|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
10-02-2021, 09:09 | #1 |
Reputacja: 1 | [WFRP 2ed.] Kamienie Zagłady Sześć tysięcy lat temu imperium krasnoludów znajdowało się u szczytu potęgi. Działo się to jeszcze przed wyniszczającymi wojnami z elfami, a krasnoludzkie twierdze w Górach Starego Świata wciąż były nietknięte przez Chaos czy goblinoidy. Był to złoty wiek dla krasnoludów. Wielkie jaskinie i sklepienia Karaz-a-Karak były cudami tej epoki, najgłębsze ze sztolni mieściły w sobie bogactwa przekraczające wszelkie wyobrażenie, a krasnoludzcy rzemieślnicy tworzyli wspaniałości, które przeszły do legendy. * * * Witeczka! Zgodnie z zapowiedziami z sondy, którą niedawno uruchomiłem, odpalam rekrutację do kampanii Kamienie Zagłady, którą będę starał się poprowadzić jak najdalej się da, albo do momentu, aż wam się znudzi. Powyższy wstęp nakreśla, o co będzie chodzić w tej serii przygód, czyli ni mniej, ni więcej, bohaterowie zostaną wplątani w poszukiwania owych Kryształów Mocy. Jedną z wad podnoszonych przez graczy i recenzentów było to, że gracze nie mają prawdziwego powodu, by angażować się w przygodę. Nic ich nie skłania do badania znalezionych wskazówek lub poszukiwania kryształów i tak naprawdę nie wiedzą, co się dzieje i dlaczego. Dlatego mam zamiar wykorzystać wprowadzenie do kampanii napisane przez Jamesa Wallisa, które ma na celu rozwiązanie tych problemów i zazębić bohaterów z główną osią fabularną. Jak wyjdzie - zobaczymy. ZARYS FABULARNY Mamy wiosnę 2516 roku KI, czyli kampania dzieje się przed Burzą Chaosu a po Wewnętrznym Wrogu. Zaczynacie w dość ruchliwym i zamożnym mieście Kreutzhofen w Wissenlandzie, gdzie rzeka Reik łączy miasto z południowo-wschodnią Tileą i południowo zachodnim Imperium. Górskie szlaki wiodą stąd do południowo-wschodniej Bretonii i Księstw Granicznych. W mieście przebywacie od jakichś dwóch miesięcy, wynajmując dom od Josefa Gieriga, lokalnego potentata nieruchomości i jesteście znani wśród ludności miasta jako poważani poszukiwacze przygód. Jak ktoś ma jakiś problem, wie, że może się do was zwrócić i weźmiecie tę robotę. Oczywiście za odpowiednią opłatą. Operujecie głównie w mieście i jego okolicach. Tak zwrócicie na siebie uwagę pewnego barona, który będzie miał dla was dyskretne zlecenie. TWORZENIE POSTACI Do gry dopuszczone są trzy rasy: człowiek, krasnolud, niziołek. Atrybuty losuję ja, więc proszę o zgłaszanie się w temacie rekrutacyjnym. Na PW otrzymacie dwa zestawy rzutów, z którego wybieracie ten, który bardziej wam pasuje a cyferki możecie swobodnie rozdać pomiędzy cechy. Dostępna jest też Łaska Shallyi. Wraz z rzutami dostaniecie również info, ile PŻ posiada Wasz bohater. Każda postać zaczyna z 1PP i 1PS, zdolności startowe dla człowieka i niziołka możecie sobie wylosować sami, albo po prostu wybrać, co Wam bardziej pasuje do koncepcji. Oprócz tego, poza darmowym rozwinięciem otrzymujecie też 2400 PD na własny użytek (czyli w sumie 2500), co powinno pozwolić wejść postaciom na trzecią profesję. Wasi bohaterowie swoje już przeżyli a to doświadczenie ma za zadanie podkreślić ten fakt. Gra wbrew pozorom nie będzie nastawiona tylko na walkę, ale tej walki będzie jednak sporo, więc polecam dołożyć starań, by zwiększyć przeżywalność postaci. Umiejętności i zdolności opcjonalne dla profesji możecie wykupywać wedle zasad z podręcznika. Awansując na kolejną profesję wydajecie 100PD bądź 200 w przypadku kariery nie znajdującej się w drzewku rozwoju waszego bohatera. Dopuszczam wszystkie oficjalne profesje do WH 2ed., na jakieś nieoficjalne, które można znaleźć w necie potrzebna moja zgoda Zastrzegam również, że do sesji zostanie przyjęta tylko jedna osoba z profesją magiczną (akolici, guślarze, uczniowie czarodzieja itd.) oraz jedna szlachecka i z kasty rycerskiej - o ile KP będą mi się podobać. Możecie się chwalić profesjami w rekrutacji - odkąd się znacie, drużyna przeżyła kilka wspólnych przygód. Dostajecie ekwipunek z wszystkich trzech profesji oraz dodatkowe 300zk na wydatki. Niepotrzebny sprzęt można sprzedać za połowę ceny z podręcznika. Na pełne zgłoszenie składa się część fabularna i mechaniczna. Mechaniki posprawdzam pod kątem poprawności osobom, które do sesji się dostaną. Karta postaci mile widziana w google doc. Co do historii, to nie musi być esej - max. 1 stronę A4, może być mniej, byle ciekawie. Avatar postaci: 150 pikseli szerokości. Wypełnioną KP wysyłacie mi na PW. TECHNIKALIA ► Ilość graczy: do sześciu, ale nie jest powiedziane, że sześciu przyjmę. Wszystko będzie zależeć od KP. Nie decyduje kolejność zgłoszeń, a ich jakość.No i to tyle chyba. Jakbym o czymś zapomniał, albo były pytania, to czekam. No i czekam również na zgłoszenie oraz karty. Zapraszam do rekrutacji! ZGŁOSZENIA/KONCEPTY: Alex Tyler - Lavinia - złodziejka - KP kompletna Phil - Garran, krasnolud, medyk - KP kompletna Gladin - Bardin Gladinson, krasnolud, inżynier - KP kompletna Stalowy - Galeb Galvinson, krasnolud, kowal run - KP kompletna Obca - Vessa Conliore, człowiek, weteran - KP kompletna Bielon - Sir Dorian de Bruine, rycerz królestwa - KP kompletna xeper - Zachariasz Jablounec, niziołek, zwiadowca Kerm - Félix von Vessel, człowiek, zwadźca - KP kompletna Ayoze - Klaus Weghorst, człowiek, łowca wampirów - KP kompletna Evil Maniak - Günther Honigberg, człowiek, bosman - KP kompletna Ostatnio edytowane przez Quantum : 18-02-2021 o 09:02. |
10-02-2021, 09:35 | #2 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | To żeś mnie załatwił Dlaczego elf niedopuszczony? :P |
10-02-2021, 09:37 | #3 |
Reputacja: 1 | Ale jak to, elfa sobie wymarzyłem, byłoby fajnie nim biegać po krasnoludzkiej krainie No to krasnolud żak/medyk/uczony, nada się?
__________________ Bajarz - Warhammerophil. |
10-02-2021, 09:42 | #4 |
Reputacja: 1 | Elf biegający po krasnoludzkiej krainie, jak to ładnie Phil ujął? Nie bardzo mi się to widzi. Ale jeśli ktoś podeśle mi naprawdę wystrzałowo napisanego elfa, to może przymknę oko Ryzyko jest jednak takie, że to, co dla kogoś może być wystrzałowo napisanym elfem, dla mnie być nie musi. Nada. EDYTA. Phil, Alex, posłałem Wam rzuty. Ostatnio edytowane przez Quantum : 10-02-2021 o 09:55. |
10-02-2021, 10:09 | #5 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | To właśnie okazja do ciekawych interakcji W Karak Azgal jest napisane, że mieszkają tam elfy (w Martwych Wrotach jest ich ok. 10% populacji, str 28). W podziemiach jest też elfi nieumarły, więc jakiś mag kiedyś zwiedzał tamtejsze ruiny. Poza tym, wg Twojego opisu drużynka istniała już dwa miesiące wcześniej i dopiero pewnie ruszy w góry (o czym raczej nie wie, zatem elf nie mógł tego przewidzieć ). |
10-02-2021, 10:24 | #6 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
No ale jeśli czujesz się na siłach, żeby mi to sprzedać w jakiś zjadliwy sposób, to masz zielone światło na elfa | |
10-02-2021, 10:27 | #7 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Najlepszym przyjacielem Grimnira był elf, ale spoko Wiem o co biega |
10-02-2021, 10:28 | #8 |
Reputacja: 1 | Poczekam i zobaczę kto co zgłosi i ile będzie tych zgłoszeń, zanim się ostatecznie zadeklaruję. Wstępnie do głowy przyszedł mi krasnoludzki kowal run, ewentualnie ludzki młody złodziejaszek (w wolnej chwili podumam nad podręcznikami, co się da z tych koncepcji zrobić). Ale wiadomo, pomysł goni pomysł. |
10-02-2021, 10:59 | #9 |
Reputacja: 1 | Well... nie będę się zastanwiał tylko od razu kowala run zgłaszam. Proszę o rzuty. Bait for the bait god. Nie Grimnir tylko Snorri. I ten "przyjaciel" wpakował potem sztylecik prosto między łopatki dwóch ras - swojej i dawi. Zretconowali w End Timesach tego przyjaciela że jednak miał rację, ale tyle wrogiej roboty to mało jaka postać narobiła w tym świecie. Ostatnio edytowane przez Stalowy : 10-02-2021 o 11:07. |
10-02-2021, 11:01 | #10 |
Reputacja: 1 | Quantum, a czy prowadziłeś już kiedyś sesje forumowe z punktami szczęścia? Ja nie pamiętam, czy kiedykolwiek z tym grałem. Mam wrażenie, że to takie dość kłopotliwe w wersji forumowej. Ktoś ma jakieś doświadczenia? |