Gladin, kwatery oficerów na na dziobie. Main Deck, pozycja 11. Tam nie ma podzielonego, ale uznajemy, że jest, na 6 mniejszych części, jakoś. Przeładowanie działa Liczba osób - Liczba rund 1 - 6 2 - 4 3 - 2 4 - 1 5 - dalej 1 rundę. Z tego co pamiętam umiejętność artylerzysta też chyba przyśpiesza przeładowanie broni mechanicznej (w tym działa) e; liść od koniczynki to rezultat krytycznej porażki na uwodzenie :D Gladin, na tym kończysz post? Rozumiem, że z Silvio rozmawiasz, gdy jesteście już w Chebokov? Czy odpisać tileańczyka i dasz drugi post? |
Z Silvio rozmawiam na statku, bezpośrednio po przemowie. Ja wiem, że to krytyk jest i ja jej nie uwodziłem, tylko zagadywałem :) Część na statku myślę zakończyłem chyba, że rozwiną się jakieś dialogi. Planuję coś dopisać odnośnie Chlebkova, ale to zależy, czy Silvio mi pomoże i jak uda się pannę Listeczek okiełznać. Poza tym mam długi post, a z mojego doświadczenia wygodniej czyta się kilka krótszych, niż jeden dłuższy. Skoro dopuszczasz kilka odpisów w rundzie, to z dalszą częścią pisania poczekam. Artylerzysta - wszyscy z obsługi działa muszą ją mieć, aby skrócić czas przeładowania? Prochownia 18., warsztat był gdzie? Cytat:
I gdzie te dwory, świątynie itd.? |
Uznam, że wystarczy że ten 1 na 8 ma. Tawerna jest przy brami na wschodzie, chyba 5. Później w poście sesji dopiszę legendę do mapy. |
Prośba o rzut na zastraszani i dowodzenie, jak idzie Gorogowi pokazywanie kto rządzi i czy idzie mu musztrowanie jego 10 żołnierzy. Jak będę miał wynik to dopisze reszt postu. |
Gorok, przerób post na pierwszą osobę, żeby było spójnie |
Tak, tylko dialogi w trzeciej. np. Gorok: Gorok wam pokaże jak się zabija słabe człowieki. I ruszyłem z szarżą na wroga. 10 na zastraszanie 88 na dowodzenie |
Main deck armory to ten Warsztat Bardina. Hue hue gorokowi na zastraszanie wypadło 100, ale niech będzie 10. |
100 to jest 00 - to najlepszy możliwy czy najgorszy możliwy rzut? |
00 na setce i 0 na jednostkach to 100 czyli najkrytyczniejsze niepowodzenie. 00 i 1-9 to to 01-09 czyli dobrze a 00 i 1 to krytyczny sukces (przy uwodzeniu to nawet smok się nie oprze). |
no, to po takim rzucie, to ten marynarz powinien tak Goroka nastraszyć, że do końca rejsu z kabiny nie wyjdzie :) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:14. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0