Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-01-2014, 13:57   #41
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Pojawił się mój post. Wyciąłem kilka mniej istotnych fragmentów, ale mam nadzieję, że całość jest w miarę zrozumiała.

Teraz jest ostatni moment przed wyruszeniem do lasu na skompletowanie zapasów i ekwipunku.

Macie też okazję naradzić się co do kierunku podróży. Są trzy wybory:
- Kurhany
- Wieża
- Ruiny miasta

Koniec końców decyzja należy do Lyndis, która od teraz jest drużynowym decision-makerem.
 
Warlock jest offline  
Stary 11-01-2014, 16:19   #42
 
piotrek.ghost's Avatar
 
Reputacja: 1 piotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie coś
Co do języka to bardzo ciekawy pomysł, sam go nie użyje jako że moja postać jest niemową, ale myśle że nie ma większego problemu z tym że nie jest to rumuński, przecież my też nie piszemy po niemiecku. Niegłupi pomysł, żeby w dziale warhammera na forum stworzyć przypięty temat z makaronizmami jakich można używać w trakcie sesji, jeśli ktoś ma ochote sobie urozmaicić gre. Nie każdy zna takie słowa a głupie Herr zamiast Pan lub Ergo zamiast więc uklimatycznia sesje
 
piotrek.ghost jest offline  
Stary 11-01-2014, 17:27   #43
 
Akwus's Avatar
 
Reputacja: 1 Akwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie coś
Warlock, detalik mały: piszesz o 13 osobach na skraju lasu, a jeśli mam poprowadzić Borysa, to winno ich być 14, chyba, że kogoś już tam z nami nie ma, lub też określenie zbrojni nie tyczy się każdego z graczy
 
Akwus jest offline  
Stary 11-01-2014, 17:49   #44
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Poprawione.

Mój numer GG to 1548069, jeśli ktoś chce porozmawiać, a PW mu nie wystarcza to śmiało pisać do mnie.

Jutro postaram się opisać Gerharda i Fritza. Zrobię też dla was mapę lasu, a jak czasu starcza to i wioska się pojawi.
 
Warlock jest offline  
Stary 11-01-2014, 19:49   #45
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 1 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
Swoją drogą, jestem ciekaw, dlaczego my w las idziemy na noc, a nie w czasie dnia, skoro tego dnia dużo zostało, gdy do wioski dotarli?
Nikt nie próbował namówić barona, z tych jego choćby doświadczonych i mniej doświadczonych ludzi, do przyspieszenia lub poczekania na dzień następny?
Oczywiście rozumiem sprawę przynęty, chociaż nikt Olafowi nie powiedział (wg posta) co tam trzeba robić. Także chyba będą go po polu ganiać, bo on tam będzie jeszcze tuż przed zmierzchem. Brakuje mi czegoś skierowanego bezpośrednio do graczy. Bo jest rozmowa pomiędzy npcami, ale poza tym to przynajmniej łańcucha trzeba, lub bardzo poważnej groźby, by Sylvański chłop stanął w szeregu i czekał sobie na nocną przechadzkę.
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline  
Stary 11-01-2014, 20:03   #46
 
Proxy's Avatar
 
Reputacja: 1 Proxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputację
Sekal, dlatego właśnie namówiłem Warlocka na GG. Szykuje się awantura.

EDIT:
Fabularna awantura, rzecz jasna!
 

Ostatnio edytowane przez Proxy : 11-01-2014 o 20:30.
Proxy jest offline  
Stary 11-01-2014, 20:27   #47
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Wyciąłem kilka wątków, aby móc skończyć tego posta w miarę szybko. Nie chciałem też wszystkich na łańcuchu ciągnąć poza niezbędne minimum.

Udajemy się nocą, bo:
- Tak jest mroczniej. :P
- Duchy lasu polują w nocy, a nam zależy na wypłoszeniu łowcy z jego kryjówki.
- Resztę dnia spędziliście na przygotowaniach i planowaniu. Dostaliście mapę z trzema ważnymi miejscami do obejrzenia, a także rozkazy. To co działo się w międzyczasie możecie sami dopowiedzieć, w każdym razie wszystko z Fritzem zostało już ustalone. Mieszkańcy Volkenplatz mogli zostać siłą zmuszeni do współpracy lub przekupieni. Zależy to od was samych.

P.S. Post Proxy wyjaśni nieco więcej.

P.S.2 Pojawił się opis postaci Gerharda. Wraz z upływem sesji i pojawianiu się nowych informacji będę aktualizował profile.
 

Ostatnio edytowane przez Warlock : 12-01-2014 o 01:36.
Warlock jest offline  
Stary 12-01-2014, 20:03   #48
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Przyznam szczerze że logicznie rzecz biorąc włażenie do sylvańskiego lasu w nocy oznacza samobójstwo. Najlepiej byłoby zatłuc kłonicami "obcych", a całą sprawę zatuszować pod postacią zbiorowej mogiły.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline  
Stary 12-01-2014, 20:11   #49
 
Proxy's Avatar
 
Reputacja: 1 Proxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputację
Też można! Dlatego właśnie nie ciągnąłem dalej fabuły, byście też mogli powiedzieć coś od siebie albo się pokłócić ;D

Ale jak już omawiamy to proponuję najkrótszy spacer - ruinki.
 
Proxy jest offline  
Stary 12-01-2014, 20:28   #50
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Wampira za dnia nie uświadczycie, gdyż klątwa Sigmara (lub Nagasha - zależy jak się na to spojrzy) na nich ciąży.

Cytat:
Poza tym... - Łowca pociągnął kobietę do siebie tak, że ich twarze znajdowały się ledwie kilka cali od siebie - ...nie polujemy na jakieś tam ghoule, tylko wampira - powiedział na tyle cicho, aby reszta tego nie dosłyszała - Chcesz go szukać za dnia? Powodzenia, będziesz kopać groby stąd do Essen - Wicehrabia obrócił się by spojrzeć na wschodzącego Morrslieba, po czym dodał już na głos - Fritz opowiedział mi legendę o Vanhalu, nekromancie żyjącym przed wiekami. Podobno on i wszystkie jego sługusy zostali spaleni wraz z nieodległym miastem Vanhaldenschlosse. Wyrżnięto wszyskich z wyjątkiem jednego z najbliższych doradców, którego ostatni raz widziano uciekającego do Ponurego Lasu. Rzucano się za nim w pościg, lecz nigdy go nie odnaleziono. Mam prawo przypuszczać, że to właśnie on stoi za tym mordem - Gerhard sięgnął po zwitek papieru, który okazał się być zwykłą gazetą rozprowadzaną po Strilandzie i Ostermarku - Podobne morderstwa zaobserwowano w graniczących z Ponurym Lasem wioskach i miastach. Zwłoki obdarte ze skóry, ale co najważniejsze - wyrwane serce.
Czasem zastanawiam się nad sposobem podawania/dawkowania informacji, gdyż niestety nie ma złotego środka. No, chyba, że gra się wśród naprawdę doświadczonych i w 100% skupionych na odgrywaniu swojej postaci graczy, którzy potrafią oddzielić informację dla graczy od informacji dla postaci i zgodnie z mentalnością odgrywanych bohaterów potrafią ich zaciągnąć na ich własną śmierć mimo, że doskonale o tym wiedzą. Chociaż to też głupie rozwiązanie, bo równie dobrze mógłbym im podać mój scenariusz, a oni udawaliby, że nie mają pojęcia o nadchodzących zwrotach akcji, o zdradach i ukrytych miejscach itp.

Problem w tym, że często wiele wydarzeń i działań w moich sesjach jest dość dobrze umotywowanych, ale nie mogę też wszystkiego wam zdradzać, chociaż nie wątpię, że jesteście dobrymi graczami.

Cytat:
Najlepiej byłoby zatłuc kłonicami "obcych", a całą sprawę zatuszować pod postacią zbiorowej mogiły.
Cierpliwości, dopiero zaczęliśmy sesję i nie wszystko musi wydawać się logiczne. Tym bardziej, że w moich postach pojawiają się informację dla postaci, ale też dla graczy (np. wstęp lub wycięta opowieść o wampirze). Jeśli macie wątpliwości, a wasze postacie podzielają je w ten sam sposób co wy to przed wami jest okazja by to odegrać. Jeśli jakiś wariat, który wybił tyle potworów w Ostermarku, że musi latać w nocy po lasach Sylvanii i z ramienia Christofa rozkazuje wam badać jakieś Bogu ducha winne kurhany to możecie śmiało protestować. Ja mam ułożony plan, który chcę konsekwentnie realizować i dodam tylko od siebie, że nie wszystko jest takie na jakie wygląda.

Mamy 14 postaci i każda ma inne motywy, natomiast w moim poście są luki, które możecie wypełnić. Oczywiście, mógłbym powiedzieć grupie barona "rozkaz to rozkaz, właźcie do lasu", a wieśniakom "jak nie pójdziecie to spalę te kilka podupadających chat, które nazywacie Volkenplatz". Możecie umotywować to sami dopisując coś od siebie i macie do tego kompletnie wolną rękę lub możemy to zrobić wspólnie przez PW lub doc, jak kto woli.

@Edit

Throul, chcąc wjechać konno do lasu możesz opóźnić resztę, a już na pewno zrobisz tym więcej hałasu niżby tego chcieli.
 

Ostatnio edytowane przez Warlock : 12-01-2014 o 22:59.
Warlock jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:17.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172