09-04-2024, 13:01 | #211 |
Reputacja: 1 | Tak, tylko dzika kostka tak działa, pozostałe są normalne.
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. |
09-04-2024, 15:44 | #212 |
Reputacja: 1 | Wędrowniczka 1 akcja, test controlling na light sabre. WD próbuje się podnieść. Aric 1 strzał 5D na celowanie, co zostanie, to w obrażenia. Bez danger sense. W razie potrzeby uniki. |
09-04-2024, 16:07 | #213 |
Reputacja: 1 | 1. No dobra, czyli mogłem sobie wpisać tę drugą akcję . Na następny raz będę wiedział. 2. Co do zmniejszenia kostek za utrzymywanie force shot, to czy "+1D za Cularin" nie będzie tu działać, skoro to jednak moc? 3. Poprawiłem w swojej karcie te statystyki. Masz rację, błędnie odczytywałem i dodałem sobie 3D + 6D . 4. Jak ktoś jest schowany, to wychylenie się i ponowne schowanie kosztuje jakąś akcję? 5. Cioldan strzelając do jeźdźca będzie miał przy 2 akcjach 6D początkowo. -1D za dwie akcje, +3D za Force Shot, ale -1D za podtrzymanie mocy, no i tu jeszcze +1D za Cularin(??). Czyli razem 8D? Aaa i jego pistolet ma coś takiego wpisane "anyone with a blaster skill of 6D or higher gets a +1D to hit." czyli wtedy 9D Odległość od jeźdźca (jeśli ruszy się o 3 kratek w prawo) będzie wynosić 31,4 kratki, czyli 47,1m. Jego broń ma Range: 3-10/30/60, także ten najtrudniejszy test. Ta broń ma też "Damage: 5D+2". HK ta sama odległość co Cioldan. Broń "3-30/100/300", czyli drugi poziom trudności. Quemau ma 17,55m do jeźdźca, czy do ryja Kroka ciut bliżej. Broń "3-30/100/300" 6. Jak to jest z celowaniem? Zajmuje to jedną akcję? Czy całą turę? DEKLARKA Quemau - 3 akcje - 1.akcja: strzela w Kroka 5D + 5D do obrażeń - 2.akcja: strzela w Kroka 5D + 5D do obrażeń - 3.akcja: strzela w jeźdźca 4D - UNIKI - jeśli będzie musiała wykonywać to tym razem zamiast akcji, bez dodatkowych minusów Cioldan 2 akcje + free action: 1/2 movement - Cautious Movement: 5 pól w prawo - 1.akcja: strzela w jeźdźca 7D i 2D do obrażeń - 2.akcja: strzela w jeźdźca 7D i 2D do obrażeń - UNIKI: dodatkowa akcja HK 2 akcje + free action: 1/2 movement - Cautious Movement: 5 pól w prawo - 1.akcja: strzela w Kroka 5D+2 i 6D do obrażeń - 2.akcja: strzela w Kroka 5D+2 i 6D do obrażeń - UNIKI: dodatkowa akcja |
09-04-2024, 19:13 | #214 |
Reputacja: 1 | Hm... free movement... tak się zastanawiam, to w ramach free movement w poprzedniej turze Quemau mogła się przesunąć na rampę? A Aric też mógłby tak zrobić? |
10-04-2024, 06:33 | #215 |
Reputacja: 1 | @Cioldan OK @Gladin Tak, mógłby . Daj znać kiedy będziesz miał deklaracje na rundę, czy ewentualnie te z wcześniejszego posta wystarczą.
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. |
10-04-2024, 08:02 | #216 |
Reputacja: 1 | Te są aktualne, jeżeli może oprócz tego za darmo uzyskać osłonę bez utraty kości tytułem zasięgu, to jeszcze to. |
10-04-2024, 10:45 | #217 |
Reputacja: 1 | Rozliczenia: 2 RUNDA 1 akcja Quemau strzela 5D vs10=17 weszło, obrażenia 10D=38, Krok wyparowania (ma -1D za ranę i -1D za ogłuszenie)=23. Krok jest Mortally wounded, traci przytomność. Wędrowniczka test 5D vs 12 nie wyszło. Może próbować w następnej rundzie. Cioldan strzela 6D-1D(dwie akcje)-2D(osłona)+1D blaster+3D sense, czyli strzela 7D vs20. Pudło. HK strzela w Kroka 12D+2, strzela 5D+2 vs 15 =23 weszło Obr. 13D= 45 wyparoawnia Kroka 30 czyli drugi raz mortally wounded, Krok ginie. Tarasin rezygnuje z ataku na Arica, chowa się za zwłokami Kroka. Tutaj rzuty są już tajne obrazek pokazuje miejsce gdzie ostatnio był. Poproszę deklaracje jeszcze jak na jedną rundę, tu już bez inicjatywy. Potem, jeśli nic szczególnego się nie stanie, walka się skończy.
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. |
10-04-2024, 11:57 | #218 |
Reputacja: 1 | 1. Co do zmniejszenia kostek za utrzymywanie force shot, to czy "+1D za Cularin" nie będzie tu działać, skoro to jednak moc? 2. Jak to jest z celowaniem? Zajmuje to jedną akcję? Czy całą turę? DEKLARKA Quemau - 2 akcje - 1.akcja: ruch w pobliże głowy Kroka, tak by widzieć jego prawą stronę - 2.akcja: jeżeli będzie widziała Tarasina to strzela w niego - UNIKI - dodatkowa akcja Cioldan przemieszcza się All-Out - biegnie w stronę Kroka, powinien być gdzieś w okolicach brzucha po prawej stronie Kroka (pomiędzy przednią, a tylną nogą) HK przemieszcza się All-Out - biegnie w górę, tak aby spróbować odciąć ewentualną próbę ucieczki Tarasina, ostatecznie chce się znaleźć po lewej stronie Kroka dialog Cioldan do HK "Świetna robota!! Teraz tylko trzeba znaleźć tego mniejszego gada! ja biegnę pod jego brzuch i później spróbuje wdrapać się na górę, Ty omiń albo przejdź przez ogon i sprawdź czy nie ucieka gdzieś w drugą stronę." Gdy już biegli, Zeltrończyk jeszcze krzyknął swego blaszanego towarzysza "starajmy się pojmać go żywcem, warto go przesłuchać!" Quemau do Arica "Idę sprawdzić co robi ten Tarasin, idziesz ze mną? Według mnie, żywy będzie cenniejszy, ale jak zaatakuje, nie wahaj się strzelać..." Ostatnio edytowane przez Cioldan : 10-04-2024 o 13:56. |
10-04-2024, 13:01 | #219 |
Reputacja: 1 | Bonusowa kość za Cularin działa tylko do uruchamiania umiejętności Mocy. Celowanie zajmuje jedną całą rundę.
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. |
10-04-2024, 14:33 | #220 |
Reputacja: 1 | Czy Aric działa w ramach 2. tury? Tak czy inaczej Aric wykorzysta bonus do zręczności i biegnie na podwójnej prędkości wzdłuż statku, próbując dostrzec Tarasina. Co wykona dalej będzie zależało od tego, co zobaczy. Uniki w razie potrzeby. Wezwanie do rzucenia broni i poddania się, jeżeli zobaczy Tarasina, ale całkiem możliwe, że strzał z blastera do tamtego. Czy wędrowniczka może powtórzyć sam test controling, czy musi powtórzyć oba testy? Tak czy inaczej nadal próbuje wykonać ten test i tylko to. WD40 nadal próbuje się podnieść? |