|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-01-2021, 14:29 | #1 | |
Reputacja: 1 | [Pathfinder]Końca brody nie widać Cytat:
Witajcie! Zapraszam do przygody w autorskim świecie na mechanice Pathfindera. Jak można się domyślić, po opisie będzie krasnoludzko! Spokojnie jednak nie tylko ta rasa będzie dostępna Poszukuję 3-4 graczy, którzy wcielą się w postacie z okolic Fireheimu. Zostaną wysłane do serca gór. Droga będzie długa i niebezpieczna, ale przede wszystkim nieznana. Sesja będzie typowym epickim łażeniem po jaskiniach z domieszką przetrwania. Wiem, że wysokie poziomy temu nie służą raczej, ale zamierzam zwyczajnie pilnować, ile jedliście i czego. Do tego zastrzegam, że jaskinie mogą być różnej wielkości więc dobrze pomyśleć nad tym, aby mieć jakieś sposoby na radzenie sobie z tym. Szczególnie jeśli będzie się miało zwierzęcych towarzyszy albo wierzchowca. Na tym poziomie będą już przynajmniej duże. Ekwipunek kupujcie z zamysłem, że wasze postacie są już wyekwipowane na wyprawę. Nie będzie możliwości na początku sesji dokupić sobie potrzebnych rzeczy jako, że wrzucam was od razu na szlak. Sprawy mechaniczne: Poziom postaci: 8, nie przewiduję dalszych poziomów. Ilość punktów na cechy: 20 i jedna cecha może być na 8 Rasy: Wszystkie - poniżej będzie specyfikacja dodatkowa. Klasy: wszystkie poza occult i psionic. Gunslinger ma specjalną opcję. Charakter: Wszystkie, ale przyjmę maksymalnie jedną postać z charakterem “zły”. Traity: dwa, bez drawbacków. Ilość majątku: 33000gp Bez craftingu Zasady z tego SRD https://www.d20pfsrd.com/ Karty najlepiej na Mythweavers udostępnione dla Asderuki. Historia może być w gdocku albo na karcie jak będzie miejsce Dock planowany do użycia w większych ilościach! Sprawy fabularne: Fireheim jest na odludziu przez co trudniej tutaj o światowe osoby. Samo miasto jest głównie zaludnione przez krasnoludy. Dodatkowo można napotkać tam okazjonalnie ludzi, gnomy i oreadów. Jak już są jakieś tieflingi i aasimary to o wyglądzie krasnoludzkim. Bezimienna wioska znajdująca się u podnóży wulkanu jest zamieszkana głównie przez ludzi i niziołki. Aby nieco połączyć historię z waszą misją chciałabym zobaczyć postacie w konkretnych rolach. Nie narzuca wam to historii, ale nieco zawęża. Potomek króla - tu jako jedyny musi być krasnolud. Klasa dowolna. Można sobie spokojnie wymyślić, którym się jest do tronu, jakie się ma powiązania emocjonalne z królem i jak ma się z resztą miasta. Doradca króla - rasa najlepiej typowa dla miasta. Klasa dowolna, ale warto pomyśleć jakim się było doradcą. Więcej izolacji? Mniej? Albo zupełnie coś innego Najniższa kasta – rasy jak powyżej, klasy dowolne. Ci od niewdzięcznych robót, ci którzy wypadli z obiegu prawa. Nie jest was wielu, ale reszta spogląda na was z góry. Mieszkaniec wioski – rasy najlepiej typowe dla wioski (lub inne pasujące do pogańskich klimatów). Tu miło zobaczyć klasy bardziej powiązane z naturą, lecz nie jest to konieczne. Od momentu przybycia krasnoludów wioska stała się od niech zależna. Krąg druidów zalicza się do wioski. Przyjezdny – rasa i klasa zupełnie dowolne. Przybywasz do miasta w sobie tylko znanych powodów (a może oficjalnie?) Pełna swoboda nawet w światotworzeniu. Fireheim jest tak mocno odcięte od reszty, że może tam szaleć wojna, zaraza lub panować utopijny pokój. Można popuścić wodze wyobraźni, ale powód do wzięcia udziału w wyprawie musi być. Tutaj najlepiej umieścić gunslingera jeśli się chce wziąć tę klasę. Role można dublować, z wyłączeniem Przyjezdnego – ten może być tylko jeden w drużynie. Czyli tak, może być grupa wioskowych, którzy podjęli się wyprawy. Może być sama rodzina królewska albo banda doradców, którzy być może wpadli w niełaskę z powodu obecnych wydarzeń. Oczywiście jak będą takie duble to sobie potem pouzupełniamy wiedzę i dogadamy kto jak i dlaczego Religia: Jako że to autorka i jakby ktoś chciał się na kapłana szturchnąć to ma się taki wybór bóstw dla tej okolicy: Modramir: królewski obrońca i opiekun (domeny: Law, Nobility, Protection) Beleska: zarządzająca domem i wspierająca matka (domeny: Good, Healing, Charm) Huddlerir: Wynalazca ku dobru innych. Nie znosi bezmyślnych “gadżetów” (domeny: Artifice, Earth, Community) Druidzi wyznają bezwzględny cykl zniszczenia i odnowy: coś umrze, to inne życie przybędzie na to miejsce. Chętnym opiszę dokładniej. Dla spokoju mojego i waszego rekruta będzie trwać do 30.01 Zgłoszenia: Sindarinn - [Potomek króla] karta i historia Arvelus -[Doradca Królewski] Karta mechaniczna i historia abishai - [Najniższa kasta??] historia i karta Alex Tyler - [Przyjezdny] Karta i historia przesłane Draugdin - [raczej przyjezdny] - Karta mechaniczna, potrzebna historia Slann - [wioskowa] Karta i historia Santorine - [wioskowy] Karta mechaniczna i historia Grey Matters - [potomek króla] karta i historia Ostatnio edytowane przez Asderuki : 31-01-2021 o 09:30. | |
| |