|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
22-01-2015, 15:19 | #1 | ||||
Reputacja: 1 | Gothic Kroniki Khorinis
Tego samego dnia którego Bezimienny bohater opuścił wyspę bandyci, łowcy smoków i część najemników przyłączyła się do orków. Pośrednikiem został jeden z nielicznych władających ludzką mową orków Ur-Shak, który także nauczył swoich współplemieńców częściowo mowy ludzkiej. Ci ludzie stali się najemnikami na usługach orków. Orkowie już mieli plan jak ich wykorzystać. Następnego dnia, późnym wieczorem najemnicy ustawili się przy taranie, a orkowie jak gdyby nigdy nic siedzieli przy bramie. Tylko naprawdę czujne oko mogło zauważyć, że coś jest nie tak, a takiego zabrakło. Dwóch byłych złodziejaszków wkradło się do Zamku w Górniczej Dolinie. Jeden miał odwrócić ich uwagę, a drugi wejść do strażnicy i otworzyć bramę. Drugi wszedł do strażnicy, obezwładnił strażnika i otworzył bramę. Pierwszemu udało się uciec, a drugi czekając na wsparcie schował się w strażnicy. Otwarcie bramy było znakiem. Orkowie szturmem wbiegli przez bramę do środka, a najemne zbiry wkroczyły od strony taranu. Wygrali orkowie i urządzili rzeź strażnikom. Paladyni zabunkrowali się w dawnym pałacu magnatów. Po kilku godzinach szturmu i korzystania z szamaniej magi udało im się zniszczyć zaporę. Paladyni zaczęli strzelać do orków, część z nich stojąca bliżej chwyciła za miecze. Paladyni nie mieli szans, ale walczyli dzielnie i pokazali, że naprawdę są wojownikami Innosa. Nie znaleziono pośród nich Garonda. Uwolnili skazańców z ich lochu i włączyli do swojej armii. Następnie lizali rany i odpoczywali w nowo zdobytym zamku. Wielu farmerów zaniepokoiło się pogłoskami o orkach i chciało się przenieść do miasta. Onar nie miał zamiaru się poddać i nawet spodziewając się zagrożenia nie miał zamiaru prosić paladynów o pomoc. Nakazał swoim farmerom kopać. W ten sposób w ciągu kilku dni wykopali schron. Ci spośród najemników którzy pozostali zaczęli eskortować do środka ludzi. Niestety wtedy gdy schron był gotowy i rozpoczęło się eskortowanie ludności zaatakowali orkowie. Większość najemników poległa w walce z nimi. Farmerzy którzy nie zdążyli się skryć zostali niewolnikami orków. Onar, dwóch najemników Wilk i Torlof, córka Onara, jego żona, Wasili i kilku farmerów chowa się w schronie w oczekiwaniu na lepsze czasy. Farma zostaje opanowana i przejęta przez orków. Magowie wody w tym czasie zebrali wszystkich członków Wodnego Kręgu i razem z nimi pozostają w Jarkendarze chcąc nie wtrącać się w konflikt między Królestwem, a Orkami. Zawiązują sojusz z piratami, którzy walczą z bandytami (będącymi niegdyś na usługach Kruka) o wyspę. Orkowie oblegają Klasztor magów ognia. Choć na wyspie Khorinis runy nadal mają swoją moc, to jednak została ona częściowo osłabiona, a magowie boją się samodzielnie stawić czoło agresorowi i czekają na odsiecz z miasta. Lord Hagen ogłasza Stan Wyjątkowy, szykuje armie, nakazuje zamknąć bramy. Darmowe piwo przestaje być rozprowadzane i jest teraz jedynie dla żołnierzy, przez co Hagen ma nadzieję zdobyć więcej zdrowych, młodych mężczyzn, którzy wezmą udział w walce z orkami.
-Uwaga, mieszkańcy Khorinis ogłasza się nieznajomy przybysz był groźnym przestępcą zesłanym z woli króla Robara II do Koloni Karnej. Mężczyzna ten po ucieczce z ośrodka karnego współpracował z paladynami, jednak była to jedynie przykrywka. Tydzień temu statek paladynów został przez niego uprowadzony. Współpracował z najemnikami o czym świadczy to, że na jego statku znajduje się również Lee przywódca najemników, Gorn jeden z tak zwanych "Łowców Smoków", Lares podejrzany mężczyzna z doków, prawdopodobnie współpracownik najemników, Lester wytatuowany mężczyzna, członek niebezpiecznej sekty, zesłany dwukrotnie do Koloni morderca, który dziwnym trafem dostał się do dzielnicy dla bogatych Diego. Dodatkowo uprowadzony został jeden z magów ognia Milten i nie wiadomo do jakich ohydnych czynów go zmuszają. Nieznajomy również został magiem ognia, co przypada jedynie wybrańcom, oznacza to więc, że jest nieświadomy co robi, albo jest tak groźny, że walczy z przeznaczeniem. Osobę która poinformuje nas o pobycie tej grupy lub zaprowadzi ich przed oblicze prawa zostanie nagrodzona. Osoba, która udzieli im schronienia lub innej pomocy zostanie surowo ukarana. To wszystko. Oprócz tekstu wygłoszonego przez herolda lord Hagen kazał rozwiesić plakaty z jego wizerunkiem. No i tak. Niektórzy mogą powiedzieć: "To już czwarta sesja, nudzi ci się, czy co?" Ale jeśli sprawdzicie, to moje sesje umarły. Nie wiem co się stało, ale graczem nie są już tacy jak kiedyś.. no mogę jeszcze TWD prowadzić, bo tam nie całkiem umarli. Znam dobrze świat gothica i nie znam osoby która by o nim nigdy nie słyszała, a także znam niewielu, którzy w nią nie grali, dlatego mam nadzieję, że o samym uniwersum nie ma co opowiadać Oczywiście samą wyspę rozbudowałem i Khorinis nie ma już kilkadziesiąt/kilkaset obywateli, a bardziej.. tysiąc. Imię: Nazwisko: Pseudonim: Opcjonalne Rasa: Właściwie preferuje ludzi, ale jeśli ma ktoś pomysł na ciekawego orka, to droga wolna Płeć: Wiek: Profesja: Inaczej zawód Wygląd: Charakter: Poglądy itp. Atrybuty: Tutaj używam częściowo pewnego systemu. Polega on na tym, że standardowo każdy atrybut wynosi K4, można za 1 punkt ulepszyć go do K6 itd. Maksymalnie można mieć K12. Macie prócz standardowego K4 6 punktów do rozdania. Siła: K4 Zręczność: K4 Percepcja: K4 Inteligencja: K4 Charyzma: K4 Wytrzymałość: K4 Historia: Ekwipunek: Proszę nie przesadzać. Osiągnięcia: Są owiane tajemnicą. Wyślę każdemu "Cele poboczne", gdy otrzymam jego KP. Są one w tajemnicy, żeby inni gracze nie mogli wam na złość uniemożliwić wykonanie jakiegoś zadania. Wykonanie zadania może wam dać "Level up", jakiś postęp w jego zdobyciu, albo przedmiot. To zależy już bardziej ode mnie | ||||
22-01-2015, 19:51 | #2 |
Reputacja: 1 | To ja mam kilka pytań na wstępie. A jak ktoś nie grał w Gothica, nie zna świata etc ? Moja wiedza dotyczącą Gothika jest na poziomie: leży sobie gra na półce w Empiku i tyle. Jakie tempo postowania przewidujesz? Gdock będzie ? I może nie na temat ale "czemu 3/4 twoich sesji umarło" ? [co znaczy gracze nie są tacy jak kiedyś?]
__________________ Dzięki za 7 lat wspólnej zabawy:-) Ostatnio edytowane przez valtharys : 22-01-2015 o 19:54. Powód: Bo chciałem wiedzieć. |
22-01-2015, 20:34 | #3 |
Reputacja: 1 | Jak ktoś nie znał Gothica, to sobie poradzimy Samo uniwersum nie jest bardzo skomplikowane. Rasy istnieją tylko dwie. Orkowie i ludzie. Jest trzech Bogów: Beliar (ten zły), Adanos (ten neutralny) i Innos (ten dobry). Magowie ognia to kapłani Innosa, magowie wody to kapłani Adanosa, czarni magowie (prawie ich nie ma) to kapłani Beliara. Dodatkowo na tej konkretnej wyspie panował konflikt między paladynami, a farmerami. Więcej wiedzieć, nie trzeba, ale zamieszczę tu link do wiki o Gothicu, ponieważ na pewno pomoże Gothicpedia – największa encyklopedia poświęcona grom z serii Gothic Tempo mi jest obojętne. Preferuję dla gracza 5 dni na odpis od odpisu MG, dla mnie (czyli MG) 7 dni od mojego odpisu. Będzie Do większości dialogów i akceptuje KP zrobione w gdocku. Tego sam nie wiem. Trzymałem się raczej wyznaczonych ram czasowych. Jedna sesja była o Bogach, więc to także nie wina prowadzenia, bo w takiej sesji, to większość robią gracze. Ja tylko wprowadziłem drobne ograniczenie, by nie okazało, się że graczem sami sobie prowadzą A to że są inni, to też wyjaśnić nie mogę. To się po prostu czuje. |
22-01-2015, 21:54 | #4 |
Reputacja: 1 | Mości Sesjatorze! Czytasz mi w myślach. Jeszcze kilka godzin temu w pracy myślałem właśnie o takiej przygodzie w świecie Ghothica! I oczywiście jak najbardziej będę kandydował. PS. Nie zgadam się co do przymiotników opisujących Beliara i Innosa. Żaden z nich nie jest dobry ani zły. Przedstawiają Chaos -Beliar oraz Ład - Innos. Ostatnio edytowane przez Blodwyn : 22-01-2015 o 22:02. |
23-01-2015, 06:31 | #5 |
Reputacja: 1 | Tak, ale tak najłatwiej wytłumaczyć ich znaczenie w świecie Nie powiesz na pewno, że Beliar jest dobry itp. Raczej określisz go jako złego |
23-01-2015, 11:29 | #6 |
Reputacja: 1 | Super mam pytania zanim prześle kp. 1.Czy będzie jakieś rzucanie kośćmi wirtualnymi ? 2.Ile graczy preferujesz ? 3.Czy podasz całą listę run dla magów bo już nie pamiętam ? i 4.Będziemy polować na Beziego ?!
__________________ Jaszczuroludzie są i będą wszędzie w każdym uniwersum Me gusta |
23-01-2015, 11:36 | #7 |
Reputacja: 1 | No, no. Szykuje kapłana innosa. Zobaczymy jak pójdzie. |
23-01-2015, 11:42 | #8 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
PS. dla niewtajemniczonych Cytat:
| ||
23-01-2015, 15:35 | #9 |
Reputacja: 1 | Przy Gothicu się dorastało. Moje pierwsze przygody z sesjami RPG miały miejsce w świecie Gothica. Grzech byłoby nie spróbować. Tylko parę pytań. 1. Grałem w jednej twojej sesji. Tam też tura miała trwać tydzień, a jak się skończyło, sam widzisz. Jaką mam gwarancję, że tutaj będzie inaczej? W przypadku Pustego Tronu nie dziwię się, że nic nie pisałeś, skoro tylko ja odpowiedziałem. Jednak tutaj mam nadzieję, że coś zrobisz. Chociażby po 3 turach miała to być sesja solowa, bo nikt inny nie odpisuje. Inaczej jak ciągle będzie się tura przeciągała, to nie mogę obiecać, że będę miał ochotę grać dalej. 2. Cechy. Trochę dziwny ten system. K4 wynik od 1-4, zwiększasz do K6 i masz 1-6 itd. Niby zwiększasz, wydajesz na to punkty, a i tak jest spora szansa, że wypadnie ci coś między 1-4, więc punkty tak naprawdę będą zmarnowane. Chyba, że wtedy rzucamy i K4 i K6. Cechy rzucane kością nie przemawiają do mnie, bo potem wychodzi ktoś, kto ma jakieś 1,2,5,1,1,1, a drugi 12,6,8,10,6,4 3. Kim mogą być postacie? Jest jakieś ograniczenie? Nie można być magiem, nie można być paladynem, nie można pochodzić z kontynentu?
__________________ Cóż może zmienić naturę człowieka? |
23-01-2015, 15:57 | #10 |
Reputacja: 1 | Najpierw Marcin 1. Tak, ale to ja będę rzucał, wy drodzy gracze nie martwcie się 2. 3-6 graczy. 3. Gothicpedia – największa encyklopedia poświęcona grom z serii Gothic Sam poszukaj 4. To raczej nie możliwe, ze względu na to, że opuścił wyspę. List Gończy umieściłem tylko dlatego, by lepiej oddać wydarzenia jakie miały miejsce. Teraz Saverock 1. Tutaj solówkę będę w stanie prowadzić 2. Tak, ale możesz też wyrzucić 6. A jeśli np. wynikiem koniecznym jest 4 musisz co najmniej tyle wyrzucić, a na k6 masz na to większe szanse. Dodatkowo cel może czasami być wyższy i wynieść np. 5,6, a nawet 7. W takim wypadku nie wiele da ci kość K4 3. Jest. Ale na logikę. Magiem możesz być, ale początkującym, strażnikiem możesz być, paladynem już nie, jakimś sługasem orków, albo orkiem, ale jakimś zwykłym orkiem, nie elitą, hersztem, czy szamanem. Ogólnie wszystko na logikę. |