03-04-2024, 12:41 | #191 |
Reputacja: 1 | Nie wiem czy mogłem mieć droida, ale to już było sporo dodatkowej nauki dla mnie, aby go sobie wybrać, wolałem w to nie brnąć. Wydałem za to sporo kasy na wyposażenie, którą pewnie musiałbym wydać na droida. |
03-04-2024, 12:59 | #192 |
Reputacja: 1 | Zapomnialem dodać, że po odejściu Alex Tyler już jest jeden droid na gracza
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. |
03-04-2024, 15:03 | #193 |
Reputacja: 1 | Mnie wyszło 14 kratek od Cioldana (21m) oraz 31/8 kratek od Arica (32 kratki wg pitagorasa, 48m). To liczone do najbliższego fragmentu Kroka. |
03-04-2024, 16:44 | #194 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Alter Difficulty: Target’s control or Strength roll, +3 to difficulty for every 5 meters away from target, line of sight only. Czyli moje całe Alter1D mam rzucić jedną kostką, a że gość jest daleko, to trudność wyszła 15, czyli na tej kostce mam rzucić 15? Później jest jakaś tabelka. Tam jest podana trudność i jeśli by się udało, to odepchnąłbym go na 5m i zadał obrażenia 4D??? No właśnie All-Out to x4 i nic więcej, nawet unik i blok High Speed to x2 i można unik i blok z tego co widzę, ale czy można przygotować broń? Czy działko da się uruchomić bez uruchamiania silnika? Ile by zajęło wzbicie się w powietrze całego promu? Czy ktokolwiek ma jetpack? Ok! Trochę żałuje teraz, bo nawet słabo strzela mój BG w porównaniu do zwykłej postaci. Nie poszedłem też całkiem w moc, żeby pokazać, że nie odbył normalnego szkolenia. No, ale trudno, przynajmniej jest zgodny z wymyśloną historią . PS Nie wiem czy zauważyłeś, ale tamtą poprzednią zbroję wymieniłem na "Combat Jumpsuit". Teraz za pewne ich nie ma na sobie mój BG? Jak to właśnie jest z opisywaniem wszelakich ustrojstw które mamy w zapasie. Możemy założyć, że coś mają ze sobą? Czy przed wyruszeniem na misję powinniśmy fabularnie opisać co ze sobą zabieramy? PS2 Zauważyłem kolejną niespójność w karcie postaci ;D. Jako broń mam wpisane "Heavy Blaster Pistol", ale w PDF z broniami, jest to kategoria, a w niej dopiero konkretne różne pistolety Ostatnio edytowane przez Cioldan : 03-04-2024 o 16:47. | |
03-04-2024, 19:48 | #195 |
Reputacja: 1 | Tak to jest jak ma się 1D Alter a cel jest ponad 20 metrów dalej Możesz podejść bliżej, albo poczekać, może on podejdzie Uruchomienie transportowca wyglądałoby tak, że zajęłoby to 3 akcje, trudne (difficult) testy pilotażu , komputerów i Techniki. Te trzy akcje w jednej rundzie dałyby to, że statek uniesie się lekko na repulsorach nad ziemię i drugiej rundzie na inicjatywie pilota będzie mógł lecieć i manewrować. Generalnie strzelać można nawet ze statku stojącego na lądowisku. W zasadzie powinniście opisywać co bierzecie, ale zdrowy rozsądek też u mnie działa. Możesz mieć ubrany Combat Jumpsuit, Aric też może mieć jakiś lekki pancerz. Co do statów broni to pdf jest jeden szczegółowy, drugi to podręcznik nieoficjalny i to z niego korzystałem do wklejenia statów Heavy Blaster Pistol. Możesz sobie wybrać jaki pistolet chcesz , Aric jak najbardziej też mógł dostać ze zbrojowni statku jakiś pistolet blasterowy.
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. |
04-04-2024, 06:59 | #196 | |
Reputacja: 1 | To ja z przyjemnością przygarnę "Caelli-Merced Sentinel IV". Tu część opisu: "This weapon adds +5 to the difficulty for any user with a blaster skill of less than 4D, but anyone with a blaster skill of 6D or higher gets a +1D to hit.". Teraz nie jestem pewien czy "blaster skill" to suma Dexterity + Blaster, czy samo Blaster. Jeżeli samo Blaster, to wtedy biorę po prostu "BlasTech T-6 “Thunderer”" . ========== WALKA, RUCHYCioldan 1 akcja + ewentualne uniki: 1. biegnie szybko na wschód (na mapie) w stronę naturalnych osłon drzewa. High Speed, czyli ilość metrów wzrasta do 20, ale może jednak zrobić jakiś unik - tylko w miarę potrzeby, robi unik przed ewentualnym atakiem HK-X1 1 akcja + ewentualne uniki: 1. robi dokładnie te same akcje co Cioldan Quemau 3 akcje + ewentualne uniki 1. strzela do Kroka 2. strzela do Kroka 3. chowa się w statku w środku - ewentualne uniki jako dodatkowe akcje - w strzelaniu wychodzi jej 13D, także dwukrotnie celuje w oczy; w pierwszym strzale rzuca na 8D i 5D idzie do obrażeń; za drugim strzela na 5D i 8D idzie do obrażeń ========== dialogi Gdy tylko zaczyna się akcja, Cioldan mówi do Wędrowniczki - biegnijmy szybko, schować się za korzeniami! Quemau natomiast, na samym początku zwróci się do Arica i WD-40 - Aric rób co masz robić, byle szybko, oddam parę strzałów, ale później się chowam! WD-40 może uruchomisz prom? ========== Cytat:
EDIT: Ty liczyłeś do Kroka. Ja natomiast do jeźdźca, co zresztą w tamtym poście napisałem . Fakt, że odległości Quemau nie policzyłem dokładnie, a wynosi ona do jeźdźca 37 kratek, a do oka Kroka 34,5. To daje odpowiednio w początkowym stanie 55,5m oraz 51,75m Ostatnio edytowane przez Cioldan : 04-04-2024 o 07:08. | |
04-04-2024, 10:50 | #197 |
Reputacja: 1 | Gladin, jeśli potrzebujesz pomocy lub porady to daj znać. Wędrowniczka była robiona mechniacznie pod walkę mieczem świetlnym,- żeby to wykorzystać musi uruchomić moc lightsaber combat. Proponowałbym tak, robi 3 akcje, w 1 biegnie do ukrycia albo za Cioldanem i HK do drzewa albo do najbliższych zgliszcz. W 2 i 3 akcji uruchamia umiejętności mocy żeby zadziałała Lightsaber combat. Wtedy jej Sense dodaje się do rzutu na atak mieczem świetlnym, a Control do rzutu na obrażenia. Kostki można przenosić żeby zadawać większe obrażenia jak pisałem w poście wyżej.
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. |
04-04-2024, 17:54 | #198 |
Reputacja: 1 | Czy ruiny wpływają na celność strzałów (czy stanowią przeszkodę)? Aric ma w karcie własny blaster (pistolet 4D). Nie widzę fabularnie powodu, dla którego miałby wychodząc na zewnątrz się specjalnie dozbrajać. Dla wędrowniczki myślę o wykorzystaniu burst of speed, co powinno jej pozwolić przy high speed pokonać dystans minimum 30m, a jeżeli dobrze pójdzie, to 40m. Tak czy inaczej, jest w stanie dotrzeć do przeciwnika. Do tego powinna pewnie przygotować miecz do walki. To by były 3 akcje? Ona ma 3D w control, test jest moderate - to jest ile próg, 15? +1D za szatę i +1D za planetę tak? Za 3 akcje byłoby więc 3+2-2=3D na rzut? Hm, ew. bym ten miecz wyciągnął później, wtedy rzut jest 4D, statystycznie 14 to daje. To jeszcze nie jest końcowa deklaracja, na razie jedynie rozkminiam co i jak. Skoro wojowniczka nie ma broni zasięgowej (fabularnie nie pasuje, aby taką ze statku wzięła), to będzie dążyć do zwarcia. |
04-04-2024, 18:12 | #199 |
Reputacja: 1 | Cioldan, który sporą część życia spędził z Dashem Randerem, no ale głównie po obecnych przygodach na Cularin (bitka z Sithem i jego ludźmi, strzelający ochroniarz, groźby...), raczej wszędzie będzie brał broń, tym bardziej na negocjacje . |
04-04-2024, 19:57 | #200 |
Reputacja: 1 | Ok, poczytałem i tak. Wędrowniczka w pierwszej rundzie wyciąga broń (1 akcja). Zastanawiam się nad lightsaber combat z rozbiciem testów sense i control na 2 rundy. Sense bym wykonał w pierwszej rundzie, a control (trudniejszy) w drugiej. Reakcje nie są objęte karami za ilość akcji, czy są? Jeżeli będę chciał zrobić Miraluką unik, to dostanie ona -2D do testu czy wykonuje go bez kary? ======== WD-40 - ruszy by uruchomić prom i zająć się jego pilotowaniem. ======== Aric spróbuje uruchomić enhance attribute: dexterity ORAZ wykonać ruch HIGH SPEED ukrywając się w ruinach (chce skrócić zasięg do przeciwnika, aby móc lepiej strzelać). Ostatnio edytowane przez Gladin : 04-04-2024 o 20:14. |