|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
03-12-2012, 14:34 | #21 |
Reputacja: 1 | PMP mówi, że liczy się efektywny poziom postaci gdy liczy się szmal : ] |
03-12-2012, 14:40 | #22 |
Reputacja: 1 | Poczytaj to: Reducing Level Adjustments :: d20srd.org Pomoże przy zmniejszeniu dostosowania poziomu. Na przykładzie drowa. Ma +2 LA. Na 6 poziomie może zapłacić 5000 xp aby zmniejszyć je do LA +1. Potem na 9 poziomie zapłacić 8000 xp aby zmniejszyć LA do +0. Czyli w tej sesji miałby 14 poziom i 103 700 xp/105 000 (następny poziom). Ostatnio edytowane przez Qumi : 03-12-2012 o 14:46. |
03-12-2012, 15:14 | #23 |
Reputacja: 1 | No tak z PMP miałem niewiele styczności. Qumi powiem szczerze, że zaciekawiła mnie ta zasada. Do tej pory grając sądziłem, że opóźnienie poziomu jest nieodwracalne a tu proszę Tylko pytanie czy Pinhead dopuszczasz tą zasadę?
__________________ Jemu co góry kruszy jemu nie | Jemu co słońce jego zatrzyma jemu nie Jemu co młot jego rozbija jemu nie | Jemu co ogień jego przerazi jemu nie Jemu co głowę jego podnosi nad jego serce | Jemu diament On diament |
03-12-2012, 15:21 | #24 |
Reputacja: 1 | Cóż... to jest dosyć istotne pytanie, bo zasada bardzo sprzyja munchkinowaniu, a jako, że mnie zraziliście do psioników, to teraz robię postać bezmagiczną i to by mnie wspomogło aby nie odstawać mechanicznie za pozostałymi : P |
03-12-2012, 15:22 | #25 | |||
Reputacja: 1 | Cytat:
Zacytuję wam małą rzecz z mojej korespondencji z Pinheadem, może wam się to przyda: Cytat:
Cytat:
__________________ Why so serious, Son? Ostatnio edytowane przez andramil : 03-12-2012 o 15:27. | |||
03-12-2012, 15:55 | #26 |
Reputacja: 1 | Fakt, pomyliłem się w obliczeniach o jedno 0 Zależy co nazywasz powergamingiem. Dostosowanie poziomu z czasem zwyczajnie staje się problemem niż bonusem. Mechanika u mnie również wspiera fabułę i służy jako element losowy w przygodach - taka ogólnie jest funkcja mechaniki w każdej sesji. Tyle, że zależy jak to traktujesz. Mechanika to też np. czary czy moce dla postaci - a te dają nowe możliwości fabularne, które nie ograniczają się tylko do rzutów kostkami. Wiem, andramil, że jesteś zwolennikiem korzystania tylko z klas z PHB, ale DnD 3,5 jest już dość długo na świecie i te klasy dużej liczbie osób się znudziły. I bynajmniej nie oznacza to, że przecież klasa to mechanika a przecież osobowość postaci się liczy. Mechanika wspiera fabułę - a więc wybór takiej czy innej klasy wspiera twoją postać. Ps. Pinnhead, co prawda to Pathfinder, ale może coś cię zainspiruje ta klasa wiedźmy dla tej elfiej wiedźmy: https://sites.google.com/site/pathfi...-classes/witch |
03-12-2012, 17:57 | #27 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Jemu co góry kruszy jemu nie | Jemu co słońce jego zatrzyma jemu nie Jemu co młot jego rozbija jemu nie | Jemu co ogień jego przerazi jemu nie Jemu co głowę jego podnosi nad jego serce | Jemu diament On diament | |
03-12-2012, 18:23 | #28 |
Reputacja: 1 | Płaci za to na początku już i przez całą grę, nie tylko przy end game. Bo nie powiesz mi, że 1 poziom gdy reszta ma 3 nie boli na początku? Z czasem, dzięki tej zasadzie, można się go pozbyć - płacąc jednak pewną cenę. |
03-12-2012, 18:28 | #29 |
Reputacja: 1 | Problemem jest to, że gdy pozbędzie się zwiększenia efektywnego poziomu to szybko się dogoni resztę drużyny (potrzeba mniej ekspa i dostaje się więcej z powodu mniejszego poziomu) i nagle się okazuje, że mamy to samo co gracz bez LA plus jeszcze specjalne zdolności i sporo większe statystyki. Szczególnie to jest widoczne właśnie przy tworzeniu postaci, od początku, na wyższym poziomie. |
03-12-2012, 18:31 | #30 |
Reputacja: 1 | Co prawda sam się do sesji nie zgłoszę, bo termin 11 grudnia zbiega mi się trochę z innymi sprawami, ale chętnie przeczytam wyniki rekrutki jak Pinhead uzna że Wasze postaci są zbyt przekombinowane mechanicznie i ich fabuła jest nagięta pod cyferki, ewentualnie powie "like I care" odnośnie Waszych +pierdyliard i i tak Was uwali
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! |