|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
29-04-2012, 12:32 | #121 |
Reputacja: 1 | Jako że, zwiad szykuje się pełną gębę jak widzę, proponuję małą lekcję topografii okolicznych ziem wokół malowniczego sioła Kurtwallen. Umiejscowimy Kurtwallen w centrum mapki dla ułatwienia orientacji. Na Północ od Kurtwallen: Teren się wznosi, przechodząc we wzgórza, ale nadal las pełną gębą. Gościniec prowadzi przez Las Centaurów prowadząc do Królestwa Leszego i droga się kończy... Na Północny-Wschód od Kurtwallen, dzień drogi znajduje się Cuchnące Topielisko. Na Zachód od Kurtwallen: Stąd przyszliście: droga przez Las prowadzi 5 dni do Bergsdorfu. Na Wschód: Trzy dni drogi stąd jest Biały Dąb, druidzkie sanktuarium, gdzie rządzi druid, Stary Józef, znaczy. Trzy dni drogi stąd (trzeba odbić nieco na Południe od utartego szlaku), jak kto zna drogę, jest siedziba krasnoludów. Szyb nazywa się Miedziana Żyła. Krasnoludowie też są zaproszeni na ślub Luciusa Stocka. Na Południe od Kurtwallen: Niecały dzień drogi Znajdują się ruiny zamku rodowego Starego Liczyrzepy. Nieopodal znajduje się sioło o nazwie Wole Kopyto. Za paroma pagórkami dalej na południe i południowy-zachód znajdują się wioski Kaczymlecz i Fiołkowa Polana. Na Południowy-Wschód od Kurtwallen mieszka pełno Leśnych Pająków. Ściślej gigantycznych pająków. Trzy dni drogi na południe od Kurtwallen gościńcem dotrzecie do Świszczącego Wodospadu. Na wschód od Świszczącego Wodospady są kryjówki orka Gzisasha. Plenią się tutaj również Trolle. Na południe od Wodospadu znajduję się skałki tzw, Smocze Kły. Tutaj również spotyka się Trolle. Te informacje uzyskacie z łatwością od gajowego Liszki, Karmelli, jak i samego Edgara Stocka. Jednostki dni odnoszą się do w miarę spokojnego marszu wieśniaka, czyli można "docisnąć" tempa marszem żołnierskiego piechura i dzielicie wtedy odległości prawie o pół. Ostatnio edytowane przez kymil : 29-04-2012 o 12:37. |
29-04-2012, 14:56 | #122 |
Reputacja: 1 | No to ja bym proponował na razie sprawdzić najbliższą okolicę wioski, czy coś się tam nie czai (nigdy nie wiadomo). Ponadto chyba dobrze byłoby się wybrać do Białego Dębu; druid akurat może chyba wiedzieć o czymkolwiek nienaturalnym (te krzaki przy kapłanie itd.), co się znajduje w okolicy. To znaczy tak zgaduję, bo nie znam I edycji i roli druidów w niej. Ale może nawet warto byłoby maskę do niego zanieść? W każdym razie to już następnego dnia. Mamy konie to chyba moglibyśmy tam wysłać ze dwie osoby konno. Widzę, że Imrak umie jeździć wierzchem. Ivein też potrafi, chociaż jego zamierzałem może na jakieś polowanie z Karmelią wyprawić... Campo Viejo, Mantis, moglibyście zamieścić listę albo opis umiejętności waszych postaci? To się naprawdę przydaje w planowaniu. |
29-04-2012, 16:19 | #123 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | To jeździectwo traktuję podobnie jak taniec z przymrużeniem oka.
__________________ Zawsze zgadzać się z Clutterbane! |
29-04-2012, 19:41 | #124 |
Northman Reputacja: 1 | Jak znamy się ponad rok postaciami, to może nie jak łyse konie, ale na pewno każdy wie na co może liczyć na innego i umiejki i stasty nie są dla mnie żadną tajemnicą. Po prostu zapomniałem o tym napisać. Bardzo szybki* Rozbrajanie Unik Język Bitewny Silny Cios Ogłuszanie Powożenie Opieka nad zwierzętami Sz 4 (5)* WW 45 US 41 S 4 Wt 4 Żw 9 I 38 A 2 Zr 37 CP 41 Int 38 Op 37 SW 30 Ogd 28
__________________ "Lust for Life" Iggy Pop 'S'all good, man Jimmy McGill |
03-05-2012, 19:21 | #125 |
Reputacja: 1 | Wybywam na weekend. Post, więc w przyszłym tygodniu. |
07-05-2012, 06:41 | #126 |
Northman Reputacja: 1 | Proszę wziąć Otto na autopilota. Chętnie wrócę do gry, jak utrzyma się przy życiu, w czerwcu.
__________________ "Lust for Life" Iggy Pop 'S'all good, man Jimmy McGill |
08-05-2012, 19:57 | #127 |
Reputacja: 1 | Camp Viejo, kurcze, szkoda, ale przynajmniej dzięki za info. Chłopaki, czyli Ulli i Tom Atos. Sytuacja wygląda tak: 1. Campo Viejo nie gra do czerwca. Trochę długo. 2. Yzurmir ma problemy z netem i póki co ma się to nie zmienić. 3. Mantis, niby się usprawiedliwiał o swej nieobecności, ale lekko przegina pałę. Powinienem go ubić w kolejnym poście za olewkę sesji. Jej podczytywanie i suche deklaracje w komentach, to dla mnie za mało. Zostało Was Dwóch: co robimy? Zagracie we dwóch? Co proponujecie? |
08-05-2012, 20:12 | #128 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Mogę grać, mogę poczekać do czerwca. Co zdecydujecie to będzie choć trzeba przyznać że gra we dwóch przy trzech postaciach na autopilocie trochę traci sens.
__________________ Zawsze zgadzać się z Clutterbane! |
09-05-2012, 08:55 | #129 |
Reputacja: 1 | Ja gram. Do czerwca to raptem 4 kolejki. Jak Campo wróci to spokojnie ogarnie. |
09-05-2012, 08:59 | #130 |
Reputacja: 1 | Ok, to proponuję rozwiązanie typu metagaming: Wasi krasnoludzcy BG pójdą na zwiad w jednej grupie. Mi będzie łatwiej prowadzić, a tamtych potrzymam w rezerwie. Pasuje? |