18-08-2008, 14:43 | #241 |
Reputacja: 1 | Ja mogę wrócić do pisania, ale mam prośbę do współgraczy - ja wiem, że dla waszych postaci widok prawie 3m olbrzyma nie jest niczym niezwykłym na tyle, by zaszczycić go zauważeniem. Jednak pomimo to ciężko mi wejść w sesję, gdzie wszyscy poza Nami olewają moją postać (a jak was mogę zapewnić to duży błąd)
__________________ Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life. —Terry Pratchett Ostatnio edytowane przez Blacker : 18-08-2008 o 18:39. |
18-08-2008, 14:51 | #242 |
Reputacja: 1 | Tak, Blacker ma rację, ale nie martw się. Dojdzie ktoś znany w innej sesji jako Ray'gi Kiedy to się stanie? Jak dostanę KP i usunę dwójkę graczy z sesji. Mamy jedną osobę, Blackera. Ostatnio edytowane przez Alaron Elessedil : 18-08-2008 o 14:54. |
18-08-2008, 17:04 | #243 |
Reputacja: 1 | Ja też mogę pisać, możesz na mnie liczyć . A co do Blackera to rzeczywiście nasz błąd. Tak się zająłem współpracą z Revanem, że zapomniałem o tobie. Sorki, postaram się to zmienić w najbliższych postach . |
18-08-2008, 18:59 | #244 |
INNA Reputacja: 1 | Ja jak już pisałam na początku wakacji: muszę z gry zrezygnować. Jednak nie zabijaj mi postaci, niech ona po prostu zniknie sobie xPP~
__________________ Discord podany w profilu |
18-08-2008, 21:08 | #245 |
Reputacja: 1 | Dobrze, nie ma problemu Dobrze, mam dwójkę. Zobaczymy co tam powiedzą inni |
23-08-2008, 12:35 | #246 |
Reputacja: 1 | Skoro pozostali gracze nie odpisują z chęcią dalszej gry to może założysz rekrutację dodatkową? Szkoda, by sesja się zmarnowała
__________________ Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life. —Terry Pratchett |
23-08-2008, 20:11 | #247 |
Reputacja: 1 | Liczę na to, że to są tylko wakacje. Liczę bardzo na Midnight, ale ona bawi się zapewne z dzieciaczkiem i szybko nie wróci, Panda nie wróci, Nami też nie, przybędzie Hawkmoon i Mijikai oczywiście. Revan chyba również przybędzie, a przynajmniej tak sądzę. O Zaku to nie muszę mówić, tak jak o tobie, Blacker. Podsumowując, sądzę, że będzie pięć osób, jeżeli będą cztery osoby, wezmę kolejne. Być może i tak pochwycę dodatkowe osoby. Pomyślę |
24-08-2008, 15:47 | #248 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Rowniez i ja zglaszam wstepna chec pisania. Przepraszam, ze dopiero teraz ale przez dluzszy czas nie mialam internetu, a i pewne problemy natury osobistej nie pozwalaly mi na bywanie wsrod maniakow LI. Ps. Witaj po przerwie .
__________________ [B]poza tym minął już jakiś czas, odkąd ludzie wierzyli w Diabła na tyle mocno, by mu zaprzedawać dusze[/B] |
24-08-2008, 21:12 | #249 |
Reputacja: 1 | Mid! Nawet nie masz pojęcia jak się cieszę W takim razie będziemy mięli w najlepszym wypadku 6 osób, ale... Panie i Panowie, oznajmiam, że świat rozszerzył się o główną wyspę! Jej dane prześlę w swoim czasie, a mianowicie w tym tygodniu. Poza tym być może przybędzie jeszcze jeden lub dwaj renomowani gracze Midnight, dobrze mieć cię z powrotem |
27-08-2008, 14:11 | #250 |
Reputacja: 1 | Mili Państwo, na obecną chwilę mam 3 graczy, z którymi ruszam w dalszą podróż! Pamiętacie może rekrutację do Serca Nocy? Właśnie. Jest ona zakopana w komnacie zamku Lastinn. Co prawda każdy ma do niej dostęp, lecz po co się męczyć i grzebać w aktach, kopać w papierzyskach, żeby wydobyć jeden świstek? Bez sensu. Zrobiłem to za was i oto czekają was informacje stare, dotyczące wysp wyspy oraz zupełnie nowe, dotyczące wyspy głównej. Salaharin: Charakterystyka ogólna: Jedna z wysp będących pozostałością po półwyspie Elfów Wysokich. Izolują się od wszystkich, dlatego utworzyły klify wokół swoich terenów oraz postawiły Tarcze powietrzne. Skały klifu utwardzone magicznie. Władza: Monarchia dziedziczna. Dynastia rządząca Afevowie, a aktualny król to Salinar Afev zwany Salinarem Wielkim. Geografia: Brak rzek. Źródło wody pitnej to wielkie jezioro po środku wyspy powstałe poprzez wyciągnięcie wody na powierzchnię poprzez magię i utrzymanie jej za pomocą magii. Na środku jeziora pałac władcy i najbogatsze domostwa. Teren-równiny z niewielką ilością lasów. Klimat-morski Gleby-żyzne Waluta: 1 złoty Lean=36 srebrnych Safilów 1 srebrny Safil=61 miedzianych Felonów Język: Falisin’dar-język Elfów Wysokich Stolica: Salaharin Religia: Mastia-bogini magii Filister: Charakterystyka ogólna: Kolejna wyspa o tym samym pochodzeniu, co Salaharin. System komunikacji między miastami zawartymi w górach to rzeka o wielu odnogach, łącząca wszystkie z nich. Elfy zmieniły część skał gór w przezroczysty kryształ, wpuszczający do środka promienie słoneczne. Władza: Monarchia dziedziczna. Dynastia rządząca Afevowie, a aktualny król to Salinar Afev zwany Salinarem Wielkim. Geografia: Teren-równiny z niewielką ilością lasów. Klimat-morski Gleby-żyzne Waluta: 1 złoty Lean=36 srebrnych Safilów 1 srebrny Safil=61 miedzianych Felonów Język: Falisin’dar-język Elfów Wysokich Stolica: Salaharin Religia: Mastia Dustar: Charakterystyka ogólna: Przedostatnia wyspa należąca do Elfów Wysokich o tym samym pochodzeniu co poprzednie. Znajduje się na niej wulkan-góra w centrum wyspy. Znajdują się tam dwa miasta, a reszta poza nią. Władza: Monarchia dziedziczna. Dynastia rządząca Afevowie, a aktualny król to Salinar Afev zwany Salinarem Wielkim. Geografia: Teren- równiny z niewielką ilością lasów. Klimat-morski Gleby-żyzne Waluta: 1 złoty Lean=36 srebrnych Safilów 1 srebrny Safil=61 miedzianych Felonów Język: Falisin’dar-język Elfów Wysokich Stolica: Salaharin Religia: Mastia Sanlin: Charakterystyka ogólna: Ostatnia z wysp należących do Elfów Wysokich. Ma taką samą genezę jak poprzednie. Elfy Wysokie wydobyły z podziemi wodę i utworzyli wiele jezior. Jedno jezioro zaopatruje trzy miasta w wodę. Władza: Monarchia dziedziczna. Dynastia rządząca Afevowie, a aktualny król to Salinar Afev zwany Salinarem Wielkim. Geografia: Teren- równiny z niewielką ilością lasów. Klimat-morski Gleby-żyzne Waluta: 1 złoty Lean=36 srebrnych Safilów 1 srebrny Safil=61 miedzianych Felonów Język: Falisin’dar-język Elfów Wysokich Stolica: Salaharin Religia: Mastia Kafalin: Charakterystyka ogólna: Półwysep należący do Wysokich Elfów, odgrodzony od pozostałej części lądu łańcuchem górskim o nazwie Falin Sellh Władza: Monarchia dziedziczna. Dynastia rządząca Afevowie, a aktualny król to Salinar Afev zwany Salinarem Wielkim. Geografia: Teren- równiny z niewielką ilością lasów. Klimat- morski Gleby- żyzne Waluta: 1 złoty Lean=36 srebrnych Safilów 1 srebrny Safil=61 miedzianych Felonów Język: Falisin’dar-język Elfów Wysokich Stolica: Salaharin Religia: Mastia Efel: Charakterystyka ogólna: Miejsce zamieszkania Leśnych Elfów. Mają one domostwa we wnętrzu ogromnych drzew lub w ich pobliżu. Pałac jest połączeniem budowli poza drzewami oraz kilku ogromnych drzew stojących w pobliżu. Władza: Monarchia dziedziczna. System podobny do systemu Wysokich Elfów. Aktualny król-Fliviusz Fill z dynastii Ghrimlininów. Geografia: Teren-całkowicie zalesiony, dwa łańcuchy górskie Klimat-morski Gleby-żyzne Waluta: 1 złoty Flinn=49 srebrnych Rivalów 1 srebrny Rival=136 miedzianych Gelhirów Język: Falisin’sal-język Leśnych Elfów Stolica: Larina Religia: Niralla-bogini natury Elvinn: Charakterystyka ogólna: Wyspę zamieszkują Leśne Elfy na północy i Dzikie Elfy na południu. Łańcuch górski dzielący wyspę na pół, oddziela dwie podrasy elfów. Pierwotny konflikt o ziemię został zniesiony dzięki sojuszowi utworzonemu przez Druida Alarona Elessedila. Władza: Leśne Elfy podlegają Fliviuszowi, a Dzikie królowi Elsemilowi II. Nie ma monarchii dziedzicznej. Król wybierany przez głosowanie każdego mężczyzny. Geografia: Teren-całkowicie zalesiony Klimat-morski Gleby-żyzne Waluta: Dzikie Elfy-handel wymienny Język: Falisin’hall-język Dzikich Elfów Stolica: Cassaliv (Dzikie Elfy) Religia: Niralla Dylin: Charakterystyka ogólna: Łańcuch górski odgradza ląd od morza z północy. Mieszkańcy-Elfy Celtyckie. Władza: Władzę sprawuje Rada Mistrzów: Najwyższy Druid, Najwyższy Mag, Naczelny Dowódca Sił Dystansowych, Naczelny Dowódca Sił Piechoty oraz głowa najbardziej znaczącego rodu. Geografia: Teren-całkowicie zalesiony Klimat-morski Gleby-żyzne Waluta: 1 złoty Flamir=63 srebrne Salfamiry 1 srebrny Salfamir=11 Milfamirów Język: Falisin’nals-język Elfów Celtyckich Stolica: Milfarin Religia: Niralla Furin: Charakterystyka ogólna: Wyspa podzielona przez dwa łańcuchy górskie na część północną i południową, które łączy duża równina z miastem zajmującym całą szerokość równiny-stolica Elfów Celtyckich. Władza: Władzę sprawuje Rada Mistrzów: Najwyższy Druid, Najwyższy Mag, Naczelny Dowódca Sił Dystansowych, Naczelny Dowódca Sił Piechoty oraz głowa najbardziej znaczącego rodu. Geografia: Teren-całkowicie zalesiony Klimat-morski Gleby-żyzne Waluta: 1 złoty Flamir=63 srebrne Salfamiry 1 srebrny Salfamir=11 Milfamirów Język: Falisin’nals-język Elfów Celtyckich Stolica: Milfarin Religia: Niralla Fass: Charakterystyka ogólna: Mała, ludzka wyspa Władza: Wyspy ludzkie są pod władaniem państwa znajdującego się na wyspie głównej. System władzy-monarchia, lecz nie jest dziedziczna. Obecny władca to Herald Kallan zwany Heraldem Wspaniałym. Geografia: Teren-wyżynny z niewielką ilością lasów Klimat-morski Gleby-średnia żyzność Waluta: 1 złoty Galeon=163 srebrne Floreny 1 srebrny Floren=362 miedziane Dukaty Język: Illinian-damir-język ludzi Stolica: Vaalnar Religia: dowolność wyznania, delikatna przewaga Lamilidina-boga sprawiedliwości Ger: Charakterystyka ogólna: Najmniejsza z ludzkich wysp Władza: Wyspy ludzkie są pod władaniem państwa znajdującego się na wyspie głównej. System władzy-monarchia, lecz nie jest dziedziczna. Obecny władca to Herald Kallan zwany Heraldem Geografia: Teren- wyżynny z niewielką ilością lasów Klimat- morski Gleby- średnia żyzność Waluta: 1 złoty Galeon=163 srebrne Floreny 1 srebrny Floren=362 miedziane Dukaty Język: Illinian-damir-język ludzi Stolica: Vaalnar Religia: dowolność wyznania, delikatna przewaga Lamilidina-boga sprawiedliwości Harinn: Charakterystyka ogólna: Największa ludzka wyspa w Sorhan Lill (Archipelagu Lill), odgrodzona od morza z północy przez łańcuch górski. Władza: Wyspy ludzkie są pod władaniem państwa znajdującego się na wyspie głównej. System władzy-monarchia, lecz nie jest dziedziczna. Obecny władca to Herald Kallan zwany Heraldem Geografia: Teren- wyżynny z niewielką ilością lasów Klimat- morski Gleby- średnia żyzność Waluta: 1 złoty Galeon=163 srebrne Floreny 1 srebrny Floren=362 miedziane Dukaty Język: Illinian-damir-język ludzi Stolica: Vaalnar Religia: dowolność wyznania, delikatna przewaga Lamilidina-boga sprawiedliwości Klline: Charakterystyka ogólna: Ostatnia ludzka wyspa Archipelagu Lill. Władza: Wyspy ludzkie są pod władaniem państwa znajdującego się na wyspie głównej. System władzy-monarchia, lecz nie jest dziedziczna. Obecny władca to Herald Kallan zwany Heraldem Geografia: Teren- wyżynny z niewielką ilością lasów Klimat- morski Gleby- średnia żyzność Waluta: 1 złoty Galeon=163 srebrne Floreny 1 srebrny Floren=362 miedziane Dukaty Język: Illinian-damir-język ludzi Stolica: Vaalnar Religia: dowolność wyznania, delikatna przewaga Lamilidina-boga sprawiedliwości Tuhat: Charakterystyka ogólna: Wyspa ludzka z centralnie położonymi górami. Władza: Wyspy ludzkie są pod władaniem państwa znajdującego się na wyspie głównej. System władzy-monarchia, lecz nie jest dziedziczna. Obecny władca to Herald Kallan zwany Heraldem Geografia: Teren- wyżynny z niewielką ilością lasów Klimat- morski Gleby- średnia żyzność Waluta: 1 złoty Galeon=163 srebrne Floreny 1 srebrny Floren=362 miedziane Dukaty Język: Illinian-damir-język ludzi Stolica: Vaalnar Religia: dowolność wyznania, delikatna przewaga Lamilidina-boga sprawiedliwości Cesenni: Charakterystyka ogólna: Największa wyspa ludzka. Należy do Ludzi górskich. Znajduje się tam jedna z najważniejszych twierdz. Przeważają góry. Ludzie chcieli im narzucić swoją władzę, systemy, przez co obie strony popadły w konflikt. Władza: Władcę wybierają najbardziej liczące się rody. Wybierany jest najbardziej umiejętny człowiek. Władza nie jest dziedziczna. Geografia: Teren-górzysty Klimat- morski Gleby-mało urodzajne Waluta: 1 złoty Galeon=163 srebrne Floreny 1 srebrny Floren=362 miedziane Dukaty Język: Illinian-fasalamir-język Górskich Ludzi Stolica: Halvan Religia: dowolność wyznania, delikatna przewaga Lamilidina-boga sprawiedliwości Krovel: Charakterystyka ogólna: Pusta wyspa z ogromną, czarną górą w centrum wyspy, z której wypływa kilka rzek. Jest ona wejściem do królestwa Mrocznych Krasnoludów, zajmujących zarówno wnętrze góry jak i podziemia. Władza: Rządy silnej ręki sprawuje król Khreenghar Khrival. Władzę obejmuje najsilniejszy. Geografia: Teren-wyżynny Klimat- morski Gleby-nieurodzajne Waluta: 1 złoty Floanh=40 srebrnych Millinów 1 srebrny Millin=60 miedzianych Salnihów Język: Voltarn’dinastr-język Mrocznych Krasnoludów Stolica: Brak Religia: Kssunth-bóg mroku Varten: Charakterystyka ogólna: Największa wyspa. Całkowicie zamieszkana przez Krasnoludy Podziemne, żyjące we wnętrzu gór i w podziemiach. Najwyższy łańcuch górski zamieszkują Smoki, które zawarły pakt o nieagresji z Krasnoludami wyspy. Władza: Władca wybierany spośród głów Klanów Geografia: Teren-górski Klimat-morski Gleby-nieurodzajny Waluta: 1 złoty Floanh=40 srebrnych Millinów 1 srebrny Millin=60 miedzianych Salnihów Język: Voltarin’perhan-język Krasnoludów Podziemnych Stolica: Dalavirin Religia: Kharafirin-bóg kowali, stwórca Krasnoludów Uwaga, uwaga, nowe informacje! Wyspa Lahimsin: Wyspa centralna otoczona jest czterema oceanami. Nazywana jest również Wyspą Pogranicza. Na północy znajduje się Ocean Salfain, na którym leży Cesenni, należąca do Arahar Sorhan Dylibr. Zachodnia woda to Ocean Helfavin, na którym leży Varten oraz Tuhat, również należące do Arahar Sorhan Dylibr. Na południu, na Oceanie Lughinian leży Sorhan Lill, do którego należy Krovel, Ger, Fass, Harinn, Killine. Leży tam również Grande Sorhan Aafinen, w którego skład wchodzi Dylin, Furin, Dustar, Filister, Salaharin, Sanlin. Wschodnia tafla nosi nazwę Oceanu Banir, gdzie położony jest Arahar Sorhan Ivostu, w którego skład wchodzi Efel i Elvinn. Na Lahimsinie znajdują się dwa państwa, Leśnych Elfów i Ludzi. Puszcza Eliorinii ve'Nellion, zamieszkana przez leśne Elfy, stale odpiera ataki Ludzkich najeźdźców, pragnących zdobycia coraz większych terenów. Niegdyś cały Lahimsin zamieszkany był przez tą rasę, ale ludzie, którzy przypłynęli z południa, zaskoczyli Leśnych. Stopniowo zdobywali coraz większe tereny, aż w końcu bardzo znacząco wyparli gospodarzy, zdobywając trzy czwarte wyspy. Elfy cofnęły się do pierwszej granicę obronną, pierwszą linię strategicznej obrony, której broną od pięciu wieków. Od tej pory żadna ze stron nie może zdobyć przewagi. Tereny ludzkie są Królestwem Callafanvinioru zbudowanym na wykarczowanym terenie byłych lasów. W Królestwie nie wiele pozostało już większych skupisk drzew, oczywiście w porównaniu do stanu, sprzed półtora tysiąclecia. Terenem, który należy do Ludzi, lecz tylko w teorii, jest Mokradło Falarian nad Zatoką Milczącej Grani oraz południowym i wschodnim oceanem. Puszcza Eliorinii ve'Nellion leży w Wielkim Niżu Eliorinii. W centrum leży Zatoka Farnimiru, wychodząca Cieśniną Valinasi na Ocean Salfain. Puszcza poprzecinana jest rzekami. Na zachodzie jest Wielki Niż Allammiru oraz Morze Wschodzącego Słońca połączona Cieśniną Millandala z Oceanem Helfavin. Sieć rzek jest najbardziej widoczną pozostałością Imperium Elfów. Rzeka Looria leży poniżej Puszczy, prawie równolegle do niej, oddalona o kilka kilometrów. Odchodzą od niej Dolina Renviran, Renfarnu. Na południu istnieje Depresja Limoriaru połączona od wschodu z Doliną Allabharian. Zachód zajmuje Wielki Niż Nivillionanu wraz z Zatoką Milczącej Grani, połączonej z Oceanem Lughinian, Cieśniną Bhira. Przesmyk Orha prowadzi do bezludnego Mokradła Falarian z Jeziorem Welhl na środku półwyspu, na którym leży Mokradło od zachodu oddzielona od Kafalinu nieprzebytymi górami Falin Sellh. Centrum oraz centralne południe zajmuje Wielki Wyż Halahamir. W centrum znajdują się góry Villusionar Sansalonion z całą siecią Twierdz. Wychodzą od nich rzeki oraz Kanion Sotholiar. Na południe od niego znajduje się Płaskowyż Dorfil, zaś na wschód, Płaskowyż Mistrin. Ponad to, żeby lepiej orientować się w geografii, daję wam mapę. ImageShack - Hosting :: lahimsinij1.jpg Jakość nie jest najlepsza, gdyż mój jedyny skaner padł jakieś pół roku temu i nie zanosi się, żeby pojawił się nowy. Na razie zdjęcie komórką. Mam nadzieję, że choć trochę przybliży obszar poruszania się. Na koniec, mini słowniczek: sorhan-archipelag arahar-wielki grande-wielki Czym różni się "grande" od "arahar"? -Słowo "grande" odnosi się głównie do długości, zaś "arahar" do rozłożystości. Ostatnio edytowane przez Alaron Elessedil : 27-08-2008 o 14:21. |