Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy Oznacz fora jako przeczytane

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-08-2017, 14:05   #461
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał xeper Zobacz post
Widać kilka bram wiodących na podwórka. Kilka domów ma podcienia. Wszystkie okna ciemne, ludkowie śpią.
Możecie to wykorzystać.
 
xeper jest offline  
Stary 23-08-2017, 14:58   #462
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
Jeśli sa tak dobrze schowani to nie biegnie. A nasi bohaterowie sa oświetleni w tej uliczce? Jeśli tak to Bodo strzela w latarnię coby wyrównać szanse a potem pomaga rannych do najbliższej bramy, etc.. I drze donośnie japę - Ludzie! Pali siem!" Post dopiero jutro lub pojutrze
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill
Campo Viejo jest offline  
Stary 23-08-2017, 16:09   #463
 
Gob1in's Avatar
 
Reputacja: 1 Gob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputację
A żesz kurka wodna pisałem, żeby na jakieś podwórko leźć i się zaczaić na łajdaków, to chętnych nie było. A tera jak dwa jeże Santiago z Wilhelmem są...

Można było jeszcze zamiast dyskutować po prostu spier...gonić przed siebie. Ruchomy cel trudniej trafić, a jeszcze wybralibyśmy nie obstawioną przez nich drogę?

Na następny raz (optymistycznie zakładam, że nasi BG przeżyją obecne problemy ) proponuję hasła-klucze, np.: "w nogi" (wszyscy biegną jak rącze gazele za tym, kto rzucił hasło), "atak" (wszyscy zmieniają się w wojownicze żółwie ninja i kilują napastników ), "padnij" (wszyscy padają na glebę poza tym, kto rzucił hasło - on się cieszy z udanego dowcipu ).

Co Wy na to?
 
__________________
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee...

Ostatnio edytowane przez Gob1in : 23-08-2017 o 19:28.
Gob1in jest offline  
Stary 23-08-2017, 16:48   #464
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
Ja jako MG jestem przeciwko, bo już nie będzie takiej kaszanki i chaosu
 
xeper jest offline  
Stary 23-08-2017, 18:50   #465
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
Dziwnie to jest troche interpretowane. Czas i miejsce rozmów powininen być logicznie ogarninany. Przecież od czasu gdy ruszyli na miasto mieli sporo czasu na ustalenie gdzie ida i tak dalej, plany na noc, nastepny dzień, etc.. po drodze czuli że sa obserwowani i mogli coś ustalić nim padły strzały a nie rzekomo debatować do ostatniej chwili. Ustalajmy może bardziej konkretnie w komentarzach skoro w krótkich postach niekoniecznie traktowanych crossczasowo, lecz dosłownie liniowo, to nie wychodzi. W moim poście odznaczyłem upływ czasu akapitem gwiazdek żeby nie było tak że dyskutuja dosłownie w czasie akcji kończacej post Xepera.
Także drogi MG traktuj naszych herosów poważniej chyba że "ta chwila wykorzystana przez napastników" faktycznie nastapiła dwie minuty po tym gdy się zorientowali że sa obserwowani po rozstaniu ze straża a tak raczej nie było, inne odniosłem wrażenie.
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill
Campo Viejo jest offline  
Stary 23-08-2017, 21:13   #466
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
Kampania Gathering Darkness może nie jest tak obszerna jak Enemy Within, ale na forum jej rozegranie zajmie z pewnością sporo czasu. Stąd też taki a nie inny sposób prowadzenia gry przeze mnie. Określiłbym go jako skokowy, gdyż staram się przerzucać bohaterów ze sceny do sceny, tak aby sesja nie traciła impetu, a Wy żebyście się nie nudzili.

Sytuacja, w której obecnie znaleźli się bohaterowie i tak by nastąpiła, być może w innym miejscu miasta i o innym czasie, niezależnie od działań awanturników. Oni po prostu byli śledzeni, a podążający za nimi ludzie mieli ubaw dając im znać, że koniec już blisko. Także, w tej sytuacji nic by się nie zmieniło.

A co do zarzutu, to nie widzę problemu, żebyśmy zmniejszyli tempo wydarzeń i rozpatrywali każdy pojedynczy ruch Waszych bohaterów. Od teraz postaram się prowadzić w ten sposób, aby utrafić bardziej w Wasze gusta.
 
xeper jest offline  
Stary 24-08-2017, 02:37   #467
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
Tu nie chodzi o każdy pojedynczy ruch bohaterow lecz choć trochę miejsca na grę, że jednak jakiś tam wpływ na świat maja deklaracje i działania bohaterów. Scenariusz na szynach ale jeśli nie można pociagu zatrzymać, opóźnić, zmienić zwrotnicy lub go wykoleić to mi gra się mniej fajnie. Lubię rozwiazywać problemy rzucane pod nogi i konflikty, ale bez poczucia, że ma się wpływ na scrnariusz to sprowadzimy się do roli księgowych obrażeń i aktorów ze spalonego teatru

Nie mam nic przeciwko wpadaniu w zasadzki, ale milej jest stawiać im czoło gdy się w nie wpadło z głupoty czy czynów, czy zaniechania, a nie odczucia jakby na uszach się nie stawało, to będzie tak jak jest rozpisane w kampanii. Nie piszę żebyś zaczał prowadzić całkiem w otwarty sposób, ale chociaż dawaj takowego częstsze odczucie, nawet jeśli zazwyczaj pozorne, zazwyczaj Ci to wychodzi

EDIT: yep, pomysł Goblina jest do przyjęcia wtedy gdy wszyscy BG sa pijani w trzy rzycie! Lecz gdy sa trzeźwi to ustalajmy na szybkiego w komentach bardziej złożone taktyki
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill

Ostatnio edytowane przez Campo Viejo : 24-08-2017 o 03:09.
Campo Viejo jest offline  
Stary 24-08-2017, 20:35   #468
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Czy widzimy napastników, bo nie wiem jakiego czaru użyć?
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline  
Stary 24-08-2017, 21:49   #469
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
Nie widać ani jednego ani drugiego.
 
xeper jest offline  
Stary 25-08-2017, 15:15   #470
 
Gob1in's Avatar
 
Reputacja: 1 Gob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputację
Dla formalności zapytam - która ręka?
 
__________________
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee...
Gob1in jest offline  
 


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:47.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172