Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-09-2018, 21:07   #391
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Komtur Zobacz post
Pytanie do Hena, jak jest z ostrzałem z drugiej linii? Czy niziołek może go w miarę skutecznie prowadzić, czy musi się gdzieś wspiąć?
Może prowadzić skutecznie, pod warunkiem, że nie będzie próbował strzelać we wrogów walczących w zwarciu z Ostatnimi, wtedy jest szansa, że trafi swoich.
Generalnie strzelanie "w tłum" będzie miało +30 do US.
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin
hen_cerbin jest offline  
Stary 13-09-2018, 21:12   #392
 
pi0t's Avatar
 
Reputacja: 1 pi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputację
Jeśli nas zepchną, to koniec. Jeśli pójdą jakieś zaklęcia i ktoś padnie/ucieknie to już dziury nie załatamy. Nie będzie miejsca żeby go odciągnąć i się przegrupować, ustawić na nowo. Pójdzie obszarówka trwająca więcej niż rundę i będziemy musieli w tym stać i obrywać...
W sumie to można było nawet uciec, porzucając ekwipunek/obozowisko, ratując tylko kuce. Bo co z obozowiskiem by zrobiły zombie? peklowanych ryb nam nie zjedzą raczej, pójść spać do namiotu? za dużo ich jest:P (chyba, że ten nekromanta załaduje towar na plecy zombie i pójdzie na handel). A później wrócić po sprzęty w południe. W sumie chyba jeszcze bym zdążył się wyrwać na rumaku z cienia i atakować ich od tyłu. Tylko ten wrogi stwórca ożywieńców ehh...


Źle się czuję, jestem wykończony nie dam rady nowego postu napisać. Jutro jak przez ten cały tydzień, też pewnie późno wrócę, ale jeśli zdążę w terminie to pewnie ustawie się gdzieś na linii choćby i 19. Skoro brak jest odzewu na próby pokojowe, to splatanie magii i rzucam czar incognito (na zombie nie zadziała, na wrogiego maga/czarnoksiężnika/nekromantę/wampira/inne już jest szansa). Następnie wybiorę coś bardziej ofensywnego. Potem bieg do tyłu (Ritter próbowałby utrzymywać bezpieczną odległość), kolejny czar i tak aż się wycofam za stworzoną linię obrony.


Jeśli nie zdążę tego sprecyzować/opisać to karnie wracam za linię obrony i będę gdzieś na pozycji np 8,5 (czar incognito i tak rzucam)
 
__________________
Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!
pi0t jest offline  
Stary 13-09-2018, 21:22   #393
 
Gob1in's Avatar
 
Reputacja: 1 Gob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputację
Najpierw Hakon określił linię obrony na polach 16 (odrzucając jednocześnie 17), jednak Diuk zadeklarował 10.4, stąd pozycja Detlefa na 10.6 i Galeba na 10.7. Baron miał pojawić się na 10.5, a pozycja Waltera jest jak rozumiem tymczasowa i wycofa się on na drugą linię.

Na logikę lepiej byłoby zatrzymać zgniłków na 11, gdyż tam wystarczy 5 osób w pierwszej linii (przynajmniej do czasu, aż nie padną ) - Diuk, Baron, Detlef, Galeb, Leo. Pozostali, czyli Walter, Bert, Frietz i Loftus mogą wtedy "szczelać" z drugiego rzędu/uspokajać zwierzaki itp.

Decyzja po stronie Hakona/Barona, bo jak się rozleziemy po mapie każdy w swoją stronę to będzie lipa.
 
__________________
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee...
Gob1in jest offline  
Stary 13-09-2018, 21:28   #394
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Hen po skarpie można się wspinać?
Jaki jest rozbryzg granatu przeciwpiechotnego?
Co się dzieje po nieudanym rzucie na US podczas rzucania granatem?
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline  
Stary 13-09-2018, 21:35   #395
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Linię obrony będziecie mogli jeszcze zmienić. Pozycje które podaliście są pozycjami startowymi dla potrzeb doca, niekoniecznie się tu musi zacząć walka wręcz.

Cytat:
Napisał Komtur Zobacz post
Hen po skarpie można się wspinać?
Żeby wspinać się po skarpie konieczna jest umiejka "wspinaczka".

Cytat:
Jaki jest rozbryzg granatu przeciwpiechotnego?

Rozbryzg granatu - 10 metrów. Ale w takiej ciżbie większość ładunku wezmą na siebie najbliższe wybuchowi cele.

Cytat:
Co się dzieje po nieudanym rzucie na US podczas rzucania granatem?
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin

Ostatnio edytowane przez hen_cerbin : 13-09-2018 o 21:41.
hen_cerbin jest offline  
Stary 13-09-2018, 23:05   #396
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 1 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację
W BfW szybko się uczysz gdzie warto rozstawiać linię obrony a gdzie nie

Raz - na obecnej pozycji więcej naszych bije mniejszą ilość celów, zawsze ktoś może poprawić.
Dwa - na 11, gdzie potrzeba nas mniej w linii, przewagę będą miały zombie.
Trzy - rzeczywiście najrozsądniejszym byłoby zwiewać, ale mamy materiały wybuchowe, broń zasięgową (prawie każdy), garłacz oraz zastawione przez Olega pułapki... więc czujemy się chyba na tyle pewnie aby stanąć do tej walki 1:10.
Cztery - jest nas za mało aby bawić się w ustawianie drugiej linii, uzupełnienia i manewry, trzeba po prostu nawalać, nawalać i jeszcze raz nawalać ile fabryka dała.
 
Stalowy jest offline  
Stary 14-09-2018, 10:58   #397
 
Hakon's Avatar
 
Reputacja: 1 Hakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputację
Tak jak zauważył Stalowy. Jak ktoś będzie słabł do WW może doskoczyć Walter czy Oleg. Lepiej mniej zombi na linii. Pamiętajmy, że jednym ciosem nie koniecznie powalimy zombi. Mając dwa już łatwiej. Rozdzielać dwa ataki na dwóch to pozostaną uszkodzone, ale walczące.
 
Hakon jest offline  
Stary 14-09-2018, 11:13   #398
 
Morel's Avatar
 
Reputacja: 1 Morel ma wspaniałą reputacjęMorel ma wspaniałą reputacjęMorel ma wspaniałą reputacjęMorel ma wspaniałą reputacjęMorel ma wspaniałą reputacjęMorel ma wspaniałą reputacjęMorel ma wspaniałą reputacjęMorel ma wspaniałą reputacjęMorel ma wspaniałą reputacjęMorel ma wspaniałą reputacjęMorel ma wspaniałą reputację
Ja wiem!. Robimy starego dobrego Surer Sheep (z Warmsów).
Ładujemy granaty na jednego kuca, marchewka na pożegnanie, worek na łeb żeby się nie zawrócił i chlas w zadek Wbiegnie w płonące las i kaboom. Opinie komentarze?
 
Morel jest offline  
Stary 14-09-2018, 12:20   #399
 
Hakon's Avatar
 
Reputacja: 1 Hakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputację
Wiecie, że zombi jest martwe i ranne dalej będzie walczyć? To nie ludzie, że gdy straci palec czy rękę będzie wyłączony z akcji. Dla mnie to marnotrawstwo ładunków. :-/
 
Hakon jest offline  
Stary 14-09-2018, 17:49   #400
 
Gob1in's Avatar
 
Reputacja: 1 Gob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputację
Skoro Baron taki wygadany, to może przekona „ząbi”, żeby zjadły nekrusa albo sobie poszły?

A ładunki mają dawać radochę saperom, a nie zgniłkom
 
__________________
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee...
Gob1in jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:23.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172