Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25-01-2023, 19:29   #11
 
Azrael1022's Avatar
 
Reputacja: 1 Azrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputację
Jestem jeszcze na urlopie. Ostatnie poprawki do KP wejdą dopiero w niedzielę, bo wtedy będę miał podręcznik. Post jakoś w poniedziałek.
 
Azrael1022 jest offline  
Stary 01-02-2023, 19:50   #12
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Arrow

Post wyprodukowany. Ustalmy termin kolejki na niedzielę, 5 lutego, godzina 10:00.

Connor, Adi - rozruszajcie się i wrzucajcie już swoje posty. Adi, sprokuruj mi KP na PW. Jedziemy z tematem.

Tutaj macie KP Elmara.
Imię: Elmar Cadwaladr
Poziom: 2
Ranga: 1
Gatunek: Eldar
Archetyp: Korsarz

Przeszłość - Uczony z Czarnej Biblioteki (Geneza), Fatalista (Dążenie; +1 Upór)

Eldarskie Ścieżki:
- Ścieżka uzdrowiciela (+Dwukrotność Rangi DK do Testów Medycyny na eldarach)
- Ścieżka marynarza (koszt 10 exp; +Dwukrotność Rangi DK do Testów Pilotażu w eldarskich pojazdach)

Zdolności:
- Intensywne emocje (+1 ST Testów Odwagi; jeśli nie uda się test SW powiązany z silnymi emocjami to MG dostaje +1 Zguby)
- Taniec na krawędzi ostrza (+Ranga DK do oraz przeciw Interakcjom bojowym Atletyki i Perswazji; +1 ST Testów Strachu)

Słowa Kluczowe: Aeldari, Anhrathe, Koteria [Balestorm Avengers/Twilight Swords]

Pakiet Wyniesienia: Psioniczne Objawienie (koszt 20 exp; standard + odblokowana Biomancja).

Atrybuty:
S - 2
Wt - 2
Zr - 4
I - 4
SW - 4
Int - 3
Ogd - 3

Umiejętności:
Analiza - 1
Atletyka - 3
Czujność - 1 (Pasywna: 1)
Dowodzenie - 0
Intuicja - 0
Tech - 0
Medicae - 3
Mistrzostwo Psioniczne - 4
Oszukiwanie - 0
Perswazja - 1
Pilotaż - 3
Przebiegłość - 0
Przetrwanie - 0
Ukrywanie się - 1
Umiejętności Strzeleckie - 2
Walka Wręcz - 1
Wiedza Ogólna - 1
Zastraszanie - 1

Upór (Conviction) - 4
Odwaga (Resolve) - 3
Spaczenie (Corruption) - 0

Cel: Poświęć osiągnięcie lub zwycięstwo bogu aeldari.
Punkty Gniewu: 1

Wpływy - 2
Majątek - 2

Rozmiar - Średni
Szybkość - 8m

Przetrwanie:
Obrona - 3
Odporność - bazowa 3 + pancerz 3 = 6
Żywotność - 6/6
Determinacja - 2
Odporność psychiczna/Trauma - 6/6

Trwałe Urazy:
- Blizna po ranie (lewa noga; +1 Zastraszanie jeśli widoczna)

Talenty:
- Znajomość Języków (Eldar Lexicon, Niski Gotyk, Necrontyr)

Moce Psychiczne:
- Odblokowane Dyscypliny: Uniwersalna, Pomniejsza, Dywinacja, Eldarskie Runy Bitewne, Biomancja.
- Uniwersalne Zdolności Psioniczne: Zmysł Psi; Nie Dozwól Wiedźmie
- Uniwersalna Moc: Porażenie
- Pomniejsze Moce: Uśmierzenie bólu
- Biomancja: Wyssanie życia

EXP TOTAL - 210
EXP DO WYDANIA - 0

Trwałe Urazy (+1 Zastraszanie jeśli widoczne):
- Szramy (lewy policzek; lewa noga)

EKWIPUNEK
- Pancerz korsarzy
- Miotacz ostrzy (Shuriken Pistol; amunicja 3/3)
- Blaster (Eldar Lasblaster; amunicja 3/3)
- Eldarski kamień duszy
- 3x Granat plazmowy
- Skafander próżniowy

POJAZD
- Falcon Grav Tank (standard)
* Aeden, Twilight Swords Corsair (załogant)

 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 05-03-2023 o 10:36. Powód: Poprawki, rozwinięcia i uzupełnienia KP.
Micas jest offline  
Stary 05-02-2023, 20:26   #13
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Jaki poziom trudności tych testów? 3?
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline  
Stary 05-02-2023, 21:54   #14
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Cytat:
Napisał Alex Tyler Zobacz post
Jaki poziom trudności tych testów? 3?
Tak, to standardowy poziom trudności we Wrath & Glory. Różnice są zazwyczaj o 2, przynajmniej wg przykładowej tabeli z podręcznika (1 najłatwiejszy, 5 trudny, 7 bardzo trudny itd.). Ja jako MG stosuję też parzyste liczby.
Wg autorów Poziom gry powinien mieć wpływ na testy, zmniejszając ich trudność. To, co dla BG z Poziomu 1 jest trudne, dla BG z Poziomu 3 powinno być banalne. Ja tego nie stosuję - pula kości jest wystarczającym wyznacznikiem tego, co postać umie... a czego nie.

Przekleję tutaj informację o kolejce:
Mamy nową kolejkę. Zapraszam do pisania i wrzucania postów do piątku 10 lutego, do godziny 17:00. Sporządźcie dłuższe posty opisujące Wasze plany, jak chcecie zbadać sprawę manufactorum / krnąbrnych czołgów. Możecie wykonywać różne testy, jeśli chcecie. Podpytam Arvelusa by w takim wypadku sprokurował nam opis mechaniki punktów Furii, Chwały, Zguby oraz Przeniesienia Wielkich Ikon.
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.
Micas jest offline  
Stary 08-02-2023, 13:03   #15
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację

Kość Gniewu
W niemal każdej puli kości zawiera się jedną specjalnie i jednoznacznie oznaczoną kość. Jest to tzw. Kość Gniewu. Wypatruję się ją, bo określa ona trafienia/sukcesy krytyczne oraz komplikacje.
Zasada jest prosta i intuicyjna:
♦ Wynik “6” na Kości Gniewu oznacza krytyczny sukces oraz generuje jeden Punkt Chwały do puli graczy, lub jeden Punkt Ruiny do puli MG jeśli był to krytyk BN’a.
♦ Wynik “1” na Kości Gniewu oznacza komplikację.
W trakcie walki dla jednego i drugiego są tabele, ale zawsze może zadecydować o innego rodzaju komplikacji/krytyku jeśli uzna, że ma lepszy pomysł.

Punkty Gniewu (Wrath Points)
Punkty Gniewu są personalną pulą każdego z graczy. Bazowo sesję zaczyna się mając ich dwie sztuki i jest tylko jedna metoda wygenerowania dla postaci jednego więcej. Są to zadania frakcyjne. Po wykonaniu swojego na daną sesję otrzymuje się trzeci dodatkowy Punkty Gniewu.
Również istnieje opcja nagrodzenia Punktami Gniewu gracza przez MG za odgrywanie postaci, osiągnięcia czy cokolwiek uzna za słuszne.

Każda postać na początku sesji generuję swoje zadanie zależnie od frakcji rzutem k6 porównywanym do tabeli. Frakcje są opisane w podstawowym podręczniku na stronach 50-86.

Zadania bywają banalne, albo wymagające.

Np. Adeptus Sororitas na wyniku “2” ma
Cytat:
Invoke an Imperial Saint (such as Alicia Dominica or Celestine) to bless your achievements.
Akcję która nie wymaga prawie niczego, byleby nie było fabularnego obciachu za wzywanie imienia patronki w błahej sprawie.

Z drugiej strony Adeptus Ministorum na wyniku “6” ma
Cytat:
Convert a non-believer to the truth of the Imperial Cult
Coś wymagające bardzo sprzyjających okoliczności w czasie sesji, albo wybitnie kooperatywnego MG który specjalnie dla BG zaprojektuje scenę.


Punkty Gniewu są potężnym narzędziem w rękach graczy.
  • Najczęstszym ich zastosowaniem są przerzuty.
    Po wykonaniu testu gracz może wydać Punkt Gniewu aby zebrać i przerzucić wszystkie NIEUDANE kości z puli, sukcesy pozostawiając w spokoju.
  • Pozwalają one również dokonywać tzw Deklaracji Narracyjnych, czyli za przyzwoleniem MG Gracz może wpływać na świat przedstawiony w niedookreślonym stopniu

    Example: Melissa and her allies are attempting to
    escape from the fortress. They reach a large hangar
    — the only way out — and need to signal the Arvus
    Lighter waiting to rescue them.
    Melissa spends a Wrath Point and states that
    the hangar refuelling point has several stacked barrels
    of explosive promethium. The GM accepts, and Melissa
    fires her Lasgun at the barrels, igniting them in a huge
    explosion. The resulting fire creates the perfect beacon
    to signal the Arvus Lighter and escape!

  • Ostatnim bazowym zastosowaniem jest leczenie szoku.
    BG może zużyć swoją akcję oraz Punkt Gniewu aby wyleczyć szok w ilości [Ranga Postaci] + [Tier Przygody] (czyli między 2 a 7). Zwykle jest do desperacki ruch, ale czasem okoliczności są desperackie.

Przenoszenie Ikon (Shifting)
Gdy przy wykonaniu rzutu osiągniemy dość Ikon aby osiągnąć sukces i zostaną nam jeszcze nadprogramowe (niepotrzebne do tego sukcesu) Egzaltowane Ikony zyskujemy prawo wykonania Przeniesienia. Każda nadprogramowa Egzaltowana Ikona przenoszona jest niezależnie. Bazowo przenosić można by:
  • dodać Punkt Chwały (patrz poniżej) do puli drużyny. W ten sposób Przenieść można tylko jedną Egzaltowaną Ikonę w teście.
  • poprawić czas wykonania czynności
  • poprawić jakość wykonania czynności
  • jeśli czynność była atakiem można zwiększyć obrażenia dodając 1 ED (Extra Dice, o tym więcej innym razem)

Punkty Chwały (Glory Points)
Chwała to zasób drużynowy i zaczyna się każdą sesję z pustą jej pulą i nigdy nie można podnieść jej ilości do więcej niż [Ilość graczy]+2 lub 6 (cokolwiek jest wyższe). Zdobywana chwała ponad tę wartość przepada.

Punkty Chwały generowane są na dwa główne sposoby.
  • Osiąganie Krytycznych Sukcesów na Kości Gniewu
  • Przenoszenie Egzaltowanych Ikon
Punkty Chwały mają kilka zastosowań nie mniej użytecznych niż Punkty Gniewu.
  • Dodanie kości do wykonanego (i ewentualnie przerzuconego Punktami Gniewu) rzutu. Każdy wydany Punkt Chwały dodaje jedną kość. UWAGA: zwróćcie uwagę, że kości z Punktów Chwały dodawane są po wszystkim innym. Nie macie już możliwości przerzucania ich Punktami Gniewu ani innymi metodami.
  • Zwiększenie obrażeń ataku o 1 za każdą wydaną ikonę.
  • Zwiększenie dotkliwości trafienia krytycznego.
  • Ustawienie się na szczycie kolejki inicjatywy.

Punkty Ruiny (Ruin Points)
Jest to pula punktów należąca do MG. Łączą one w sobie niektóre cechy Punktów Chwały i Punktów Gniewu i dodają kilka własnych.

Sesja zaczyna się z ilością Punktów Ruiny w puli równą ilości graczy.
Poza tym wrogowie często mają personalny punkt, albo dwa do wydania tylko dla siebie.
Jak było powiedziane wcześniej, MG generuje Punkty Ruiny gdy NPC osiągnie Krytyczny Suckes. Poza tym wielu NPCów ma metody generowania Punktów Ruiny.
Np. Chaos Spawn posiada umiejętność
Cytat:
Architect of Ruin:
The GM gains 1 point of Ruin at the start of each of this Threat’s turns.
Punkty Ruiny wykorzystywane mogą być na:
  • Przerzucenie porażek (jak Punkty Gniewu)
  • Przejęcie Inicjatywy (jak Punkty Chwały)
  • Wyleczenie Szoku (jak punkty Gniewu)
  • Rzut na Determinacją (do którego gracze mają dostęp bez dodatkowych kosztów)
  • Aktywowanie Akcji Ruiny, przywileju najpotężniejszych wrogów zwanych Czempionami. Po każdej rundzie dowolnego i każdego z graczy Czempion może wydać Punkt Ruiny z ogólnej bądź personalnej puli aby:
    • Wykonać akcję ruchu
    • Wykonać akcję ataku
      Również, zupełnie poza kolejnością inicjatywy, gdy Czempionowi zostaje odebrana ostatnia Rana, niezależnie jak potężny był atak, może wydać Punkt Ruiny aby jednak pozostać na ostatniej ranie i wciąż walczyć.
    • Istnieją również wyjątkowe Akcje Ruiny opisane karcie postaci adwersarzy.
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 09-02-2023 o 17:26.
Arvelus jest offline  
Stary 08-02-2023, 21:23   #16
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Dziękuję za wyjaśnienie tych aspektów mechanicznych Arvelus
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline  
Stary 08-02-2023, 21:36   #17
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Zawsze do usług. Jakby były wątpliwości to pytajcie. Jakby były to wstydliwe wątpliwości to pytajcie na PW.

I dzięki. Fajno być docenionym =D
 
Arvelus jest offline  
Stary 08-02-2023, 21:43   #18
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Jeszcze nie ma reputek, to napisałam komentarz. I nie ma sprawy, doceniam, bo jednak poświęcasz swój czas i tłumaczysz.
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline  
Stary 24-02-2023, 20:13   #19
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Arrow

Dziękuję Arvelusowi za obszerne rozpiski mechanik. W zasadzie cały materiał z podstawki mamy już przerobiony. Można się jeszcze pokusić o opisanie Zagrożeń/Threats z Bestiariusza.

Nowy post na miejscu. Postarajmy się odpisać do poniedziałku 27 lutego, do godziny 19:00.
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.
Micas jest offline  
Stary 27-02-2023, 16:44   #20
 
Azrael1022's Avatar
 
Reputacja: 1 Azrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputację
I znowu weekend gdzieś mi przeleciał a posta brak. Ivegamius prowadzi śledztwo i przegląda logi na komputerach.

Mecha w wątku sesyjnym. Warstwę fabularną posta uzupełnię asapem.
 

Ostatnio edytowane przez Azrael1022 : 27-02-2023 o 16:50.
Azrael1022 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:45.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172