|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
10-11-2012, 21:54 | #21 |
Reputacja: 1 | Skoro nie dyskwalifikuje mnie bycie totalnie zieloną w temacie to postaram się spiąć pośladki i napisać w końcu jakieś KP
__________________ "You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one" |
11-11-2012, 13:56 | #22 |
Reputacja: 1 | Jestem mocno rozerwany. Z jednej strony niezbyt wiele wolnego czasu (którego liczba dodatkowo zmaleje w niedalekiej przyszłości) i fakt, że to Requiem. Z drugiej chęć zagrania w Wampira i ciekawy koncept, który wpadł mi do głowy, a którego szkoda byłoby zmarnować. Nic nie obiecuje, ale porządnie się zastanowię i ewentualnie podeślę co mi się tam urodzi.
__________________ Sometimes you have to play a long time to be able to play like yourself. - Miles Davis |
11-11-2012, 20:39 | #23 |
Reputacja: 1 | Nie mam zamiaru zmieniać tego tematu w wojnę settingową, ale zapytać mogę. Dlaczego fakt iż jest to sesja Requiem stanowi aspekt negatywny? >_> No i oficjalne zgłoszenie, kilka wstępnych pytań już z MG omówiłem. Karta powinna być jakoś na dniach. Chyba, że świat się skończy.
__________________ Beware he who would deny you access to information, for in his heart he dreams himself your master. - Commisioner Pravin Lal, Alpha Centauri |
12-11-2012, 13:49 | #24 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
I nie, fakt że lubię oWoD nie ma tu nic do rzeczy. Doświadczenie uczy jednak, że nawet w systemie który nie leży, można zagrać ciekawą sesję. Zgłoszenie mogę więc wysłać, choć skakał na widok Requiem nie będę. Słowem - o gustach się nie dyskutuje.
__________________ Sometimes you have to play a long time to be able to play like yourself. - Miles Davis | |
13-11-2012, 12:42 | #25 |
Reputacja: 1 | Ja również zgłaszam chęć udziału w sesji, chociaż będzie to mój pierwszy kontakt z papierowym Wampirem. |
13-11-2012, 16:27 | #26 |
Reputacja: 1 | Hej Super, wreszcie jakiś wampir z prawdziwym potencjałem. Wkrótce podeślę koncept postaci. Zacieram ręce! |
14-11-2012, 20:45 | #27 |
Reputacja: 1 | Wrzuciłem do posta #2 jak stworzyć mechaniczną część karty postaci. Jeśli jednak ktoś ma jakieś kłopoty bądź nie jest czegoś pewny to zapraszam do wysłania mi PW - wytłumaczę, podpowiem, pomogę rozpisać. Zwłaszcza atuty możecie chcieć ze mną przedyskutować, ponieważ ich koszta są różne (mam na myśli zalety). Walcie śmiało. Co do spraw innych. Konceptów mam pięć; niektóre dostały zielone światło (Rodryg, Maskotka, Zapatashura), niektóre jeszcze będę musiał przedyskutować (Icarius, flunkie). Zapraszam jak najbardziej do słania pomysłów, nie gryzę. Zapomniałem też wspomnieć, by opisać chociażby w jednym zdaniu, jak się pokusa i cnota ma do Waszej postaci. Przykład: "Cierpliwość. John wie, że nie należy nic czynić pochopnie. Wystarczy poczekać, a przeciwnicy sami wystawią swoje słabe punkty. Zazdrość. John nigdy by się do tego nie przyznał, ale zazdrości tym, którym lepiej się powodzi. Chce zająć ich miejsce na szczycie piramidy społecznej." To jak na razie tyle. Pozdrawiam, Aro.is EDIT: Koncept numer 6 od ahenobarbi dostał właśnie zielone światło.
__________________ "Information age is the modern joke." Ostatnio edytowane przez Aro : 14-11-2012 o 20:52. |
15-11-2012, 00:03 | #28 |
Reputacja: 1 | Zachęcany deklaracjami o braku wymogów co do znajomości systemu wysłałem koncept. PS; Pierwszy post, dzień dobry wszystkim ! |
15-11-2012, 19:29 | #29 |
Reputacja: 1 | Wieczorek, ja też jestem chętny żeby zagrać. |
16-11-2012, 19:00 | #30 |
Reputacja: 1 | Dobra, kilka nowych uwag do informacji publicznej. 1. Sesja jest głównie nastawiona na politykowanie i zabawę w detektywów, co jednak nie oznacza, że nie będzie żadnych walk. Rękoczyny będą napewno, wobec czego wystrzegajcie się popadania w skrajności. Dobrze jest mieć mniej więcej wyrównane kropki, bo postać może mieć trudniej w niektórych momentach. 2. Nawiązując do ostatniego zdania punktu powyższego... Mechanika będzie, będzie również turlanie; szczególnie podczas walk. Czyli będzie element losowości. I tutaj uwaga: postacie MOGĄ zginąć. Nie ubiję nikogo w trzecim poście, ale już na przykład przy finale - może się zdarzyć. Też jeśli tworzycie postać, która może nie podpasować reszcie Spokrewnionym (diabolista, na ten przykład) to liczcie się z tym, że jeśli sekret wyjdzie na jaw, polecą kostki i może skończyć się nieciekawie. Głupie decyzje również będą skutkować w zmniejszeniu szans na dożycie kolejnej nocy. Nie zniechęcajcie się jednak. Do uśmiercenia potrzebuję solidnych podstaw fabularnych, a jeśli komuś zwyczajnie nie wyjdzie w rzutach - będę postać w ten, czy inny sposób ratować. 3. Otrzymałem kilka postaci, które nie wywodzą się z Montrealu (w sumie to cecha dominująca). Weźcie pod uwagę, że metropolia jest dwujęzyczna, a postać zna tylko język ojczysty bez dodatkowych kropek w lingwistyce. Więc jeśli marzy się Wam rodowity Turek czy inny Arab - inwestujcie w język angielski lub francuski. A najlepiej to oba. Montrealczycy mają i język Szekspira, i język Napoleona na starcie. 4. Na google.doc'a wrzuciłem regentów, możecie poczytać. Przypominam, że można ich sobie łączyć z postaciami. To w sumie tyle, jak na razie. Czas na update. Karta mechaniczna ahenobarbi Koncepty zaakceptowane Maskotka, Rodryg, Zapatashura Koncepty czekające na zaakceptowanie Felidae, flunkie, Icarius, tracksuitfan Ci, na których koncepty jeszcze nie odpowiedziałem, mogą spodziewać się wiadomości ode mnie dzisiaj, góra jutro. Poczytam sobie, podzielę się uwagami i dam ostateczną odpowiedź. Do końca rekrutacji zostało niecałe półtora tygodnia, więc czasu jest w miarę sporo. Zgłaszajcie się, piszcie, a może będzie Wam dane porozrabiać w Montrealu. Pozdrawiam, Aro.is
__________________ "Information age is the modern joke." |