Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-12-2014, 19:51   #1
 
Slan's Avatar
 
Reputacja: 4493 Slan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputację
[FMAB-M&M] Kościej Nieśmiertelny 2.5 - Ludzie i Potwory

Mam jedno wolne miejsce w tej sesji, zapraszam.

Edytowane


Tak w skrócie.
Sesja dzieje się trzy lata po pokonaniu Ojca. W tej wersji Mustang został prezydentem, i nie odzyskał wzroku. Po półtorej roku stracił władzę.

Osią wydarzeń jest konflikt z Zakonem Smoka - starożytną organizacją powstałą by nie dopuścić do kolejnej Zagłady Xerxes oraz sprzymierzonym z nim Kościejem, pradawną istotą dorównującą potędze Ojcu.
Zakon i Kościej de fakto rządzą DRACHMA'ą i teraz komunistyczne imperium toczy wojnę z Xing

Świat został nieco rozbudowany. Podzielona między Amestris i DRCHMA'ę Piastia-Polska. Technowikiński Midgard itp.

Mechanika to Mutants and masterminds
Tu jest srd d20herosrd
Pover level 6
 
__________________
Who stand against dragon? In this terrible time?

Ostatnio edytowane przez Slan : 24-12-2014 o 12:41. Powód: Debilizm
Slan jest offline  
Stary 23-12-2014, 19:53   #2
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 9777 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
A coś więcej? Chociażby link do sesji, oraz jaki to u diabła jest system
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975
Cedryk jest offline  
Stary 24-12-2014, 09:36   #3
 
Saverock's Avatar
 
Reputacja: 195 Saverock ma w sobie cośSaverock ma w sobie cośSaverock ma w sobie cośSaverock ma w sobie cośSaverock ma w sobie cośSaverock ma w sobie cośSaverock ma w sobie cośSaverock ma w sobie cośSaverock ma w sobie cośSaverock ma w sobie cośSaverock ma w sobie coś
Z tego co widzę to jest to sesja z pełnometalowego alchemika, ale informacja jakieś by się przydały. Po przejrzeniu poprzedniej sesji widzę, że chyba sporo doca jest używane.

I czego tak naprawdę oczekujesz? Bo w tej chwili to mogę co najwyżej napisać imię postaci i wstawić avka, bo informacji brak.
 
__________________
Cóż może zmienić naturę człowieka?
Saverock jest offline  
Stary 24-12-2014, 12:39   #4
 
Slan's Avatar
 
Reputacja: 4493 Slan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputację
Bardzo mi się spieszyło, a nie chciałem, żeby wyglądało, na to, że łapię reputkę za zakończenie.

Tak w skrócie.
Sesja dzieje się trzy lata po pokonaniu Ojca. W tej wersji Mustang został prezydentem, i nie odzyskał wzroku. Po półtorej roku stracił władzę.

Osią wydarzeń jest konflikt z Zakonem Smoka - starożytną organizacją powstałą by nie dopuścić do kolejnej Zagłady Xerxes oraz sprzymierzonym z nim Kościejem, pradawną istotą dorównującą potędze Ojcu.
Zakon i Kościej de fakto rządzą DRACHMA'ą i teraz komunistyczne imperium toczy wojnę z Xing

Świat został nieco rozbudowany. Podzielona między Amestris i DRCHMA'ę Piastia-Polska. Technowikiński Midgard itp.

Mechanika to Mutants and masterminds
Tu jest srd d20herosrd
Pover level 6
 
__________________
Who stand against dragon? In this terrible time?
Slan jest offline  
Stary 24-12-2014, 14:57   #5
 
Guren's Avatar
 
Reputacja: 3100 Guren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputacjęGuren ma wspaniałą reputację
Gamers in RPG FullMetal Alchemist: Kosciej Immorta by Oljum on DeviantArt
Zawczasu wrzuciłam na Deviantarta profile(i portrety) graczy, którzy wzięli udział w sesji FMA: Kościej. Z krótkimi info.

Mam nadzieje, że to coś pomoże. Miałam jeszcze inne rysunki z krótkimi infor jeśli to coś pomoże:
Fullmetal Alchemist OC - RPG Forum Play Kosc by Oljum on DeviantArt


Link do Sesji http://lastinn.info/archiwum-sesji-z...z-xing-40.html ([FMAB/M&M] Kościej Nieśmiertelny - Goście z Xing)
http://lastinn.info/archiwum-sesji-z...-tatuazem.html ([FMAB-M&M] Kościej Nieśmiertelny-Dziewczyna z tatuażem)
Nowym graczom również mogę narysować takie avaraty dla ich postaci do FMA: Kościej Nieśmiertelny. DARMOWO. Zatem zapraszam.
 

Ostatnio edytowane przez Guren : 24-12-2014 o 15:45.
Guren jest offline  
Stary 24-12-2014, 19:01   #6
 
Slan's Avatar
 
Reputacja: 4493 Slan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputację
Podsumowanie
Akcja ma miejsce 3 lata po pokonaniu Ojca. W Amertis doszło do zmian, choć wbrew pozorom niekoniecznie na lepsze. W tej wersji choćby obok stanowiska Furhera ustanowiono urząd Prezydenta, który jako pierwszy otrzymał Mustang (który za to nie odzyskał wzroku). Po półtorej roku stracił władzę. Po tym przebywa głównie na uboczu w swojej Rezydencji. Wielu uznałoby go za przegranego emeryta. Oczywiście Wy- gracze wiecie co innego. Być przyczajonym z cienia, to nie to samo co złożyć broń.
Na wezwanie zgłosili się: wojownik cieni z Xing Rena, detektywa chimerę- Eddarda Perro i dezertera Panstwowych Alchemików- Samula Brokena (vel Zborowski).
To co wydawałoby się tylko epizodem z odbiciem porwanej żony Mustanga – Rizy (w dodatku ciężarnej żony) odsłoniło istnienie starożytnej organizacji - Zakon Smoka . Powstałą by nie dopuścić do kolejnej Zagłady Xerxes. Co za tym idzie o poglądach bardzo Anty- Alchemicznych. I sprzymierzoną z Kościejem, pradawną istotą dorównującą potędze Ojcu. I z bazą w DRACHMIE- północnym sąsiadem Amestris. DRACHMA również zyskała na potrzeby Sesji ustrój jak z ZSRR po Rewolucji Październikowej.
Co prawda udało się odbić Rizę całą, ale pozbawioną tatuażu. Nie ma czasu nad tym długo myśleć, bo do Amertis przyjeżdża Cesarz Xing- Lin razem ze swoją świtą. Co dla Alphonse Elrica było okazja powrotu do ojczyzny. W towarzystwie May Chang. Większość Xingijskiego dworu lokuje się w Rezydencji Mustanga, tworząc wręcz cyrkową plejadę. Mało kto wie, że w Rezydencji przebywa także sam Cesarz Lin udający służącego, a jego oficjalne miejsce zajmuje sobowtór. W dobrym momencie, bo DRACHMA rozpoczyna wojnę z Xing, a Cesarz zostaje internowany. Przynajmniej z cienia ma się łatwiej jak poruszać. I wrócić na pole bitwy w Xing.
Świat Kościeja zostaje rozszerzony o dwa kolejne państwa:
-Midgard – podobny do Skandynawii, a ich Alchemia polega na używaniu Runów. Tych którzy pojęli te sztukę tytułuje się Mistrzami Runów. Sami Midgarczycy mają tendencję do wydawania na świat jednostki bardzo silne fizycznie, wysokie i chowane w szacunku do honoru.
Z ich ambasady zawczasu sporo namieszał Haaken, którego ambicja na pozwoliła zadowolić się byciem sojusznikiem. Chciał sięgnąć dalej. Jego chciwość powstrzymała dopiero Riza Hawkeye, a raczeh strzał ze snajperki.
Wśród graczy ten naród reprezentuje eks- pracownik ambasady : Vilmund (klasa berserk en)
-Piastia – podobny do Polski. Niegdyś nawet sąsiad Amestris, ale obecnie w stanie „nieistnienia na mapie” i podzielony na strefy wpływów: Amestris (podobny do dawnej Galicji w Polsce) i DRACHMY.
Ich Alchemia raczej nie jest szczególnie szanowana. A na pewno nie ta ich tradycyjna, bo „cudze chwalicie, a swego nie znacie”. Siedzi pod strzechami, czy raczej ta ich tradycyjna jest lepiej znana jako Znachorstwo. I ze względu na rozwinięte lecznictwo można zauważać tutaj podobieństwo do Danchemii z Xing. I tylko na dzikich, zapadłych terenach można spotkać naprawdę mocnych Znachorów. Piastia nie rozwinęła także Protetyki, jeśli się pojawia to tylko w wielkich miastach.
Jako niepokorny naród szybko zorganizował sobie ruch oporu, działający także na obczyźnie – znani jako Szarzy. Działają bez oficjalnego umundurowania, z nieźle rozwiniętą siatką szpiegowską. Czasem krwawo się mszczą na wojskowych z Amertis czy DRACHMY, którzy otrzymali status – zdrajców/wrogów Piastii. Stąd ich motta to „Piastia nie sypie/pamięta”, „Błogosławieni cisi i pokorni, bo będą zbawieni”.
Ostatnio wśród Szarych doszło do rozłamu- wśród postaci znanej jako Wiesia Zborowska powstało nowe ugrupowanie. Mocno współpracujące z komunistami DRACHMY. Niewiele o niej wiadomo po za faktem, że ona i Samuel Broken mieli wspólnego ojca. Nigdy nie utrzymywali kontaktów, więc i mało wiadomo.
Ten kraj dotychczas reprezentowali przyrodni bracia Nowiccy – Stanisław (starszy, alchemik) i Stefan (młodszy, zakręcony na punkcie techniki młodociany partyzant).

Z cienia działamy dla losów Amertis, a nawet Świata.

Wprowadzenie autorstwa Guren
 
__________________
Who stand against dragon? In this terrible time?
Slan jest offline  
Stary 24-12-2014, 23:53   #7
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 16613 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Od siebie dodam że polecam Slana jako MG daje graczom duże możliwości współkierowania świata. Można z nim dogadać dużo rzeczy ale jednocześnie widać że ma przemyślany scenariusz

Kilka powodów dla których warto z nami zagrać

- Jest sporo ciekawych questów pobocznych z których nie musimy korzystać ale są na tyle ciekawe że trzeba było dorobić pół rozdziału żeby na spokojnie porozwiązywać różne pomysły i wątki które stworzyliśmy i rozwinęliśmy z MG.

Stąd ten rozdział będzie doskonałym miejscem żeby nowi gracze mogli się wczuć w klimat.


- Kolejną fajną rzeczą w tej sesji są różne estereggy i nawiązania do różnych dzieł kultury i popkultury np. Nakręcono film o przygodach braci Elricków Chromowany Alchemik jest na poziomie Zmierzchu główną rolę gra Justin Bewer a Edward A nienawidzi go równie mocno co niegdyś komentarzy o swoim wzroście

- Do tego jest sporo inspiracji muzyką i literaturą np/ Spora część członków Zakonu jest inspirowana Świtą z Mistrza i Małgorzaty i starymi baśniami. Zdarzają się też inspiracje postaciami historycznymi

- NPC są ciekawi podobnie jak w mandze \ drugim anime antagoniści mają drugie dno i ciekawe motywacje.

- Nasze akcje zawsze mają konsekwencje np. W pierwszym rozdziale była szansa odzyskać tatuaż Rizzy ale nasza ekipa zaatakowała niewinnego gościa gdyby w porę obudzili gagatka mogliby stoczyć epicką walkę w pociągu ale bardziej martwili się stanem Rizzy i tym że złapię ich milicja tak więc Zakon zbiegł z tatuażem i teraz pracuję nad alchemiczną bombą atomową.

- Inny przykład postaci musiały uratować Selima z rąk gangu stręczycieli. Moja postać jednak nie potrafiła przejść obojętnie wobec cierpienia dzieci więc zabiliśmy pedofilów, okazało się że mieli sporo poukrywanych kosztowności więc spaliliśmy ciała a żeby boss nas nie wykrył wypraliśmy
pieniądze przy okazji nagłaśniając sprawę bo musieliśmy podbudować alter ego szlachcica dobroczyńcy potrzebne nam do głównego wątku poprzedniego rozdziału.

No i niby wszystko się udało dzieciaki są bezpieczne i zabezpieczone finansowo ale histeria medialna spowodowała zamieszki na tle rasowym wobec ludzi pochodzenia Anastazjańskiego(dawna nazwa DRAHMY) do którego należeli gangsterzy handlujący dziećmi więc pewnie wiele osób musiało udać się do tychże gangsterów żeby uciec przed pogromem.

Mam nadzieje że to was zachęci jeżeli ktoś jest zainteresowany mogę krótko podsumować te dwa rozdziały ?
 
Brilchan jest offline  
Stary 26-12-2014, 16:19   #8
 
Slan's Avatar
 
Reputacja: 4493 Slan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputację
Nowe Xerxes
Nowe Xerxes jest miastem młodym, które powstało po dniu sądu. Zostało założone przez część Ishvalskich uchodźców, którzy nie chcieli powrócić do ojczyzny oraz archeologów, którzy zaczęli badać to starożytne miasto. Wcześniejszym ekspedycją zawsze przydarzały się dziwne i niefortunne wypadki takie jak wykolejenia pociągu czy wybuchy gazu, ale te zorganizowane po dniu sądu nie napotkały znaczących przeszkód, odnalazły nic ciekawego. Lecz dla znudzonych i zamożnych, którzy chcieli obcować ze starożytnością w komfortowych warunkach. Szybko miejscowi Ishvalczycy zaczęli zarabiać na przybyszach. Niedługo potem pojawiła się kolejnz grupa, która uznała Xerxes za dobre miejsce do prowadzenia interesów. Byli to przemytnicy z Xing, Aerugio i Amestris oraz czasem Anastazji. Początkowo to nienależące do nikogo miasto było uznawane za doskonały punkt przerzutowy dla nielegalnych towarów, lecz szybko okazało się, że "turyści" są całkiem dobrymi klientami. Z biegiem czasu udało się odbudować a nawet udoskonalić dawną sieć irygqcyjną i tereny wokół miasta ponownie się zazieleniły. Do miasta przybywało coraz więcej Ishvalczków nie mogących się odnaleźć w ojczyźnie oraz turystów szukających rozrywki. Gdy rok temu odprowadzono tutaj nitkę koleji Centrala - Laodung r zwój jeszcze przyspieszył.

Nowe Xerxes jest miastem wybudowanym na pustyni, liczącym 50 tysięcy mieszkańców, nie licząc turystów. Około sześdziesięciu procent ludności to Isvalczycy, resztę stanowi bardzo egzotyczna mmieszanka ludzi przybyłych z całego kontynentu. Rajajowie, Samediańie Xingijczycy, Aerugianie i inni. Miasto podzielone jest na dwie części, Dzielnicę białą i szkarłatną. W białej mieszkają niyemal wyłącznie Ishvalczycy starający uczciwie wiązać koniec z końcem, a szkarłatna to dzielnica rozrywki, pełna burdeli, kasyn i palarni opium. Jeśli masz pieniądze możesz tu dostać niemal wszystko, od narkotyków po dzieła sztuki. Władzę w mieście sprawuje rada miejska składająca się głównie z ishvalczyków z Białej dzielnicy, ale nie miesza się do tego, co dzieje się w szkarłatnej dzielnicy. Gangsterzy płacą niewielkie podatki i dbają o spokój u siebie, ale po za tym mogą robić prawie co chcą. Królewska i handlowa dzielnica zostały odbudowane, choć zdecydowanie nie w stylu dawnego Xerxes. Archelogowie przenieśli na obrzeża miasta, gdzie udaje im się odnaleźć czasem naprawdę ciekawe znaleziska.
 
__________________
Who stand against dragon? In this terrible time?
Slan jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:26.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167