|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
06-12-2012, 13:41 | #1 |
Reputacja: 1 | [Pathfinder/DnD 3.5] Mrok Powraca - rekrutacja dodatkowa Potrzebuję 1 gracza do sesji Mrok Powraca w pathfinderze. Akcja dzieje się w Riddleport - mieście założonym przez piratów a obecnie kontrolowanym przez magnatów przestępczych. Postać dołączy do grupy bohaterów, którzy ocalili i zaczęli pracę w lokalnym kasynie - Złotym Goblinie. Właścicielem lokalu jest SAUL VANCASKERKIN. Do tej pory grupa musiała zmierzyć się z spiskiem, który naraził kasyno na gniew dwóch magnatów przestępczych. Ich sojusz może zagrozić kasynie, więc udali się na tajne spotkanie aby pokrzyżować ich plany. Twoja postać dołączy do nich po tych wydarzeniach, o ile przeżyją Sesja: http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/11...powraca-4.html ([Pathfinder] Mrok Powraca) Poprzednia rekrutacja: http://lastinn.info/archiwum-rekruta...k-powraca.html ([DnD/Pathfinder] Mrok Powraca) Postać na 3 poziomie. Preferencje: w drużynie bardzo potrzeba kogoś kto znałby się na magii tajemnej i był dobry w zadawaniu obrażeń. Z tego powodu preferuję: czarodziei, czarowników oraz magusów, ewentualnie alchemika albo druida. Rasy są dowolne, choć wybór elfa może mieć ciekawe fabularne implikacje. Wszelkie potrzebne materiały do stworzenia postaci można znaleźć tutaj: https://sites.google.com/site/pathfinderogc/ |
06-12-2012, 13:44 | #2 |
Reputacja: 1 | I wysoki intimidate też może mieć, bo nam tortury nie wychodzą. Ostatnie się skończyły... cóż... Nie do końca tak, jak się tego spodziewaliśmy Ostatnio edytowane przez Tadeus : 06-12-2012 o 13:56. |
06-12-2012, 13:50 | #3 |
Reputacja: 1 | Zagrałbym, ale mam za dużo sesji na głowie :< Poza tym nie opanowałem na tyle biegle angielskiego, by bawić się czarami... |
06-12-2012, 22:59 | #4 |
Reputacja: 1 | Ha, też bym zagrał, ale nie zagram. Tego nam brakuje w tematach rekrutacyjnych, ludzi którzy deklarują że *nie* zagrają! Myślę że coś wyślę. Sesja się fajnie rozkręciła.
__________________ "Uproczywe[sic] niestosowanie się do zaleceń Obsługi" |
07-12-2012, 11:13 | #5 |
Reputacja: 1 | Niewiem czy zagram. Narazie staram sie ogarnac mechanike. Kogo juz macie w druzynie? Bo niechcial bym byc kolejnym krzatem wojownikiem.
__________________ ,,Ruchów na pozór jest wiele, ale tylko nieliczne są możliwe, a każdy kolejny zamyka drogę innym". |
07-12-2012, 13:17 | #6 |
Reputacja: 1 | W drużynie jest: Człowiek Kapłan Asmodeusza (samolub i raczej czarokleta) Krasnolud Kapłan Zemsty (bardziej wojonikowy niż czarokleta, lubi podpalać statki) Dhampir Wojownik (seksmaszyna i specjalista od broni białej, if you know what I mean) Człowiek Bard (detektyw i twarz drużyny) |
07-12-2012, 19:28 | #7 |
Reputacja: 1 | Tak wstepnie mysle nad dwoma opcjami. Gnom Wolf Shaman (im bardziej podobny do wilka tym lepiej). Lub. Gnom i tutaj jest problem, bo mial byc albo kupcem albo zlodziejem a takich klas jak dotad nieznalazlem w Pathfinderze. Chodzi oto ze koles jest takim jakby Indiana Jones, wloczy sie po podziemiach i przynosi z ich glebin rozne cuda potem sprzedajac (czasami przynosi cos na specjalne zamowienie) . A zeby to przyniesc to musi umiec oszacowac wartosc przedmiotu/rzeczy. Uniknac wszelkich pulapek i zalorzyc wlasne, tak magiczne jak i niemagiczne. Umiec czytac jakies tajmne znaki, antyczne manuskrypty itd. itp. Inwigilowac, podziemne miasta, budynki, fortece. Uruchamiac dzwignie, przekladnie i inne maszyny i neutralizwac je. Wspinaczka, plywanie. Super wzrok, super sluch, super wech i skradanie sie + wykradanie/podrzucanie czegos. W czasie gdy niechodzi po podziemiach to moze robic za tropiciela, bo kto powiedzial ze sesja bedzie nawiazywac do Indiana Jones. P.S. Czy musze czytac cala sesje, bo troche tego jest co zajmie to jakis czas.
__________________ ,,Ruchów na pozór jest wiele, ale tylko nieliczne są możliwe, a każdy kolejny zamyka drogę innym". Ostatnio edytowane przez secutor : 07-12-2012 o 19:38. |
07-12-2012, 19:50 | #8 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
07-12-2012, 20:28 | #9 |
Reputacja: 1 | 1. Gnomy są szczególną rasą w golarionie. Przybyły z planu baśniowych istot i życie na planie materialnym nakłada na nich klątwę - muszą ciągle szukać nowych wrażeń, nowych wyzwań. Jeśli tego nie robią - stają się ofiarą wybielania. Wybielanie powoduje kary do atrybutów i "wybielanie" gnoma. Normalnie, gnomy mają jasne, kolorowe włosy, różową skórkę, itd. Gdy jednak stają się ofiarą wybielania - wszystko to traci powoli kolor. Gdyby nie "wybielanie", gnomy mogłyby żyć wiecznie. Dlatego wielu szuka cały czas nowych wrażeń, gnomy to praktycznie ADHD spersonifikowane. Gnome - PathfinderWiki 2. Nie musisz czytać całej sesji, mogę ci potem streścić. 3. Co do klasy... no nie wiem, barda już mamy w sumie. |
07-12-2012, 21:10 | #10 |
Reputacja: 1 | Psionik jest wystarczajaco tajemny? Konwersja atutów (głównie stara metapsionika) jest?
__________________ A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger! That's the true essence of the RPG games! |