|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
01-04-2016, 21:37 | #301 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Ale przynajmniej będzie REALISTYCZNIEJ. A potem będzie ZBYT realistycznie... EDIT: Nami, a moim zdaniem to jest dorabianie sobie własnej teorii. Też wyraziłem własną opinię, też mogę napisać że było mi przykro, gdyż Twoje komentarze odebrałem jako naskakiwanie na mnie, gdy napisałaś "niech chociaż jedna rzecz będzie realistyczna". Poczułem się bardzo złym MG, który jest nierealistyczny . Ja Cię nie wyrzucam, jeśli nie sprawia Ci przyjemności uczestnictwo w tej sesji (i Flame'owi, bo Jego też pod to podpięłaś), to nie zamierzam nikogo błagać, albo trzymać na siłę.
__________________ [i]Don't take life too seriously, nobody gets out alive anyway.[/i] Ostatnio edytowane przez Kenshi : 01-04-2016 o 21:42. |
01-04-2016, 21:39 | #302 | |
INNA Reputacja: 1 | Cytat:
Dzięki To ja może faktycznie odejdę, będzie wam weselej w gromadzie entuzjastów.
__________________ Discord podany w profilu | |
01-04-2016, 21:48 | #303 |
Reputacja: 1 | Nami, Kenshi kłoćcie się sprzeczajcie do woli... wymieniajcie poglądami, obelgami itepe... ale niech to nie ma wpływu na sesję...
__________________ # Kyan Thravarsson - #Saga Kapłanów Żelaza by Vix -> #W objęciach mrozu by Kenshi -> #Nie wszystko złoto, co się świeci by Warlock Ostatnio edytowane przez PanDwarf : 01-04-2016 o 21:51. |
01-04-2016, 21:49 | #304 | |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Cytat:
Co do odejścia, to Twoja decyzja, Nami, naprawdę. Ja nikogo nie wyrzucam .
__________________ [i]Don't take life too seriously, nobody gets out alive anyway.[/i] | |
01-04-2016, 21:54 | #305 |
INNA Reputacja: 1 | Krytykuję system, który od kogoś wziąłeś, więc nie krytykuję Ciebie, a osobę, która go wymyśliła. Uznawanie ran płytkich i głebokich za takie same jest wbiciem sztyletu w plecy każdego, kto liznął medycyny (nawet nie trzeba studiować, pewnie zwykły opiekun medyczny wystarczy by to pojąć). Skoro autor, od którego zaczerpnąłeś pomysł, tak właśnie stwierdził - to dlaczego uważasz, że mówię o tym, że Ty głupoty wymyślasz? Po prostu bierzesz, korzystasz z niedoskonałych rzeczy. A stwierdzenie, że brak realizmu mi przeszkadza i pewnie nadmierny też będzie - jest kpieniem sobie ze mnie. Akurat to co Eliasz napisał miało dla mnie sens i to o wiele większy, niż to, skąd wytrzasnąłeś pomysł. Po prostu sobie "heheszkujesz" z gracza, który ma inną opinię od zgrai ludzi tutaj będących; bo zauważ, że jestem sama przeciw iluśtam osób. Twoje zdanie znam, bo gdybyś miał inne to był nie korzystał z wymysłu, z którego korzystasz, nie było wyrażania opinii, tylko to, że mi będzie i tak źle i tak niedobrze i mogę zawsze sobie pójść jak mi się nie podoba. To co piszę Ingwar pominę, bo on jak zwykle nie wie o co chodzi, tylko jak o masełkach piszę to rozumie mnie w 100% :P
__________________ Discord podany w profilu |
01-04-2016, 21:54 | #306 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Przepraszam, że się odezwę. Nie lubię odzywać się w komentarzach, ale to zrobię. Dla mnie system realistycznych ran nie robi problemu, póki te minusy są rozdzielane z głową. Jeśli dobrze pamiętam, to Weddien dostał -5 do WW za ranę nogi. Jest to bez sensu, bo powinien dostać minus do szybkości i wynika to z logicznego myślenia, nie z tabelek. To samo z gojeniem się ran. Zadrapania leczą się zdecydowanie szybciej, ale tego nie jestem w stanie potwierdzić, Kiedyś sobie przebiłem stopę gwoździem i się szybciej zagoiła. Nie patrzyłem na te tabelki, bo miałem wykichane tak naprawdę. Zostawiłem to w rękach MG. Gram, bo lubię grać dla historii, a nie dla mechaniki. Mój post może nie wyglądać zbyt obiektywnie, bo lubię Nami i nic do Niej nie mam, ale to, co Ona Wam pisze, jest zgodne z prawdą. Nie ma w tym realistyczności, ale RPGi nigdy nie były i NIE SĄ realistyczne. Gdyby miały być, to musielibyśmy grać w życie i opisywać jak idziemy do sklepu kupić bułkę. Elastyczność mistrza gry też jest ważna. Kenshi - masz naprawdę dobrych graczy, jednak nie każdy z nich testował ten system. Jeśli większość jest przeciwna jakiemuś rozwiązaniu, to należy go wycofać. Ja tak prowadziłem swoje sesje na żywo - wprowadzałem naprawdę różne rzeczy, a później się pytałem graczy czym im odpowiadają. W ten sposób wycofałem mechanikę karawany i system redukcji bonusów do różnych rzutów po otrzymaniu sporych obrażeń w systemie Pathfinder RPG. To działało i wszyscy byli zadowoleni. PBF nie różni się wiele od sesji na żywo. Poza tym... Mam prośbę. Nie obrażajcie siebie nawzajem, bo to do niczego nie prowadzi. Nie kpijcie, nie naskakujcie itd. Trochę chaotycznie napisane, ale chyba idzie zrozumieć. Teraz wracam do pisania swoich bzdur na inne sesje. ^^ Ostatnio edytowane przez Flamedancer : 01-04-2016 o 21:57. |
01-04-2016, 21:57 | #307 |
Reputacja: 1 | Heh, zaraz wyjdzie na to że rana lekka rana kłuta boku oprócz - 5 do ww , doprowadza także do odejścia postaci Strach się bać A tak poważniej , to luzu trochę. Poczekaj Nami do kolejnej potyczki, byc może ten system ran polterowski okaże się nieco bardziej pogłębiony i urealniony. Pomimo że ja bym potraktował to jako rane lekką, to jednak polerowski autor mógł patrzec na to inaczej. 12/15 - 3 obrażenia to 20% stanu żywotności. Jedna piąta życia. Jak tak na to spojrzec to się nie dziwie że nadał temu - 5 do ww. Być może przy ranie elfa powinien być już - 10 do ww , nie mi rozstrzygac ani osadzac polterowskiego autora. Wiesz że Warhamer idzie na łatwiznę w wiekszości swych mechanicznych założeń - choćby z punktami obciążeni czy cennikiem. Polterowska rozpiska miała urealnić obrażenia, a tylko dlatego że nie zrobiła tego porządniej , nie znaczy że jest jako taka zła i skazana na niebyt. Dam ci inne porównanie. W orginalnej mechanice warhamera odnośnie obrażeń - twoja rana i rana elfa NICZYM się nie różnią w konsekwencjach mchanicznych . prawda? |
01-04-2016, 22:03 | #308 |
INNA Reputacja: 1 | Nieważne. Jak nie chcecie bym grała to nie muszę </3 To tyle. Nie spamuję więcej.
__________________ Discord podany w profilu |
01-04-2016, 22:03 | #309 |
Reputacja: 1 | Z tego co widzę to wy macie najwiekszy problem z komunikacją... bo ciągle sobie tłumaczycie nawzajem co kto mial na myśli pisząc to lub tamto...
__________________ # Kyan Thravarsson - #Saga Kapłanów Żelaza by Vix -> #W objęciach mrozu by Kenshi -> #Nie wszystko złoto, co się świeci by Warlock |
01-04-2016, 22:08 | #310 |
Reputacja: 1 | SPAM! UPRAWIACIE PIER.... PED... SPAM! LUDZIE I NIE-LUDZIE, SIĘ OPAMIĘTAJCIE... Bo póki co to ja widzę publiczne żarcie się o homerule tylko i jedynie po to, aby potem każdy mógł sobie zobaczyć i ocenić KTO K.... ODPOWIADA ZA CZYJEŚ ODEJŚCIE Z SESJI. Ludzie... no opamiętajcie się... chcecie realizmu? Naprawdę chcecie realizmu? To kurna idźcie na jakąś nawalankę i dostańcie ciosa po nerach, boku, łbie czy gdziekolwiek i wtedy wypiszcie sobie tabelkę jak kto odczuwa i z czym ma problemy! Ojej... odczuwam ból inaczej niż inni? Twój problem. Zróbcie sobie matrycę wartości i wyprowadźcie średnią. Jeny... człowiek tego nie odświeży przez dwie godziny i już jeb trzy strony dyskusji o niczym... gdyby to przynajmniej było o d... Maryni to (jak to określił raz Cattus przez swoją postać) można by potentegesować. |
| |