|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Wybierz swój koszmar | |||
Wraith: The Oblivion | 4 | 22.22% | |
Wampir - Kroniki Giovanich | 4 | 22.22% | |
Wampir - Kroniki transylwańskie | 0 | 0% | |
Wampir - Śmiertelne uzależnienie | 9 | 50.00% | |
Kult | 1 | 5.56% | |
Głosujących: 18. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-05-2017, 19:39 | #1 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Wybierz swój koszmar Zastanawiam się nad uruchomieniem jakieś mrocznej, horrorowej sesji. A z racji, że klasycznie, więcej pomysłów, chęci niż czas, to i jest sonda. Zobaczymy na co znajdzie się więcej chętnych. Sonda potrwa tydzień, a pomysł z największą liczbą głosów stanie się rekrutacją tydzień później. Oto list proponowanych sesji: - Wraith: The Oblivion - zabawa w jak wielu twierdzi najmroczniejszym i najbardziej ciężkim settingu Świata Mroku. Dużo babrania się w psychice postaci, odkrywanie możliwości settingu i poznawanie go. Sesja będzie wprowadzeniem, swego rodzaju prologiem. W grę wchodzi opcja, która była obecna przy mojej poprzedniej sondzie, czyli Getto Terezin - ponura opowieść o wojnie, o cierpieniu i upiorach. Grupa Żydów, mieszkańców getta zostaje wyznaczona do obsługi kolacji w biurze komendanta obozu. W czasie tej kolacji dochodzi do wydarzeń, które zachwieją psychiką zarówno ofiar, jak i oprawców. Mam też jednak kilka innych pomysłów. - Wampir - Kroniki Giovanich - potężna saga, ciągnąca się przez wieki. Rozegranie jej całej zapewne nie jest możliwe w warunkach pbf-u, ale who cares. Można zacząć od początku lub wybrać jakąś późniejszą część opowieści. - Wampir - Kroniki transylwańskie - również duża saga, która zaczyna się w roku 1197, a kończy w roku 2000. Daje ona graczom możliwość odegrania kluczowej roli w tytaniczne walce pomiędzy potężnym Nosferatu, a demonem, który zawładnął Transylwanią. - Wampir - Śmiertelne uzależnienie - tytuł roboczy dla przygody w której gracze wcielą się nie w wampiry, a w ghule. Będzie to spojrzenie na Świat Mroku z troszkę innej strony, która dość rzadko jest pokazywana. Czy ghule, to nic nie znaczące pionki, marionetki swoich panów, czy jednak istoty z którymi należy się liczyć? - Kult - "Architekci strachu" nieoficjalna przygoda lub jedna z dwóch oficjalnych przygód "Taroticum" lub "Fallen Angels" Groza, mistyka, iluzja i babranie się w ludzkiej psychice i lękach. To tyle. Zachęcam do głosowania i zabierania głosu.
__________________ Konto usunięte na prośbę użytkownika. |