Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-04-2011, 21:52   #1
 
Ajas's Avatar
 
[Autorskie Dark Fantasy +18] Północ

Północ

Koła ciężko opancerzonego wozu odrzucały piasek na bok. Słońce zachodziło powoli, zbliżała się noc, pora tak znienawidzona przez wszystkich mieszkańców Toris. Mimo to pojazd dalej parł do przodu, miasteczko było już niedaleko. Para buchała gęstymi strumieniami z komina na szczycie maszynerii, a gwiazdy świeciły już jasno, kiedy opancerzony wóz wtoczył się przez bramę na plac wioski. Drzwi domostw były połamane, na ulicach leżały deski, w pobliżu nie było widać żywej duszy.
Drzwi prowadzące do wnętrza metalowego transportera zaskrzypiały przy otwieraniu. Ciężkie buty Laosa dotknęły ziemi a on rozprostował kości przeciągając się. Poprawił czarną opaskę przysłaniająca pusty oczodół i pewniej złapał za swą potężną strzelbę.
- Brig, wyłaź z wozu tu chyba już też nikogo nie ma. – rzucił przez ramię i poruszył lufą stertę połamanego drewna na ziemi, potem jego zdrowe oko uniosło się do góry. – A dziś jeszcze pierdolona pełnia, wspaniale. - mówiąc to splunął, a ciężki metalowy krzyż który nosił na piersi, aż zadrżał delikatnie w rytm jego ruchów. W tym czasie z pacernego pojazdu wyskoczył Brig, niski człowiek z dwoma rewolwerami przy pasie, oraz licznym dziwnym osprzętowanie podoczepianym do różnych części ubioru.
- Chyba czeka nas kolejna pracowita noc, co Laos?- zagadnął dość wesołym jak na te okoliczności głosem ujmując pistolety w dłonie.
- Spójrz tam. –Brig machnął strzelbą w stronę jednej z uliczek i krzyknął w głąb pojazdu. – Marwel rozgrzewaj działo, czeka nas kolejna noc żywych trupów!

Brig spojrzał we wskazywanym kierunku, i skrzywił się. W uliczce tłoczyli się mieszkańcy miasteczka, a właściwie to ich trupy. Zombie, kroczyły powoli w stronę pancernego wozu, oświetlane przez blask księżyca w pełni.

Brig nie miał zamiaru czekać, uniósł rewolwer, który kalibrem przewyższał niejedną broń i oddał strzał. Huk przeszył cisze nocy, pocisk uderzył w czaszkę jednego z trupów rozbijając ją na kawałki. Krew i resztki mózgu opadły na ziemię, wraz z ciałem zombiaka.- Zwykli pokąsani! –krzyknął Brig. – Bierz normalne naboje, nie marnuj innych Marwel.- po czym zaczął oddawać kolejne strzały, zaś zombie puściły się w stronę wozu biegiem.

Odgłosy wystrzałów z rewolwerów i strzelby mieszały się z wrzaskami wygłodniałych truposzy. Po chwili do tych dźwięków, dołączyły wybuchy – to Brig użył kilku ze swych granatów, zaraz potem do symfonii zagłady dołączył się Marwel wraz ze swym ciężkim karabinem maszynowym. Wieżyczka obracała się na szczycie pancernego wozu wycinając byłych mieszkańców wioski w pień. Po placu spływała krew truposzy, którzy jeden za drugim padali na ziemię. Laos ze spokojem patrzył jak ostatni pada na ziemię. Uniósł krzyż do ust i pocałował go. – Odpoczywajcie w spokoju bracia.
- Dobrze że byli tylko Ci. –mruknął Brig ładując nowa porcję naboi do rewolwerów. – W czasie pełni można spodziewać się i gorszych rzeczy. –dodał i strzepnął z ramienia jakiś kawałek truposza.
- Nie kuś losu... –mruknął Laos czujnie obserwując niebo. Spojrzał na świecący księżyc, a jego oko rozszerzyło się z przerażenia. Na tle jasnej tarczy księżyca rósł jakiś punkcik, szybko zbliżający się w ich stronę.
- Dawajcie srebro!! –ryknął Laos oddając kilka zdesperowanych strzałów w stronę nieba. Za późno jednak zdali sobie sprawę z zagrożenia. Wampir wylądował tuż przed jednookim mężczyzną rozcinając go jednym ruchem ręki na pół. Krew trysnęła we wszystkich kierunkach, posoka okryła strój jak i twarz wampira, który spojrzał na oddającego w jego stronę rozpaczliwe strzały Briga. Żelazne pociski wbijały się w ciało wampira lecz ten w ogóle nie zwracał nań uwagi. Jego szpon wystrzelił w stronę szyi rewolwerowca ściskając ją mocno. Wampiry spojrzał mu w oczy ściskając coraz mocniej, po chwili Brig bezwładnie zwisał w jego ręce. Ze środka wozu dało się słyszeć Marwela który rozpaczliwie ładuje srebrne pociski do działa, nocny łowca zaś spokojnie wszedł do wozu.
Tej nocy nie tylko krew zombie pokryła plac miejski. Trzech łowców stało się posiłkiem bladolicego Asterosa. Księżyc powoli poruszał się po niebie, ludzie oczekiwali powrotu dnia...

~*~

Witam po tym krótkim wstępie. Chciałbym zaprosić was do sesji w moim autorskim świecie Toris. Sesja będzie odbywać się w świecie Postapokaliptycznego Dark Fantasy, z mocnymi akcentami Steampunku. Będzie tu więc wiele krwi, przemocy, walki o życie jaki i wampirów oraz innych bestii, nie zabraknie też dzielnych łowców wampirów.

Na razie trochę o założeniach sesji, byście rozeznali się czy to co proponuje trafi w wasze gusta.
W świecie Toris toczy się wieczna walka o przetrwanie. Wojna między ludźmi a siłami mroku, gdzie to zło trzyma prym. Ludzie żyją w ukryciu w starych zniszczonych miastach, tylko niektóre większe osady utrzymały się jeszcze przy istnieniu. Wampiry zaś poszerzają swe szeregi żywych trupów. A do wszystkiego zaczęły mieszać się jeszcze bestie i mutańci.

Sesja z założenia ma zachowywać bardzo ciężki aż przytłaczający klimat mroku ( taki przynajmniej postaram się uzyskać). Toris to nie jest bezpieczny świat, zginąć tu naprawdę łatwo, tak i postacie graczy ciągle będą musiały się mieć na baczności. W tej sesji nie będę miał litości, a trup będzie ścielił się gęsto. Praktycznie każda wasza decyzja będzie bardzo ważna dla życia waszej postaci.
Sesja nie będzie łatwa, czasem wyzwania będą zdawały się niemal niemożliwe, zmuszając do szukania alternatywnych dróg i niekonwencjonalnych rozwiązań.

To tytułem wstępu, teraz zaś ważne informacje o świecie w którym przyjdzie żyć waszym postacią.

Toris ogólnie


Świat Toris podzielony jest na umowne dwie części. Południowa mniejsza należy do ludzi, składa się głownie z pustyń oraz nielicznych oaz. Woda w tej części jest niemal bezcenna. Jedynie Ludzka Stolica „Grot” nie ma z nią problemów obficie czerpiąc z podziemnych źródeł.
Miejsca nie będące pustyniami są równie groźne co gorące piaski, występują w nich bowiem niesamowite anomalie pogodowe i zmiany klimatu. Nie raz lodowe pustkowie sąsiaduje z piaskami pustyń, Toris jest naprawdę nieprzewidywalną krainą.
Granicę między południową i północą częścią stanowi pasmo wysokich gór, zwie się je jak logika nakazuje „Górami Granicznymi” Szczyty te są domem dla wielu bestii, zaś na trakcie łączącym Cześc Południową z Północną znajduje się „Gologota” zwana inaczej „Miastem potworów”

Północna część Toris jest o wiele żyźniejsza pełna zieleni oraz wody. A raczej była zanim przejęły ją wampiry, teraz pełno tam mroku, spalenizny jak i zniszczonych terenów. Chociaż wciąż istnieją miejsca spokoju, jak i ukryte osady ludności która przedarła się przez góry.
To właśnie tu znajduje się „Krwawy Zamek” czyli główna stolica pomiotów nocy.

Dzień trwa w świecie Toris 14 godzin noc zaś 10, jest to jedyna przewaga jaką ludzie posiadają w walce z wampirami, cztery dodatkowe godziny w których to oni są silniejsi.
Religia tu panująca to Chrześcijaństwo, większość miasta pełna jest od krzyży.
Waluta to „Rumble”, które określić by można mianem metalowych krążków , gdyz zawartość złota jest w nich niemal znikoma.

Grot


Stolica królestwa ludzi, jedno z ostatnich większych miast w południowym Toris. Miasto sprzeczności, oraz miejsce do którego darzą wszyscy obywatele świata. Podzielone jest na cztery segmenty, zaś wszystko poza pierwszym segmentem znajduje się pod powierzchnią ziemi.
Pierwsze „piętro” to tak zwana dzielnica odwiedzających. Panuje tu bród, ubóstwo i wielka przestępczość. Tutaj oczekuje się wydzielenia przepustki na odwiedziny w niższych segmentach, które zaś wydawane są powoli, a by je dostać trzeba zapłacić naprawdę dużo.
Drugi segment, to dzielnica kupiecka. Jak sama nazwa wskazuje miejsce to jest jednym wielkim targiem, sklepy stoją ciasno ściśnięte koło siebie, znaleźć tu można naprawdę wszystko. W karczmach zaś ciągle coś się dzieje, a wody tu nie brak.
Trzeci segment to tak zwane piętro łowców. Znajdują się tu stowarzyszenia polujących na wampiry, jak i szkoły wojskowe. Na tym piętrze również odnaleźć można najwięcej warsztatów, jak i „pasożytników” ( onich dalej w rekrutacji)
Czwarty ostatni segment, to dzielnica rządzących, wstęp mają tu tylko nieliczni, je to najlepiej chroniona część miasta, jak i najbogatsza.

Golgota


Gologta zwana również Miastem potworów to twierdza wyciosana w twardych kamieniach Gór granicznych. Przez to miasto prowadzi najkrótsza droga do Północnej części Toris, jednak mało kto wybiera tę ścieżkę. Miasto bowiem nie bez powodu zyskało sobie taką nazwę, zamieszkują je najstraszniejsze bestie. Są dwa sposoby przedostania się przez Golgotę: Przebicie sobie drogi do wyjścia lub też zapłacenie naprawdę pokaźnej sumy tamtejszej radzie bestii.

Obóz Torijskich najemników.



Wysoko w górach Granicznych znajduje się jeszcze jedna forteca. Obóz najemników, zrzeszający przedstawicieli każdej rasy. Są tam bestie, mutańci jak i ludzie. Służą temu kto da więcej, są najlepszymi z najlepszych a ich usługi kosztują naprawdę wiele. Jednak przez setki lat zyskali sobie reputację lojalnych pracodawcy i zabójczo skutecznych. Częściej zdarzało się jednak służyć im na rzecz wampirów niż ludzi.

Krwawy Zamek.




Zamek będący siedliskiem wampirzej śmietanki arystokratycznej. Mieszka tu ponad pięćdziesiąt wampirów, a wejście do zamku równoznaczne jest niemal z samobójstwem. Znajduje się ono daleko w północnej części Toris, owiany jest tajemnicą i bardzo złą reputacją. Mówi się że jeżeli upadnie to miejsce to upadnie i potęga wampirów.

Najważniejsze Rasy zamieszkujące Toris.


Ludzie



Typowy przedstawiciel tej rasy nie różni się od tych których spotykamy na ziemi. Chociaż w wyniku rozwoju nauki coraz częściej spotyka się osoby z zmechanizowanymi kończynami, oraz tych którzy pozwolili wszczepić sobie pasożyty.
Siła ludzi tkwi w ich samozaparciu jak i technice którą wciąż rozwijają.

Ludzie z mocą duszy.




Niewielki odłam rasy ludzkiej posiada tak zwane moce duchowe. Osobnicy z tymi zdolnościami pojawiają się niezwykle rzadko i niemal całe życie spędzają w łóżku. Ich organizm bowiem jest bardzo słaby, niemal uniemożliwiający poruszanie się, ludzie Ci muszą być pod stałą opieką. Jednak moc duszy jest niezwykle potężna. Pozwala bowiem oddzielić duszę od ciała, która przy pomocy siły życiowej sieje zniszczenie. Uwolnienie duszy następuję po dożylnym podaniu specyfiku Px, który ma pięć poziomów stężenia ( od Px-1 do Px-5, im wyższe stężenie tym dłużej pozwala utrzymać dusze poza ciałem ale jednocześnie o wiele bardziej osłabia posiadacza.) Moc duszy mimo że siejąca zniszczenie, ma swe źródło w sile życiowej posiadacza, dla tego kilka uwolnień duszy kończy się śmiercią osobnika.

Bestie i mutańci




Najróżniejsze wynaturzenia od mitologicznych potworów po zmutowanych ludzi. Są to istoty niezwykle silnie fizycznie, a każda posiada szereg własnych unikalnych mocy. Bestie korzystają również z dawnej i zapomnianej magii mroku. Bestie i mutantów spotyka się wszędzie, chociaż najwięcej z nich żyje w Górach Granicznych.

Wampiry



Nocni łowcy, Lordowie zmierzchu, krwiopijcy istnieje wiele synonimów tego słowa. Wampiry to potężne istoty, które grasują w nocy. To przez nie Toris roi się od nieumarłych. Wampirów jest coraz mniej, z powodu licznych polowań na nie. Każdy jest jednak niezwykle potężny, szczególnie w nocy. Wampiry nie znoszą światła słonecznego, które spala ich ciało. Stworzenia te regenerują się niezwykle szybko, a ich siła oraz szybkość jest nadludzka. Są niestrudzeni i niezwykle przebiegli.

Pół-wampir




Istoty niemal tak rzadkie jak ludzie z mocą duszy. Są to owoce związku człowieka i wampira, łączące w sobie cechy obu ras. Odrzuceni przez wszystkich żyją na granicy, realizując swe własne cele. Nigdy nie wiadomo po której stronie staną.

Nieumarli



Istnieje wiele typów nieumarłych od zwykłych chodzących trupów, po wampirze pomioty. Najwięcej jest jednak tak zwanych „pokąsanych” czyli ludzi pogryzionych przez wampiry którzy zostali przemienieni w zombie. W przeciwieństwie jednak do wampirów nieumarli mogą egzystować w świetle słonecznym.

Ważne technologie i odkrycia.

Roboty



Szybko postępująca technika, sprawiła iż ostatnio coraz popularniejsza staje się produkcja robotów. Są to ciężkie maszyny parowe, często jeszcze sterowane od środka, pełniące roli niemalże żywej zbroi. Ostatnimi czasy jednak zaczęły pojawiać się pierwsze roboty „świadome” czyli takie które działały same, nie potrzebując sterowania wewnętrznego.

Pasożyty



Są to organizmy wszczepiane w ciało. Zajmują się tym „Pasożytnicy” w swoich specjalnych laboratoriach. Pasożyty zwiększają pewne cechy swego posiadacza, lub dają mu specjalne właściwości, jednak zawsze wymaga to czegoś w zamian. Czasem przez pasożyta trzeba spożywać o wiele więcej posiłków, niektóre jednak prowadzą utratę wzroku czy tez innego zmysłu na rzecz nowych zdolności.

Postacie graczy


Skoro dotrwaliście aż do tego punktu zapewne chcecie wiedzieć czego do was oczekuje
A zatem chciałbym byście wcielili się w dość doświadczonych już życiem obywateli Toris. Czy to najemników, czy też łowców wampirów, albo robota, to już wasz wybór, wzór Kp który umieszczam pod spodem ma swoje adnotacje co do każdej grywalnej rasy.
Rasy grywalne to natomiast : Człowiek, Robot(max2), Bestia/mutant(max2), pół wampir(max 1).

A oto i wzór Kp.
1. Imię: Każdy ma jakieś mieć, wśród bestii może być to jakiś pseudonim, robotów numer identyfikacyjny.
2. Wiek:
Ludzie: od 18 do 80
Bestie i mutańci: 30 -100
Pół wampiry: 18-800
Roboty: 1-5
Profesja: Nazwa i opis waszego zawodu.
Wygląd: Opis wyglądu zewnętrznego postaci.
Charakter : Typowe zachowania postaci. Nie musi być długo, ważne by treściwie.
Historia.
Ludzie- NIEWYMAGANA
Bestie i Mutańci- Wymagana, gracz nie może zamieszkiwać Golgoty więc musi to uwzględnić. Ilość graczy grających tą rasa to max 2 więc 2 najlepsze historie przechodzą dalej.
Robot- Wymagana, musi uwzględniać czemu robot jest samowolny i nie ma właściciela, Ilość graczy grających tą rasa to max 2 więc 2 najlepsze historie przechodzą dalej.
Pół-Wampir- Wymagane. Musi uwzględniać jak to się stało iż postać przeżyła tyle czasu, oraz która stronę popiera. Ilość graczy grających tą rasa to max 1 więc najlepsza historie zdecydują kto przechodzi.

Czemu ludzie nie mają wymaganej historii? Ponieważ jak mówiłem trup tu będzie ścielił się gęsto, a nie chciałbym by ktoś napisał mi historię na 10 stron a potem stracił ową postać po kilku postach. Ludzie to rasa optymalna, a ci którzy chcą grac czymś specjalnym niech piszą historie, tylko potem bez płaczu jak postać zginie

Ekwipunek:
Wszyscy podstawowe do życia przedmioty, ubrania jedzenie etc.

Ludzie i pół-wampiry - Jedna sztuka broni białej lub palnej, oraz jeden przedmiot specjalny.
Czy jest przedmiot specjalny? A to już zależy od was i macie to opisać w Kp. Może być to jakiś potężny miecz, który pokryty jest srebrem by ranić wampiry. Może to być pistolet niesamowitego kalibru, oraz o nierealnej pojemności magazynka. A nawet wóz pancerny. Ten przedmiot to jedna z głównych mocy ofensywnych lub defensywnych ludzi więc zastanówcie się.

Umiejętności:
Wszyscy: 5 w których jesteście dobrzy, 3 przeciętni oraz 3 słabi. Czytanie i pisanie dla ludzi jest naturalne nie trzeba pisać, reszta musi mieć to w umiejętnościach.
Plus dwie cechy fizyczne które postać ma dobrze rozwinięte (siła zręczność wytrzymałość, inteligencja itp.) i jedna słabo rozwinięta.

Gdy ktoś chce grac człowiekiem z mocną duszy nie może mieć pasożyta. Dopuszczam osoby z tą mocą ale trzeba liczyć się z przykuciem do łóżka i ze śmiercią po kilku użyciach.

Bestie,mutańci oraz roboty:
Cechy specjalne, ile chcecie, tylko jest jeden haczyk. Każda zaleta pociąga za sobą wadę. Czyli np -potężna budowa ciała zwiększająca wytrzymałość sprawia że jesteście wolniejsi. Możliwość rozciągania rak sprawia iż kości nóg są kruche itp. Licze na kreatywność, jeżeli wada moim zdaniem będzie za słaba wobec pozytywu jaki daje dana umiejętność to wam o tym powiem i każe poprawić. Albo sam wymyślę wadę, ale nie będę miły wtedy

Pół wampiry: Automatycznie duża siła fizyczna + jedna cecha specjalna ( na tej samej zasadzie co roboty mutańci i bestie wada i zaleta)
Bestie i mutańci: Dwie Bronie naturalne lub zaklęcia może być do walki wręcz lub dystansowa (wystrzeliwanie kolców z pleców czy coś, zaklęcia to klątwy itp.)
Roboty: Dwie bronie wmontowane w ciało. Białe lub dystansowe. Większa ilość oręża na takiej samej zasadzie jak umiejętności (wada -zaleta)
Ludzie : Mogą mieć jednego pasożyta, który zwiększa jakąś cechę obniżając inną, lub daje specjalną zdolność kosztem czegoś.


I tyle jeżeli o Kp chodzi.
Co do stylu prowadzenia będzie to Storyteling, częstotliwość postowania raz na tydzień.
Ilość miejsc w sesji nieograniczona.
Rekrutka trwa długo bo aż do 15 Maja wtedy będę po maturach więc spokojnie będę mógł prowadzić

Kp posyłać na PW lub maila (ajas1234@o2.pl)

To tyle, pewnie zapomniałem o milionie rzeczy więc pytać tutaj, bez strachu, jeszcze nie gryzę, zacznę w sesji

Proszę chętnych o zgłaszanie się w tym temacie.

Pozdrawiam Ajas.
 
__________________
It's so easy when you are evil.

Ostatnio edytowane przez Ajas : 26-04-2011 o 22:18.
Ajas jest offline  
Stary 27-04-2011, 11:52   #2
 
Cold's Avatar
 
Tak, tak, ja się zgłaszam! Co prawda jeszcze nie mam żadnego pomysłu, ale do 15tego maja coś na pewno wymyślę
 
__________________
Jaka, sądzisz, jest biblia cygańska?
Niepisana, wędrowna, wróżebna.
Naszeptała ją babom noc srebrna,
Naświetliła luna świętojańska.
Cold jest offline  
Stary 27-04-2011, 13:08   #3
 
Arvelus's Avatar
 
Ja się od razu piszę : P

Chciałem zapytać o przewidzianą fabułę. Będzie to wyrzynanie sobie drogi i późniejsze mordowanie wszystkich w Krwawym Zamku, city survival, mieszanka, tomb rush czy co? : P
Ostatnio stworzyłem fajną postać tancerza (od razu zaznaczę, że Szajel mnie nieco zainspirował, ale postać w całości moja, nic nie zgapiłem : P ) którą być może wykorzystam, ale nie do wszystkiego by ona pasowała

Jak się ma technologia ludzi do gry? Można grać profesorkiem łażącym w wielgachnym egzopancerzu? : P

Nic o tym nie pisałeś, więc rozumiem, że półwampirom słońce nie przeszkadza, mam rację?

Co z paliwem robotów? Ignorujemy ten element, przyjmujemy, że mają w piersi ogniwo termojądrowe spokojnie wystarczające do końca gry czy trza zatankować co drugi dzień?

Istnieją u ciebie cyborgi? Wspominałeś o mechanicznych kończynach, ale tu mam na myśli takiego konkretnego mieszańca... w zasadzie do głowy przychodzi mi słowo "maszynomutant" :]

Jak wampiry (bo rozumiem, że większość mutantów zdycha od ołowiu, więc one będą najgroźniejszym przeciwnikiem) reagują na gorejący napalm? : P

Ostatnie pytanie. Jak wygląda magia? Skoro DF to rozumiem, że nie ma kul ognistych, czy wskrzeszeń, za to wspomniane klątwy i ogólnie bardziej subtelna odmiana, mniej rzucająca się w oczy. Istnieją choćby magiczne rudy, czy klejnoty?
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 27-04-2011 o 14:17.
Arvelus jest offline  
Stary 27-04-2011, 13:14   #4
 
JanPolak's Avatar
 
Jak widzę, można się wcielić w różne i często wrogie sobie rasy. Zdradzisz w takim razie, czy przygoda będzie odgórnie nastawiona na PvP? Czy na wrzucenie graczy w jedno bagno, w którym korzystna będzie dla nich współpraca? Czy może różni bohaterowie będą podążali własnymi wątkami?

A rekrutacja mi się podoba. Ambitnie pomyślę nad robotem (może robotem medycznym).
 
__________________
Jestem Polakiem, mam na to papier i cały system zachowań.
JanPolak jest offline  
Stary 27-04-2011, 14:14   #5
 
Ajas's Avatar
 
Po kolei już na wszystko odpowiadam

Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
Chciałem zapytać o przewidzianą fabułę. Będzie to wyrzynanie sobie drogi i późniejsze mordowanie wszystkich w Krwawym Zamku, city survival, mieszanka, tomb rush czy co? : P
Fabuła w sumie będzie swoistym misz-maszem. Składać będzie się na nią w dużej mierze survial (bo zakłada dużo podróży przez te niegościnne krainy), wyrzynania hord nieumarłych też nie zabraknie, pojawią się elementy wymagające ruszenia szarych komórek (czytaj zagadki i to co mój chory umysł innego wymyśli), jak i dużo wyborów emocjonalnych, bowiem nie chce by wasze postacie były płytkie.
Czyli wszystkiego po trochu


Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
Jak się ma technologia ludzi do gry? Można grać profesorkiem łażącym w wielgachnym egzopancerzu? : P
Jak najbardziej, tylko w tym wypadku owy egzopancerz to właśnie ten przedmiot specjalny który każdy z ludzi może wybrać No i profesorek musi umieć go obsługiwać co zajmuje miejsce na umiejętności.

Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
Nic o tym nie pisałeś, więc rozumiem, że półwampirom słońce nie przeszkadza, mam rację?
Tutaj błąd z mojej strony, zapomniałem o tym wspomnieć. Ponieważ pół-wampiry łączą w sobie cechy obu ras to słońce działa na nie specyficznie. 1-2 dni chodzenia po słoneczku nic im nie zrobi, jednak zbyt długie wystawienie na zgubne działanie promieni (których na pustyni nie brak) powoduje przegrzanie które całkowicie osłabia ta postać. Jest ona wtedy zdolna, tylko do pełzania i jeżeli szybko nie znajdzie cienia lub nie wykopie sobie dziury w której się zasypie niczym w grobie to marny jej los.

Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
Co z paliwem robotów? Ignorujemy ten element, przyjmujemy, że mają w piersi ogniwo termojądrowe spokojnie wystarczające do końca gry czy trza zatankować co drugi dzień?
Tankować trzeba, nie co drugi dzień ale co jakiś czas Ludzie muszą jeść roboty, wlewać w siebie paliwko.

Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
Istnieją u ciebie cyborgi? Wspominałeś o mechanicznych kończynach, ale tu mam na myśli takiego konkretnego mieszańca... w zasadzie do głowy przychodzi mi słowo "maszynomutant" :]
Owszem zmodernizowanie ciała człowieka częściami mechanicznymi liczy się jako specjalny przedmiot. Mutanta natomiast to zdolności, czyli każda część zmechanizowana daje zaletę i wadę. ( przedmiot specjalny człowieka też daje wady ale mniej :P)

Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
Jak wampiry (bo rozumiem, że większość mutantów zdycha od ołowiu, więc one będą najgroźniejszym przeciwnikiem) reagują na gorejący napalm? : P
Zadaje im to ból ale jest mniej skuteczne od srebra, potraktowany napalmem wampiry ma duże szanse na przeżycie ale przepłoszyć na trochę go to może

Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
Ostatnie pytanie. Jak wygląda magia? Skoro DF to rozumiem, że nie ma kul ognistych, czy wskrzeszeń, za to wspomniane klątwy i ogólnie bardziej subtelna odmiana, mniej rzucająca się w oczy. Istnieją choćby magiczne rudy, czy klejnoty?
Magiczne przedmioty to rzadkość chociaż się zdarzają. Bardziej jeżeli chodzi o budowę przedmiotów stawia się na technikę, chociaż przeżyje jakiś magiczny miecz czy coś takiego.
Co do samych czarów i klątw podam przykład by było bardziej obrazowo.

"Klątwa cienia." -jeżeli na kogoś zostanie nałożona owa klątwa (nakłada się ją poprzez umazanie ciała ofiary własną krwią) rzucający może atakować cień przeciwnika tak jak by to był przeciwnik. Cios zadane w cień tworzą rany na ciele właściciela.

Czary w tym guście

Cytat:
Napisał JanPolak Zobacz post
Jak widzę, można się wcielić w różne i często wrogie sobie rasy. Zdradzisz w takim razie, czy przygoda będzie odgórnie nastawiona na PvP? Czy na wrzucenie graczy w jedno bagno, w którym korzystna będzie dla nich współpraca? Czy może różni bohaterowie będą podążali własnymi wątkami?
.
Dobre pytanie bo zapomniałem o tym napisać. Na początku wszystkie postacie zostaną wrzucone w to jedno bagno, a dokładniej dostaną to samo zlecenie. Co dalej to już wasza sprawa, czy podzielicie się na mniejsze grupy, wszyscy razem będziecie parli przed siebie czy każdy osobno. PvP jak najbardziej dopuszczalne a nawet się go spodziewam, bowiem nie sądze by ludzie z radością przyjęli do swej grupy bestię czy pół wampira jak i na odwrót. Chociaż może trudne warunki zmusza was do czasowej współpracy by potem przerodzić się w walkę wewnątrz grupy, kto wie

Czyli jak widzisz dużo zależy od was i charakterów waszych postaci. Mam nadzieje że taka odpowiedź odpowiednio wyjaśnia ten problem ?
 
__________________
It's so easy when you are evil.
Ajas jest offline  
Stary 27-04-2011, 15:12   #6
 
necron1501's Avatar
 
Hmm, czyli spodziewasz się dużej ilości trupów. W takim razie zakładasz rekrutacje dodatkowe? Bo chwilowo nie jestem pewien co do czasu i nie chciałbym się angażować i potem się nie wywiązać.
 
necron1501 jest offline  
Stary 27-04-2011, 15:13   #7
 
Ajas's Avatar
 
Rekrutacje dodatkowe zakładam, albo nabór gracza w czasie sesji bez rekru gdyby napisał do mnie pw z chęcią gry.
Co do trupów to pozwolę też oczywiście na stworzenie kolejne postaci temu kto umarł, wszak mamy się bawić
 
__________________
It's so easy when you are evil.
Ajas jest offline  
Stary 27-04-2011, 15:48   #8
 
Arvelus's Avatar
 
Aha, jeszcze ostatnie (chyba) dwa pytania grając mutasem, uzbroiwszy się w szpony rodem z [Prototype] wciąż będę potrzebował srebra by killnąć wampira, czy broń naturalna omija ich niepodatność na obrażenia? : P
I jaka jest dostępność srebra?
Każdy szanujący się kolo ma jakaś srebrną broń czy to bardziej rarytas, coś co każdy chce mieć, ale ma niewielu szczęśliwców
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 27-04-2011 o 15:59.
Arvelus jest offline  
Stary 27-04-2011, 17:08   #9
 
Ajas's Avatar
 
Sama broń naturalna nie omija regeneracji i odporności wampirów, dla tego trzeba mieć jakąś zdolność to umożliwiająca (produkowanie kwasu podobnego do srebra czy coś takiego, jak kto woli).

Srebro dość rarytasowe, ale każdy szanujący się łowca z dłuższym stażem ma przynajmniej jedną broń pokrytą srebrem, lub też kilka magazynków takich pocisków.
 
__________________
It's so easy when you are evil.
Ajas jest offline  
Stary 27-04-2011, 17:23   #10
 
Kenny's Avatar
 
Ja się pisze. Mam pewien pomysł na postać ale to się jeszcze zobaczy. Ja zajmuje sobie drugiego mutanta (jak jeszcze wolny). I mam pytanie a nawet dwa. Czy mutant może mieć zdolności wektorowe?(tzn. że nie ma żadnej broni fizycznej a jedyne czym może zabijać to wektor czyli w pewnym stopniu podlega mu grawitacja i fizyka ale na jakimś obszarze no np 2m. Ot takie nawiązanie do anime "Elfen Lied" ) i druga czy mutant może mieć zdolność lewitacji? (nie chodzi mi tutaj o jakieś zdobywanie przestworzy tylko żeby zamiast chodzić to unosił się nad ziemią )
 
__________________
Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu.

Ostatnio edytowane przez Kenny : 27-04-2011 o 17:34.
Kenny jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:59.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168