lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [Komentarze] Warsztaty - Gildia Wojowników (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/2251-komentarze-warsztaty-gildia-wojownikow.html)

Yarot 16-01-2007 19:09

Wynik 88 to prawa noga a cios byłby zadany z siłą równą (3 z rzutu + 3 z bonusu siły - 3 ze specyfiki broni + 1 z silnego ciosu) 4. Nie wiesz, ile może mieć on bonusu z odporności, ale skoro Ty masz go równego 2 a rzut nie był za dobry, zatem można się spodziewać, że weteran przyjmie ten cios ze spokojem, choć może się wściec. Krzyknie też "Wystarczy" i oczywiście poczeka na Twoją reakcję.

imported_szympmon 19-01-2007 16:44

Wtedy ja wstrzymam atak ze względu na jego komendę.

Yarot 25-01-2007 18:42

Joachim zatem szykuje się do nieczystego zagrania jakim jest rzucenie piaskiem w oczy po czym rzucenie nożem w bezradnego kapitana. Manewr dobry, zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce.
Inicjatywa pierwsza.
Joachim -zwinność 26
[dice:a46dcb3ef1]1d10 = 332714315 [/dice:a46dcb3ef1]
Kapitan - zwinność 36
[dice:a46dcb3ef1]1d10 = 672354250 [/dice:a46dcb3ef1]
Od tego zależy, czy posunięcie Joachima będzie zakończone powodzeniem. Ponieważ jest to zagranie niestandardowe podciągnięte będzie pod akcję połówkową i traktowane jako atak bronią rzucaną. Garść piachu będzie mogła odwrócić uwagę kapitana. Jeśli atak się powiedzie, to kapitan straci kolejkę a w następnej będzie miał -10 do Inicjatywy co umożliwi zaatakowanie przed nim. Jednak nie jest on znów taki bezsilny. Jeśli uda mu się rzut na Walkę, to będzie mógł przejrzeć Twój plan i łatwo uniknąć oślepienia.
Zatem jeszcze rzut dla Kapitana na Walkę Wręcz - 69
[dice:a46dcb3ef1]1d100 = 1216857289 [/dice:a46dcb3ef1]

Yarot 25-01-2007 18:56

Inicjatywa w rundzie wynosi
Kapitan 41
Joachim 34
Dodatkowo kapitanowi wyszedł rzut na walkę przez co przejrzał Twoje zamiary i zamierza zaatakować pierwszy, by nie dać ci szansy rzucić piaskiem.
Zauważcie, że w tym momencie Walka Wręcz jako cecha jest traktowana nie tylko jako zwykłe trafienie czy posługiwanie się bronią, ale również jako obycie w walce oraz umiejętność znalezienia się w niej i wyciągania wniosków. Użycie cechy w danej sytuacji inaczej niż przy trafieniu pozwala zobaczyć, czy przeciwnik nie knuje czegoś podłego, nie stosuje jakiegoś tricku czy manewru. Ponadto czasami pozwala też zorientować się w walce, gdy wyjdzie pech czy krytyk u przeciwnika i jest szansa na wykorzystanie tego. Jeszcze tego nie stosowałem, ale można, co oczywiście wymaga dodatkowego rzutu. To ma symulować walkę oraz to, że czasami walczący nie widzą pewnych rzeczy z racji braku doświadczenia czy też zbytniego zaangażowania w walkę. Obecny przykład jest dobry pod tym względem, bowiem pozwala przejrzeć zamiary przeciwnika i się nań przygotować.
Zatem atak Kapitana. Będzie chciał nim przejść jak najbliżej rekruta i postraszyć troszkę szybkością oraz celnością ataku. Ponieważ orientuje się, że coś się szykuje, zatem będzie się nastawiać na parowanie przy swoim szybkim ataku.
Kapitan - trafienie Walka Wręcz 69
[dice:97bc379ea4]1d100 = 889830806 [/dice:97bc379ea4]
Od razu sprawdzę, czy Joachim będzie w stanie sparować ewentualny trafiony atak. Potem ewentualnie będzie szansa na rzucenie, choć dopiero w następnej turze.
Joachim Walka Wręcz 32
[dice:97bc379ea4]1d100 = 249639325 [/dice:97bc379ea4]

Yarot 25-01-2007 19:12

Atak się nie udał, zatem Joachim może próbować rzucać piachem w garści. Tym razem potrzebne będą umiejętności strzeleckie rekruta. Strzelectwo ma on na poziomie 26, zatem trafienie będzie trudne.
Kapitan będzie odpowiadać unikiem - spodziewa się tego ataku zatem będzie się "bronił" przed nim w ten sposób.
Trafienie Joachima Strzelectwo 26
[dice:81529c5c65]1d100 = 1719555234 [/dice:81529c5c65]
Unik kapitana na Zwinność 36
[dice:81529c5c65]1d100 = 375995140 [/dice:81529c5c65]

Yarot 25-01-2007 19:17

Piach nie trafił w oczy kapitanowi, choć nieudany unik nie pozwolił na całkowite uchylenie się przed piaskową pigułą. W dodatku wyszło to trochę pechowo, gdyż rzucił się "dubel" czyli 88. Powiedzmy, że wybiło to kapitana z rytmu i ma -5 do inicjatywy. Ponieważ powoduje to zmianę inicjatywy w kolejnej turze, zatem wymagany jest kolejny rzut na ustalenie nowej kolejności. Jest to szansa na udany rzut dla Joachima, który ma szansę być przed kapitanem.
Joachim, Zwinność 26
[dice:c4d09cf67a]1d10 = 1205976545 [/dice:c4d09cf67a]
Kapitan Zwinność 31
[dice:c4d09cf67a]1d10 = 1045752320 [/dice:c4d09cf67a]

Yarot 25-01-2007 19:23

Joachimie. Twoja decyzja co dalej. Nie będziesz na tyle daleko po ataku kapitana by rzucić nożem, chyba że wykorzystujesz część akcji na przesunięcie się dalej. Raczej niewielkie są szanse na bycie przed kapitanem chyba że ten znów będzie miał pecha.

rasgan 25-01-2007 19:50

Kapitan spodziewa się ataku nożem, a co zrobi jeśli po prostu będę chciał go kopnąć? Przekonajmy się. Kopię więc kapitana. Biorąc pod uwagę jego częściowe oślepienie i załzawienie oczu spowodowane piaskiem może nie zauważyć tego co chcę zrobić.

Yarot 25-01-2007 19:57

Dobrze więc. Będziesz go kopać, choć to najpierw kapitan wyprowadzi cios. Zamierza to zrobić bez zwłoki, zatem oto jego akcja.
Kapitan Walka Wręcz 69
[dice:a776e03194]1d100 = 1179764441 [/dice:a776e03194]
oraz ewentualne parowanie z Twojej strony (nóż i tak nie przyda się w tej akcji, jeśli będziesz kopać :) )
Joachim, Walka Wręcz 32
[dice:a776e03194]1d100 = 1473349649 [/dice:a776e03194]

Yarot 25-01-2007 20:01

Kapitan nie trafił w Ciebie, co oczywiście wykorzystujesz kopiąc go. Nie jest on oślepiony ani załzawiony, bo nie trafiłeś go w oczy piaskiem, zatem nie ma co liczyć na jego dezorientację. Wymierzasz mu kopniaka
Joachim, Walka Wręcz 32
[dice:ae2eb8dc8f]1d100 = 1273414287 [/dice:ae2eb8dc8f]
Kapitan będzie próbować unikać uderzenia, Zwinność 36
[dice:ae2eb8dc8f]1d100 = 1596441756 [/dice:ae2eb8dc8f]


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:30.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172