Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-09-2014, 22:12   #1
 
Mortarel's Avatar
 
[Warhammer 2e.] Karak Azgal II

KARAK AZGAL

SOUNDTRACK

UWAGA! JEŚLI NIE LUBISZ SESJI, W KTÓRYCH TWOJA POSTAĆ MOŻE ZGINĄĆ PO KILKU POSTACH, TO DALEJ NIE CZYTAJ!

Krasnoludy od wieku drążyły tunele pod Górami Krańca Świata, poszukując bogatych złóż rud metali i kamieni szlachetnych. Ich królestwa kwitły, bogacąc się na handlu między klanami oraz handlu z ludźmi. Jednym z najwspanialszych miast było Karak Izril, czyli Miasto Klejnotów. Złoża drogocennych kamieni były tam tak wielkie, że przewyższały swym bogactwem wszystkie inne znane do tej pory. Były to czasy świetności, które już wkrótce miały przeminąć.

Niespodziewana przegrana w wojnie z hordami Zielonoskórych i zaskakujący atak Skavenów doprowadziły do upadku Karak Izril. Najeźdźcy chcieli złupić miasto z jego bogactw, jednak musieli obejść się smakiem. W czasie, gdy trwały ostatnie walki, mistrzowie run i inżynierowie krasnoludzcy wybudowali specjalną tajemniczą komorę, w której to ukryli wszystkie skarby. Komora została zapieczętowana za pomocą magicznych run, w taki sposób, że tylko krasnoludy byłyby w stanie ją odnaleźć i otworzyć. Przemianowano tedy nazwę twierdzy na Karak Azgal, czyli Szczyt Skarbów.

Jednak krasnoludom nieprędko dane było, aby powrócić do swej siedziby i odszukać tajemny skarbiec. Wojna z orkami i goblinami sprawiła, że chwała krasnoludzkich królestw przeminęła i wkrótce po upadku Karak Azgal, smok Graug Straszliwy zajął podziemną twierdzę. Wykorzystując talent swej rasy do odnajdywania ukrytych bogactw, odszukał ukrytą komnatę i urządził w niej sobie leże. Wtedy to karak Azgal uzyskało miano smoczej skały.


Przez wiele lat starano się zgładzić smoka, jednak bezskutecznie. Liczne wyprawy ponosiły klęskę ginąc w mrocznych, podziemnych tunelach. Z czasem wypraw było coraz mniej. Dopiero krasnolud imieniem Skalf odnalazł leże smoka i po heroicznej walce zabił Grauga. Bohater ogłosił, że odtąd skarby bestii należą do niego. Zarządził on odbudowę twierdzy. Budowę rozpoczęto na powierzchni, w miejscu, w którym Skalf wydostał się z tuneli po zwycięskiej walce ze smokiem. W wyniku tego powstał nietypowy twór miasta, które zostało wzniesione dokładnie nad poprzednim- ukrytym w podziemiach.

Skalf Smokobójca mądrze wykorzystał kosztowności, odbudowując upadłe miasto. Choć Karak Azgal jest tylko cieniem dawnego przepychu Karak Izril, to jest miastem solidnie zbudowanym i ufortyfikowanym. Władzę w nim dzierżą potomkowie Skalfa, a głębokie sztolnie i podziemne komnaty stały się celem wypraw rzeszy awanturników., którzy marzą o skarbach czekających tylko na swoich odkrywców. Krasnoludy natomiast aprobując ten stan rzeczy, starają się kontrolować jakie przedmioty wynoszone są z ruin. Wydają oni licencję na przeszukiwanie tuneli i pobierają opłaty za ich przeszukiwanie oraz wynoszone z nich skarby. Starają się też likwidować nielegalne zejścia do podziemi.

Do krasnoludzkiego miasta napływało tak wielu poszukiwaczy bogactw, że przestali oni się w nim mieścić. Poza jego bramami wyrosła więc kolejna osada, pełna rzezimieszków i typów spod ciemnej gwiazdy. W rezultacie powstały Martwe Wrota- godne pożałowania, przyklejone do podnóża góry, skupisko ruder i szop.


Do dnia dzisiejszego krasnoludom nie udało się odbudować miasta w stopniu, który przypominałby dni dawnej chwały. Miasto wciąż jest zbyt słabe, żeby rozprawić się z otaczającymi ich hordami orków, ale na tyle silne, że zazdrośnie strzeże tego, co znajduje się pod nim. W celu uzyskania niewielkim kosztem złota, na umocnienie twierdzy, pozwalają oni na wydobywanie z kopalń artefaktów przeszłości i pobierają od nich myto.

Źródło: Karak Azgal

***

Poszukiwaczu przygód! Nie ważne czy do Karak Azgal przyciąga cię zew złota i bajecznych wręcz bogactw ukrytych w tunelach, czy też może przybyłeś tu żeby pławic się w rozpuście cielesnych przyjemności oferowanych w Martwych Wrotach- to miejsce jest dla Ciebie. Nikogo tutaj nie obchodzi też twoja przeszłość i jak wielu przed tobą możesz szukać tu schronienia przed prześladowcami. Nie jest ważne to czy jesteś zbiegiem z Imperium, czy też mordercą i gwałcicielem, tak długo jak opłacasz tutejsze myto. W tym miejscu nie obowiązują bowiem prawa z innych krain! A może przybyłeś tu, kierowany żądzą zemsty za przodków, którzy przed wiekami polegli w obronie fortecy. Wiele dróg prowadzi bowiem do Karak Azgal, a wszystkie one kończą się w jednym miejscu- w podziemiach.



***


Witam, poszukuję 4-5 graczy, którzy chcieliby zmierzyć się z podziemiami krasnoludzkiej twierdzy- w poszukiwaniu bogactw, chwały, zemsty i czego tam jeszcze wymyślicie.

Sesja opierać się będzie na podręczniku „Karak Azgal”, czego można się domyślić już po tytule rekrutacji. Będzie to sesja trudna i przewiduję możliwość śmierci całej drużyny przy wykonywaniu już pierwszej przygody. Z drugiej jednak strony na najlepszych będą czekały nagrody w postaci bajecznych skarbów i sporej ilości PD, które umożliwią awans na kolejną profesję. Dodatkową nagrodą będzie możliwość udziału w kolejnej przygodzie, w której w miejsce poległych towarzyszy zostaną wprowadzeni nowi gracze, a wy sami – w porównaniu do tych „żółtodziobów”- będziecie posiadali status weteranów podziemi.

Sama twierdza liczy sobie 11 poziomów w głąb ziemi + ostatni poziom zamieszkiwany przez straszliwą bestię Chaosu! Czy znajdzie się śmiałek, któremu uda się w przyszłości pokonać bestię i który zachowa swoje życie licząc od tej przygody? Zobaczymy!

Sesja będzie miała storytellingowy charakter z wykorzystaniem elementów mechaniki.

Teraz co do samej postaci:

-Dowolna rasa

-Dowolna profesja podstawowa: darmowe rozwinięcie +500 PD na start!

-W karcie powinna być zawarta pełna mechanika postaci. Cechy losujecie sami używając kostnicy (Kostnica)

UWAGA NA BŁĘDY! Nie przyjmę karty zawierającej błędy w mechanice. Nie mam zamiaru też poprawiać błędów w nieskończoność itp.
Proszę pamiętać o łasce Shalyii i darmowym rozwinięciu!

Proszę, aby cechy postaci opisane były czytelnie! Nieczytelnee schematy cech, jakieś dziwne dodawanie umiejętności, awansów, schematów rozwojów uznawane będą za błąd. Jeśli ktoś ma z tym problem, to proszę zrobić sobie w wordzie dwie tabelki 8x4 i ładnie w tabelce wszystkie cechy zamieścić, a następnie poniżej napisać co zostało kupione za darmowe rozwinięcie, na co poszła łaska Shalyii, co zostało kupione za 500 PD. Krok po kroku, a będziecie mieli pewność, że cechy są dobrze opisane.

Przykład błędnego umieszczenia cech w karcie:

WW 43 +10 + 5
US 29 +10 39
K 45
Odp 43
Zr 24 +5 34
Int 33 +10 43 + Błyskotliwy
SW 37
Ogd 29

Wiecie o co chodzi w takiej tabelce? Ja też nie, a takie tabelki dostaję i bawię się w rozszyfrowywanie i trochę mam już dość.

-KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ NIE MA ZNACZENIA!

-Historia (Jak ktoś ma problemy, to można skorzystać ze wzoru) : Jak pisa� histori� postaci - Gry fabularne - RPG - POLTERGEIST


Na karty czekam do piątku 19.09.2014 r. Do wieczora. Nie kończę wcześniej rekrutacji, jeśli otrzymam więcej kart to będą dwie równoległe sesje lub lista rezerwowych graczy jakby komuś się umarło albo zrezygnował.

Kartę proszę przesłać na maila: mortarel2@gmail.com albo na PW, albo podać mi linka do google doc, w którym stworzyliście kartę.

UWAGA!


Jest to moje trzecie podejście do Karak Azgal. Wypadałoby więc wyjaśnić czym ta sesja będzie się cechować

-Posiadam zaprojektowane wszystkie poziomy tuneli pod Karak Azgal do pierwszego do ostatniego

-Każdy poziom posiada:

*losowe spotkania z potworami,
*zagrożenia naturalne czyhające na nieuważnych poszukiwaczy,
*strefy neutralne,
*ukryty specjalny skarb,
*możliwość napotkania innych poszukiwaczy, którzy bedą mogli służyć pomocą lub wręcz przeciwnie
*Specjalne dodatkowe zadanie do odkrycia
*BOSSA poziomu- niebezpiecznego przeciwnika, którego lepiej unikać, ale zabicie przyniesie zarówno bogactwa jak i chwałę.

NOWOŚĆ!

Będę korzystał z map, które tworzone będą w oparciu o darmowy kreator map do gier RPG. Można zapoznać się z nim na tej stronie.

Sami decydujecie co robicie w danej chwili. Możecie korzystać z tego co oferuje wam miasto na powierzchni::

*uzupełniać ekwipunek
*handlować
*zakupić nieruchomość, a nawet otworzyć gildię poszukiwaczy (jeśli będzie was na to stać)
*zdobywać przydatne informacje o tunelach, pracy lub po prostu plotkować
*trwonić pieniądze na rozrywki ...

...A kiedy zaś zabraknie wam pieniędzy lub poczujecie zew przygody, to możecie zejść do podziemi, z których już można nie wrócić...

UWAGA PONOWNIE!

Jak będzie wyglądała rozgrywka?

-Szukam osób aktywnych, którzy potrafią wykazywać się inicjatywą.
-Tura graczy będzie trwała max. 3 dni
-Odpisy powinny być niedługie ale treściwe.
-Nie będzie google doca! Jak chcecie porozmawiać, to piszcie po prostu posty.


Odpowiedzi na pytania udzielam w temacie lub na PW.

Powodzenia!

Linki:

Zew Karak Azgal ([Warhammer 2ed.] Zew Karak Azgal) - Był to najwcześniejszy koncept sesji, której jednak nie udało się dokończyć.

Karak Azgal I - Sesja jest aktywna i gracze prężnie stawiają czoła przeciwnościom podziemi.

PS.
WAŻNE! Kilka osób z poprzedniej rekrutacji znalazło się na liście rezerwowej.
-LuckyLuck
-Komtur
-Kretoland

Jeśli osoby te potwierdzą chęć gry i prześlą mi poprzednie karty postaci, to otrzymają miejsce w grze w pierwszej kolejności, poza kolejnością i w ogóle na jakiś super fajnych przywilejach typu mentalny uśmiech i uścisk ręki Mistrza Gry, także warto!(Przepraszam, ale niespełna miesiąc temu spalił mi się komputer i straciłem wszystkie karty)
 
Mortarel jest offline  
Stary 14-09-2014, 23:48   #2
 
Hazard's Avatar
 
Aż kusi, by się ponownie zapisać. Biorąc pod uwagę sytuację, w której znalazła się moja postać w Karak Azgal I. :P No, ale może jeszcze trochę poczekam.

BTW. Polecam MG i samą sesje. Świetnie się przy niej bawię, opisy praktycznie piszą się same. Ekipa nie zaszła jeszcze zbyt daleko, a już jest bliska wymarcia. :P Przyszłym graczom radzę przede wszystkim działać odważnie, a nie czekać na rozwój wydarzeń. No, może, że chcecie znaleźć się w takiej samej sytuacji jak ja teraz (polecam przeczytać i przygotować się mentalnie na sesje ).
 
Hazard jest offline  
Stary 15-09-2014, 07:42   #3
 
Ogryzek Szatana's Avatar
 
Warhammer, dungeoncrawl? Zgłaszam się.

Pytanie dwa:
1. czy mamy losować cechy jedną po drugiej, czy też możemy wylosowane wartości przypisać sobie dowolnie (żeby mieć większą kontrolę nad tym, jakie predyspozycje posiada postać)?
2. czy możemy używać profesji z podręczników nie wydanych w Polsce, jeżeli jesteśmy w stanie je przetłumaczyć samemu i wysłać to tłumaczeniu naszemu MG (tłumaczyć profesje, nie podręczniki)?

Jeszcze mam jedną uwagę, nie będę dostępny przez tydzień, dni 14-21 października, jeżeli skreśla mnie to automatycznie z rekrutacji, to śmiało, nie krępować się napisać

Po otrzymaniu odpowiedzi mogę przejść do postaciotworzenia.
 
Ogryzek Szatana jest offline  
Stary 15-09-2014, 09:26   #4
 
Mortarel's Avatar
 
Co do cech to jak wam pasuje. Może być pierwsza opcja, może być druga. Co do drugiego pytania odpowiedź brzmi TAK.

Nie skreśla. Nieobecność wystrczy zgłosić i ja się zajmuje postacią przez ten okres bez problemu.
 
Mortarel jest offline  
Stary 15-09-2014, 11:16   #5
 
Cedryk's Avatar
 
Postacie posiadają ekwipunek początkowy i ile funduszy na zakup niezbędnych przedmiotów o tym nic nie powiedziałeś.
Inaczej ile złota otrzymują na poczatku postacie lub za ile złota mogą wykupić sobie ekwipunek?
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975
Cedryk jest offline  
Stary 15-09-2014, 11:26   #6
 
Mortarel's Avatar
 
Ekwipunek początkowy tylko. Złoto standardowo 2k10 zk. Ekwipunek ponad podstawowy i wynikający z profesji kupicie już w Karak Azgal, dopiero po rozpoczęci przygody. Ceny są tam kilkakrotnie wyższe niż podręcznikowe, ale można też stargować cenę na kilkakrotnie niższą. Także aby nikt się nie zdziwił jak za parę przedmiotów wywali cały budżet.

Ekipa, która już gra po samej wizycie w karczmie wyszła z debetem i ktoś nawet brał piwo na zeszyt, ale oni ostro zamawiali więc lepiej być oszczędnym.

Dlaczego tak? Jak już będzie drużyna to dogadacie się kto co ma i kto co kupi w komentarzach. Ceny są tak wysokie bowiem kupcy chcą wyciągnąć jak najwięcej od poszukiwaczy, którzy zejdą ze złotem pod ziemię i tam zginą. Do tego wspólne planowanie od początku zmusi was to do współpracy i działania drużynowego.

Także w KP piszecie tylko ekwipunek początkowy i ekwipunek profesji. Resztę dokupicie na początku sesji.
 
Mortarel jest offline  
Stary 15-09-2014, 17:32   #7
 
Komtur's Avatar
 
Pierwszy rezerwista zgłasza się do sesji. KP w niezmienionej formie poszło na PW.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline  
Stary 15-09-2014, 18:13   #8
 
Mortarel's Avatar
 
Ok, otrzymałem następujące karty:

Komtur jako Ighor Kaprawiec, krasnolud sługa.
vanadu jako Rolf von Werbner, człowiek szlachcic
 
Mortarel jest offline  
Stary 15-09-2014, 22:07   #9
Dnc
 
Dnc's Avatar
 
Cytat:
Napisał Mortarel Zobacz post
PS.
WAŻNE! Kilka osób z poprzedniej rekrutacji znalazło się na liście rezerwowej.
-LuckyLuck
-Komtur
-Kretoland

Jeśli osoby te potwierdzą chęć gry i prześlą mi poprzednie karty postaci, to otrzymają miejsce w grze w pierwszej kolejności, poza kolejnością i w ogóle na jakiś super fajnych przywilejach typu mentalny uśmiech i uścisk ręki Mistrza Gry, także warto!(Przepraszam, ale niespełna miesiąc temu spalił mi się komputer i straciłem wszystkie karty)
Szefie ja też byłem na liscie rezerwowej. Nawet pisałem na prive'a
Stworzę jutro albo w środę postać, jako że jest czas do piątku to myślę, że będzie bez spiny.

Chciałem stworzyć Guślarza albo Kozaka z Kislevu.
Pamiętam, że Lucky Luck chciał też grać kimś z Kislevu, więc bez sensu powtarzać postać, jak się zgłosi to ja z niego rezygnuję.
 
Dnc jest offline  
Stary 15-09-2014, 22:21   #10
 
Mortarel's Avatar
 
Prawda. Wypadło mi z pamięci, za co przepraszam. Wchodzisz więc do sesji na zasadach rezerwowych graczy.
 
Mortarel jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168