Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18-08-2020, 15:19   #81
 
Vadeanaine's Avatar
 
Reputacja: 1 Vadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputację
tajniak
małe wsparcie


dodatkowe:
tubylcy: Raul: 3 pkt
archeolodzy: przygotowania: 2 pkt
marines: srg. McLean: 1 pkt
 
Vadeanaine jest offline  
Stary 18-08-2020, 15:44   #82
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Oki, dzięki za głosy


Scena 1




Co ma do przekazania Anderson?



Wynik głosowania:

Poczekać: 0

Prognoza: 0

Solo: 0

Tajniak: 1 (1 Vadeanaine)



Scena 2




Co powinien zadecydować porucznik?



Wynik głosowania:

Czerwoni na dół: 0

Niebiescy naprzód: 0

Duże wsparcie: 0

Małe wsparcie: 1 (1 Vadeanaine)



Zagadnienie dodatkowe




Jaki wątek powinien się pojawić na scenie?


(Masz 3, 2 i 1 pkt. Tam gdzie przydzielisz najwięcej ten wątek jest dla Ciebie najbardziej interesujący.)


Wynik głosowania:

Archeolodzy: przygotowania: 0+2=2

Marines: srg. McLean: 0+1=1

Tubylcy: Raul: 0+3=3

---


Termin do głosowania: do północy cz 08.20.



---

- No a poza tym chyba czas na konkurs fotek Czyli dla wybranych na daną turę postaci dramatu każdy może przysłać swoje zgłoszenie awatara. W kolejnej turze będzie głosowanie na te awki chyba, że będzie tylko jeden no to wygra walkowerem. Potem te awki znajdą się w panelu sesyjnym tak jak normalnie Gracze umieszczają awki swoich postaci w panelu.

- Co do fotek to dobrze by były podlinkowane i gotowe do wklejenia w panel.



Personalia: por Daoust, Jean (HQ 2 plutonu)
Wiek: 29 l
Specjalizacja: dowodzenie; wspinaczka
Charakter: bezpośredni, zmienny
Przywara: popisówa
Sekret: romans
Rola: d-ca 2-go plutonu (d-ca przysłanego kontyngentu marines)
Sceny: 1, 3, 6, 7, 8, 9



Personalia: Hemme, Nicholas
Wiek: 56 l
Specjalizacja: n.archeologia; zarządzanie
Charakter: szczery, obrotny
Przywara: palacz
Sekret: skryte uczucie
Rola: kierownik obozu archeologów
Sceny: 1, 3, 8
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 18-08-2020, 16:48   #83
 
Vadeanaine's Avatar
 
Reputacja: 1 Vadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputację
No to jeszcze propozycje "buźki":

por. Daoust:
https://i.pinimg.com/564x/03/bd/68/0...c04a5443a7.jpg

Nicholas Hemme
https://i.pinimg.com/564x/ee/ff/2a/e...7fc95d8859.jpg
 
Vadeanaine jest offline  
Stary 21-08-2020, 20:11   #84
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- No to bardzo walkowerem wyszła ta tura


Scena 1




Co ma do przekazania Anderson?



Wynik głosowania:

Tajniak: 1

Poczekać: 0
Prognoza: 0
Solo: 0



Scena 2




Co powinien zadecydować porucznik?



Wynik głosowania:


Małe wsparcie: 1

Czerwoni na dół: 0
Niebiescy naprzód: 0
Duże wsparcie: 0




Zagadnienie dodatkowe



Jaki wątek powinien się pojawić na scenie?


(Masz 3, 2 i 1 pkt. Tam gdzie przydzielisz najwięcej ten wątek jest dla Ciebie najbardziej interesujący.)


Wynik głosowania:

Archeolodzy: przygotowania: 0+2=2

Marines: srg. McLean: 0+1=1

Tubylcy: Raul: 0+3=3

---

- Konkurs fotek:


https://i.pinimg.com/564x/03/bd/68/0...c04a5443a7.jpg

Personalia: por Daoust, Jean (HQ 2 plutonu)
Wiek: 29 l
Specjalizacja: dowodzenie; wspinaczka
Charakter: bezpośredni, zmienny
Przywara: popisówa
Sekret: romans
Rola: d-ca 2-go plutonu (d-ca przysłanego kontyngentu marines)
Sceny: 1, 3, 6, 7, 8, 9


https://i.pinimg.com/564x/ee/ff/2a/e...7fc95d8859.jpg


Personalia: Hemme, Nicholas
Wiek: 56 l
Specjalizacja: n.archeologia; zarządzanie
Charakter: szczery, obrotny
Przywara: palacz
Sekret: skryte uczucie
Rola: kierownik obozu archeologów
Sceny: 1, 3, 8
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 22-08-2020, 10:15   #85
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 10 - 2727.08.02 póź. ranek; g. 13:30

- No to witam w 10-ej turze cerberowych przygód W tej turze drużyna 3-cia "zielona" ruszyła jako wsparcie do osady Kali no a w bazie Raul zaczął rozmawiać z srg. Rilley.


Scena 1



Co powinni zrobić zieloni?


Cofnąć się - mogą zawrócić, cofnąć się parę kilometrów do najbliższego zjazdu i wyjechać górą. Potem przejechać bezdrożami wyżyny i gdzieś dalej znów zjechać na drogę albo już dojechać tak do wioski bo już do niej całkiem blisko.

Wady: dodatkowe 20 min na dodatkowy manewr, nie wiadomo czy da się bez przeszkód górą dojechać do wioski, raczej tak ale pewności nie ma, właściwie nie wiadomo ocb z tym samochodem i osuwiskiem.

Zalety: omija się z daleka podejrzany samochód i osuwisko.


Jazda! - marines mogą schować obawy do kieszeni i dać gaz do dechy. Przy pełnej prędkości możliwe, że uda się zminimalizować ryzyko zasadzki lub z rozpędu przejechać przez osuwisko.

Wady - jeśli są tam jakieś miny to prędkość pojazdu nie ma znaczenia, jeśli osuwisko jest zbyt duże to transporter i tak może w nie wpaść i ugrząźć.

Zalety - jak się uda to praktycznie żadna strata czasu i marines przybędą o czasie, rozpędzony transporter jest o wiele trudniejszym celem niż stojący czy powolny.


Stok - można wjechać na górę po stoku doliny. Podjazd na przełaj po mało pewnym terenie wymaga testu dla kierowcy na specową umiejętność. (2k10 i wybiera się korzystniejszy wnik). Na 8-9 mimo straty czasu i nerwów nie udaje się wyjechać z doliny, transporter się zsuwa, grunt się osypuje itd. Na 10 coś poszło bardzo nie tak, kierowca traci panowanie nad maszyną, ta osuwa się i wywraca. Bez dźwigu czy czegoś podobnego trudno będzie postawić maszynę na koła.

Wady - możliwe, że straci się czas a nie uda się wyjechać na przełaj albo można stracić transporter, właściwie nie wiadomo ocb z tym samochodem i osuwiskiem.

Zalety - omija się z daleka podejrzany samochód i osuwisko.


Patrol - marines mogą wysłać pieszy patrol w stronę samochodu i sprawdzić z bliska co jest grane.

Wady - jeśli to pułapka czy zasadzka co patrol znajdzie się dokładnie tam gdzie przeciwnik zaplanował, dodatkowe 10 min na patrol.

Zalety - powinno się wyjaśnić ocb z tym samochodem i osuwiskiem, jeśli to pułapka czy zasadzka powinni oberwać ci z patrolu ale transporter i załoga znacznie mniej lub wcale.


Wynik głosowania:

Cofnąć się: 0

Jazda!: 0

Stok: 0

Patrol: 0



Scena 2




Co mówi Raul?


Dron - trafił na dron jakiego szukają marines. Tak mówi. Niestety nie miał ani wtedy, ani teraz żadnych dowodów na to więc zostaje tylko jego słowo. Na 8+ Raul po prostu ściemnia, przesadza albo nic w gruncie rzeczy nie wie.

Gniazdo - jakimś cudem i przypadkiem trafił na gniazdo robali. Udało mu się zwiać, właśnie on zaalarmował wioskę Kali o tym zagrożeniu. Niestety nie miał ani wtedy, ani teraz żadnych dowodów na to więc zostaje tylko jego słowo. Na 8+ Raul po prostu ściemnia, przesadza albo nic w gruncie rzeczy nie wie.

Interes - był częścią sieci interesów pomiędzy archeologami a dostawcami organów. Może sprzedać te informacje marines. Ale obawia się zemsty archeologów i reszty siatki więc boi się mówić na miejscu. Nie ma przy sobie żadnych twardych dowodów na potwierdzenie swoich słów poza poszlakami. Na 8+ Raul po prostu ściemnia, przesadza albo nic w gruncie rzeczy nie wie.


Wynik głosowania:

Dron: 0

Gniazdo: 0

Interes: 0


---



Zagadnienie dodatkowe



Jaki wątek powinien się pojawić na scenie?


Archeolodzy: przygotowania - przygotowania Nicholasa i Kelemena do ewakuacji trefnego towaru i ewentualnie reakcja na wycieczkę dziewczyn i/lub obudzenie Raula.

Marines: rozkazy - na orbicie ktoś przemyślał sprawę wcześniejszego raportu porucznika na tyle by wysłać odpowiednie rozkazy na dół.

Tubylcy: Anderson - ciąg dalszy przygód AA co będzie porabiać po tym jak marines odesłali ją z powrotem do reszty nie wierząc w jej gadki o tym, że jest tajniakiem.


(Masz 3, 2 i 1 pkt. Tam gdzie przydzielisz najwięcej ten wątek jest dla Ciebie najbardziej interesujący.)


---



Termin do głosowania: do północy pn 08.24.


---

- I konkurs dodatkowy na facjaty dla poszczególnych postaci dramatu Tym razem na tapety idą kolejne dwie osoby, tym razem marines z 3 drużyny:


Personalia: kpr. Holst, Sander (druż. 3-cia, “zielona”)
Wiek: 27 l
Specjalizacja: grenadier; skradanie
Charakter: dowcipny, uważny
Przywara: nerwus
Sekret: egoista
Rola: kapral drużyny 3 (zielonej); zwiadowca
Sceny: 2, 3, 7, 10


Personalia: kpr. Lesić, Alija (druż. 3-cia, “zielona”)
Wiek: 26 l
Specjalizacja: ppk; br.ciężka
Charakter: tępa, waleczna
Przywara: palacz
Sekret: hazard
Rola: kapral drużyny 3 (zielonej); op. br.ciężkiej
Sceny: 2, 3, 7, 10
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 22-08-2020 o 10:18.
Pipboy79 jest offline  
Stary 26-08-2020, 05:52   #86
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- No skoro nie było żadnego głosu no to szkoda. Stawia pod znakiem zapytania dalszy ciąg prowadzenia tej sesji. No ale zostaje mi rzuciś kostką jak przy remisie.



Scena 1



Co powinni zrobić zieloni?

Jazda!: 0

Cofnąć się:0
Jazda!: 0
Stok:0

Patrol: 0


Rzut kostką: Kostnica > 2 = Jazda!


Scena 2



Co mówi Raul?




Wynik głosowania:

Interes: 0

Dron: 0
Gniazdo: 0


Rzut kostką: Kostnica > 3 = Interes


- Więc w wyniku losowania do gry wchodzą dwie powyższe opcje.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 26-08-2020, 18:54   #87
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 11 - 2727.08.02 póź. ranek; g. 13:45

- Witam w 11-ej odsłonie cerberowych przygód no i zapraszam do głosowania


Stan Zdrowia w zielonym transporterze:

Załoga wozu 3

- d-ca wozu - st.srg Pietro Ramirez > k4:2 10/10 > 8/10
- kierowca - kpr > k4:4 10/10 > 10/10

Desant:

01 d-ca drużyny - st.srg Paul Woods > k4:1 10/10 > 9/10
02 - d-ca sekcji - srg > k4:4 10/10 > 10/10
03 - grenadier - kpr Sander Holst, zwiad > k4:1 10/10 > 9/10
04 - strzelec - kpr Alja Lesić, br.ciężka > k4:3 10/10 > 7/10
05 - strzelec - s.sz. Ramirez; ładowniczy, kierowca i mechanik > k4:4 10/10 > 10/10
06 - d-ca sekcji - srg > k4:2 10/10 > 8/10
07 - grenadier - kpr > k4:3 10/10 > 7/10
08 - strzelec - kpr < k4:1 10/10 > 9/10
09 - strzelec - s.sz > k4:1 10/10 > 9/10
10 - Vanessa > k4:4 10/10 > 10/10
11 - Olga > k4:2 10/10 > 8/10



Scena 1



Co powinni zrobić zieloni?


Dron - Olga może przejąć kontrolę nad dronem. Dron można wypuścić podłogowym włazem i dać mu pajęczą linę do zaczepienia. Lina nie utrzyma transportera zbyt długo ale może spowolni upadek na tyle by wszyscy zdołali się wydostać. Dron można wypuścić szybciej niż człowieka no ale nie jest tak manualnie sprawny jak ludzkie dłonie. Czas: 1 seg. 1-4 udaje się znaleźć i zahaczyć jedwab o coś stabilnego w pobliżu. 5-7 udaje się zahaczyć jedwab ale o coś niezbyt stabilnego ale opóźnia to upadek transportera o 3 seg. 8-9 udaje się zaczepić o coś na słowo honoru ale opóźnia to upadek transportera o 1 seg. 10 nie udaje się zaczepić liny lub to coś nie było tak stabilne jak wyglądało transporter nie zyskuje żadnych dodatkowych segmentów.


Wady: pajęczy jedwab jest zbyt słaby by dłużej utrzymać transporter. Nie wiadomo czy dron da radę zaczepić linę o coś stabilnego w korytarzu.

Zalety: jak się uda to powinno być na tyle dużo czasu by reszta się zdążyła się ewakuować. Nikt nie ryzykuje zgniecenia przez osuwający się transporter.


Lina - ktoś może się wyczołgać wyczołgać się i zahaczyć linę o tył transportera. Lina jest na tyle mocna, że powinna wytrzymać ciężar transportera, nie wiadomo jak mocowanie samej liny. Czas: 3 seg. 1-5 udaje się znaleźć i zahaczyć linę o coś stabilnego w pobliżu. 6-7 udaje się zahaczyć linę ale o coś niezbyt stabilnego ale opóźnia to upadek transportera o 3 seg. 8-9 udaje się zaczepić o coś na słowo honoru ale opóźnia to upadek transportera o 1 seg. 10 nie udaje się zaczepić liny lub to coś nie było tak stabilne jak wyglądało transporter nie zyskuje żadnych dodatkowych segmentów.


Wady: trzeba czekać aż ktoś przeciśnie się przez właz a potem pod transporterem, odczepi linę a potem ją zaczepi w tunelu. Nie wiadomo czy transporter tyle wytrzyma. Jeśli puści gdy ochotnik będzie pod spodem może go zgnieść.

Zalety: jeśli się uda lina powinna wytrzymać na tyle długo by wszyscy zdążyli się ewakuować z transportera. Jeśli nawet puści to jest szansa, że ocaleje chociaż ochotnik.


Plastik - saper może zamontować plastik przy tylnym włazie. Odpowiednio dobrany ładunek powinien wysadzić zablokowany zamek. Jak zamek puści będzie możliwe dużo szybsze opuszczenie transportera. Czas: 2 seg. Rzut: 1-5 idealnie, właz się otwiera, wszyscy wydostają się na czas. 6-7 no nie do końca, właz się otwiera ale 2 osoby (załoga) zostają. 8-9 kijowo, właz się otwiera częściowo, wszyscy -2 Zdrowia od eksplozji, zostaje w wozie 4 osoby. 10 ka-boom! eksplozja powoduje upadek transportera zanim ktoś zdąży wyskoczyć.

Wady: by wysadzić zamek wszyscy musieliby się cofnąć od włazu co może przeważyć balans i transporter runie w przepaść. Sama eksplozja też może naruszyć balans zanim ktoś zdąży wyskoczyć na zewnątrz.

Zalety: jeśli się uda to jest to najszybsza droga ewakuacji z transportera dla jak największej ilości osób.


Właz - załoga może próbować wyczołgać się dolnym włazem. wyczołgać się włazem. Czas: 1 czołgająca się osoba = 1 seg.

Wady: nie wpływa (nie opóźnia) na to kiedy osunie się transporter. Bardzo powolna metoda, musi się przeczołgać wąskim przejściem około tuzina ludzi. Trzeba wybrać kolejność, im ktoś będzie dalej w kolejce tym większa szansa, że zostanie w transporterze w chwili upadku.

Zalety: nie wpływa (nie przyspiesza) na to kiedy osunie się transporter. Można się zacząć ewakuować od ręki.

---


Wynik głosowania:

Dron: 0

Lina: 0

Plastik: 0

Właz: 0



Scena 2




Co powinien rozkazać porucznik?


Marines do tuneli! - czerwoni zostawiają wioskę i starają się przebić do tuneli opanowanych przez niebieskich zostawiając tubylców samym sobie. Formalnie cywile z wioski to nie są obywatele Federacji więc marines nie mają żadnego obowiązku ich bronić a ryzyko poniesienia strat w walce z robalami jest realne.

Wada - czerwoni podczas ruchu są bardziej podatni na atak niż na stacjonarnej pozycji. Nie zostaje spełniony moralny obowiązek ochrony cywili przez wojskowych. W podziemiach nie można użyć uzbrojenia pokładowego transporterów. Trudniej może się będzie wydostać na powierzchnię jeśli walka będzie się przedłużać.

Zaleta - po połączeniu obu drużyn siła ognia znacznie wzrasta. kanały mocno ograniczają drogi jakimi mogą zaatakować robale. Pozwala to skumulować siłę ognia na bardzo ograniczonym terenie co może znacznie zniwelować przewagę liczebną robali. Odpada mocno niepewny wynik ewakuowania cywili do tuneli.


Obrona tubylców - skoro nie ma zielonych na wsparcie to niebiescy mogą opuścić tunele i dołączyć do walk w wiosce. Obie drużyny wraz z transporterami koncentrują się na obronie świetlicy gdzie są mieszkańcy wioski.

Wada - niebiescy muszą opuścić względnie bezpieczny posterunek w tunelach i przebić się na powierzchni do czerwonych i świetlicy. Podczas ruchu będą bardziej podatni na atak niż na stacjonarnej pozycji obronnej. Jeśli walka będzie się przedłużać wówczas marines i cywile mogą mieć pozycję “last stand”, w krytycznej sytuacji mogą się nie utrzymać do ewakuacji. Robale na powierzchni mają większą swobodę manewru przy ataku niż pod ziemią.

Zaleta - połączenie sił obu drużyn w jednej pozycji. Zostaje spełniony moralny obowiązek ochrony cywili przez wojskowych. Można użyć uzbrojenia pokładowego transporterów. Odpada dylemat transportu cywili.


Odjazd! - czerwoni czekają w kordonie przy transportach na niebieskich. Gdy niebiescy dotrą do kordonu marines ładują się na transportery i ewakuują się z wioski. Formalnie cywile z wioski to nie są obywatele Federacji więc marines nie mają żadnego obowiązku ich bronić a ryzyko poniesienia strat w walce z robalami jest realne.

Wada - niebiescy podczas ruchu są bardziej podatni na atak niż na stacjonarnej pozycji. Nie zostaje spełniony moralny obowiązek ochrony cywili przez wojskowych.

Zaleta - można użyć uzbrojenia pokładowego transporterów. Potencjalnie najkrótszy kontakt z wrogiem. Po połączeniu wspólne działanie obu drużyn co znacznie zwiększa ich siłę ognia.


Wszyscy do tuneli! - niebiescy zostają na miejscu i zabezpieczają teren a czerwoni ewakuują siebie i cywili do tuneli ewakuacja czerwonych i cywili do tuneli. Jak się uda to wszyscy organizują pozycje obronne w tunelach.

Wada - przetransportowanie bandy cywili podczas wymiany ognia zapowiada się tak trudno jak to brzmi. Łatwo o panikę, kogoś zgubić, ktoś będzie próbował działać na własną rękę itd. Do tego marines z czerwonych są bardziej podatni na atak podczas ruchu niż na stacjonarnej pozycji. Pod ziemią nie można użyć uzbrojenia pokładowego transporterów. Trudniej może się będzie wydostać na powierzchnię jeśli walka będzie się przedłużać.

Zaleta - kanały mocno ograniczają drogi jakimi mogą zaatakować robale. Pozwala to skumulować siłę ognia na bardzo ograniczonym terenie co może znacznie zniwelować przewagę liczebną robali. Podobnie można schronić cywili za kordonem marines. Zostaje spełniony moralny obowiązek ochrony cywili przez wojskowych.


---


Wynik głosowania:

Marines do tuneli! 0

Obrona tubylców: 0

Odjazd!: 0

Wszyscy do tuneli!: 0


---



- Termin do głosowania: do połnocy pt. 08.28.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 26-08-2020 o 18:57.
Pipboy79 jest offline  
Stary 27-08-2020, 20:45   #88
 
Vadeanaine's Avatar
 
Reputacja: 1 Vadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputacjęVadeanaine ma wspaniałą reputację
dron
obrona wioski


Nie jest tak, że nie czytam, ale kości mogą być lepsze niż "walkower"
 
Vadeanaine jest offline  
Stary 27-08-2020, 20:51   #89
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Lina
Obrona wioski
 
Kerm jest offline  
Stary 27-08-2020, 22:50   #90
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 1 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
plastik ka-boom!
wszyscy do tuneli!
 
__________________
LUBIĘ PBF
(miałem to wygwiazdkowane ale ktoś uznał to za deklarację polityczną)
GreK jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:16.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172