lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [Komentarze]: Służba nie drużba. (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/13780-komentarze-sluzba-nie-druzba.html)

archiwumX 25-07-2014 20:45

Z Pieterem są problemy rachunkowe: chce robić zakupy i ma tą sakiewkę...

Reinhard 26-07-2014 11:25

Sakiewka Pietera: 42 szylingi

Co do skórek: wilcze można narzucić na siebie, ale tak jeżdżą Ulrycjanie, którzy nie są popularni (delikatnie powiedziane, najazdy łupieżcze od 2000 lat do Magnusa Pobożnego) w Ostlandzie. Można też na ścianę dać albo do spania zamiast koca użyć, ponoć z wilka przechodzą waleczność i spryt, chociaż niektórzy bajają, że likantropią zarazić się można. Lisem podbić kołnierz albo kołpak można, to oznaka zamożności. Lisia skórka dobry prezent dla niewiasty, na kołnierz, czapkę albo mufkę :)

archiwumX 26-07-2014 14:22

Ostateczny podział łupów wyszedł mi taki:
Cytat:

Napisał Reinhard (Post 508802)
Jeżeli kogoś interesują jakieś informacje na temat wioski itp, to proszę o pytania w odpisie. Czas powrotu do zamku to chwile, kiedy można sobie pogwarzyć z wieśniakami.

No Pieter chce poinformować sołtysa, że w lesie jest krwawiec. Chce też powiedzieć o pułapkach i zapytać o znaki jakie są przy nich o raz pokazuje mu sztylet, który wygląda na ukradziony i pyta się go czy, gdzieś go nie widział.

Na prośbę Dekline zamieszczę tu listę:
-Skór wilczych czarnych cztery (x1) (x1)
-Zajęczych skórek trzy
-Lisich skórek rudych osiem (x2) (x1)
-Lisia skórka błękitna, znakomicie wyprawiona jedna
-Piór kolorowych z dzikich bażantów dwa pęczki
-Gliniany garnczek wielkości pięści propolisu
-Garniec pięciolitrowy miodu leśnych pszczół
-Oszczepów z grotem żelaznym trzy (x2) (x1)
-Rogacic (oszczepów z grotem kościanym) z bruzdami na truciznę pięć
-Garnczek "pięściak" mazidła – trucizny z jadu żmii (przed użyciem trzeba zagęścić, chyba, że długo postoi, to stężeje i się pasta zrobi)
-Gwizdków glinianych do udawania: kosa, zięby, zimorodka, rudzika
-Sideł dobrych na króliki i lisy dwie sztuki
-Zawiniątka lniane z ziołami na rany (x1)(x1), na gorączki (x1)(x1) i na zatrucia (x1)(x1) (po pięć porcji)
-Udziec świński w dymie niemal na kamień uwędzony (znaczy się, niemal nie psujący się)
-Krąg koziego sera

-Wianek ususzonych grzybów "wiecie, panie...złym ludziom można zadać..."

Kolorami zaznaczyłem co już wziął:
Pieter
Kerm
Lucas Lang
Jakert

Przed początkiem sesji skorygujcie jeśli wam coś nie pasuje.

Reinhard 29-07-2014 20:33

ArchiwumX: w oszczepach nie ma nic magicznego.

Jeżeli wasi bohaterowie chcą podejść lasem a nie drogą, trzeba zejśc z koni i je prowadzić.

Jeżeli chcą się podkraść, trzeba to zrobić bez koni. Im więcej osób, tym głośniej.
Kto chce się podkraść, proszę o deklarację w komentarzach i rzut k100. Jeżeli ktoś chce wykorzystać punkt szczęścia, też proszę o deklarację i ewentualny przerzut.
Jeżeli wasze postaci zostawiają konie, to czy ktoś przy nich zostaje czy je przywiązują do drzew, czy tylko pętają nogi?

Kerm 29-07-2014 20:44

Axel się skrada.
k100=1

Konia zostawia pod opieką kompanów ;)

archiwumX 29-07-2014 20:46

Dobra. Na razie to jest narada. Jak Lucas się wypowie to proponuję, żeby Pieter ruszył z zwiadem, a reszta będzie mogła powoli za nim iść. Co wy na to?

PS. (Ja i Kerm napisaliśmy w prawie tym samym momencie)
Skoro Axel poszedł ze zwiadem to Pieter też zostawił konia pod opieką kompanów zaczął się skradać w pewnym oddaleniu od niego:
Rzut na skradanie 56<57, udany

PS do PS.
Pieter się pohamowuje. Rzut na skradanie uznajmy za nie były.

Kerm 29-07-2014 20:50

Jak widać to Axel jest najlepszy, więc niech się nikt nie pcha :D

Dekline 29-07-2014 21:43

Dobra, to my poczekamy:)

archiwumX 29-07-2014 21:58

Axel ma wolną drogę. Pieter nie będzie mu się pałętał pod nogami.

Reinhard 29-07-2014 22:07

Poczekam jeszcze na odpis Pipboya


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:32.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172