|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
27-03-2019, 22:26 | #51 |
Reputacja: 1 | Ale lipa! Mogę przejść najwięcej, ale to ja ograniczam grupę |
27-03-2019, 22:55 | #52 |
Administrator Reputacja: 1 | To może się dowiemy, czy dostaniemy jakieś środki transportu? |
28-03-2019, 01:12 | #53 | ||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
@Wszyscy - Oki dokleiłem w ściągę mechy bloczek na niebiesko. Na samym dole. O w tym doc: https://docs.google.com/document/d/1...NVzui7SLY/edit - Są tam 3 wątki tematyczne. 1 - To walka konna. Walka kawaleryjska i z kawalerią. Podstawowa zmiana/nowość to to, że aby walczyć konno trzeba mieć: a) Jeździectwo, b) Kawalerzystę, c) rumaka bojowego. Inaczej robi się problem. Jeśli kogoś to interesuje może jeszcze przemodelować swoją KP aby uwzględnić owe zmiany ino niech da znać, że to ma zamiar zrobić. 2 - To testy psychologii w walce (Strach, Groza itd.). Wzorowane na bitewniaku co nie zawsze tak samo działa jak w RPG. Zwracam uwagę na Niezłomnego (w RPG jako Nieustraszony). To bardzo rzadka Zdolność tak w bitewniaku jak i RPG. Dlatego zabiera 3 sloty Zdolności. Ponieważ wiem, że niektórzy z Was mają to w KP proponuję 3 rozwiązania. 1 - wymienić tą Zdolność na inną. 2 - zostawić i wywalić jakieś dwie inne aby się zgadzało. 3 - zostawić jak jest ale piersze 200 PD idzie na wykupienie "brakujących" slotów tych umiejetności więc niejako idzie ta Zdolność w PD-kowy kredyt. Gdyby ktoś miał wątpliwości, że to drogo i takie tam to zwracam uwagę, że w oryginale mają ją zaawansowane postacie w RPG a w bitewniaku niepospolite jednostki. Zwykle wiąże się to ze specyficznym odgrywaniem i ograniczeniami np. brakiem pancerza. Przepraszam za to zamieszanie no ale jak wspominałem od początku system się tworzy w trakcie sesji i właśnie sesja jest po to aby wyłapać tego typu błędy. 3 - To kwestia wierzchowców, pomocników i środków transportu. To ile kto ma pkt. zależy od Rangi. Czyli poza postacią Kerma która ma Rangę 2 czyli 200 pkt pozostali mają Rangę 1 czyli 100 pkt. Każdy wydaje za siebie i wedle uznania. Ale możecie się zrzucić razem na coś. Fabularnie to są zasoby własne lub jakaś zaliczka z ratusza na doekwipowanie się na drogę. Nikt z BG nie ma na tą chwilę nic takiego, ani koni, wozów, pomocników (nie licząc dwóch pomocników Karla) i wszystko musicie kupić za te pkt. To są zakupy na drogę, w przypadku wozów i zwierząt oznacza ich zakup w przypadku ludzi wynajęcie na kwartał czyli mniej wiecej do końca Kaldezeit (X) czyli koniec jesieni i początek zimy. --- - Chyba tyle z tych aktualizacji. Od siebie dodam tyle, że nd-pn jestem wyjazdowy i raczej offline. Dlatego chciałbym mieć komplet postów aby w pt-sb dać swój post. Jeśli ktoś ma jakieś pytania no to pytać.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | ||
28-03-2019, 09:12 | #54 |
Administrator Reputacja: 1 | Krasnolud będzie wyruszać pierwszy... i gdzieś po drodze go dogonimy, wyprzedzimy, a potem on dogoni nas |
28-03-2019, 10:23 | #55 | |
Reputacja: 1 | @Pipboy79 dodaj może do tego gdocka jakiś spis treści. Będzie łatwiej. Może pod nim historię wersji, gdzie umieścisz jakie akapity doszły kiedy. Względnie, kiedy zostały zmienione. Wtedy łatwiej się połapać, w szczególności, jak to dokument, który z załorzenia ma ewoluować i się rozijać. Cytat:
A jakbym dajmy na to chciał pieniążki zorganizować sobie w inny sposób i kupić normalnie osiołka? Albo osiołka bym "wyzwolić"* chciał? (* = ukraść) I masz problem logiczny. Bo jeśli krzepa odpowiada za to, jak długo można podróżować, to wychodzi, że koń może iść dłużej niż osioł / muł... a jest na odwrót. Koń tylko jest znacznie szybszy. | |
28-03-2019, 11:25 | #56 |
Reputacja: 1 | To zbyt nudne, aby Tladinowi odpowiadało, niestety |
28-03-2019, 13:34 | #57 | ||||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | ||||
28-03-2019, 13:53 | #58 |
Reputacja: 1 | gdoc ma automatyczny konspekt, wystarczy tylko nagłówków używać |
28-03-2019, 14:01 | #59 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | - No właśnie tego nie zdążyłem jeszcze zrobić. Postaram się na dniach.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
28-03-2019, 16:05 | #60 | ||||
Reputacja: 1 | Cytat:
Co do reszty - wyzwanie przyjęte. Cytat:
Osły... duży osioł też jest silniejszy od małego konia no ale fakty, więc tak na szybko googlowałem, i znalazłem takie rzeczy: Why are mules used for riding in Grand Canyon... - Grand Canyon Mule Tours by Xanterra "According to the guides, mule are 4 time stronger than horses, they have better dispositions for the types of trails (steep dropoffs!). The placement of a mule's eyes allows it to see all 4 hooves at the same time so they are more surefooted - something you will appreciate looking down! They also require much less water and typically make the entire trip up or down without drinking which helps since the SK trail has none and they go UP that one." https://www.tripadvisor.com/FAQ_Answ...nd_Canyon.html muł: https://dinoanimals.pl/zwierzeta/mul...osla-z-koniem/ "Mules have smoother muscles than horses. Think of a football player's muscle build compared to that of a ballerina's. Both are very strong, but the mule has greater physical strength for its size, and more endurance. A mule gets its athletic ability from the horse and its intelligence from the donkey." https://www.luckythreeranch.com/luck...ng/mule-facts/ i jeszcze ciekawe: Why mules are better than Horses i troszkę o osłach: https://www.facebook.com/AnimalAidAb...5207835173199/ https://www.habitatforhorses.org/int...-donkey-facts/ w warhammer fatasy rpg 2.0 muły mają te same staty co konie bojowe. Cytat:
Cytat:
| ||||