Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > DnD i systemy d20 > Zrujnowana Twierdza
Zarejestruj się Użytkownicy

Zrujnowana Twierdza Niegdyś wielka i przyciągająca wielu podróżników z czasem została zapomniana i rozszabrowana. Jednak może właśnie wśród tych ruin znajdziesz coś, co cię zainteresuje... (Archiwum wątków.)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09-09-2005, 19:31   #21
Verixt
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Przez lata mej nauki magii nauczyłem sie ważenia trucizn... Ale naj lepszymi truciznami jest to co wymyślisz zacny Reptilu... To ty jesteś MG to ty decydujesz co sie stanie twoim BG ... To ty jesteś bogiem to ty decydujesz
 
 
Stary 10-09-2005, 11:37   #22
 
Kos(A)'s Avatar
 
Reputacja: 1 Kos(A) ma wyłączoną reputację


Wychodzę z tego samego założenia
 
__________________
ROCK'N'ROLL AIN'T NOISE POLLUTION
Kos(A) jest offline  
Stary 10-09-2005, 12:37   #23
Verixt
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
No i dlatego uważam ciebie zacna koso za mądrego człeka...

Już tak nie wazelinujcie - f.
 
 
Stary 13-09-2005, 15:05   #24
Mandragor
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Chyba w DnD najsilniejszym trunkiem jest krasnoludzki spirytus,chyba że gnomy zonowu cos wymyśliły.
 
 
Stary 03-11-2005, 14:44   #25
 
Hood's Avatar
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość


No nie wiem, jak z trunkami, ale narkotyki mi ewidentnie nie pasują do klimatu fantasy... To jakaś pomyłka... Jeszcze powiedzmy słomę makową zrozumiem, albo jakieś inne naturalne specyfiki, które posądza sie o magiczną moc... Pozwalającą duszy opuścić ciało i przenieść się do innej krainy... Ale popatrzmy na to, że wprowadzając narkotyki odzieramy świat z magii i mistycyzmu, bo teraz wszystko będziemy wyjaśniać narkotykami - i już dłużej szamani nie będą mogli udawać się na spotkanie duchów natury, bo jakiś alchemik uzna, że to tylko delirium intoksykacyjne.....
 
Hood jest offline  
Stary 12-01-2006, 20:05   #26
 
SHAQER's Avatar
 
Reputacja: 1 SHAQER ma wyłączoną reputację


Narkotyki najlepiej stosować z umiarem. Gdy jest to częsta sprawa to tak jak napisał Hood obdziera to grę z klimatu. Dobrym uzasadnieniem istnienia niektórych narkotyków są różnice w metabolizmie ludzi i innych ras. Jeżeli bohaterowi podamy jakąś miejscową specjalność, gdy gości np. na innym planie egzystencji lub na przykład jest więźniem jakiejś mało znanej rasy jego organizm może bardzo różnie zareagować. Wydaje mi się, że takie diabły to wodą się nie żywią. Może to być ciecz, która u ludzi wywołuje efekty halucynogenne. A tak pyzatym dobrze raz na kilka sesji zrobić graczom wodę z mózgu. Niech ich postaci zostaną nieświadomie naszpikowane jakimiś substancjami. Gdy potem rzucą się na staruszkę myśląc, że to hobgoblin prawdopodobnie zainteresują się nimi organy ścigania. Gorąco polecam zastosowanie tego na dobrej drużynie i prowadzenie przygód mających na celu oczyszczenie ich z zarzutów i znalezienie sprawcy (przecież nie każdy złoczyńca chce tylko zabić bohaterów, niektórzy chcą ich najpierw skompromitować.
 
__________________
It`s not a vengance, It`s Punishment
SHAQER jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:57.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172