|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: W którą Mini Grę chciałbyś zagrać | |||
Wojna o Nuul-201 | 0 | 0% | |
Marine Corpse vol.2 | 1 | 6.25% | |
SWAT Action | 1 | 6.25% | |
Marvel vs DC | 2 | 12.50% | |
Dungeon Crawler | 6 | 37.50% | |
Wszystkie! | 6 | 37.50% | |
Inną | 0 | 0% | |
Głosujących: 16. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
21-03-2013, 18:00 | #31 | |
Administrator Reputacja: 1 | "Dwie drużyny" to pojęcie względne Może chodzić o walkę i wzajemne wybijanie się, a może chodzić o zwykły wyścig różnymi trasami. Cytat:
Poza tym i tak wszystko jest zapisane w postach. | |
21-03-2013, 18:04 | #32 |
Reputacja: 1 | Miło, że już to wkleiłeś avarall Chciałem wszystko razem wrzucić od razu, ale co bardziej ciekawscy mogą sobie poczytać Wiem, że przewagi i zawady w sumie są wypisane, ale moce trzeba opisać oddzielnie niestety, a trochę ich mimo wszystko udostępniłem. W dodatku niektóre nawet nie z podręcznika głównego Skopiował bym opisy zwyczajnie, ale wtedy zajęło by to sporo miejsca. Zobaczę jeszcze, może zrobię skrótową wersję w formie zdania, czy dwóch. No cóż w takim razie pozostaje rozważyć opcje wyścigu dwóch drużyn, tyle, że jeżeli drużyny miały by większość gry być oddzielnie to tak naprawdę na dobrą sprawę mógłbym po prostu prowadzić dwie edycję jednocześnie Czym się to będzie różniło poza ściganiem się po skarb? :P Poza tym gracze prawie całe trasy mieli by inne, więc i tak nie mogli by stwierdzić czy oni są bliżej czy przeciwnicy :P Nie wiem jak wyrobił bym się z dwiema grupami strikte oddzielnie, robiąc dwie mapy oddzielnie itp... Chyba jednak pozostanę przy jednym teamie muszę wiedzieć ile mi to czasu zajmie zanim zdecyduje się na dwie drużyny na raz. Trzeba pamiętać, że mimo wszystko to jest kilka odpisów dziennie, a nie jak w przypadku normalnej sesji kilka razy na tydzień. Nawet jak odpisy są krótkie to zrobienie mapki, sprawdzenie rzutów, wykonanie własnych, sprawdzenie zasad dla pewności i wyjaśnienie ich graczom zjada naprawdę dużo czasu Inaczej z radością prowadził bym kilka mini gier naraz
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" Ostatnio edytowane przez JPCannon : 21-03-2013 o 18:18. |
29-03-2013, 14:10 | #33 |
Reputacja: 1 | Niniejszym ogłasza się co następuje: Znikam z forum i internetów na czas dłuższy. Tym samym muszę zrezygnować z uczestnictwa we wszelkich sesjach na forum. Przewiduję, że nie będzie mnie od miesiąca do kij-wie-jak-długo. Przepraszam najmocniej, ale inaczej nie mogę, mam nadzieję że nie zrobi to za wiele problemu... Cóż... Trzymajcie się. Pozdrawiam, Somek.
__________________ Cogito ergo argh...! |
29-03-2013, 15:05 | #34 |
Reputacja: 1 | No cóż w takim razie do napisania Biorąc to pod uwagę zostaje zwolnione jedno miejsce w drugiej edycji Dungeon Crawlera. Aktualnie rozpiska wygląda następująco Edycja druga Halad-Łotrzyk ?-Palladyn/Kapłan deMaus-Mag Draugdin-Wojownik Chętnych zapraszam
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" Ostatnio edytowane przez JPCannon : 17-04-2013 o 22:56. |
29-03-2013, 16:52 | #35 |
Administrator Reputacja: 1 | Jeśli nie będzie chętnych, to wziąłbym kapłana Zamiast paladyna. |
29-03-2013, 20:31 | #36 |
Reputacja: 1 | ale kapłan i palladyn tutaj działają tak samo tak dokładniej to jest kapłan, ale nigdy się nie przyzwyczaję nazywać kapłanami wojowników w płytówce i z ciężką tarczą. Dla mnie kapłan to mnich w płaszczu i kapturze ala klecha :P No w każdym razie Palladyn/Kapłan czyli zbrojny, walczący w imię dobrego bóstwa, mogący równie dobrze leczyć i wspomagać drużynę cudami jak i orężem Chyba, że miało być kapłanem zamiast wojownikiem, wtedy wszystko jasne
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |
29-03-2013, 20:40 | #37 |
Administrator Reputacja: 1 | Słowo "paladyn" oznacza dla mnie świetlaną, super praworządną postać Kapłan ma większą swobodę działania |
29-03-2013, 21:15 | #38 |
Reputacja: 1 | Kapłan to bezczelny przekoks nie dość, że ma więcej mocy i zdolności niż palladyn, to jeszcze może nosić dowolny ciężki sprzęt. Kapłan jest jak jakiś czołg prący w imie Pana Zauważyłem, że tak jest w bardzo wielu realiach i systemach Teoretycznie to palladyn powinien być puszką z odrobiną boskich mocy, a kapłan klechą z masą cudów i wsparciem Boskim. Najczęściej jednak kapłan lepiej sobie radzi mechanicznie jako tank niż taki pall. ps juz udoskonaliłem listę żeby można było swobodnie dobrać nazwę profesji, w zależności od preferencji
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" Ostatnio edytowane przez JPCannon : 29-03-2013 o 21:18. |
29-03-2013, 21:53 | #39 |
Administrator Reputacja: 1 | Ja powtarzam swoje zgłoszenie |
29-03-2013, 21:54 | #40 |
Reputacja: 1 | Jak nikt inny nie weźmie tego woja to ja mogę. |