|
Zapomniane ruiny Odważysz się tam wejść? Zastanów się czy masz odwagę i czy to ma... sens - czyli archiwum działu. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
20-05-2008, 13:15 | #21 |
Reputacja: 1 | 7.1 Deadlands: Piekło na Ziemi i Earthdawn: Przebudzenie Ziemi 7.2 Bohater Fallouta 2
__________________ "Co będziemy dzisiaj robić Sarumanie?" "To co zwykle Pinki - podbijać świat..." by Marrrt |
20-05-2008, 13:52 | #22 |
Reputacja: 1 | PUNKTACJA: Glyph 6,5 pkt Avaron 3 pkt Verax 2 pkt merill 2 pkt Maciass0 2 pkt Ja tylko dodam, że jeszcze w MiMie wydano Strefę Śmierci, choć ED od którego zaczynałem przygodę z RPG, jest postapo... jak najbardziej, choc fantasy. A jeśli chodzi o Bohatera F2... Owszem. W random Ecounterze przenosiło nas w czasie i robiliśmy własnemu dziadkowi niezły quest... PYTANIE 8 pkt 3 Skąd pomysł w Falloucie PnP na lokację o nazwie Darwin City?
__________________ Arkham Radio Ostatnio edytowane przez nonickname : 21-05-2008 o 13:28. |
22-05-2008, 13:15 | #23 |
Reputacja: 1 | P-U-D-Ł-O Podpowiedź: i Quartz też... i Las Vegas... Może teraz łatwiej wam będzie.
__________________ Arkham Radio |
22-05-2008, 13:17 | #24 |
Reputacja: 1 | Dopiero teraz zobaczyłem pytanie Darvin City jest miastem z innego postapokaliptycznego RPG: Wasteland, o którym mówi się, że był prekursorem Fallouta. Chyba nawet za obiema produkcjami stali ci sami programiści, a w każdym razie ta sama firma: Interplay |
22-05-2008, 13:28 | #25 |
Reputacja: 1 | Z Wastelanda
__________________ Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451 |
22-05-2008, 13:35 | #26 |
Reputacja: 1 | PUNKTACJA: Glyph 9,5 pkt Avaron 3 pkt Verax 2 pkt merill 2 pkt Maciass0 2 pkt Tak. WASTELAND. Połowa rzeczy z F jest z wastelanda. Red Rayer BB Gun... i inne. Swoją drogą polecam ściągnąć i zagrać. Gra jest abadonware. Mam problem polegający na zbyt dużej ilości pytań z Fallouta. Merill już narzekał. No trudno... PYTANIE 9 3 pkt minipakiecik 9.1 Największy kaliber w Falloucie 2 to ... ? 9.2 Co to jest Cthuloshima ?
__________________ Arkham Radio |
22-05-2008, 13:57 | #27 |
Reputacja: 1 | Ad.2 Cthuloshima to połączenie dwóch systemów rpg: Zewu Cthulu i Neuroshimy, w realiach tej drugiej z domieszką mrocznych Cthulu. Stworzona jest przez fanów Neuro. Ad.1. Największy kaliber w F2 to: 14 mm, nie licząc rakiet do lawa
__________________ Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451 |
30-05-2008, 17:48 | #28 |
Reputacja: 1 | Oj co do odpowiedzi na pierwsze pytanie, to bym się kłócił, ponieważ pytanie zadane ogólnikowo i jest na nie druga odpowiedź. Największy kaliber broni ręcznej to rzeczywiście 14mm, natomiast największy kaliber w grze to 75mm - bodajże do działa artyleryjskiego lub przeciwpancernego, służyło do otwarcia wejścia w Sierra Army Depot. |
30-05-2008, 18:13 | #29 |
Reputacja: 1 | Cthuloshima to o ile sie nie mylę to dodatek do neuroshimy ukazujący co się stało na pozostałych kontynentach kiedy Amerykanie użerali się z Mollochem. |
30-05-2008, 19:38 | #30 |
Reputacja: 1 | Profesja która występowała w spisie w wersji 1.0 a nie została umieszczona w podręczniku to Złomiarz. W broken Hills jest skarb.To 10 000 kapsli które są nic nie warte w realicha Fallouta 2.A drugi "skarb" (niech Cię Allah spali za te twoje pokrętn pytania nocnik) to 4 skrzyneczki na skraju mapy, przy których trza sięnieźle nakombinować by się do nich dostać, ale jak się już dostaniemy to znajdujemy tam masę forsy, gnatów czy ammo, bo za każdym razem będą pełne - trochę to zalatuje oszustwem.Trzeba stanąć tuż przy płocie i krawędzi ekranu, a potem kliknąć powyżej płotka. Ponoć jest też drugi sposób, musimu stworzyć bohatera ze szczęściem na 10, potem podejść w pobliże płotka i "uzyć" czarnej kuli bilardowej która nas teleportuje za płotek. Te słowa mówi Myron, kiedy go przyłączymy do drużyny i weźmiemy do kopalni Wannamingo. "Why don't we go back to the first level of the dungeon where all the kobolds are? Good thing playing D&D all those years taught me a few things about courage." Co w dowolnym łumaczeniu znaczy mniej więcej: "Może wrócimy na pierwszy poziom gdzie są koboldy. Granie w D&D całe lata nauczyło mnie paru rzeczy o odwadze." - I to są słowa facta, który był jednym z bardziej "bojaźliwych"NPC. I odpowiedzń na pytanie, której znalezienie kosztowało mnie najwięcej nerwów: Penny, to występujący w dwóch opowiadaniach-moytywach do wykorzystania na sesji w podręczniku:"Krew i Rdza", chodzi o opowiadania:"Kurier" i "Na ratunek". Nawiasem niezły z niego cyniczny i komiczny zarazem kawał drania. Odpowiedzi do pakieciku tego pierwszego
__________________ Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451 |