|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
12-12-2018, 16:40 | #21 |
Reputacja: 1 | Wybacz Micas, praca. Nie miałem kiedy pomyśleć nad rozwiązaniem. Wpadło mi w sumie jedno proste. Mamy w Shadowrun taką opcję mechaniczną jak life modules. Na ich bazie poskładać postać, co będzie jakimś punktem zaczepienia co kto umie. Atrybuty tu chyba drugorzędne znaczenie mają, ktoś jest albo w czymś dobry, albo nie. Dalej sobie już można jechać na tych sekretnych technikach Mistrzów Gry
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja. |
12-12-2018, 17:18 | #22 | |
Reputacja: 1 | Ja tak tylko nadmienię, że nigdzie nikomu nie zabroniłem tworzenia kart postaci w oparciu o mechanikę. Cytat:
Więc raz jeszcze, bardzo klarownie: Róbta co chceta z kartami. Mogą być z mechaniką, mogą być bez. Ważne, by były w terminie i by zgłaszający się mieli świadomość, że te karty będą podlegały ocenie.
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. | |
12-12-2018, 19:06 | #23 |
Reputacja: 1 | Że tak się spytam bo widziałem kilka wersji shadowrun a i chciałem się dowiedzieć według Mechaniki której wersji interesuje cię karta postaci Pytam tylko orientacyjnie bo i tak tego świata zupełnie nie znam. I pytanie numer dwa Która wersja shadowrun A jest że tak powiem najbardziej popularna |
12-12-2018, 19:33 | #24 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. | ||
12-12-2018, 23:30 | #25 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Bardziej problematyczne są moce i czary. Skoro jedziemy storytelling będę musiał opracować jakieś porównania odnośnie siły/mocy rażenia/efektu, abym sam miał odnośnie i MG też miał jakieś wyobrażenie. Ogólnie wymyślam co postać powinna mieć, potem szukam czy jest coś takiego w poderku i na podstawie tego sobie komponuję. Przykładowo enta nie znajdziesz w książkach, ale świat zachęca do tworzenia różnych meta-gatunków, więc spojrzałem sobie na subrasę Gigant i zobaczyłem czy są jakieś roślinne traity, które mógłbym mu dodać. Na obecną chwilę moja karta to straszny śmietnik, ale powoli rzeźbię z niego coś klarownego. | |
13-12-2018, 10:34 | #26 |
Reputacja: 1 | Micas, ależ ja to zrozumiałem za pierwszym razem. Chodziło mi jedynie o fakt, że przydałoby się wprowadzić jednolitą metodę stworzenia postaci dla wszystkich. Nawet w granicach rozsądku mogą być spore rozbieżności między postaciami, jeśli będzie ustalony wzór dla mechanicznego punktu zaczepienia i każdy gracz go wykorzysta, twoja praca przy rozstrzygania będzie ułatwiona.
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja. |
13-12-2018, 12:30 | #27 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | - Ja sobie daruję tą sesję. Coś chyba za cienki w uszach jestem na tą sesję. Więc powodzenia chłopaki i udanej zabawy
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
16-12-2018, 11:09 | #28 |
Reputacja: 1 | Zbyszek Kowalik - troll rolniczy / mechanik z Janowa się szykuję, musiałem rozwiązać najpierw problemy z płynnością temporalną
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... |
16-12-2018, 11:39 | #29 |
Reputacja: 1 | No ja mam ciągle takie problemy. Także gdybyś Micas mógł chociaż do czwartku przedłużyć (będę miał w końcu wolny dzień), to byłbym wdzięczny.
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja. |
16-12-2018, 22:22 | #30 |
Reputacja: 1 | To zdecydowanie za długo. Zobaczymy jednak jak to będzie z kartami - bo na razie to w pełni gotową dostałem tylko jedną, a dwie są w powijakach.
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. |