|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
30-12-2017, 19:06 | #522 |
Dział Fantasy Reputacja: 1 | Pełny hełm też ma szparę na oczy jest ok. A wyjęcie pałki to spoko pomysł, ale żeby ją dobyć będziesz musiał zaryzykować - schowałeś ją do plecaka, więc modyfikator ujemny do inicjatywy będzie większy niż to -10 gdy "przezbrajałeś się" na broń przypiętą do pasa. Jako, że Emmerich jest super zorganizowanym typem możemy przyjąć, że dobywa pałki w 1 rundę -czyli straci swoje ataki w najbliższej rundzie. Zasady mówią, że dobywanie zajmuje 1 rundę na 30 punktów obciążenia znajdujące się w plecaku, ale stosowałbym to raczej do małych przedmiotów jak np. krzesiwo, a nie do półmetrowej lagi. Ostatnio edytowane przez Avitto : 30-12-2017 o 19:10. |
30-12-2017, 19:09 | #523 |
Reputacja: 1 | A co z jeńcem on miał topór można by mu go zabrać? W sumie Wiktor moze pożyczyć swój bo pewnie i tak nie będzie mu już potrzebny. |
30-12-2017, 19:14 | #524 |
Dział Fantasy Reputacja: 1 | Feniuuuuu... Ale ja Cię szanuję... Jeniec topór dostał od Wiktora właśnie. Wiktor został z mieczem w ręku - tak deklarowałeś i nawet wytłuściłeś w KP. Niemniej, bardzo pochwalam grę zespołową. Tutaj tzw. metagra jest jak najbardziej na miejscu! W końcu tworzycie zgraną i dobrze dopasowaną paczkę chwatów! No i broń na pewno się przyda - finałowej walki obawiać się może tylko dwóch graczy, którzy już wcześniej zrobili użytek z PP. |
30-12-2017, 19:18 | #525 |
Reputacja: 1 | Tak wiem, że dostał go od Wiktora, po prostu pomyślałem sobie, że w tej chwili można by mu go zabrać bo jak dotąd w niczym nam nie pomógł. Do tego jednak musiałby być w pobliżu. |
30-12-2017, 21:01 | #527 |
Reputacja: 1 | Nie wywołujmy wilka z lasu! |
30-12-2017, 21:39 | #529 |
Reputacja: 1 | Sieć mam ale przy koniu. |
30-12-2017, 21:53 | #530 |
Dział Fantasy Reputacja: 1 | @hen Rozważ. Dobycie sieci zajmie dużo mniej czasu niż cała runda na dobycie pałki - upuszczasz nóż na ziemie jako akcja natychmiastowa, łapiesz za sieć i jesteś raptem -10 I a dalej masz 4 ataki. |