Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19-01-2014, 17:09   #111
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Reinhard Zobacz post
Jeżeli jednak niedźwiedź otrzyma od nich obrażenia, obróci się do nich i zaatakuje
No to teraz mi się oberwie

A reszta - złazić na dół, szybko!
 
Kerm jest offline  
Stary 19-01-2014, 17:14   #112
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
Poczekam na deklaracje pozostałych (na razie byli Pieter, Jakert i Axel).

Pieter, na linię strzału wszedł Axel, blokując Ci ją. Możesz jednak próbować z PS na -60. (Minus oznacza, że nie chcesz trafić w Axela i Jakerta. Jeżeli chcesz zaryzykować, możesz nie uwzględnieć - 30 lub -60 w rzucie, ale w przypadku porażki, jest odpowiednio 30 lub 60% szans, że trafisz sojusznika)
 

Ostatnio edytowane przez Reinhard : 19-01-2014 o 17:16.
Reinhard jest offline  
Stary 19-01-2014, 17:36   #113
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
-A co z moim testem strachu? Bo nie wiem czy w ogóle mogę coś zrobić w tej turze.

-Jak by wygladał zeskok z góry na dół? Będzie szybciej niż "po prostu zejście"? Rzucałoby się na coś czy po prostu jest się na dole i robi co trzeba?
 
Pipboy79 jest offline  
Stary 19-01-2014, 17:47   #114
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
Strach oznacza, że nie można zrobić akcji ofensywnej w tej rundzie. Ponadto niedźwiedź ma zdolność "niepokojący" - tzn. kto nie zda testu, ten ma -10 do WW i Zr w walce z nim, dopóki go nie zda (wykonuje się co rundę).

Twoja postać może zdecydować się na zeskok (test Zr, nieudany oznacza obrażenia, 1 akcja lub akcja natychmiastowa, jeśli postać posiada akrobatykę lub woltyżerkę), zejście po linie (1 akcja = 1 metr, sukces automatyczny, lub 1 akcja = 2 metry, test Zr, nieudany - połowa obrażeń jak od skoku). Można też zejść bez liny (dużo korzeni, ale układ "ściany" kłopotliwy, Zr - 10, 1 akcja = 1 metr)
 
Reinhard jest offline  
Stary 19-01-2014, 18:24   #115
Opiekun działu Warhammer
 
Dekline's Avatar
 
Reputacja: 1 Dekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputację
- Czy misiek dostaje obrażenia od czasu w jakim włócznia tkwi a on wiercąc się tylko poszerza ranę?

- Rozumiem że ja dalej trzymam miśka, ale czy jest możliwość abym trzymając dalej broń odbił w bok i korzystając z tego że misiek ciągle napierający w jednym kierunku w wyniku nagłego braku podpory, oraz przy mojej pomocy, runął przed siebie( oczywiście mnie tam już nie będzie)? Na co musiałbym rzucić?
 
Dekline jest offline  
Stary 19-01-2014, 18:33   #116
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Reinhard Zobacz post
Poczekam na deklaracje pozostałych (na razie byli Pieter, Jakert i Axel).

Pieter, na linię strzału wszedł Axel, blokując Ci ją. Możesz jednak próbować z PS na -60. (Minus oznacza, że nie chcesz trafić w Axela i Jakerta. Jeżeli chcesz zaryzykować, możesz nie uwzględnieć - 30 lub -60 w rzucie, ale w przypadku porażki, jest odpowiednio 30 lub 60% szans, że trafisz sojusznika)
Jeśli chodzi ci, że strzelam do postaci walczącej wręcz to zajrzyj do podręcznika str. 135 rozdział Strzelanie do postaci wręcz, ale jeśli robisz to po swojemu i upierasz się przy takich modyfikatorach to chcę cofnąć moją akcję (i uznać wyniki testów za niebyłe) i podjąć decyzję z uwzględnieniem nowych faktów.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 19-01-2014, 18:41   #117
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
Dekline: to jest obustronny pat - żaden z was nie jest w stanie zadać obrażeń. Możesz obrócić w nim włócznię lub zmienić swoją pozycję - przeciwstawny test WW. Utrzymanie sytuacji obustronnego pata to przeciwstawny test Krzepy.

Archiwum X: Tak, jak napisałem, Axel stanął na linii strzału (-30), dodatkowo w walkę zaangażowany jest Jakert (-20), a strzał jest przez otwór prowadzący do groty, gdzie jest cel oświetlony pochodniami (-10).
 
Reinhard jest offline  
Stary 19-01-2014, 18:58   #118
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Dobra. Spudłowałem przy modyfikatorze -30 więc szansa trafienia w kompanów ma zakres 1-30. I po za tym w zasadach wykorzystanie punktu szczęścia pozwala powtórzyć rzut.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 19-01-2014, 19:01   #119
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
ALe dałeś ten modyfikator zanim opisałem minus, więc spokojnie. Poza tym, Kerm opisał działanie po nieudanym ataku a więc drugą rundę. Twoje pierwsze dwa strzały były w pierwszej rundzie.

Pierwsza runda - Jakert zwiera się z niedźwiedziem, Ty strzelasz dwa razy, Axel wykonuje nieudany atak

Druga runda - Axel zmienia pozycję i atakuje ponownie
 
Reinhard jest offline  
Stary 19-01-2014, 19:19   #120
 
Ramzes's Avatar
 
Reputacja: 1 Ramzes jest jak klejnot wśród skałRamzes jest jak klejnot wśród skałRamzes jest jak klejnot wśród skałRamzes jest jak klejnot wśród skałRamzes jest jak klejnot wśród skałRamzes jest jak klejnot wśród skałRamzes jest jak klejnot wśród skałRamzes jest jak klejnot wśród skałRamzes jest jak klejnot wśród skałRamzes jest jak klejnot wśród skałRamzes jest jak klejnot wśród skał
Czy jestem w stanie zaatakować niedźwiedzia z miejsca w którym się znajduję?
 
Ramzes jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:58.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172