Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-12-2017, 05:34   #81
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 1 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
Ach, poczulem sie jak Legolas zjezdzajacy na tarczy pomiedzy stado nieumarlych kurczat!
 
__________________
Prowadzę: ...
Jestem prowadzon: ...

Ardel jest offline  
Stary 26-12-2017, 04:08   #82
 
Avdima's Avatar
 
Reputacja: 1 Avdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputację
HO HO HO!

W ramach prezentu świąteczno-noworocznego oraz jako forma docenienia, że tak aktywnie gracie, każdy otrzymuje po 100 indywidualnego doświadczenia.


Termin, dodając do niego święta wraz z jednym dniem na dodatkowy odpoczynek, wypadłby gdzieś na 30.12. Oczywiście nie ciśniemy na siłę, robimy sobie przerwę do końca roku i powiedzmy, że termin trwa do piątego stycznia. Jak pojawi się komplet postów, to odpiszę, a jak nie, to nie odpiszę.


Najlepszego na zapas, na rok 2018, bo jak znam życie, to nie pomyślę nawet wejść na forum w ostatnim i pierwszym dniu roku.
 
Avdima jest offline  
Stary 26-12-2017, 07:31   #83
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 1 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
Danke sehr!

Wydałem PD na rozwinięcie US. Niechaj kurczaki drżą!
 
__________________
Prowadzę: ...
Jestem prowadzon: ...

Ardel jest offline  
Stary 26-12-2017, 07:34   #84
 
Feniu's Avatar
 
Reputacja: 1 Feniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputację
Ja również dziękuję podniesiona żywotność.
Wesołych świąt
 
Feniu jest offline  
Stary 26-12-2017, 21:10   #85
 
Avdima's Avatar
 
Reputacja: 1 Avdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputację
Zasada przenoszenia lokacji trafienia wylatuje z doca, bo dokładnie taka jest w podręczniku


Za to dodajemy nową akcję:

Osłona (akcja): jeżeli postać posiada tarczę, może wykonywać parowanie przeciwko atakom strzeleckim.

Dlaczego? Domyślnie ataki zasięgowe nie posiadają prawie żadnej aktywnej metody zwalczania. Jest akcja biegu i... akcja biegu. Nie można się np. schować za tarczą, jak to powszechnie robiło się na polu walki. Dochodzimy też do abstrakcji, gdzie frontalna szarża na strzelca to najlepsza forma obrony - skrócimy szybko dystans i w zwarciu będziemy mogli go zasiekać. No to wam za wczasu powiem, że nie, tak to nie będzie działało. Strzelec powinien jeszcze dostać premię do obrażeń, a nie karę do US. Powtórzę: biegnięcie centralnie na strzelca nie obniża jego US.

Zdaję sobie sprawę, że można "brać na logikę" i improwizować. Ale improwizować za każdym razem, kiedy ktoś zechce schować się za tarczą, to można równie dobrze po prostu dodać stałą zasadę.

Co do tej premii do obrażeń dla strzelca... połowa Szybkości biegnącego nie brzmi źle, ale to nie Mount & Blade, nie będzie nikt liczył impetu od biegu na boki czy do tyłu, to i nie trzeba do przodu.


Czy to brzmi jak coś wartościowego w ogóle? Wykonalibyście taką akcję, mając okazję? Jest w stanie ktoś wyliczyć, jak wysokie powinno być WW parującego, żeby -20 kary dla strzelca z bieu było mniej opłacalne? Discuss.
 
Avdima jest offline  
Stary 26-12-2017, 21:51   #86
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Avdima Zobacz post
Czy to brzmi jak coś wartościowego w ogóle? Wykonalibyście taką akcję, mając okazję? Jest w stanie ktoś wyliczyć, jak wysokie powinno być WW parującego, żeby -20 kary dla strzelca z bieu było mniej opłacalne? Discuss.
Rozumiem, ze zaslona wyklucz bieg.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 26-12-2017, 21:54   #87
 
Avdima's Avatar
 
Reputacja: 1 Avdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputację
Tak, ponieważ bieg jest akcją podwójną, a osłona wymaga jednej akcji.

Dałoby się to połączyć, mając punkty szczęścia, ale nie gramy z nimi, więc się tym nie przejmowałem.
 
Avdima jest offline  
Stary 27-12-2017, 06:39   #88
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 1 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
Oslona jest ok, tylko jaki test? Ww-20? Test zr?
I dlaczego zombie maja do nas strzelac!? Nie zgadzam sie!
 
__________________
Prowadzę: ...
Jestem prowadzon: ...

Ardel jest offline  
Stary 27-12-2017, 11:03   #89
 
Avdima's Avatar
 
Reputacja: 1 Avdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputację
Parowanie, no to WW

Bez minusów.

Nie, zombie nie będą strzelać, ani pewnie używać tej akcji Naszedł mnie taki pomysł podczas skracania mechaniki walki dla kogoś, kto przy okazji okazał się łucznikiem. Po przejrzeniu dokładnie zasad doszedłem do wniosku, że niewiele można zrobić przeciwko temu strzelaniu, elementem balansującym pewnie była nędzna siła tych ataków, która znacząco wzrosła na naszej sesji.


Robiłem crash test walki pomiędzy mocno dopakowanym sierżantem a startową, acz silną postacią. Wiecie, było ciekawie, dzięki inicjatywie "słabiak" sprzedał lekki atak "pakerowi" i wyłączył mu na rundę władanie w ręku, co wymusiło skupienie się na obronie. Potem (w 4 rundzie) "paker" zaszlachtował przeciwnika, ale gdyby nie tarcza i zbroja, to nie wiem, czy by się walka nie skończyła odwrotnym wynikiem (ten pierwszy cios był na tyle silny, że prawie weszła ciężka rana, a potem szaleńcze ataki też dawały się we znaki).


Na koniec takie pytanie. Zmniejszamy awatary? Są zwyczajnie za duże, przeciągają posty. Tak o połowę bym je skurczył, przede wszystkim skrócił.
 
Avdima jest offline  
Stary 27-12-2017, 12:18   #90
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 1 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
Mnie wielkość avatarów w niczym nie przeszkadza, ale jak chcesz, mogę zmniejszyć. Podaj wymiary i będzie zrobione.
 
__________________
Prowadzę: ...
Jestem prowadzon: ...

Ardel jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:46.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172