27-01-2024, 16:55 | #31 | |
Reputacja: 1 | Potrzebuje wytłumaczenie do mechniki. W podreczniku piszę, że https://drive.google.com/file/d/1f8n...usp=drive_link Tutaj piszarz, że: Cytat:
A szczęście obniża wynik do zdania testu. A w tym przykładzie co podałeś test wszedł i nie rozumiem po co go obniżać? No i do dyspozycji gracza jest 10 punktów szczęścia czyli 10 %, czy to się liczy jakoś inaczej? Ostatnio edytowane przez Rot : 27-01-2024 o 17:02. | |
28-01-2024, 04:58 | #32 |
Reputacja: 1 | Dokładnie tak, jak piszesz, wynik testu musi być równy lub mniejszy, by go zdać. Przerzut i Szczęście zmodyfikowałem, by pasowały do bardziej awanturniczej przygody ( w oryginalnych zasadach nie wolno używać ich w walce) Wartość początkowa Szczęścia to MOC x 5 Oprócz zbijania wyniku testu, Szczęścia używa się też w innych okolicznościach, np. Twój bohater nie ma zapisanej w ekwipunku zapalniczki, ale przecież może ją mieć, to drobny, codzienny przedmiot. Może akurat ma. Test Szczęścia. Szczęście regeneruje się w tempie 20 punktów na część przygody (np zregeneruje się Wam po wstępie). Co do przykładu, to biję się w piersi, bo nie wyjaśniłem, czym jest Przebicie. Przebicie występuje, gdy na teście umiejętności wyrzucisz 1/5 lub mniej. Oznacza to sukces z bonusem. W przypadku broni, oznacza to zadanie obrażeń maksymalnych. Na przykład, jeżeli w umiejętności Uderzenie pięścią masz 50%, to przebicie w tym teście będzie, jak wyrzucisz 10 lub mniej. Dlatego czasem, pomimo, że test jest zdany, opłaca się użyć Szczęścia, by dodatkowo obniżyć go do Przebicia. Analogicznie, 96-00 to zawsze pech, a 01-05 zawsze sukces. Dlatego czasem warto przerzucić albo użyć Szczęścia, by nie mieć pecha albo uzyskać sukces w umiejętności, w której ma się mniej niż 5% Ostatnio edytowane przez Reinhard : 28-01-2024 o 05:08. |
28-01-2024, 10:25 | #33 |
Reputacja: 1 | Pytanie czysto techniczne (do historii postaci): obecnie jest marzec 2055. Jaki jest realistyczny czas od wstąpienia do policji do tej daty?
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. |
28-01-2024, 14:01 | #34 |
Reputacja: 1 | Założyłem, że Wasze postaci są świeżakami po Akademii Policyjnej, która zakończyła się w zimie. |
28-01-2024, 15:58 | #35 |
Reputacja: 1 | Nie do końca to chciałem wiedzieć, ale ok. Pytanie konkretyzujące: ile trwa szkolenie w Akademi Policyjnej?
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. |
29-01-2024, 05:16 | #36 |
Reputacja: 1 | Pół roku (semestr) |
02-02-2024, 03:17 | #37 |
Reputacja: 1 | Kolejny post, przepraszam za obsuwę. Wykonajcie testy Nasłuchiwania Rot, chyba wkradła się jakaś nieścisłość. Na patrolu dysponujecie tylko Pulsarem. Uznałem, że Mick prowadzi, bo Francis zamarudził z zapałkami. Bardzo ważne pytanie: w jakiej odległości od sklepu zatrzymał się Mick? Przy spostrzegawczości na karcie Micka w materiałach pojawił się krzyżyk. Ma on znaczenie przy awansie. Wasz pierwszy awans nastąpi na koniec wstępu. Jeżeli ktoś zdał test umiejętności, pojawia się przy niej krzyżyk. Jest to tylko jeden krzyżyk, nawet, jeśli test był zdawany wielokrotnie. Pod koniec części sesji wykonujecie rzuty na awans. Rzut na awans jest udany, jeżeli wyrzucicię WYŻEJ niż umiejętność. Wówczas do umiejętności dodaje się k10% Ostatnio edytowane przez Reinhard : 02-02-2024 o 03:25. |
02-02-2024, 13:27 | #38 |
Reputacja: 1 | Mniej więcej 10 metrów, częściowo na skos.
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. |
04-02-2024, 19:59 | #39 |
Reputacja: 1 | Mam teraz dużo spraw do ogarniania ale postaram się odpisać w tygodniu. |
05-02-2024, 05:15 | #40 |
Reputacja: 1 | Johnny TRS Mike może zechcieć przycelować. Głowa: Bardzo Trudny test. Rzut 3k100, wybierasz najgorszy wynik. Inna część ciała: Trudny test. Rzucasz 2k100 i wybierasz gorszy wynik K20: 01-03 prawa noga 04-06 lewa noga 07-10 brzuch 11-15 klatka piersiowa 16-17 prawa ręka 18-19 lewa ręka 20 głowa noga, brzuch, głowa: 1/3 Wytrzymałości ogólnej ręce: 1/4 Wytrzymałości klatka piersiowa: 4/10 Wytrzymałości Ułamki zaokrągla się w górę. Sprowadzenie kończyny do 0 Wt powoduje jej obezwładnienie Klatka i brzuch: powoduje wykrwawianie się z prędkością 1 Wt ogólnej na rundę do czasu uzyskania pomocy lekarskiej Głowa: osoba z 0 Wt głowy staje się nieprzytomna Ostatnio edytowane przez Reinhard : 05-02-2024 o 05:51. |