"unforeseen consequences" - kiedy zakończenie jednego questa powoduje zamknięcie innego kompletnie z nim niezwiązanego |
Cytat:
Co mnie wkurza? Liniowość, drewniana fabuła i dialogi, season passy i wszędzie wpychane mikro-transakcje. Świetnym przykładem jest nowe Call of Duty, które nie umywa się do brudnego, śmierdzącego klimatem drugiej wojny światowej World at War. A pfu! |
Cytat:
|
Cytat:
Polecam z całego serca modzik 1.13 w takim razie. :P |
i to jak skokowe jest to lewelowanie gram teraz z wasteland 2 i wow skoki między obrażeniami broni są po 100% ( i do tego dochodzi penetracja) czasami i co mnie wkurza nagle się okazuje że peem który ma moja postać przestaje zadawać obrażenia (co szczególnie mnie ubawiło że peem 9mm nie był w stanie nawet zranić kanibala który wg grafiki miał na sobie tylko spodnie Do tego nowsze bronie zadają obrażenia które które były by w stanie jednym strzałem zlikwidować CAŁĄ drużynę na początkowych poziomach |
Heh, świat klasycznych cRPGów. Na początku nie trafisz zmutowanego szczura z odległości dwóch metrów, a pod koniec gry jesteś w stanie zestrzelić komara z dwóch kilometrów - rakietą z helikoptera. :p |
Ok to jeszcze da się znieść ale to że na początku ten komar ma 4hp i zadaje 1obr a na końcu nie ma już innych niż takie co mają 400hp zadaja 150 i mają penetracje pancerza na 4? (i w wielu przypadkach wyglądają dokładnie tak samo) |
Z podobnych absurdów zawsze bawiło mnie to, że taki przysłowiowy dzik na 110 poziomie w WoWie mógłby z powodzeniem solować stary content i zabijać takich villianów jak Arthas, Illidan, czy Ragnaros, którymi kiedyś nie mogły dać radę całe gildie (a w przypadku tego ostatniego - 40 osobowe raidy). Dobrze, że WoW Classic wyjdzie za jakiś czas... :jupi: |
brak modyfikatorów przy atakowaniu z zaskoczenia, rozstawiasz swoich ludzi oddajesz pierwszy strzał po czym okazuje się że praktycznie wszyscy uprzeciwnika mają pierwszeństo i dobiegają do twoich snajperów z bronią białą Ogólnie fakt że broń biala i krotka jest równa albo nawet ma przewagę (3 strzały na turę dające więcej niż jeden z karabinu) nad długą co jest potęgowane przez niemożność wykonania zasadzki (jak wyżej) i to że wszystkie "random encounters" nawet jeśli to ty wypatrzysz przeciwnika wcześniej i masz opcje ominięcia go zaczynają się na dystansie nie spotkania w terenie ale raczej jakby nagle się drzwi od windy otworzyły ku zaskoczeniu wszystkich. |
Wszelakie poupychane mikropłatności. Ma się wtedy wrażenie, że płaci się za wycinek contentu, a nie pełnoprawny produkt. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:21. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0