|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
31-12-2011, 19:20 | #201 |
Reputacja: 1 | Do przodu. I od nowego roku zaczynamy na pełnym gazie |
31-12-2011, 19:21 | #202 |
Reputacja: 1 | To jutro post do południa. Ci co chcą odpiszą w formie retrospekcji i już, wszak jesteśmy kreatywni. Dosiego
__________________ A na sektorach, śląski koran, spora sfora fanów śląskiej dumy, znów wszyscy na Ruch katować głosowe struny! |
01-01-2012, 09:53 | #203 |
Reputacja: 1 | Belzebub co powiesz by drania wpakować w przepaść i ubić kamieniem, jak będzie chciał wyskoczyć to zawsze można go ciachnąć mieczem bądź toporem.
__________________ " Blood blood for the BLOOD GOD" " Jack ty znowu w mieście?? Księżna już wie??... rok minął i chyba wszyscy zapomnieli już o wieżowcu " |
01-01-2012, 11:30 | #204 |
Reputacja: 1 | Przepaść ma około 7 m głębokości.
__________________ A na sektorach, śląski koran, spora sfora fanów śląskiej dumy, znów wszyscy na Ruch katować głosowe struny! |
01-01-2012, 14:52 | #205 |
Reputacja: 1 | Opcja 2 rozzłość go ja będę za tobą jak skoczy na ciebie unik i wpada na mój topór
__________________ " Blood blood for the BLOOD GOD" " Jack ty znowu w mieście?? Księżna już wie??... rok minął i chyba wszyscy zapomnieli już o wieżowcu " |
01-01-2012, 16:59 | #206 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
A tak na poważnie i do MG: Jak rozumiem to jest zębaczy, my i przepaść... wiec ze spychaniem to raczej ciężko, a nawet gorzej bo to on może nas zepchnąć ;| Jak szeroka jest szczelina? Jaki jest szeroki korytarz? W ilu możemy walczyć? Czy jest szansa, żeby wejść na plecy potwora (jak on jest duży?)? | |
01-01-2012, 17:03 | #207 |
Reputacja: 1 | Szczelina to niecka głębokości około 7m, długości około 20m, szerokości 5m. Wy zaś jesteście w wielkiej jaskini i wasze ruchy ograniczają jedynie spore stalagmity i stalaktyty, za którymi równie dobrze możecie się chować.
__________________ A na sektorach, śląski koran, spora sfora fanów śląskiej dumy, znów wszyscy na Ruch katować głosowe struny! |
01-01-2012, 18:57 | #208 |
Reputacja: 1 | Dobra Panowie, to Belzebub napoczął stwora. Za 11 i za 4... bawcie się teraz wy |
02-01-2012, 11:46 | #209 |
Reputacja: 1 | Garanowi kostnice sprzyjają potwór padł po drugim ciosie Jak ktoś che by Garan wyrwał dla niego kieł albo narośl (za pozwoleniem MG oczywiście). To piszcie tutaj lub ubierzcie to w swoim poście nie braże się za takie wykorzystanie postaci.
__________________ " Blood blood for the BLOOD GOD" " Jack ty znowu w mieście?? Księżna już wie??... rok minął i chyba wszyscy zapomnieli już o wieżowcu " |
02-01-2012, 12:48 | #210 |
Reputacja: 1 | Wyrwać nie da rady, ale toporem uciupie kieł czy kolec. Po zejściu na dół do miejsca, gdzie leży trup znajdujecie skorodowaną, nie zdatną do użytku kolczugę, medalion z głową wilka. Niklas z góry dostrzega coś, co odbija światło ich pochodni i lamp. Świecący przedmiot leży, pod niewielką półką skalną kilka dobrych metrów od ciała. Ci, którzy zeszli na dół po trupa, udając się we wskazane przez łucznika miejsce dostrzegą krótki miecz o szerokim ostrzu. Broń jest dość ciężka, prawie, że jak długi miecz, wykuta z nieznanego nikomu materiału. Na klindze znajduje się wygrawerowany napis "Furia zimy" w języku Norskim, co rozpoznaje Kund. Stal jest nie tylko ciężka ale i bardzo zimna. Żadne z towarzyszy nie posiada żadnej wiedzy, która mogłaby coś im powiedzieć o tej broni, a jedyne co wam przychodzi do głowy to "skarb, którego szukał za życia duch". W swoich postach opiszcie wszystko kończąc na tym jak wybieracie się z powrotem do osady. Wtedy i ja odpiszę i zakończymy I rozdział naszej sesji. Aha i jeszcze sprawa ducha. Czy zwłoki zabierzecie ze sobą, czy spalicie, czy zakopiecie przed kopalnią, ducha już nie zobaczycie.
__________________ A na sektorach, śląski koran, spora sfora fanów śląskiej dumy, znów wszyscy na Ruch katować głosowe struny! Ostatnio edytowane przez Nefarius : 02-01-2012 o 12:50. |