Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-11-2015, 23:11   #1
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 4943 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
[Pathfinder/FR] Pogranicze





16 Mirtul, 1373 DR
Derlusk, Pogranicze


Dzień był przyjemny. Słońce szczodrze obdarowywało ludzi swymi promieniami i ciepłem, skutecznie wypędzając ich z domostw na ulice. Mimo, że do przesilenia letniego był nieco ponad miesiąc, w Derlusk było gorąco - zasługa południowego klimatu. Artyści wszelkiej maści, zazwyczaj ukazujący swój kunszt w tawernach i zajazdach, teraz wzbogacali portowe aleje dźwiękami instrumentów oraz rymami mniej lub bardziej ambitnymi. Sam port jednak rozbrzmiewał swymi zwyczajowymi brzmieniami - trzeszczeniem masztów, łopotaniem żagli czy przekleństwami dokerów.

Mimo sprzyjającej aury, w siedzibie Kupieckiej Kompanii Sióstr Lewyn - skromnej kamieniczce - nastroje były zdecydowanie zważone. Powodem podłych humorów były, jakżeby inaczej, problemy biznesowe. Niziołki wyrobiły sobie na Pograniczu renomę solidnych i rzetelnych kupców-geniuszek, które potrafiły lawirować skomplikowanym labiryntem polityki i wiecznie zmieniających się granic, więc zniknięcie jednej z ich karawan było niczym strzał w pysk. U sióstr wszystko chodziło jak w zegarku, nie było miejsca na pomyłki czy opóźnienia, nie mówiąc już o zniknięciach!

Fakty jednak nie znały pojęcia litości. Panny Lewyn musiały pogodzić się z tym, że ich reputacja w Derlusk ucierpi i plama na ich kupieckiej niezawodności łatwo się nie zmyje. Gdyby były kimś innym, zapewne posłałyby zaginięcie transportu w niepamięć i zajęły się dalszym kręceniem interesów, ale wrodzona duma i upór nie pozwalały. Musiały się dowiedzieć wszystkiego i odpłacić za ten afront!

Rzecz jasna nie planowały osiodłać rumaków i ruszyć galopem trasą karawany. Nie, nie, w końcu Pogranicze roiło się od wszelkiej maści awanturników, najemników i innych osobników łasych na złoto i wrażenia. To pierwsze siostry miały pod dostatkiem, a drugie... Cóż, wystarczyło wyjechać za miasto. Panny Lewyn nie miały jednak w planach najęcia do zadania byle kogo, o nie. Zadanie planowały powierzyć pewnej grupie, która nie tak dawno temu rozwiązała problem trapiący miasto. Konsylium było zadowolone z ich pracy, więc niziołki pokładały w najemnikach wielką nadzieję.

Nie wspominając o wielkiej nagrodzie, która czekała na nich za wykonanie zadania.


* * *


Witam!

Tym skromnym wstępem chciałbym Wam zaproponować sesję na mechanice Pathfindera, rozgrywającą się w świecie Zapomnianych Krain. Wstawka fabularna jest prosta, ponieważ i ewentualna rozgrywka też by taka była. Moją propozycją jest sesja otwarta - trochę sandbox, trochę sesja drogi - której fundamentem jest klasyczna grupa awanturników, podejmująca się przeróżnych zleceń, których mało kto chce przyjąć. Jeden konkretny wątek mam rozpisany, a okazji do krótkich zadań brakować nie będzie.


Kwestie fabularne

- Początek sesji to 16 Mirtul, 1373 DR. Materiały kanoniczne zachowują ważność, aczkolwiek zastrzegam sobie prawo do naginania kanonu.

- Znajomość settingu jest plusem, ale nie wymogiem. Nie bez powodu padło z mojej strony na odizolowane Pogranicze.

- Historia postaci nie musi być długa, wystarczy skromna notka biograficzna. Zahaczki fabularne, które można później rozwijać w sesji są bardzo dużym plusem. Lubię, gdy postacie są żywe i osadzone w świecie.

- W przypadku graczy nowych na forum, bez sesji na koncie, proszę o próbkę twórczości.

- Postacie będą się znały. W jakim stopniu zostawię do omówienia, gdy sesja już ruszy, ale co najmniej jedno zlecenie mają już za sobą (jak we wstawce fabularnej). Kładę nacisk na grę drużynową!

- Rasy dowolne standardowe. Rasy nietypowe i z dostosowaniem poziomu do negocjacji.


Mechanika

- Pathfinder. Postacie zaczynają grę na 2 poziomie, średnie tempo rozwoju. Uśredniona ilość startowego złota (czyli na przykład wojownik otrzymuje 175 sz). Pełne PW na obu poziomach, później będę rzucał ja.

- Klasy podstawowe i bazowe, z wyjątkiem Gunslingera. Archetypy, hybrydy i psionicy do negocjacji. Generalnie preferuję prostego wojownika, który jest ciekawy od strony fabularnej niż dziwaczną przekokszoną klasę z dużymi numerkami w mechanice. Munchkinom i powergamerom dziękuję.

- Atrybuty - point buy, 20 punktów do rozdysponowania. Kalkulator.

- Dwa traity i jeden drawback, uzasadnione historią lub charakterem postaci.

- Kartę mechaniczną proszę stworzyć na Myth-Weavers i udostępnić do edycji dla "Arois".


Inne

- O ile fabuła odzwierciedla mechanikę i na odwrót, o tyle zawsze będzie zwyciężał zdrowy rozsądek oraz fabuła. Min-maxowania postaci nie bronię, ale konsekwencje niskich atrybutów będą brane pod uwagę i nie będzie geniuszy taktycznych z INT 9.

- Jeśli ktoś jest na bakier z mechaniką, a chce grać, to nie ma się o co martwić. Chętnie pomogę w stworzeniu KP i wytłumaczę o co w tym chodzi. Jeśli ktoś ma postać stworzoną do D&D 3.5, którą chciałby zagrać, pomogę przerobić na Pathfindera.

- Górny limit graczy to 6.

- Wstępnie rekrutacja trwa do 22.11.


Pytania na PW oraz w temacie, pełne karty na PW z linkiem do mechaniki. Poniżej krótkie opisy Pogranicza, Kompanii Sióstr Lewyn oraz Derlusk.

Pozdrawiam,
Aro.is


* * *



Królestwa Graniczne / Pogranicze
Królestwami Granicznymi określa się tereny żyżnych nizin pomiędzy Jeziorem Pary i stepami Shaar. Wbrew temu, co sugeruje nazwa, ziemie te są rozbite na multum państewek o różnych ustrojach i tytulaturach. Przez niestabilność regionu, jakiekolwiek próby stworzenia szczegółowych i dokładnych map są z góry skazane na porażkę. Zachodnią granicę Pogranicza wyznacza wybrzeże Lśniącego Morza, północną - Jezioro Pary, południową - stepy Shaar, a wschodnią - Góry Ogniste. Alamontyr jest najdalej wysuniętym na wschód miastem, słynącym z utalentowanych rzemieślników. Największym i najbogatszym miastem jest Derlusk, port na Jeziorze Pary, zwane również Miastem Muzyki i będące jedynym na Pograniczu centrum kultury. Żywność jest głównym towarem eksportowym Królestw - efekt sprzyjającego klimatu i żyznych gleb - i jej nadmiar najczęściej ląduje w państwach Przesmyku Vilhońskiego. Mimo urodzaju, ziemie Pogranicza są słabo zaludnione i liczba ludności oscyluje w granicach trzydziestu tysięcy.

Kompania Kupiecka Sióstr Lewyn
Założona i prowadzona przez parę ambitnych niziołek paręnaście lat wstecz kompania, z siedzibą w Derlusk, gra kluczową rolę w kupieckim świecie Pogranicza. Lawirowanie krętymi labiryntami biurokracji i polityki wymaga głowy na karku oraz wrodzonego talentu w każdym miejscu, lecz w Królestwach takowa sztuka graniczy z niemożliwym. Siostry Lewyn, zdawać by się mogło, osiągnęły niemożliwe i dominują tutejszy handel, za nic mając stale zmieniające się granice i układy sił. Kompania operuje w basenie Jeziora Pary i Calimshanie, jak również na samym Pograniczu.

Derlusk
Największe miasto Pogranicza (ok. 15 tys. mieszkańców). Port, leżący w kotlinie parę mil od ujścia rzeki Starth, jest jednym z najbardziej ruchliwych na Jeziorze Pary. Od północy i zachodu otoczony jest Smoczym Grzebieniem, zbocze którego usiane jest kopalniami, w wiekszości wydobywającymi pospolite metale. Derlusk stanowi centrum kultury i sztuki Pogranicza; słynie z artystów wszelkiej maści, Świątyni Wiedzy (wielkiej biblioteki) oraz jedynej w tych stronach enklawy Czerwonych Czarodziejów. Władzę nad portem sprawuje dziewięciosobowe Konsylium, wybierane przez najbogatszych kupców.


* * *


Forgotten Realms Wiki

Pathfinder SRD

Pathfinder SRD (Paizo)

Mapa Pogranicza


 

Ostatnio edytowane przez Aro : 14-11-2015 o 23:31.
Aro jest offline  
Stary 14-11-2015, 23:50   #2
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 10093 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Pierwsze pytanie czy dopuszczasz atuty historii?
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975
Cedryk jest offline  
Stary 15-11-2015, 01:13   #3
 
Yuan's Avatar
 
Reputacja: 242 Yuan ma w sobie cośYuan ma w sobie cośYuan ma w sobie cośYuan ma w sobie cośYuan ma w sobie cośYuan ma w sobie cośYuan ma w sobie cośYuan ma w sobie cośYuan ma w sobie cośYuan ma w sobie cośYuan ma w sobie coś
Witam! Po długiej przerwie zapałałem znowu chęcią przeżycia forumowej przygody i wstępnie pisze się na sesje .

Planowana postać to kapłan Akadi z korbaczem w dłoni i tańcem w sercu. Postać jest pod D&D 3.5 (nie grałem nigdy w PF), ale postaram się ją przerobić, w razie wątpliwości zwrócę się o pomoc. Cieszy mnie niezmiernie, że sesja jest bardziej fabularna niż mechaniczna bo zawsze mnie męczyły cyferki w RPG'ach...
 
Yuan jest offline  
Stary 15-11-2015, 02:31   #4
 
Ryder's Avatar
 
Reputacja: 478 Ryder jest jak niezastąpione światło przewodnieRyder jest jak niezastąpione światło przewodnieRyder jest jak niezastąpione światło przewodnieRyder jest jak niezastąpione światło przewodnieRyder jest jak niezastąpione światło przewodnieRyder jest jak niezastąpione światło przewodnieRyder jest jak niezastąpione światło przewodnieRyder jest jak niezastąpione światło przewodnieRyder jest jak niezastąpione światło przewodnieRyder jest jak niezastąpione światło przewodnieRyder jest jak niezastąpione światło przewodnie
Kurczę, tyle proóbuję zagrać, może tu się uda, poleci karta jutro
 
Ryder jest teraz online  
Stary 15-11-2015, 05:30   #5
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 34268 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Czy przyjąłbyś ganesi powietrza summonera fabularnie odgrywanego jako kapłan Akadi ? Ja wiem że ta klasa jest nielubiana przez MG bo jest źle zbalansowana i może zepsuć rozgrywkę ale ja nie mam takich intencji.

Po prostu ta klasa bardzo mi pasuje do koncepcji postaci.

Skoro postaci mają się znać to może wklejmy historie tutaj ?

Alleus Srebrny Wicher Herbu trzech wiatrów

Wygląd zewnętrzny: Alleus nosi wiecznie rozwiane białe włosy do pasa, których nigdy nie związuję. Jego skóra jest bardzo blada niemal biała. Ma mnóstwo drobnych srebrnych kolczyków uszach. Lubi nosić dużo ozdób takich jak brzęczące zdobione bransolety nie jest, więc dobry w skradaniu

Jednakże najbardziej charakterystyczną cechą wyglądu zewnętrznego Alleusa jest tatuaż w stylu Kara-Turskim zajmujący niemal całą powierzchnie jego ciała. Przedstawia on żywiołaka powietrza pośród prądów wietrznych i białych obłoków. Całość kompozycji utrzymana jest w ulubionych tonacjach barw bogini a dzięki specjalnej substancji rysunki naniesione na skórę świecą w ciemności ciemnobłękitnym blaskiem. Dlatego zainteresowany często osłania je szatą. Srebrny Wicher preferuję luźne szaty z wytrzymałych materiałów nigdy nie nosi kolczugi za to jego buty mają podkute stalą podeszwy, aby wedle zwyczaju stąpając po ziemi walczyć z wrogim żywiołem.

Alleus jest Genesis powietrza w służbie Królowa Powietrza Akadi. Należy do odłamu prezentującego filozofie Ryku. Jest bardzo charyzmatyczny i bezpośredni w działaniu, uwielbia podróże i często najmuje się do różnych zajęć, aby zarobić wystarczającą ilość złota na towary luksusowe, z których większą część stanowią kadzidła w darzę dla bogini. Książę żywiołów ma słabość do bogatych strojów drogich kamieni i biżuterii, co w połączeniu z jego chłopięcym wyglądem i długimi wiecznie rozwianymi włosami sprawa, że często jest mylony z kobietą. Nie jest jednak osobnikiem zniewieściałym podczas walki rzuca się w sam środek bitwy błogosławiąc, przywołując istoty żywiołu powietrza i zmiatając wrogów za pomocą niszczycielskiej siły wiatru.

Jest potomkiem kapłana Shaundakul i Dżinni, która służyła Akadi, uznała, że danie swej Pani potężnego potomka jest najwspanialszym darem, jaki można wymyślić. Ganesi urodził się i wychował na planie żywiołu powietrza od najmłodszych lat będąc kształconym na kapłana, co udało mu się mimo wrodzonej lekkomyślności i arogancji, która nie przystoi żadnemu kapłanowi.
Młody Książę żywiołu, gdy tylko wyrósł z wieku dziecięcego zapragną poznać nieco lepiej świat swego ojca, na co po pewnym namyślę zgodziła się jego matka.

Rodzicielowi udało się zarazić syna pasją do podróży, kapłan jest w ciągłym ruchu nieustanie poszukując nowej przygody. Od czasu do czasu zmawia nawet modlitwę do Shaundakula, jako bratniego bóstwa okazjonalnie uczestniczy nawet w ceremonii ujeżdżania wiatru. Mimo to jego wiara w patronkę pozostaje niezachwiana

Historia Rodu

Srebrny Wiatr pomniejszy szlachecki ród Dżanich
Którego przodek dostał tytuł ptasznika szafirowego sułtana, bo sprowadził na Plan Powietrza słowika i potem zaczął krzyżować ze sobą różne ptaki i je hodować tak, że nabrały właściwości istot planarnych od wpływu mocy planu na jaja właśnie z tej ptaszarni pochodzi większość przyzwanych przez niego istot.





Mogę też dosłać bardziej rozbudowany opis + scenkę z dialogiem
 
Brilchan jest offline  
Stary 15-11-2015, 10:24   #6
 
Hazard's Avatar
 
Reputacja: 7632 Hazard ma wyłączoną reputację
Zgłaszam się. Jeszcze nie wiem kim, ale jak przyjdzie mi do głowy jakiś ciekawy koncept postaci, to dam znać. Ale będzie pewnie coś klasycznego i niemagicznego.
 
Hazard jest offline  
Stary 15-11-2015, 12:40   #7
Cai
 
Cai's Avatar
 
Reputacja: 2083 Cai ma wspaniałą reputacjęCai ma wspaniałą reputacjęCai ma wspaniałą reputacjęCai ma wspaniałą reputacjęCai ma wspaniałą reputacjęCai ma wspaniałą reputacjęCai ma wspaniałą reputacjęCai ma wspaniałą reputacjęCai ma wspaniałą reputacjęCai ma wspaniałą reputacjęCai ma wspaniałą reputację
Może też się skuszę, trochę fantasy dla odmiany i naszło mnie parę pytań:

1. Czyli początkowe złoto jak dla postaci na 1, nie 2 poziomie?
2. Którego poziomu docelowo można się spodziewać, jest sens planować coś pod prestiżówkę?
3. Rozumiem charaktery dowolne, nawet złe, byleby współpracujące?

No, na razie tyle. Pewnie jakiś łotr.
 
Cai jest offline  
Stary 15-11-2015, 12:57   #8
 
Kawalorn's Avatar
 
Reputacja: 950 Kawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwuKawalorn jest godny podziwu
Ja jeszcze z uściśleniem pytania o charaktery: jest to bardziej heroic fantasy (nie wiem, czy dobrze używam tego pojęcia, ale chodzi mi o to, że drużyna ma być raczej dobra, z neutralnymi), czy może właśnie bardziej pasujące są tutaj typowe najmusy bez szczególnych ideałów moralnych? A może to wyjdzie w praniu, w zależności od zgłoszonych postaci?

Zastanawiam się, skąd nagle w rekrutacji dwóch kapłanów tego samego bóstwa, o którym pierwszy raz słyszę. :P To taki zbieg okoliczności, czy co?

No i aj, mam akurat niewykorzystaną postać z Pathfindera wywodzącą się z niedalekiego regionu (i zahaczka fabularna jest), tylko mi tu jakoś do tej sesji nie pasuje... Bieda. ;p
 

Ostatnio edytowane przez Kawalorn : 15-11-2015 o 13:27.
Kawalorn jest offline  
Stary 15-11-2015, 13:35   #9
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 4943 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
Lecim po kolei.

@Cedryk - nad atutami historii muszę pomyśleć i odpowiem wkrótce.

@Brilchan - dopuszczam.

@Cai - złoto jak dla postaci na pierwszym poziomie. Co do końcowego poziomu wszystko zależy od tego, ile będą chcieli grać gracze. Zaplanowany wątek wyniesie postacie jakoś na 5-6 poziom. Zależnie od ilości podjętych wątków pobocznych. Charaktery postaci dowolne, byle się nie pozabijały przy pierwszej okazji.

@Kawalorn - ideałów moralnych nie lubię, wolę szarość.
 
Aro jest offline  
Stary 15-11-2015, 14:21   #10
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 43836 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Też się chyba zgłoszę. Prawdopodobnie zagram wojownikiem.

Ile czasu dajesz na odpis?
 
__________________
[URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019
Warlock jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:33.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169