Daje bardzo ładnie wyglądający arkusz do planowania sesji.
Na przykład próbka czegoś co akurat tworzę (wystarczy przekopiować w pole tekstowe - trochę się rozjeżdża z racji na forumowe widzi mi się):
# Cień Winterhaven - Prolog Maelthrus
Aby z Thunderstone dostać się do Winterhaven należy przebyć rzekę Thunderflow. Początkowo Maelthrus mylał, że to dlatego na trakcie panuje taki duży ruch. Przez rzekę prowadziła tutaj tylko jedna droga- tratwa przeciągana na łańcuchu. W zasadzie Maelthrus nie wiedział gdze powinien się kierować. Jedyne co posiadał to informacja, że ów uzdolniony uzdrowiciel mieszka w okolicach Winterhaven.
### Podróżni
Maelthrus mija wielu podróżnych. Ma okazję popytać ich o interesujące go rzeczy.
Pierwszy podróżny to krasnolud na wozie.
"A ić pan! Miasta się boją, wilkołaka się boją, dziw, że swojego cienia się nie boją! Tfu! Jak tu robić interesy? - spluwa i odjeżdża."
Drugi to rodzinka z Julkoun
- **Gdzie znajdę sławnego uzdrowiciela?**
Na ogół to mieszka tuż za rzeką w Julkoun. Nigdy nie lubił zbyt dużego zgiełku miast, a tutaj jest blisko do Thunderstone i nie tak daleko do Arabel, ale teraz go tam nie ma. Gdzie jest? Nie wiem. Pewno uciekł jak każdy co am trochę rozumu we łbie, ale popytaj pan w wiosce.
- **Co się takiego dzieje?**
A panie, nie dość, że niedźwiedziołaki od lat mieszkają obok, nie dość, że ponoć jaki wilkołak w pobliskich lasach grasuje. Na szczęcie ino nie naszym, to teraz jeszcze jakieś cuda na kiju z Winterhaven. Podobno w ostatnich dnaich kto się wybrał to nie wrócił. Od dłuższego już czasu w okolicy ginęły osoby, myśleli my, że to wilcy jakie, albo wilkołak właśnie... nie zdarzało się to często. Ale tera to nie wiadomo.
<div style='margin-top:1px'></div>
### Przeprawa
Płatne 10 gp, jeśli oblany test na **apprise DC 15** to postać domyślnie zgadza się (chyba, że gracz chce się targować), jeśli nie dostaje informację od MG, że 5 gp to i tak za dużo. Można bez problemu stargować do 5 gp można utargować na 3 gp przy udanym teście **negocjacji DC 15** (przekonywanie/ zastraszanie/ dyplomacja)
### Julkoun
Opisujemy miasto, ale nie chcemy, by Maelthrus przebywał tutaj długo. Dlatego na razie nie pokazujemy mapy i Maelthrus szybko dostanie informację, by szukać Rusta, a jeżli gracz upiera się, przeskakujemy do prologu Gruh Lochn i zamiast spotkania w domku Rusta, spotkają się w mieście (np. Maelthrus spyta ich czy znają Znachora).
> ##### Spalona część wioski
> To pozostałość po ataku goblinów, które niedawno pojawiły się w tych okolicach.
```
```
> ##### Julkoun - opis
> Wioska nie była duża. Została wykonana na niewielkim wzniesieniu i otoczona drewnianą palisadą. Zaraz przy rzecze widać było piękne koło młyńskie. Dalej zaś zwykłe drewniane chaty kryte trzciną. W oddali stało nieco bardziej pokaźne domostwo - prawdopodobnie gospodarstwo sołtysa. Na lewo stojąc od strony rzeki, poza palisadą stały lekko nadpalone chaty. Prócz tego w oczy rzucał się jeszcze jeden błękitny namiot, który ktoś postawił nieopodal domu sołtysa. Wejście na posiadłość sołtysa dzieliła osobna, zamknięta teraz brama.
Oficjalny dndbeyond.com robi podobną robotę (i za darmo) w przypadku pojedynczych elementów, np. statblocków potworów - wyglądają jak wycięte z podręcznika do piątej edycji.