Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-05-2014, 10:49   #1
 
denmad's Avatar
 
Reputacja: 16 denmad jest na bardzo dobrej drodzedenmad jest na bardzo dobrej drodzedenmad jest na bardzo dobrej drodzedenmad jest na bardzo dobrej drodzedenmad jest na bardzo dobrej drodzedenmad jest na bardzo dobrej drodzedenmad jest na bardzo dobrej drodzedenmad jest na bardzo dobrej drodze
[Wiedźmin] Kwestia Ceny

„A słuchajcie, i słuchajcie uważnie. Tam, przed nami, siedzi złoty smok. Żywa legenda, może ostatnie i jedyne stworzenie w swoim rodzaju, jakie oszalało przed waszym morderczym szałem. Nie zabija się legendy.“

Czarodziej Dorregaray, „Granica Możliwości“.

W I E D Ź M I N

[KWESTIA CENY ]


Sala była pełna ludzi.
Na prostym, drewnianym tronie siedział wysoki mężczyzna z krótko przystrzyżonymi kasztanowymi włosami. Bębnił palcami po oparciach tronu, przegryzał nerwowo wargę. Spojrzenie brązowych oczu omiatało salę.
- Panowie i panie! Erderirze pierwszego tego imienia, księciu elektorze Miasta Maribor, czarodziejka Zofya Ghyrter, pani na Vengerbergu, Mistrzyni Magii.
Jedna z szykowniej ubranych kobiet wystąpiła przed tron, dygnęła lekko. W dygnięciu był szacunek ale była też źle skrywana wesołość. Na lekko żabie usta wystąpił uśmiech. W bladoniebieskich, rybich oczach zatańczyły ogniki.
- Erderirze, księciu Miasta Mariboru...
- Z czym przybywasz do nas, czarodziejko?
- Z czymś niesłychanie ważkim i wymagającym Twej uwagi natychmiast, książę.
- To znaczy?
- Do jaskini nad Namith w Mahakamie przyleciał smok.

Ludzie zaszmerali, a paru ochnęło otwarcie, za późno zasłaniając usta dłońmi.

*

Mahakam. Wykute w górskim łańcuchu miasto. Miasto kopalń, dymu i gorących piecy. Miasto krasnoludzkie. Monumentalne, wielkie, hałaśliwe. Tam naukowo-techniczny postęp! Tam piece dymowe, tam technika i umiejętni kowale! Tam rubiny wielkie jak pięści. Tam szafiry, które w dłoniach się nie mieszczą! Oto Mahakam. Duma krasnoludów, żyła złota dla Temerczyków, niezdobyta twierdza, niezależne, silne państwo. Nie do ruszenia dla ludzi.
Ale nie dla smoków.
Nadleciała z zachodu, wielka, brzydka gadzina, kurwa jej mać, a wielka była na siedem końskich długości i niewiele mniej wysoka. Łuski świeciły na czerwono, w cieniu miały kolor cegieł. Ogromna paszcza zionęła ogniem gorętszym niźli żar w mahakamskich kotłach. Ogon miała jak najeżony kolcami pień brokilońskiego dębu. Z każdym machnięciem skrzydeł zrywał się wiatr.
Bestia, jak na smoka przystało, opadła w okolicy Namith i zapadła w pobliską pieczarę, jaskinię nad skalną półką, gdzie gadzia cholera mogła czuć się zupełnie bezpiecznie, przynajmniej przez jakiś czas. Paru krasnoludów z Namith, którzy smoka widzieli, chwycili za topory i ruszyli w górę smoka ubić. Ale bestia skryła się głęboko w jaskini. Nie znaleźli stwora, za to stwór znalazł ich bardzo szybko. Zapłonęły skały. Stalaktyty i stalagmity zajarzyły się jak pochodnie. Śmiałkowie spłonęli, jedyne co po nich ostało, ot smużka czarnego dymu.
I, dajcie wiarę lub nie, smoczysko poczuło wiatr pod skrzydłami i zaczęło ekspansję wgłąb mahakamskich jaskiń. Wydobywane przez krasnoludy złota, diamenty, rubiny i rudy metali bestia porywała i odkładała w swojej jaskini na szczycie góry. Wkrótce posunęła się jeszcze dalej, i poczęła atakować same miasto Namith, porywając owce i strasząc poczciwych brodaczy. Krasnoludy smarkały potężnie przez palce i zaciskały pięści na styliskach toporów, ale chciwa bestia była nieuchwytna. Siedziała na kupie skarbów w niedostępnych górach, i gadzimi ślipiami wypatrywała złotego błysku.
Wieść poszła lotem błyskawicy na Temerię i od razu znaleźli się chętni, którzy krasnoludy od zła zachcieli uwolnić, swoje pięć minut w legendach i balladach zapisać i, oczywiście, zgarnąć smoczy skarb. Ruszyli tedy gońcy w Temerię i choć król Foltest, gdy dobiegła go wieść o smoku z Mahakamu, usiłował rozprzestrzenianie się wieści powstrzymać, ścięciem głowy nawet grożąc , próby jego spełzły na niczym. Niedługo potem ruszyła ekspedycja. Król Foltest jedno widział rozwiązanie. Trza smoka ubić, nim zrobi to ktoś inny. Ktoś bez znaczenia.
Krasnoludy z Mahakamu też podjęły już stosowne kroki i oddział krasnoludów uzbrojonych po zęby, zniknął w czeluściach jaskiń. Bies wie, czy odnaleźli smoka...




Mówili, że Foltest na smoczy skarbiec zęby sobie ostrzy, ale co mądrzejsi nie dawali temu wiary. Dla przykładu, pewien najemnik imieniem Boholt, jeden z licznych pretendentów chcących dobrać się do smoczego zadka, a których obecność w ekspedycji nie była Foltestowi miła, mówił:
- Foltest szcza, taka jego mać, na skarb. Mahakam i tak złota nie odda, zapomnieliście, jełopy, czym jest ta krasnoludzka forteca? Zdzieblarz, Niszczuka, wytężcie co tam macie w tych zakutych łbach, jeśli macie cokolwiek. Nie, waszmościowie, Foltest ma gdzieś skarb, bo i tak go nie dostanie. Krasnolud, istota chciwa, poza tym ich jest własnością to, co zrabował smok. Foltest mógłby zażądać połowy skarbca, ale na to też by nie poszli. Król zdecydowanie więcej profitów i korzyści wyciąga z handlu z Mahakamem. Pytacie tedy, po co na smoka idzie? Raczej, że nie tylko po to, żeby krasnoludy wdzięczne mu były, sra na ich wdzięczność, he he... Nie wiem jaki Foltest ma w tym interes, ale coś na pewno jest na rzeczy i coś tu mocno śmierdzi, za przeproszeniem. Zobaczycie, chłopcy. A myślita, że Mahakam nie ma już pomysłu jak smoka ubić? Mówię wam, dotrzemy na miejsce, a krasnoludy nas nie wpuszczą. Wbijcie sobie do głowy, durnie. Mahakam to nie jest Temeria.

Tak zatem eskpedycja ruszyła z Wyzimy. W jej skład wchodziła świta króla, jego doradców i nadwornej czarodziejki, niejakiej Zofyi Ghyrter. Prócz tego, korowodem za królewskim wozem, jechało rycerstwo Temerskie. Na przedzie, na wielkim, bojowym siwku, jechał Richard z Ellander, wychowanek kapłanek Mellitelle, odważny i światły wojownik. On to właśnie miał za zadanie smoka ubić.
Do ekspedycji dołączali kolejni. Pojawili się bardowie, którzy mieli w pieśniach opiewać dzielne czyny Foltesta, wychwalać jego honor i opanowanie. Dołączyli się Rębacze, czwórka uzbrojonych po zęby drabów. Rębacze dogadywali się z Foltestem pół drogi i nikt nie wiedział, czemu nie zostali przegnani. A potem do ekspedycji dołączali się inni. I jeszcze inni.
I w końcu ekspedycja zawitała na ziemię Mahakamu. Przed nimi wznosiły się góry, a w nich niezdobyta jeszcze nigdy twierdza. Nimith.
Przed wszystkimi członkami wyprawy otwierały się właśnie wrota do wielkiej przygody. Przygody, która dla wielu skończy się w piachu. Albo w smoczej paszczy.
Jednak smocze złoto i chwała wołały od strony góry. Wypatrywali zysku. Profitów. Chwały, lub składników. Smoków nie pozostało wiele na tym świecie.
Możnaby rzec, okazja ucieka...

*

Tak zatem oto i stoi rekrutacja do sesji Wiedźmina.
Przyjmę od 3-5 graczy. Przewiduję jeden odpis na trzy dni, przy czym wiadomo - czasem, zależnie od okoliczności czas będzie można wydłużyć, czasem skrócić. Poniżej zamieszczam wzór karty postaci (jak mówilem w sondzie, bawimy się tylko i wyłącznie w storytelling)

Cytat:
  • Imię:
  • Rasa:
  • Płeć:
  • Wiek:
  • Wzrost:
  • Pochodzenie:
  • Wygląd:
  • Charakter:
  • Zdolności:
  • Wady:
  • Historia: [powiedzmy, że nie więcej niż a4 tekstu]
  • Cel wyprawy:
Wyjaśnienia:
Jak wspominałem, założenie jest takie, że wasze postaci z różnych powodów przyłączyły się do ekspedycji mającej na cel zabicie smoka, który zagnieździł się w mahakamskich górach. Poniżej znajdziecie parę grup, które składają się na ekspedycję:

  • Rębacze
  • Trzech medyków z Wyzimy
  • Grupa krasnoludzkich przewodników - przynajmniej z tytułu - którzy zaoferowali królowi swoją pomoc w przemierzeniu niebezpiecznych, skalistych terenów mahakamu
  • Czarodzieje i czarodziejki, w tym osobista doradczyni króla Zofya, a także dwóch innych doradców.
  • Rycerstwo Temerskie (kilkunastu rycerzy będących eskortą króla)
  • ... i jeszcze jakieś dziesięć osób, w tym drobni cyrulicy i wielkonosy gnom, który przypałętał się nie wiadomo kiedy i tylko czekać aż go wykopią.

Zakładam, że w chwili startu sesji wasze postaci dopiero co się do grupy dołączyły - a zatem w cały "świat" wejdą już podczas rozgrywki. Dopuszczam dowolność ras. Elfowie, krasnoludowie, niziołki, gnomy i wampiry wyższe (typ Regisa). A także wiedźmini. Oczywiście zachowajmy zdrowy rozsądek


Rekrutacja postoi do przyszłej środy

W razie jakichkolwiek pytań, pisać tutaj lub na PW

Ach tak, ważna rzecz: na sesji pojawi się googledoc, ale tylko do dialogów, ja raczej w doca nie będę ingerował, akcję posuwać będzie do przodu tylko i wyłącznie post MG po odpisaniu w sesji wszystkich graczy.
 
__________________
Marchewkom tak a burakom NIE!

- Zenek, "Buraki"

Ostatnio edytowane przez denmad : 15-05-2014 o 10:14.
denmad jest offline  
Stary 13-05-2014, 16:10   #2
 
Erissa's Avatar
 
Reputacja: 1749 Erissa ma wspaniałą przyszłośćErissa ma wspaniałą przyszłośćErissa ma wspaniałą przyszłośćErissa ma wspaniałą przyszłośćErissa ma wspaniałą przyszłośćErissa ma wspaniałą przyszłośćErissa ma wspaniałą przyszłośćErissa ma wspaniałą przyszłośćErissa ma wspaniałą przyszłośćErissa ma wspaniałą przyszłośćErissa ma wspaniałą przyszłość
Żal przepuścić taką okazję, KP się już tworzy i niebawem dotrze, tego możesz być pewien
 
__________________
"Wczoraj wieczór myślałem o ratowaniu świata. Dziś rano o ratowaniu ludzkości. Ale cóż, trzeba mierzyć siły na zamiary. I ratować to, co można."
A. Sapkowski
Erissa jest offline  
Stary 14-05-2014, 12:58   #3
 
Draugdin's Avatar
 
Reputacja: 4790 Draugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputację
Wstępnie się zgłaszam oczywiście jeżeli granie wiedźminem jest dozwolone
 
__________________
There can be only One Draugdin!

We're fools to make war on our brothers in arms.
Draugdin jest offline  
Stary 14-05-2014, 16:45   #4
 
wysłannik's Avatar
 
Reputacja: 2388 wysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputacjęwysłannik ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał denmad Zobacz post

Zakładam, że w chwili startu sesji wasze postaci dopiero co się do grupy dołączyły - a zatem w cały "świat" wejdą już podczas rozgrywki. Dopuszczam dowolność ras. Elfowie, krasnoludowie, niziołki, gnomy i wampiry wyższe (typ Regisa). A także wiedźmini. Oczywiście zachowajmy zdrowy rozsądek

Draugdin, jest dozwolone.
 
__________________
"Inkwizycja tylko wykonuje obowiązki, jakie na nią nałożono. Strach przed nią jest zbyteczny; nienawiść do niej, to herezja." - Gabriel Angelos, Kapitan 3 Kompani Krwawych Kruków.
wysłannik jest offline  
Stary 14-05-2014, 18:22   #5
 
Zormar's Avatar
 
Reputacja: 20272 Zormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputację
Zgłaszam się. KP przyjdzie na dniach, choć z MrKroffinem myślimy nad jedną koncepcją ciekawą

Edit: Można znać rok w którym ów smoczysko swój łeb wychyliło?
 

Ostatnio edytowane przez Zormar : 14-05-2014 o 20:35.
Zormar jest offline  
Stary 14-05-2014, 21:02   #6
 
knifeofgod's Avatar
 
Reputacja: 0 knifeofgod nie jest za bardzo znany
Również się zgłaszam.
Karta making in progress
 
knifeofgod jest offline  
Stary 14-05-2014, 21:14   #7
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 5804 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Ja także. Łucznik będzie pewnie jutro.
 
Arvelus jest offline  
Stary 14-05-2014, 22:26   #8
Zak
 
Zak's Avatar
 
Reputacja: 142 Zak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znany
Sądząc po obecnych postaciach sesja będzie umieszczona gdzieś w rejonach sagi. Mnie ciekawi czy jest już po nieudanej inwazji czarnych, która miała miejsce w ostatniej części. To info może mi się przydać przy tworzeniu historii (o ile czas pozwoli ją napisać w terminie).
 
Zak jest offline  
Stary 15-05-2014, 10:06   #9
 
denmad's Avatar
 
Reputacja: 16 denmad jest na bardzo dobrej drodzedenmad jest na bardzo dobrej drodzedenmad jest na bardzo dobrej drodzedenmad jest na bardzo dobrej drodzedenmad jest na bardzo dobrej drodzedenmad jest na bardzo dobrej drodzedenmad jest na bardzo dobrej drodzedenmad jest na bardzo dobrej drodze
"Inna rzecz, że praktyka pokazuje , i żnieraz dopiero po zabiciu smoka zaczyna się uciecha i rzeźba, i lecą głowy niby gruchy. Dopiero gdy skarbiec się dzieli, myśliwi skaczą sobie do oczu..."

Taki cytacik mały.

Ok, już jestem na forum, także podaję przybliżoną datę, o którą pytał Zormar - przybliżoną - gdyż niestety nie ogarniam dokładnych dat.

Akcja dzieje się tj zaraz po nieudanej inwazji "Czarnych", czyli bezpośrednio po wydarzeniach opisanych w ostatnim tomie sagi. Świat stoi w miejscu tak naprawdę, i zostawiam sobie otwartą furtkę co do jego dalszych losów. Oczywiście mamy do czynienia z pogromami, konfliktem Brokilońskim, jazdy Scoia'tael wcale się nie skończyły, potwory pojawiły się znów - po tylu bitwach, nie zabrakło im pożywki - wróciły do gry. W Mahakamie praca by wrzała, gdyby oczywiście nie niezaplanowana wizyta smoka, który sterroryzował sporą część kopalń. W Cintrze za to wrze wciąż jak w ulu, i nie wiadomo kto z kim jak i dlaczego. Na sesji zajmiemy się generalnie Temerią. Będzie Maribor, i oczywiście Mahakam.

Pragnę też dodać coś ważnego: ja wiem, że z rekrutacji bił trochę smak takiej "lekkiej" przygody. Brakło tam takiego ponurego pierwiastka, a przecież Wiedźmin to świat mroczny. Dlatego apeluję: Nie będzie łatwo przeżyć, a przygoda będzie bardzo poważna. Dlaczego zatem wstęp tego nie sugeruje tak dobitnie? Cóż, ma on charakter, jak widać, bardziej takiej opowiadanej przez kogoś opowieści. Świat w którym przyjdzie wam grać, będzie z pewnoścą dość nieprzyjazny - unikajcie więc przysyłania "śmiesznych" kart

Ach, i co do karty którą już otrzymałem oraz do reszty: Tam, gdzie pytam o charakter postaci mam na myśli nieco więcej niż wypisanie kilku przymiotników takich jak leniwy, zdolny, szybki.


EDIT DO WZORU KARTY POSTACI


Nie wiem, jak mogłem to przeoczyć. Całe szczęście, nie dotarło do mnie więcej kart niż jedna, więc nie namieszam wam za dużo.

Przed punktem Historia Postaci, znajdą się jeszcze dwa:

  • Zdolności
  • Wady


O co w tym chodzi? Oczywiście o to, w czym wasza postać jest dobra, a z czym ma problemy. Zasada jest jedna - niech te dwa podpunkty będą stonowane i nie przegięte. Najlepiej jednej zdolności przyporządkować jedną wadę... I lepiej, żeby lista była dłuższa a zdolności i wady liczniejsze, niż "mistrz miecza" w zdolnościach i "kiepski negocjator; agresywny" w wadach...

Przepraszam wszystkich za to okropne niedopatrzenie, ale wiecie jak jest

I jeszcze jeden EDIT: Spokojnie, Zak. Ewentualne usprawiedliwione obsuwy są dopuszczalne. Jeśli będzie ci się chciało grać, a karta po prostu nie będzie na ukończeniu, wyślesz mi co masz, zebym miał z czego wybierać przed zakończeniem rekrutacji
 
__________________
Marchewkom tak a burakom NIE!

- Zenek, "Buraki"

Ostatnio edytowane przez denmad : 15-05-2014 o 10:25.
denmad jest offline  
Stary 15-05-2014, 16:17   #10
 
Zormar's Avatar
 
Reputacja: 20272 Zormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputację
Cytat:
Dlatego apeluję: Nie będzie łatwo przeżyć, a przygoda będzie bardzo poważna. Dlaczego zatem wstęp tego nie sugeruje tak dobitnie? Cóż, ma on charakter, jak widać, bardziej takiej opowiadanej przez kogoś opowieści. Świat w którym przyjdzie wam grać, będzie z pewnoścą dość nieprzyjazny - unikajcie więc przysyłania "śmiesznych" kart
Z drugiej strony nie może raczej być samych mrukliwych skrytobójców zamachowców, trochę przeciwwagi musi być.
 
Zormar jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:33.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167