Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-12-2017, 22:20   #531
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Avitto Zobacz post
@hen
Rozważ. Dobycie sieci zajmie dużo mniej czasu niż cała runda na dobycie pałki - upuszczasz nóż na ziemie jako akcja natychmiastowa, łapiesz za sieć i jesteś raptem -10 I a dalej masz 4 ataki.
No to przeedytowałem posta, może któraś z tych 4 prób oplącze przeciwnika i da czas na przezbrojenie.
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin

Ostatnio edytowane przez hen_cerbin : 30-12-2017 o 22:28.
hen_cerbin jest offline  
Stary 01-01-2018, 15:36   #532
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Z dniem dzisiejszym w grze żegnamy postać zadającą dotąd największą ilość obrażeń na walkę. Gormogon, bardzo przyjemnie było z Tobą grać przez ostatnie trzy miesiące, jeśli powstanie kontynuacja to szczerze zapraszam.
Uprzedzając ewentualne pytania: Josefa nie mogła uratować żadna akcja, nawet rzucenie się przez brata pod miecz przeciwnika - dostał 4 celne ciosy, każdy z nich z osobna wprowadzał obrażenia krytyczne +1/+2 a uniki i parowania były aktualnie wykorzystane. Wycofując się dotarł, podobnie jak Gerhart, do połowy korytarza.
 
Avitto jest offline  
Stary 01-01-2018, 15:43   #533
 
Feniu's Avatar
 
Reputacja: 1 Feniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputację
A nie można przekazać PP na rzecz Josefa?
E: choć pewnie już po ptokach jak to się mówi.
Wiktor może chodzić ?
 

Ostatnio edytowane przez Feniu : 01-01-2018 o 16:36.
Feniu jest offline  
Stary 01-01-2018, 16:42   #534
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Na takie coś się nie zgodzę - nie przewidywałem takiej okoliczności zaczynając tę sesję.

Tu nawet nie bardzo jest nad czym kombinować - na początku rundy Josef udanie unika ciosu i zaczyna odwrót razem ze wszystkimi. Niestety jako ostatni z ciągu uciekających ma ogon w postaci Drugiego rycerza.
Ergo Wiktor, chcąc uratować Josefa musiałby wbrew wszystkim, miast się wycofać, ruszyć do przodu na Drugiego. Wtedy Josef uciekłby a Wiktor został wewnątrz przeciw ciosom, które spadły potem na Josefa.

Na takie rozwiązanie mogę pozwolić, ale tylko dlatego, że na początku gry ustaliliście sobie takie powiązanie (Wiktor jest winien Josefowi uratowanie życia). Jeśli wszyscy wyrażą zgodę na takie działanie to dajcie mi czas dziś na przeliczenie walki. W końcu nie wiadomo, jaki los spotka bohatera z Kisleva.
 
Avitto jest offline  
Stary 01-01-2018, 16:44   #535
 
Feniu's Avatar
 
Reputacja: 1 Feniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputację
Jeśli inni się zgodzą to ja jestem za takim rozwiązaniem winny jestem to Josefowi.
 
Feniu jest offline  
Stary 01-01-2018, 17:13   #536
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Gdybyśmy siedzieli przy jednym stole i tak byście to wiedzieli - przeliczyłem walkę wg deklaracji Fenia (Wiktor na ratunek Josefowi).

Josef 2/9 Żyw wybiega z kurhanu. Wiktor zostaje w środku, paruje wszystkie ciosy poza ostatnim i zostaje na 0/11 Żyw.

Potencjał jest tu na epicką dyskusję, gdy jeden bohater wyciąga drugiego ze strefy zagrożenia ale raz: nie bardzo mamy na to czas, dwa: w grze taką zabawę obaj przypłaciliby życiem. Niech się tylko wypowie Gormo jako ten, którego postać dotyczy, w sprawie rozwiązania tej sceny. Wezmę pod rozwagę Wasze słowa i napiszę ostateczną wersję posta.
 
Avitto jest offline  
Stary 01-01-2018, 17:20   #537
 
Feniu's Avatar
 
Reputacja: 1 Feniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputację
Nie dajcie się zabić i zadbajcie o mojego konia.
 
Feniu jest offline  
Stary 01-01-2018, 17:27   #538
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Feniu Zobacz post
Nie dajcie się zabić
Łatwo powiedzieć
 
Kerm jest offline  
Stary 01-01-2018, 18:40   #539
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Ja tak tylko przypomnę, że PPki służą nie tylko ratowaniu skóry w ostatecznej ostateczności
 
Avitto jest offline  
Stary 01-01-2018, 18:49   #540
 
Gormogon's Avatar
 
Reputacja: 1 Gormogon ma wspaniałą reputacjęGormogon ma wspaniałą reputacjęGormogon ma wspaniałą reputacjęGormogon ma wspaniałą reputacjęGormogon ma wspaniałą reputacjęGormogon ma wspaniałą reputacjęGormogon ma wspaniałą reputacjęGormogon ma wspaniałą reputacjęGormogon ma wspaniałą reputacjęGormogon ma wspaniałą reputacjęGormogon ma wspaniałą reputację
Ciężka sprawa, z jednej strony śmierć Wiktora pozbawi drużynę znakomitego wojownika, a Josef na 2 PŻ i tak długo nie pociągnie w walce. Z drugiej zaś byłaby to bardzo klimatyczna scena, a magiczny miecz pozostałby przy chwatach.

Myślę jednak, że rozsądniej będzie uśmiercić jednego wojownika, niż dwóch. Dlatego też moim zdaniem powinien zginąć Josef.
 
__________________
„Wiele pięknych pań zapłacze jutro w Petersburgu!”
Gormogon jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:47.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172