Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24-04-2022, 19:53   #11
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Zgadza się, ale możesz odpuścić sobie jakąś umiejętność i w ten sposób z ogólnej puli dołożyć setkę lub dwie na czary.
Takie elastyczne podejście też jest możliwe.
 
Avitto jest offline  
Stary 25-04-2022, 14:03   #12
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Czy zgłaszamy kto nad czym pracuje, czy wręcz przeciwnie, czy każdy wedle uznania? W szczególności interesuje mnie to pod kątem czarów, aby raczej wybierać inne, niż pozostałe zgłaszając się osoby.
 
Gladin jest offline  
Stary 25-04-2022, 14:38   #13
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Można sie dzielić. Grupa będzie współpracowała dość, by się o sobie i tak prędzej czy później dowiedzieć.

Główną motywacją do obecności Waszych bohaterów w regionie będzie i tak cofająca się z terenu Imperium fala nieumarłych. Niewykluczone, że połączyli siły nieco przed naszą przygodą, by przetrwać w tym nieprzyjaznym, wojennym krajobrazie.
 
Avitto jest offline  
Stary 25-04-2022, 14:54   #14
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Dobra, ja pracuję nad kapłanem Gazula, krasnoludem.
Na razie miotam się pomiędzy czarami nekromanckimi takimi jak zniszczenie ożywieńca, strefa życia; do tego retribution z dodatku stone and steel strona 74., chociaż nie wiem, jakiego typu jest to czar; oraz funeral rite z dodatku Apocrypha 2, strona 26 (tu też nie wiem, jakiego typu jest to czar).
W przypadku dwóch ostatnich pytanie, czy wymagana jest znajomość języka magicznego nekromanckiego (zakwalifikować to jako czary nekromanckie) czy uznać, że są to czary bitewne i do ich rzucania nie jest potrzebny dodatkowy język (e: wystarczy umiejętność rzucania czarów kapłańskich odpowiedniego poziomu)?

Dodatkowo zastanawiam się nad czarami leczącymi (leczenie lekkich zranień) vs znajomość runy odnowy vs umiejętność leczenia.

Ktoś jeszcze przymierza się do jakiegoś zgłoszenia i chce się podzielić swoim pomysłem?

Edit: zastanawiam się też nad czarami prostymi typu otwarcie, magiczne zamknięcie, alarm, czy nie mogłyby okazać się przydatne.
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 25-04-2022 o 15:06.
Gladin jest offline  
Stary 26-04-2022, 12:58   #15
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Na potrzeby naszej gry załóżmy, że żaden praworzadny kapłan nie napisałby rytuału pogrzebowego w plugawym języku nekromantów. Czary odnoszące się z poszanowaniem domeny zmarłych, bóstw i zwłok uznajmy za domenę języka tajemnego - magicznego. Te, które bezpośrednio ingerują w nieumarłych to, nawiązując do podręcznika podstawowego, język tajemny nekromancki. Tylko ten język magiczny zawiera w sobie czary jakkolwiek dotyczące ożywieńców (chyba, ze znacie jakieś wyjątki?).

EDYCJA: 27.04 nie będę dostępny w ramach przedsesyjnego Q&A. Gdyby to komuś robiło różnicę, to wydłużymy rekrutację o jeden dzień.

EDYCJA2: Pulę PD na czary w pierwszym poście zwiększyłem do 900.

EDYCJA3: @Gladin, do rzucania czarów prostych i bitewnych jest potrzebny tajemny - magiczny.
 

Ostatnio edytowane przez Avitto : 26-04-2022 o 19:31.
Avitto jest offline  
Stary 26-04-2022, 20:06   #16
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Właściwie to czy kapłani mogą używać czarów magii prostej? Szukam, szukam w podręczniku i nie mogę znaleźć, żeby mógł.

Uczeń czarodzieja ma zdolność: rzucanie czarów magii prostej
Potem czarodziej ma rzucanie czarów - magia wojenna...

Kapłani nie mają. Mają tylko magia kapłańska poziom ... i w opisie religii, z jakich czarów mogą korzystać. Jeżeli nie ma tam info o czarach z zakresu magii prostej to chyba nie mogą?
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 26-04-2022 o 20:09.
Gladin jest offline  
Stary 26-04-2022, 20:30   #17
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Mogą tylko te, które są wymienione w opisie boga. Dlatego w ogóle jest osobna grupa "magia kapłańska".
Pamiętam, że w podręczniku jest osobne półtorej strony z wyjaśnieniami, że to inaczej trzeba rozumieć. Jak choćby kapłan Morra może powoływać do życia ożywieńców, jeśli bóg mu na to wyrazi zgodę.
 
Avitto jest offline  
Stary 26-04-2022, 21:25   #18
Highlander
 
Connor's Avatar
 
Reputacja: 1 Connor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputację
Po namowie i bardzo dużej pomocy ze strony Mistrza Gry przy stworzeniu mechanicznej części karty postaci postanowiłem spróbować swoich sił w tej sesji.
Ode mnie będzie dość nieokrzesany lub nawet czasami prawię barbarzyński w zachowaniu człowiek o profesji nekromanty. Dosyć ciekawe wyzwanie, żeby dobrze odegrać to fabularnie.
Siadam więc do uzupełnienia reszty karty postaci.

Avitto bardzo dziękuję za pomoc i za motywację.
 
__________________
Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. A co jest drugim. Biały Wilku?
- Nie ma przeznaczenia - jego własny głos. - Nie ma.
Nie ma. Nie istnieje. Jedynym, co jest przeznaczone wszystkim, jest śmierć.
Connor jest offline  
Stary 27-04-2022, 07:47   #19
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Akurat kapłan Morra nigdy nie może powołać ożywieńców z tego, co ja czytałem (ale muszę zweryfikować z podstawką; w apokryfie 2 jest to wyraźne zaznaczone, zresztą chyba kropka w kropkę jest to przepisane dla kapłanów Gazula).
Dzięki za info, to będę wiedział, na jakie czary patrzeć. Aczkolwiek fabularnie, nekromanta? Jak to połączyć z kapłanem Gazula, który przy pierwszej sposobności powinien go posiekać?
 
Gladin jest offline  
Stary 27-04-2022, 11:09   #20
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Jak Connor zrobi historie, to myśle, że Cię przekona. Mi koncept przypadł do gustu.
 
Avitto jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:34.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172