|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
30-11-2013, 15:00 | #1 |
Reputacja: 1 | [D&D 3.5 FR] Sythilisjańscy dezerterzy Kilka lat temu para ogrzych magów Sythilis i Cyrvisnea położyła kres waśniom między plemionami mieszkającymi w Małych Zębach. Zjednoczyli chętnych i niechętnych w imię jednego celu – odzyskania ziem przodków. Chociaż ludzie zabrali je bez mała tysiąc lat temu to w dalszym ciągu żyje pamięć o wodzach, którzy od tego czasu walczyli z Amnijczykami. Ogry poprowadziły wielką armię koboldów, goblinów, hobgoblinów i olbrzymów na Esmeltaran i zwyciężyły. Wreszcie to ludzie ugięli przed wami karki! W kolejnym roku padło Murann, Ismeltaran i Targowo. Amnijczycy bezradnie patrzyli jak zdobywacie połowę ich kraju. Sythilis obwołał się murkulem Murranheim, przywódcą wielkiego nieludzkiego imperium! Jednak ludzie, choć pobici nie przestali dawać się wam we znaki. Wielki wódz zarządził obsadzenie linii granicznych twierdz. Wojna jeszcze się dla was nie skończyła. Zaczęła tylko być nudna. Dni krwawych bitew i radosnego łupienia minęły, pozostały tylko patrole i stanie na warcie. Wasz oddział siedzi w Staromoście, najbliższej przeprawie przez Esmel na zachód od Esmeltaranu. Odkąd tu przybyliście nie zadziało się zupełnie nic ciekawego, ale podobno wojska Amn znów się ruszają. Witam w rekrutacji do mojej kampanijki w której wcielicie się w uciekinierów z potwornej armii. Gra rozpoczyna się wczesną wiosną roku 1372 czasu Dolin. Zaczynacie od ucieczki z wspomnianego już Staromostu znajdującego się w środkowym Amn. Chwilę temu byliście żołnierzami Sythilisa. Ogrami, koboldami, goblinami, hobgoblinami, bugbearami, olbrzymami, orkami, piratami z Nelanther , wyznawcami Cyrica, czy wreszcie zdrajcami narodu i rasy. Technikalia: Goblinoidy, koboldy, orki i ogry przyjmuję bez zastrzeżeń. Ludzie czy inne zwyczajnie zwyczajne rasy będą się musiały tłumaczyć historią, ale ostrzegam przyjmę najwyżej jednego człowieka. Inne potworne stworzenia do uzgodnienia ze mną. Ogólnie w karcie oprócz mechaniki i imienia powinien znajdować się krótki opis postaci i jej motywacji do dezercji. Historia będzie istotna tylko w szczególnych przypadkach (patrz wyżej), w każdym innym wystarczy kawałek wojennych wspomnień. Przyjmę 5-7 postaci na efektywnych poziomach od 4 do 7. Zdecydowałem się na takie zróżnicowanie głównie ze względu na zachowanie pozorów mechaniczno-fabularnej zgodności (zbieżności chociaż). Rasy o ECL = 0 (też hobgobliny) zaczynają na czwartym, ogry (tu ECL +5, a nie +6) na zerowym. Wzgórzowego olbrzyma czy trolla można znerfować do siódmego. Point buy 32. Rasy z HD (kośćmi wytrzymałości) większym niż jeden mogą wybierać umiejętności też z listy dla klasy, którą posiadają, bądź w którą celują (trzeba zaznaczyć jaka!). Jako, że jesteście w domyśle mniej lub bardziej prostymi wojakami ograniczmy ilość startowego złota do 3500 niezależnie od poziomu. Tylko jeden magiczny przedmiot i mikstury dla nieczarujących postaci. Resztę możecie oczywiście w kosztownościach mieć przy sobie. Z trzech głównych i faeruńskiego podręcznika wszystko przyjmuję bez patrzenia. Klasy podstawowe bym na przykład wolał tylko z podręcznika gracza. Co do innych FRowych książek i serii Complete proszę o zaznaczenie w karcie. A wszystkie inne materiały do uzgodnienia. Chociaż idee miałem chmurne to jednak mechanika może być czasem naginana albo traktowana po macoszemu. Z góry uprzedzam. Kwestia terminów Najchętniej widziałbym tempo dwóch postów na tydzień. Jednak ze względu na koniunkcję sfer początek sesji może być nieco kłopotliwy. Dwa tygodnie między rekrutacją a świętami, później nowy rok i kolejne święto (co można wybitnie połączyć), a zaraz potem niektórzy mogą mieć sesję innego rodzaju. Zastrzegam za tem, że przejściowo mogą wystąpić spowolnienia i wstrzymania (nie za długie raczej). Kary przyjmuję do 2 I 2014 na pw w formie doca bądź pcp lub na Myth-Weavers. Wszelkie pytania piszcie tu, na pw bądź gg. Będę jeszcze uzupełniał pierwszy post o jakieś szczególiki, które mi umknęły. Ostatnio edytowane przez Quelnatham : 17-12-2013 o 18:59. Powód: zmiana terminów! |
30-11-2013, 15:18 | #2 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Wyślę koboldzkiego zaklinacza, albo orkowego kapłana. |
30-11-2013, 15:47 | #3 |
Reputacja: 1 | To jak z tym dockiem będzie?
__________________ "Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014 Nieobecna 28.04 - 01.05! |
30-11-2013, 16:58 | #4 |
Reputacja: 1 | No jak z tym dociem ? Będzie, a jak wy go będziecie używali to już inna sprawa. Doc będzie służył do rozgrywania walk (jeśli się takowe przydarzą) i dialogów. Właściwie dogadywać się możecie jakkolwiek, ale na początku będzie parę spraw, które pewno będziecie chcieli ustalić i wyobrażam sobie, że zrobienie tego wyłącznie w temacie gry może być dość karkołomne. Przykro mi, jeśli to zawód dla niektórych, ale po prostu lubię jak dialog toczy się w jednym poście (albo dwóch), a nie na przestrzeni dziesięciu przy czym w każdym jest jedna linijka wypowiedzi i osiem "Jan obrócił się i zamyślił". Oczywiście nie znaczy to, że musicie być jacyś wyjątkowo rozmowni. Walki też wyglądają lepiej jak się je streści, niż dwadzieścia jednolinijkowców: "biję go" (chociaż one też pewno mają swój urok). No i różne modyfikacje mogą następować w trakcie gry. |
30-11-2013, 18:04 | #5 |
Reputacja: 1 | Ja wstępnie zgłoszę, jeżeli MG pozwoli, znerfionego Dragonkin wojownika.
__________________ "I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be." |
01-12-2013, 16:03 | #6 |
Reputacja: 1 | Pierwsza karta, którą dostałem i dalsze pytania przypomniały mi o paru zastrzeżeniach i informacjach o których zapomniałem. Pierwszy post uzupełniony o: Point buy 32 Rasy z HD (kośćmi wytrzymałości) większym niż jeden mogą wybierać umiejętności też z listy dla klasy, którą posiadają, bądź w którą celują (trzeba zaznaczyć jaka!). Jako, że jesteście w domyśle mniej lub bardziej prostymi wojakami ograniczmy ilość startowego złota do 3500 niezależnie od poziomu. Tylko jeden magiczny przedmiot i mikstury dla nieczarujących postaci. Resztę możecie oczywiście w kosztownościach mieć przy sobie. I powtarzam: preferowałbym "typowe" nieludzkie postacie (i ew. zdradziecko ludzkie). Dziwostwory naprawdę będą się musiały obronić przekonującą historią. W wyjątkowych przypadkach może być wyjątkowo. Nie ma sprawiedliwości na tym świecie |
01-12-2013, 16:19 | #7 |
Reputacja: 1 | A wiecie, że jest specjalny podręcznik do tworzenia postaci "potworkowatych" bohaterów? Nazywa się "Savage Species" i jest nawet do niego generator. Jak ktoś chce szczegółów, zapraszam na PW.
__________________ "Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014 Nieobecna 28.04 - 01.05! |
01-12-2013, 17:08 | #8 |
Reputacja: 1 | asz kurcze. Wiedziałem, że trzeba było zrobić lepszy risercz. Nawet mi się dawno temu obiła ta nazwa o uszy. Wielkie dzięki oczywiście Pewno to wiele ułatwi wielu. |
01-12-2013, 22:16 | #9 |
Reputacja: 1 | ja zrobię ogra...:P |
01-12-2013, 22:27 | #10 |
Reputacja: 1 | Robiłbym Kobolda Zaklinacza, ale Zaklinaczem gram w realu toteż pyknę Orka Barbarzyńcę. Nie wiem czy ujadę tyle sesji(jeśli zostanę poprzyjmowany), ale spróbuję. |
| |