Kapitan znów jest pierwszy, co w takim przypadku będzie chyba normą z uwagi na różnicę w Zwinności. Kapitan będzie wytrącać broń atakiem a potem będzie czekać na ewentualny cios Joachima i będzie go parować. Kapitan - trafienie (walka wręcz 69) [dice:03cbac0f11]1d100 = 2071513834 [/dice:03cbac0f11] Kapitan - zwinność (Zwinność 35) [dice:03cbac0f11]1d100 = 1566313093 [/dice:03cbac0f11] Joachim - zwinność (Zwinność 26) [dice:03cbac0f11]1d100 = 677709526 [/dice:03cbac0f11] |
Jak widać po wynikach nie udało się ani trafić ani wytrącić, zatem atak kapitana się nie udał. Teraz idzie atak Joachima. Jachim - trafienie (walka wręcz 32+20=52) [dice:968822132b]1d100 = 278723028 [/dice:968822132b] i od razu ewentualne parowanie kapitana, gdyby atak trafił Kapitan - trafienie (walka wręcz 69+10 z pałki=79) [dice:968822132b]1d100 = 1950522210 [/dice:968822132b] |
Cios się udał. Jednak parowanie również. Pałki stuknęły o siebie z trzaskiem i zaczyna się kolejna tura. Zanim napiszesz coś w sesji powiedz od razu co będzisz robić, to w sesji umieści się to jako sekwencję walki i tyle. Pamietaj, że w tej rundzie, zanim nie zaczniesz działać, nie możesz ani unikać ani parować, gdyż wykonałeś szaleńczy atak. |
No więc chciałbym kontynuować swój atak, lecz teraz nieco bardziej rozważnie. Chce by kapitan zobaczył ile potrafię, łatwiej będzie mu wtedy mnie czegoś nauczyć. |
OK. Czyli będziesz wyprowadzać ostrożny atak, licząc na więcej szczęścia w ewentualnych parowaniach. Kapitan kontynuuje zatem. Jest pierwszy i będzie opóźniał akcję, by zobaczyć, co też teraz pokażesz dla niego. Zatem Twój ostrożny atak spada nie niego. Joachim - trafienie (walka wręcz 32-10 z ostrożnego ataku=22) [dice:4f941a3fe6]1d100 = 166412800 [/dice:4f941a3fe6] ewentualne parowanie kapitana Kapitan - trafienie (walka wręcz 69+10 z pałki=79) [dice:4f941a3fe6]1d100 = 244833728 [/dice:4f941a3fe6] |
Atak się nie powiódł. Kapitan do znudzenia już będzie teraz starał się wybić ci ponownie pałkę z ręki. Kapitan - trafienie (walka wręcz 69) [dice:44844991c9]1d100 = 35977947 [/dice:44844991c9] Kapitan - zwinność (Zwinność 35) [dice:44844991c9]1d100 = 837644766 [/dice:44844991c9] Joachim - zwinność (Zwinność 26) [dice:44844991c9]1d100 = 911577035 [/dice:44844991c9] |
Kapitan spudłował tym razem. Korzystając z darmowej akcji krzyknął "Dość". Widać już wystarczająco zobaczył. |
Czyli ostrożny atak nie jest taki dobry bo traci się 10 z WW. Dośc dziwne podejście. |
Atak jest dobry, bo są za to plusy do uników i parowania. Wszystko zależy od tego, co się chce osiągnąć. Aby trafić najlepszy jest szaleńczy, ostrożny nie zamyka drogi obrony a przy pałce daje nawet +20% do parowania, zatem nie jest taki zły. Choć faktem jest, że to chyba lepsze wyjście jest dla rozwiniętych wojowników. Dlatego też zwykle początkujący nie kombinują z atakami tylko po prostu starają się trafić. Przy ich wyszkoleniu to i tak najlepsze, co mogą osiągnąć. |
No i znów PBEMowe przyzwyczajenia. Tam mam wyszkolonego wojownika już, i w dodatku sam ćwiczę fechtunek stąd te kombinacje. Kurcze, sporo różni się forum od maila. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:49. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0