|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
|
| Narzędzia wątku | Wygląd |
15-05-2017, 18:44 | #191 |
Reputacja: 1 | Mogłeś o tym poinformować zanim krasnolud postanowił popełnić honorowe samobójstwo. |
15-05-2017, 18:47 | #192 |
Dział Fantasy Reputacja: 1 | Nie sądzę by cokolwiek było w stanie uratować takiego wojownika. Jak sobie on zaplanuje tak na pewno będzie. Niemniej zawsze zabłąkany bełt może pokrzyżować niektóre plany. |
15-05-2017, 22:07 | #193 |
Reputacja: 1 | Gratuluję ubicia smoczyska. Coś Wam za łatwo poszło, munchkiny! Chcecie poznać mechanikę smoka? Jak tak, to w najbliższym czasie wrzucę.
__________________ |
15-05-2017, 23:17 | #194 |
Reputacja: 1 | Dzięki za grę było hmm... fajnie wiem że nie zbyt opisowo i zapomniałem co wogóle ma na karcie XD, ale było git, robisz coś jeszce? |
16-05-2017, 07:30 | #195 |
Dział Fantasy Reputacja: 1 | @Ardel Bardzo chętnie się dowiem, jak go skonstruowałeś. |
16-05-2017, 12:35 | #196 |
Reputacja: 1 | @noboto - z sesji w takim stylu? Raczej nie, średnio mi się podobało. Chociaż eksperyment ciekawy. @Avitto - wieczorem wrzucę mniej więcej jak to wyglądało.
__________________ |
16-05-2017, 15:10 | #197 |
Reputacja: 1 | Tego się nie spodziewałem. Biedny Urist, nie udało mu się umrzeć. Z mechaniką smoczka z chęcią się zapoznam. Oraz ostatni post przywrócił mi pamięć o martwym już memie |
16-05-2017, 20:40 | #198 |
Reputacja: 1 | Smok składał się z: głowy lewej i prawej skrzydła lewego i prawego czterech kończyn korpusu ogona Każda lokacja miała swoje statystyki (Walkę, krzepę, odporność, żywotność oraz zdolności - taki ogon miał powalenie i szybki, łeb druzgoczący, przebijający zbroję). Skrzydła i ogon były najwrażliwsze na ciosy, stąd dość szybko się zepsuły - miały mało żywotności i odporności. Tabela trafień wyglądała tak: 1-15 słaby punkt - w następnej rundzie -20% do testów, +2 obrażenia 16-35 słaby punkt: +1 obrażeń 36-55 uszkodzenie miejsca: stałe -1% statystyk 56-80 normalne trafienie 81-90 uszkodzenie łusek: -3 odporności 91-00 słabe łuski: +2 obrażeń Celujecie w nogę, rzucacie 49, odwracam i mam 94 - zadajecie 2 obrażenia więcej. Dodatkowo smok miał określone schematy zachowań - wszystkie jego elementy nie mogły atakować w jednej turze, tylko na przykład, mógł wykonać dwa zionięcia i już. Albo kogoś staranować i zaatakować łapami przednimi i skrzydłami. Itd, żeby nie przesadzić z jego siłą. Samo zabicie smoka polegało na zadaniu mu 10 krytyków w różne lokacje, z czego dwa krytyki (albo krytyk 8+) w każdą lokację poza korpusem niszczyły dana lokację. Uszkodzenie obu łbów także skutkowałoby znacznym osłabieniem smoka. Korpus natomiast po otrzymaniu krytyka odzyskiwał 20 żywotności i można było go ponownie krytykować. Okazało się jednak, że taki Urist ze swoimi ~20 obrażeniami na atak, czyli 60 na rundę, gdyby miał trochę szczęścia, mógłby ściągnąć smoka w jakieś 3 rundy. Smutek.
__________________ |
|
| |