Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-01-2014, 10:23   #51
 
Darth's Avatar
 
Reputacja: 1 Darth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłość
Cytat:
Napisał Altaris Zobacz post
To sobie te narzędzia antagonisty stworzysz podczas rozgrywki.
Ah. Jak?

Cytat:
Napisał Altaris Zobacz post
Dlaczego masz niby być silniejszy jedynie dlatego, że wybrałeś sobie stronę teoretycznie "Złych".
... Ponieważ istnieje handicap storytellingowy dla mojej postaci? Oraz system jako taki przedstawia moją nację jako tych złych których trzeba zniszczyć, a nie teoretycznie złych, jak mówisz? Ostatnim razem kiedy próbowałem normalnie grać Nekromantą dowiedziałem się że wszyscy nieumarli są źli i trzeba ich pozabijać.

Cytat:
Napisał Altaris Zobacz post
Moim zdaniem dobrze, że jest balans postaci. Nie rozumiem, dlaczego tak czy inaczej Twój przywódca ma nie mieć władzy nad resztą z powodu swojej siły - ja na przykład mam wodza, który dominuje nad swoim narodem w wielu dziedzinach i jest półbogiem właściwie, chociaż nie burzy miast jednym uderzeniem.
A) Dlaczego twoi ludzi uważają cię za półboga mimo tego że nie ma dla tego żadnych dowodów, gdyż, jak sam twierdzisz, nie ma mocy półboga?

B) I w jaki sposób zmienia to cokolwiek w kwestii nekromantów? Jak postać która jest nieco silniejsza od przeciętnego mrocznego maga ma budzić dość postrachu by rządzić legionami wyżej wymienionych?

Cytat:
Napisał Altaris Zobacz post
Zakładacie, że będą dobrzy na złych. Jak dla mnie będzie wszyscy na wszystkich.
A) Empiryczne dowody przeczą tej teorii. Mam tu na myśli ostatnią sesję w podobnej koncepcji.

B) Rasy Elfów, Ludzi, i Krasnoludów są Elfami, Ludźmi i Krasnoludami tylko i wyłącznie dlatego że walczą przeciwko złu. Elfy i Krasnoludy wyewoluowały tylko i wyłącznie dlatego że walczą przeciwko złu. Jak, z fabularnego punktu widzenia, miałoby się to rozwinąć w wszystkich kontra wszystkich?
 
__________________
Najczęstszy ludzki błąd - nie przewidzieć burzy w piękny czas.
Niccolo Machiavelli
Darth jest offline  
Stary 10-01-2014, 12:32   #52
 
Altaris's Avatar
 
Reputacja: 1 Altaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnie
Tak czy inaczej, rozwiejemy wątpliwości owego sporu na polach internetowych bitew.
 
Altaris jest offline  
Stary 10-01-2014, 12:59   #53
 
Darth's Avatar
 
Reputacja: 1 Darth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłość


Mistrzu, pw.
 
__________________
Najczęstszy ludzki błąd - nie przewidzieć burzy w piękny czas.
Niccolo Machiavelli
Darth jest offline  
Stary 10-01-2014, 13:24   #54
Opiekun działu Warhammer
 
Dekline's Avatar
 
Reputacja: 1 Dekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputację
To może ja wrzucę swoje 3 grosze. Jeśli dobrze zrozumiałem to MG zakłada bardzo luźne zasady sesji które on na bieżąco będzie modyfikował w toku rozgrywki. Gdyż nie dając na początku określonych wymagań nie może żądać aby postacie/rasy były mega dopracowane. Toteż ja zrobiłem tylko ogólny zarys, bez podawania umiejetności, rozbudowanej struktury orgaznizacji itp itd.
 
Dekline jest offline  
Stary 10-01-2014, 13:30   #55
 
Temteil's Avatar
 
Reputacja: 1 Temteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodze
I to jest właśnie dobre Dekline. Inne KP też są dobre, ale rozbieżności pomiędzy graczami odnośnie postaci są znaczne. Radzę poczekać, aż sesja się rozpocznie, a w tedy wszystko będzie jasne

Co do twojej sprawy Pipboy79, to sesja jest strategiczna z elementami rpg. Każdą nową turę zaczyna mój post, później są posty graczy, a na końcu kolejna moja odpowiedź, zamykająca turę, a zarazem rozpoczynająca nową.
 
__________________
"Ani drogi do nieba, ani bramy do ziemi."

Ostatnio edytowane przez Temteil : 10-01-2014 o 13:37.
Temteil jest offline  
Stary 10-01-2014, 13:48   #56
 
Altaris's Avatar
 
Reputacja: 1 Altaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnie
A czy będą tzw. "Ukryte Ruchy" ? Czyli prywatne wiadomości odnośnie fabularnych wydarzeń oddziaływające na grę? Czy tylko i wyłącznie w temacie z sesją? Tak samo, co, jeżeli będzie wojna między graczami? Będą widzieli ruchy swoich wojsk?
 
Altaris jest offline  
Stary 10-01-2014, 13:56   #57
Opiekun działu Warhammer
 
Dekline's Avatar
 
Reputacja: 1 Dekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputację
A moze byś napisał przykladową ture, co MG? Żeby nie bylo wtopy na poczatku.
 
Dekline jest offline  
Stary 10-01-2014, 14:00   #58
 
Altaris's Avatar
 
Reputacja: 1 Altaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnie
I czy to jest dobry pomysł, pisać otwarcie, a nie np. prywatnie?
 
Altaris jest offline  
Stary 10-01-2014, 14:59   #59
 
Temteil's Avatar
 
Reputacja: 1 Temteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodzeTemteil jest na bardzo dobrej drodze
"Ukryte ruchy", pojawią się w tedy kiedy to będzie potrzebne. Myślę więc że nie na początku, jako że każdy gracz znajduje się w innym położeniu.

A co do tego przykładowego posta, to chyba nie jest to konieczne. Na stronie jest z resztą poradnik dotyczący postów, który wyjaśnia jak poprawnie je pisać w sesjach rpg. W tej natomiast strategicznej, będę wymagał aby się pisało podobnie.
 
__________________
"Ani drogi do nieba, ani bramy do ziemi."
Temteil jest offline  
Stary 10-01-2014, 15:37   #60
 
Altaris's Avatar
 
Reputacja: 1 Altaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnieAltaris jest jak niezastąpione światło przewodnie
To kiedy startujemy?
 
Altaris jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:17.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172