcy: (powalony, kierowca nie otrzymuje obrażeń)

atak 2 - na Puszek:
prędkość: 20 km/h
2d6 =6 (directly dmg) ; Puszek zostaje powalony!
obrażenia kierowcy: 6/4 =1

atak 3 - na Azor
prędkość 30 km/h
pudło!
Bezpieczne wyhamowanie : 2d6=8+2 =10 zdany!



Jim: strzał w Puszek (pudło!)




Mapka: klik



Runda 3:
Azor: 10
Ciapek: 10 -2
Puszek: 9 -2
Dante: 7
Jeremiasz: 7
Kruger: 5
Milton: 3
Melathios: 2
Jim: 2
Kevin: 0

 

Ostatnio edytowane przez Rewik : 15-01-2017 o 11:46.
Rewik jest offline  
Stary 13-01-2017, 19:04   #306
 
potacz's Avatar
 
Reputacja: 1 potacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłość
@Marek, z tego co pamiętam, to na inicjatywę rzuca się tylko na początku walki i do samego jej końca.


Co do odniesienia się do mojej deklaracji, chyba tu chodzi po prostu o przygotowanie do ataku/uniku (przyjęcie pozycji) Czyli w sumie przygotowanie do tej rundy.
 
__________________
"Głową muru nie przebijesz, ale jeśli zawiodły inne metody należy spróbować i tej."

Ostatnio edytowane przez potacz : 13-01-2017 o 19:07.
potacz jest offline  
Stary 13-01-2017, 19:06   #307
 
Rewik's Avatar
 
Reputacja: 1 Rewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputację
Tak, ale istnieją sposoby na jej zmianę.

Np. hasten dodaje +2 na daną rundę, a unik lub parowanie każdorazowo odejmuje 2

PS: prawdopodobnie pojawi się dziś post drugiej grupy
 
Rewik jest offline  
Stary 13-01-2017, 19:08   #308
 
potacz's Avatar
 
Reputacja: 1 potacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłośćpotacz ma wspaniałą przyszłość
Deklaruję doskok i cięcie Ciapka.
 
__________________
"Głową muru nie przebijesz, ale jeśli zawiodły inne metody należy spróbować i tej."
potacz jest offline  
Stary 13-01-2017, 19:21   #309
 
Rewik's Avatar
 
Reputacja: 1 Rewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał potacz Zobacz post
Co do odniesienia się do mojej deklaracji, chyba tu chodzi po prostu o przygotowanie do ataku/uniku (przyjęcie pozycji) Czyli w sumie przygotowanie do tej rundy.
Potraktuję to jako +1 DM do ataku. W końcu zasady to tylko wskazówki

Taka informacja: większość z was jest w "personal range" (sąsiadujące kratki) znaczy to, że pistolety mają -1DM, ale z drugiej strony nie będę brał pod uwagę już ujemnych za widoczność i przysłaniajace drzewa. W przypadku nietrafienia będę jednak rozpatrywał czy nie postrzelicie swoich (zasada taka, że najbliższy może oberwać), także ustawić się z głową :P
 

Ostatnio edytowane przez Rewik : 13-01-2017 o 19:23.
Rewik jest offline  
Stary 13-01-2017, 19:45   #310
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
Szczelam w tego co przed mną. Jakiś ekstra damage za wsadzenie mu lufy w pysk?
 
__________________
Man-o'-War Część I
Baird jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:36.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172