|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-02-2018, 20:59 | #111 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Propozycje umiejętności, które możecie wykorzystać podczas pobytu w karczmie: - Plotkowanie (Dolina Lodowego Wichru, konfliktów Lehmanów z Viddlebergami, niebezpieczeństwa w okolicy, krasnoludy z Karak Hirn) - każdy temat to osobny test - Wiedza-Krasnoludy (Karak Hirn, Góry Czarne) - Wiedza-Imperium (Solland, Góry Czarne) - Hazard (Gra w karty) - Zwinne palce (kradzież kieszonkowa, bo czemu by nie? ) - [miejsce na wasze pomysły]
__________________ [URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019 |
28-02-2018, 21:29 | #112 |
Reputacja: 1 | Aj, ubiegłeś mnie z postem. Chociaż w sumie oprócz przedstawienia się nie pojawiło się u mnie nic ważnego . Nie wiem czy mam to edytować czy zostawić...? |
28-02-2018, 21:58 | #113 |
INNA Reputacja: 1 | Warlock mówi, że w swoim poście możesz nawet od razu zareagować na to, co napisał jeśli masz ochotę.
__________________ Discord podany w profilu |
28-02-2018, 22:04 | #114 |
Reputacja: 1 | Kuruj się |
28-02-2018, 22:14 | #115 |
Administrator Reputacja: 1 | Co zatem Dietrich wie na temat Przełęczy Lodowego Wichru i konfliktu Lehmanów z Viddlebergami? |
28-02-2018, 22:23 | #116 |
Reputacja: 1 | No to co mi pozostaje? Wiedza-krasnoludy i informacje w/w Co do plotkowania, jeśli w ogóle wyjdzie przy Duraka Ogd Dolina i krasnoludy. Test spostrzegawczości: Czy ilość kasy proponowanej jest przy naszym rozmówcy? Sakiewka pękata? Także czego w rejonie naszej trasy można się spodziewać. Chodzi mi o zwierzynę i roślinność do jedzenia.( Sztuka przetrwania?). W razie co się podpyta miejscowych itd. |
28-02-2018, 22:24 | #117 |
Reputacja: 1 | Tak też zrobiłem . Wziąłbym też plotkowanie na temat konfliktu między Lehmanami i Viddlebergami. |
28-02-2018, 22:35 | #118 |
Reputacja: 1 | Myślę, że Słowik jako miejscowy będzie mógł odpowiedzieć na większość pytań. ew. dowiedzieć się czegoś więcej o konflikcie między rodzinami Lehmanów z Viddlebergami. Okolica też chyba lepiej mi znana ale poczekam na decyzję Mistrza Gry. |
28-02-2018, 23:59 | #119 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Słowik będzie mieć o wiele łatwiej na testach od pozostałych, szczególnie tych związanych z wiedzą regionalną oraz plotkowaniem. A co do testów, to zacznę od Hakona, bo jest tego najwięcej. Jeśli chodzi o wiedzę, to miałeś sporego farta na kościach. Wygląda to następująco: - Królestwo Karak Hirn, a w szczególności jego tytułowe miasto zwane jest Twierdzą Rogów. Bierze się to stąd, że miasto jest częścią systemu jaskiń, którymi Góry Czarne w tym rejonie podziurawione są jak sito. Dzięki silnie wiejącym wiatrom, akustyce ścian tychże jaskiń i podziemnych przejść oraz specjalnie wykonanym przez krasnoludy komnatom rezonacyjnym, w naturalny sposób wytwarzane są dźwięki przypominające wzmocnione odgłosy trąb. Krasnoludy stworzyły specjalne wrota w górskich stokach, aby wykorzystać ów fenomen na swoją korzyść. Nie tylko bowiem ostrzegają całą okolicę o niebezpieczeństwie, ale wykorzystywane są do straszenia głupszych ras dzikich humanoidów (np. kamiennych trolli, od których roi się w Górach Czarnych). - Karak Hirn jest stosunkowo młode i zyskało na znaczeniu dopiero po upadku starych krasnoludzkich królestw i twierdz. Po tym czasie Karak Hirn bardzo się rozrosło, powstały nowe grody i osady po obu stronach łańcucha górskiego z czego jedną z bardziej znanych jest Khazid Gretnaz oraz Czerwona Forteca. Khazid Grentaz znajduje się na Przełęczy Lodowego Wichru i jest górniczą osadą, zamieszkałą przez ponad setkę dawi. - Góry Czarne roją się od plemion zielonoskórych, ale najbliższe okolice Karak Hirn (w tym również Przełęcz Lodowego Wichru, która jest ich głównym szlakiem komunikacyjnym z miastami Imperium) są w miarę bezpieczne. Czasem zdarzają się rajdy plemion goblinoidów, ale jak dotąd żadne nie odniosło spektakularnego sukcesu. Jeśli chodzi o plotkowanie to mamy tu porażkę. Spostrzegawczość to automatyczny sukces; mieszek wydaje się wystarczająco pełny, ale jest solidnie przymocowany do pasa i kradzież kieszonkowa będzie piekielnie trudna. Jeśli chodzi o zwierzynę, to jest tam pełno koziorożców, niedźwiedzi, wilków, ale jak to w dziczy bywa, nie zawsze dadzą się upolować, więc o zapasy warto zadbać. Roślinność uboższa im wyżej będziecie podróżować. Możecie trafić na śnieg w pobliżu królestwa Karak Hirn. @Kerm Jeśli chodzi o konflikt rodów, to słyszano o nim w okolicy, ale niewiele, bo informacje przynieśli ze sobą podróżni. Podobno młodsza córa Lehmanów miała wyjść za jednego z synów starego Viddleberga. Zawarto akt małżeństwa, ale na weselu dziewczyna uciekła, zniesmaczona swoim mężem. Doszło do przepychanki, wesele zmieniło się w pole bitwy, innymi słowy skandal o podłożu obyczajowym. Później okazało się, że siostra Karla Lehmana popełniła samobójstwo, topiąc się w rzece. Chociaż bywalcy karczmy twierdzą, że niewiele może być w tym prawdy, bo ludzie lubią dorabiać bogate historie czyimś tragediom. Fakt faktem, że kiedyś dużo o tym gadano... - A co do przełęczy, to test nieudany, ale informacje macie od Duraka. @Ascard Słowik wie, że droga z Oshausen do Karak Hirn jest niebezpieczniejsza od odcinka między Karak Hirn, a Scharmbeck. Pomiędzy KH a Scharmbeck leży Khazid Grentaz i jest to częściej wybierany szlak przez krasnoludy wybierające się do Imperium. Bierze się to stąd, że odcinek KH-Oshausen jest mniej zabezpieczony, zdarza się napotkać wałęsającego się potwora, a nawet może spaść lawina (kamieni lub śniegu). Warunki pogodowe w górach też nie są łatwe, szczególnie o tej porze roku, gdzie deszcz, burze i silne wichury są prawie codziennością. Pamiętajcie, że wiedzę zdobytą z plotkowania wasze postacie posiądą dopiero przed pójściem spać. To wynik rozmów z bywalcami karczmy, a na razie siedzicie wszyscy przy jednym stole. @Pan Elf O samym konflikcie nie dowiedziałeś się nic nowego, ale podobno w jego wyniku ród Lehmanów odciął się w swojej twierdzy od reszty świata. Stamtąd dowodzi swoimi włościami, które nie są już tak okazałe jak dawniej. To dziwna, skryta rodzina, która długo w pamięci trzyma wyrządzone krzywdy.
__________________ [URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019 |
01-03-2018, 07:36 | #120 |
Reputacja: 1 | Dziękuję bardzo za obszerne informację Teraz muszę to jakoś ubrać w post |
| |