Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21-09-2020, 19:47   #31
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Nie no nie czepiam się.
Mam tendencję do robienie u Ciebie postaci z 0 atakami.
Po prostu się cieszę, że mam szanse :P
Wystarczy wypakować Krzepę i WW, wsadzić dwuręczny topór :P
- Szpoko Przy limicie pkt no to siłą rzeczy trzeba postawić na coś kosztem czegoś innego. Po prostu kwestia priorytetów komu na kim zależy.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 21-09-2020, 19:56   #32
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Gladin Zobacz post
Czyli jedna runda na przeładowanie i jedna runda na wymianę broni brzmi dla mnie sensownie. Przy dwóch pomocnikach i trzech muszkietach wygląda na to, że można prowadzić strzał runda po rundzie.
Korekta: w ciągu jednej rundy przecież wymieni broń akcjami natychmiastowymi i przeładuje i odda w drugiej. Czyli jeden przeładowacz by starczył i 2 muszkiety, aby prowadzić ogień ciągły. Mnie się koncept podoba.
 
Gladin jest offline  
Stary 21-09-2020, 20:11   #33
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
O coś takiego właśnie chodziło. W akcji w którtej ja strzelam ładowniczy przeładowuje i wymiana w akcjach darmowych. I wychodzi szybkostrzelność jak z łuku, jeśli dobrze ogarnąłem =p

Bazowo, strzał co 2 rundy (a bez talentów co 4) i brak możliwości wykorzystania kilku rzutów na jeden atak (jak dla walki wręcz z większą liczbą ataków) oznacza, że postać by miała pewnie z 4-6 (albo z 10 razy bez talentów) razy mniejszą wydajność niż Twój krasnolud jeśli idzie o moredowanie (obrażenia mniejsze, jedynie przebijalność lepsza) =p
 
Arvelus jest offline  
Stary 21-09-2020, 20:48   #34
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy


- Jbc to daję znać, że edytowałem nieco warunki rekruty. Dokładniej to o ten zapis:

Cytat:
Rezygnacja z dalszej gry


- Może się zdarzyć, z przyczyn najróżniejszych, że ktoś nie będzie chciał czy mógł kontynuować przygody. Albo po prostu zniknie z sesji. Wówczas traktuję to jako zrzeczenie się praw do postaci i oddanie go do dyspozycji MG. Od tej pory taką ex-postacią zarządza MG wedle swojego uznania. Oznacza to też, że może ją oddać komuś w ręce nowego Gracza jaki chciałby przejąć taką postać.

- A te detale mechy to ciut się pogubiłem to musiałbym poczytać ze spokojną głową. Pamiętajcie, że mi łatwiej kulać mechę co akcję czyli jakby połowę podręcznikiwej rundy.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 22-09-2020, 08:52   #35
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Generalnie idea strzelania z ładowniczym opiera się na tym, że akcja polegająca na podaniu muszkietu i chwyceniu włożonego w dłoń muszkietu nie jest trudniejsza i niż akcja przygotowania (pozwalającą schować jeden miecz do pochwy i wyciągnąć drugi z pochwy) i dzięki talentowi Szybkie Wyciąganie Broni każda z nich może zostać wykonana w akcji darmowej. Jeśli tu mistrzu powiesz "nie" to cały koncept się sypie i się kłócić nie będę
(Choć jak słucham coraz bardziej mnie kusi zrobienie jakiegoś kuzyna Tladina tylko ja bym latał z tarczą i włócznią, ewentualnie w przeciążonym pancerzu i halabardą =p)

Ale jeśli na to byś się na to zgodził to i ja i ładowniczy będziemy mieć talent Szybkie Wyciąganie Broni, on Szybkie Przeładowanie oraz Artylerzysta pozwalając mu przeładować muszkiet w ramach jednej akcji.

W tym momencie przeładowanie muszkietu zajmuje tyle samo czasu co strzał. W jednej akcji ja strzelam, on przeładowuje i wymieniamy się.
W kolejnej akcji ja strzelam, on przeładowuje i wymieniamy się.
W kolejnej... widzisz jak to ma działać =p
 
Arvelus jest offline  
Stary 22-09-2020, 09:11   #36
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
talentowi Szybkie Wyciąganie Broni
to jest po prostu szybkie wyciągnięcie, niekoniecznie broni

Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
pozwalając mu przeładować muszkiet w ramach jednej akcji
w ramach jednej rundy (runda ma 2 akcje, normalnie przeładowanie muszkietu to 2 rundy, 2 talenty skracają o jedną akcję każdy)

Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
mnie kusi zrobienie jakiegoś kuzyna Tladina
Dla ścisłości i uniknięcia niejasności, jako gracz się wycofałem z sesji.
 
Gladin jest offline  
Stary 22-09-2020, 09:18   #37
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Cytat:
to jest po prostu szybkie wyciągnięcie, niekoniecznie broni
Ok. Ja operuję na angielskich podręcznikach więc zgaduję jak są tłumaczone =p

Mistrzu zmienił trochę działanie muszkietu.
Cytat:
Przeładowanie muszkietu to 3 Akcje i strzał to też 1 Akcja więc jeśli nic nie przerwie strzelcowi to strzela 1x na 2 tury.
I JEŚLI talenty działają tak jak działały (a było by całkowicie rozsądne aby jednak działały inaczej) to przeładowanie spada do 1 akcji.

Cytat:
Dla ścisłości i uniknięcia niejasności, jako gracz się wycofałem z sesji.
Ok. Czyli miejsce dla pancernego krasnoluda jes wolne. Git. Nie chciałem duplikować postaci =p
 
Arvelus jest offline  
Stary 22-09-2020, 10:37   #38
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
No, jeżeli przeładowanie spada do jednej akcji to z muszkietu będzie można samemu strzelać co rundę. 1 akcja strzał, jedna akcja przeładowanie.
 
Gladin jest offline  
Stary 22-09-2020, 10:46   #39
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
I JEŚLI talenty działają tak jak działały (a było by całkowicie rozsądne aby jednak działały inaczej) to przeładowanie spada do 1 akcji.
Więc jeśli mamy ograniczenie do jednego ataku dystansowego to posiadając te talenty rola ładowniczego jest zerowa, bo nic in nie przyspieszy.

Edit: No i zdublowałem to co napisał Gladin. Nie odświeżyło mi na komórce postów.
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.

Ostatnio edytowane przez Raga : 22-09-2020 o 11:13.
Raga jest offline  
Stary 22-09-2020, 11:15   #40
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Zdaje się, że te zasady już nie obowiązują
Cytat:
Napisał str17
Zaletą zaś jest niespotykana w innych broniach zasięgowych szybkostrzelność. Jeśli łucznik nie poruszył się w turze walki ani nic mu nie przeszkodziło w inny sposób to jest w stanie strzelić 2x w ciągu tej tury.
Opis łuku mówi o strzelaniu co akcję, co sugeruje, że limit został zniesiony jeśli nie traktować tego jako wyjątkowej zasady łuku (co oczywiście byłoby całkowicie rozsądne)
 
Arvelus jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:43.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172