Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Autorskie systemy RPG
Zarejestruj się Użytkownicy

Autorskie systemy RPG Rozmowy na temat autorskich systemów RPG


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19-12-2004, 13:03   #31
 
Qbista's Avatar
 
Reputacja: 1 Qbista ma wyłączoną reputację
Ja widziałem to tak:

Miasto z układem ulic (tak, normalne ulice - najlepiej asfaltowe), pzecinające się pod kątem prostym i wyznaczające dziewięc dzielnic, podobnie jak kręgów piekielnych w piekle Dantego. Niewyoskie, najwyżej dwupiętrowe domy, w stylu prowincjonalnym, bary, ble, ble, ble.

Co do dzielnic: W pierwszej, najmniejszej, umieszczonej w środku miasta- wzorowi ludzie, którzy dawai swym życiem przykład. I w miarę jak oddalamy się od środka, mamy coraz większe dzielnice, w któ9rych żyją coraz to gorsi, i gorsi, i gorsi... A dokładnie w centrum miasta stoi wysoki wieżowiec, jak gdyby wyjęty z czasów przyszłości - biuro ds. Dusz.
 
__________________
MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS
Qbista jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19-12-2004, 16:10   #32
 
diabolique's Avatar
 
Reputacja: 1 diabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwu
Chmmm..,może być, co do stylu prowincialnego...widzałem to barzdziej w gotyku...?
Czemu ulice mają się przecinać pod kątem 90 stopni?.. e...
9 dzielnic może być... nie widze problemu...(tylko tak wymieniłem 3)

A co do perspektywy to mikel angelo nie jestem...mapke skrobne daje słowo...


tak mi teraz wpadło do głowy miasto ze "Spawn" khie... co wy na to ?!
 
__________________
eMIEJoteSCe eNA PeODePyIeS
old desingn(tm)'s man
diabolique jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19-12-2004, 22:10   #33
 
Qbista's Avatar
 
Reputacja: 1 Qbista ma wyłączoną reputację
Ulice przecinające się pod kątem 90 stopni to też był niejako przykład/propozycja - do głowy mi wpadło.

Miasto jak ze Spawna... Może by nawet uszło... Rozszerz nieco, jakbyś to dokładnie widział...
 
__________________
MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS
Qbista jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19-12-2004, 22:23   #34
 
diabolique's Avatar
 
Reputacja: 1 diabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwudiabolique jest godny podziwu
skupmy sie na tym czy Miasto ma być czymś w rodzaju czyśca.. jeśli tak to nieważne jest czy się chce iść ścierzką swiatła czy doliną ciemności.. i w takim wypadku miasto podzielimy na dwie strony prawą - dla tych good i lewą dla tych bad a dzielnice będą oddzielne dla tej i tamtej strony ... reasumując im bardziej byłeś/aś "dobry/a" w tym co robiłeś/aś za zycia tym bliżej centrum miszkasz... i co nato Q powiesz ? lepsze rozwiązanie ?
 
__________________
eMIEJoteSCe eNA PeODePyIeS
old desingn(tm)'s man
diabolique jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-01-2005, 19:32   #35
 
Qbista's Avatar
 
Reputacja: 1 Qbista ma wyłączoną reputację
Wiecie, coś mi się wydaje, że a łamach forum, to szybko do niczego nie dojdziemy. Proponowałbym spotkanie na czacie, czy czymś w tym stylu. Wciągu godziny rozmowy rozwiązalibyśmy więcej dylematów, niż w ciągu 50 postów na forum. A potem, po rozwianiu wątpliwości, poszlibyśmy już szybko (?) do przodu, znając już podstawowe założenia, a ubierając to wszystko jedynie w detale.

To tylko propozycja, która IMHO przyspieszyłaby nieco proces kreacji. Gdyby została przyjęta entuzjastycznie (a przynajmniej nie-krytycznie), moglibyśmy już ustalić formę i godzinę takiego spotkania.
 
__________________
MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS
Qbista jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21-02-2005, 13:56   #36
Administrator
 
Solinarius's Avatar
 
Reputacja: 1 Solinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputację
Trochę się zmieniło w założeniach systemu.Zrobimy jednak miasto na forum - z kartą postaci ,awansami itp itd.Przydałby sie ktoś doświadczony ,kto kiedyś już brał w czymś akim udział.
 
Solinarius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21-02-2005, 16:24   #37
 
Qbista's Avatar
 
Reputacja: 1 Qbista ma wyłączoną reputację
Cytat:
Napisał Solinarius
Trochę się zmieniło w założeniach systemu.Zrobimy jednak miasto na forum - z kartą postaci ,awansami itp itd.Przydałby sie ktoś doświadczony ,kto kiedyś już brał w czymś akim udział.
Nie, żebym się chwalił, wybijał, czy coś, ale sądzę, że jako takie doświadczenie w prowadzeniu miasta ORPG posiadam. Więc, w razie czego, mógłym spróbować swoich sił w tym przedsięwzięciu.

Mimo to, jedna osoba do zarządzania wszystkim nie wystarczy. Potrzebni będę przynajmniej dwa opiekunowie czuwający nad całością, którzy podzielą się, jeśli chodzi o odgrywanie różnych NPC'ów, korych spotyka gracz. Przydałby się też jeden czy dwóch BN'ów, którzy w razie postoju pcvhaliby fabułę do przodu.
 
__________________
MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS
Qbista jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25-02-2005, 16:37   #38
Administrator
 
Solinarius's Avatar
 
Reputacja: 1 Solinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputację
Węc dobrze.Moim zdaniem powinno to wyglądać tak:
Miasto podzielone na kilka większych części - na forum subfora
Poszczególne części miasta mają swojego zarządce "burmistrza"czy jakoś tak - na forum moderatorzy.
W każdej części miasta wyodrębni się kilkanaście lokacji - sklepy,hotele,bary i inne ważne rzeczy - na forum tematy.
Każdą z lokacji będzie miała osobnika który zajmie się nią - na forum user należący do grupy mieszkańców necropolis który będzie miał obowiązek dokładnie i szczegółowo przedstawić swój np.sklep i zarządzać nim.
Tyle na razie moich pomysłów.Mam w planach kartę postaci która pozwoli na awansowanie co ileśtam postó itp ale nad tym jeszcze trzeba popracować
 
Solinarius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25-02-2005, 17:04   #39
 
Qbista's Avatar
 
Reputacja: 1 Qbista ma wyłączoną reputację
Cytat:
Napisał Solinarius
Węc dobrze.Moim zdaniem powinno to wyglądać tak:
Miasto podzielone na kilka większych części - na forum subfora
Poszczególne części miasta mają swojego zarządce "burmistrza"czy jakoś tak - na forum moderatorzy.
W każdej części miasta wyodrębni się kilkanaście lokacji - sklepy,hotele,bary i inne ważne rzeczy - na forum tematy.
Każdą z lokacji będzie miała osobnika który zajmie się nią - na forum user należący do grupy mieszkańców necropolis który będzie miał obowiązek dokładnie i szczegółowo przedstawić swój np.sklep i zarządzać nim.
Tyle na razie moich pomysłów.Mam w planach kartę postaci która pozwoli na awansowanie co ileśtam postó itp ale nad tym jeszcze trzeba popracować
Cóż, pomysł nie jest zły, ba, powinno wyjść dobrze. Trzebaby było jednak nad wszystkim dokładniej pomyśleć. Bo jeśli mętlik zostanie wprowadzony w to na początku, to potem już raczej ciężko będzie to naprawić. Tak więc już teraz musimy wszystko zaplanować (a zwłaszcza dobrać burmstrzow, na ktorych porpponuje po prostu członków Sys-Group)
 
__________________
MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS
Qbista jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25-02-2005, 17:12   #40
Administrator
 
Solinarius's Avatar
 
Reputacja: 1 Solinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputacjęSolinarius ma wspaniałą reputację
Sys group mialem dzisiaj skasować bo nikt nic nie robi i jej istnienie jest bez sensu.Ale może rzeczywiście poprostu przemianuję ją na inną.
Zaplanowanie takie rzeczy jest sprawą ważną ,ważniejsze jednak jest zaangażowanie ludzi.Bo nie wytarczy wycyckać miasta do niemożliuwości ,napisać skrypt.Bez osób chcących brać w tym udział to jest nic nie warte.Będzie stało i wiało.
 
Solinarius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:40.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172